Maak je geen zorgen.. Ze hebben nu een firewall die alle brieven gelijk verbranden.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:43 schreef Manono het volgende:
[..]
nou dan doe ik het ook!
vind het belachelijk!
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:45 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen.. Ze hebben nu een firewall die alle brieven gelijk verbranden.
Al die mensen op kantoor janken joh!!
Nou, wel serieus dat ik vind dat het te ver is gegaan.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:42 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Rly? grappig
(formeel of ook een beetje grappig?
hahaha triest.. bij de redactie is t morgen weer lachen bij de koffie als er weer allemaal debielen hebben zitten mailen omdat ze de tv té serieus nemenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:56 schreef YPPY het volgende:
[..]
Nou, wel serieus dat ik vind dat het te ver is gegaan.
In eerste instantie leken het me ook kopien, maar die tekeningen van de kinderen van Rita leken wel weer echtquote:Op donderdag 5 november 2009 21:15 schreef YPPY het volgende:
Wat zielig eigenlijk. Vind het eik wel heftig zo, niet heel aardig en ik hoop dat ze fotokopien hebben verbrand.
Vind ik best hoor, hebben ze ook iets te doen daar.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:59 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
hahaha triest.. bij de redactie is t morgen weer lachen bij de koffie als er weer allemaal debielen hebben zitten mailen omdat ze de tv té serieus nemen
Sportief sportief...quote:Op donderdag 5 november 2009 22:05 schreef YPPY het volgende:
[..]
Vind ik best hoor, hebben ze ook iets te doen daar.
Oe, hebbie linkjes naar die hyvesquote:Op donderdag 5 november 2009 22:10 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Sportief sportief...
ik lees net de reactie van Esmeralda op Rita der hyves;
"Hey ander vrouwke.
veel geknipt?? pff het is gewoon een lachertje aan het worden.
We laten niet zien dat Esmeralda gevoel heeft maar kei hard is, nergens last van heeft. En iedereen vraagt zich daarom wel af, waarom krijgt ze dan toch geen stemmen??? er moet toch heel veel achter gehouden worden..
Tof van de mozaiek!! ik hoor graag hoe je het vond
Xsie "
Ook wel grappig om te lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |