ja een uitspraak van huichelaartje Dennis,irritant figuurquote:Op zondag 8 november 2009 18:05 schreef hetismijrobbert het volgende:
ze is te lui om te pissen, haha.
Nee, ik vind Dennis ook grappig!quote:Op zondag 8 november 2009 22:15 schreef flintekind het volgende:
Ben ik dan echt de enige die Dennis wel leuk vind??
Het zal vast iets heel stoms zijn. Marcel speelt heel erg het spel.quote:Op maandag 9 november 2009 00:33 schreef Musti het volgende:
Heeft er iemand begrepen wat die tactiek was van Marcel????
Staat in het stukje van volgende week.
'k Zag Kurt al met z'n ogen draaien, met iets van WTF???!
quote:Op maandag 9 november 2009 00:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zal vast iets heel stoms zijn. Marcel speelt heel erg het spel.
Juist omdat hij geen stemmen krijgt, zou hij bij mij al in het vizier staan.quote:Op maandag 9 november 2009 00:51 schreef Musti het volgende:
[..]
'k Hoop alleen dat het zich niet tegen hem keert.
Ik vind dit niet zo'n goeie zet van hem. (als dit er al ene is)
Uiteindelijk gaan ze allemaal voor de overwinning.
Ik vind 'm ook leuk hoorquote:Op zondag 8 november 2009 22:15 schreef flintekind het volgende:
Ben ik dan echt de enige die Dennis wel leuk vind??
ja dat van die brieven zeg je goed - en zoey is hier meer voor geknipt dan zijn voorgangerquote:Op zaterdag 7 november 2009 11:40 schreef 18konijn het volgende:
Het verbranden van brieven past niet bij de grotemensentelevisie die Expeditie Robinson toch altijd geweest is, zonder het ordinaire en platte van andere real life-series. Een inschattingsfout wat mij betreft.
Overigens vind ik dat die druktemaker Zoey het heel behoorlijk doet, hij houdt zich redelijk rustig en beschaafd en weet de sfeer van het programma goed te continueren.
Zei hij, liggend in het gras, kauwend op een strootje.quote:Op zondag 8 november 2009 18:05 schreef hetismijrobbert het volgende:
ze is te lui om te pissen, haha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |