http://rotterdam.nl/smartsite2249111.dwsquote:Zondag 6 september
14:00 & 16:15 uur Cityloungen in de bouwput van Calypso
Woensdag 9 september
Rotterdam pakt uit
1 t/m 13 september: NAi
14 t/m 20 september: City Informatiecentrum
Het Nieuwe Stadskantoor
Zaterdag 19 september
Parfum de BoemBoem en The Red Apple
Zondag 20 september
Parfum de BoemBoem
Vrijdag 25 september
Bekendmaking nieuwste klushuizen
Zaterdag 26 september
11:00 - 14:00 uur Nieuwbouw kijken tijdens LiViN’ op Locatie
www.zomerfestivals.nlquote:Vanaf maandag 14 september zijn de vijf ontwerpen voor het Nieuwe Stadskantoor te zien in het City Informatiecentrum op de Coolsingel 197.
Bezoekers kunnen daar met een kaart aan de beoordelingscommissie laten weten wat zij van de ontwerpen vinden. Op woensdag en zaterdag kunnen mensen gratis in een fietstaxi naar de tentoonstelling. Bewoners in het centrumgebied werden als eerste door wethouder Karakus voor de deur van het City Informatiecentrum afgezet. Karakus: “Rotterdam ontwikkelt het meest duurzame gebouw van Nederland. Wij zorgen wij er dan graag voor dat mensen op een duurzame manier naar de tentoonstelling worden gebracht.”
De tentoonstelling in het City Informatiecentrum duurt nog tot en met 20 september. In oktober neemt het College, op voordracht van de beoordelingscommissie, een besluit over het definitieve ontwerp.
Lange termijn meet agendaquote:Vergunning ingebruikname openbare grond voor het plaatsen van een kokosmat van 3 bij 2 meter in het voetgangersgebied langs de Rotte t.h.v. het Noordplein en 2 schemerlampen op de hoek Zaagmolenstraat en 1e Pijnackerstraat aan de bestaande lantaarnpaal op ca. 5 meter hoogte. De schemerlampen branden in de avond en nacht. De vergunning is verleend voor de periode 1 maart 2009 tot en met 30 juni 2010
krijg de pepernotengriepquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En deze keer een wat meer beschaafde en ontwikkelde TT.
voorstellen dan maarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:03 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik ga hier ook maar weer eens posten.
Lauriëtte.quote:
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:43 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Capelle aan den IJssel Schollevaar.
Ja.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:56 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
noemen we die achterbuurt ook al rotterdam
Oeh. En ik ben geboren in Rotterdam!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
mooi dan is mn kleine nichtje opgegroeid in Rotterdam
welkom
Er mist nog een billenfoto voor in de OP. Borsten mogen ook.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:43 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Lauriëtte.
18 Jaartjes.
Capelle aan den IJssel Schollevaar.
Studeer Communication and Multimediadesign op Hogeschool Rotterdam Pieter de Hoochweg.
Eerstejaars, vorig jaar andere studie gedaan.
Werk bij een webbedrijf in Utrecht.
More?
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Er mist nog een billenfoto voor in de OP. Borsten mogen ook.
Ze is geen milf hoorquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik heb toevallig een ontzettend lekker rijksmonumentquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
doe normaal man ze is 18.................jij bent de man van rijksmonumenten van boven de 300 jaar
Beamer-power! A.rijdt in een uurtje naar Ermelo, en A. is een meisje...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel hard door rijden hoor. Met iets meer dan een uurtje zit je bij de Utrechtse Heuvelrug en de bossen rondom Leusden, Amersfoort, enzulks.
Veluwe is dan nog wel 15 a 20 minuten verder.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
doe normaal man ze is 18.................jij bent de man van rijksmonumenten van boven de 300 jaar
Ik denk dat TJ "rijksmonument" en "beschermd stadsaanzicht" door de war haaltquote:
nee hoor ik bedoelde zoals het er stond.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik denk dat TJ "rijksmonument" en "beschermd stadsaanzicht" door de war haalt![]()
Jouw billen mogen best beschermd standsaanzicht zijn
Isegrim is gewoon 2 meisjes van zestien lekker puhuhquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee hoor ik bedoelde zoals het er stond.
ze valt onder monumentenzorg!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Isegrim is gewoon 2 meisjes van zestien lekker puhuh
En jij hebt zeker een Noord-Zuid lijn? Hartstikke jong, en het heeft een tunnel, maar vraag niet wat voor éénquote:
Dan kan je lang gaan wachten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En jij hebt zeker een Noord-Zuid lijn? Hartstikke jong, en het heeft een tunnel, maar vraag niet wat voor één
ja, los dat op dan! Arm beest...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:45 schreef Alicey het volgende:
Er is hier weer een acuut probleem. Er is een kater die dringend aandacht nodig heeft..
Dat is zeker een lekker uitzicht.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:53 schreef junkiexp het volgende:
Ik begin nu toch wel serieus jaloers te worden op het nieuwe uitzicht vanaf de nieuwe werkplek van mijn vriendin.
Nog 1 week voordat ze erin gaan :
[ afbeelding ]
Daar heb je weinig aan met dit weer. Was vorige week ook weer even in een hoog gebouw aan de Boompjes, daar had je gewoon witte muren tot een uur of elf.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:53 schreef junkiexp het volgende:
Ik begin nu toch wel serieus jaloers te worden op het nieuwe uitzicht vanaf de nieuwe werkplek van mijn vriendin.
Nog 1 week voordat ze erin gaan :
[ afbeelding ]
Die van mij is er iedere dagquote:Op maandag 2 november 2009 09:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
mn RL riep, mn vriendin was er het hele weekend
tsja de mijne studeert elders int land helaas..........maar toch is ze liefquote:Op maandag 2 november 2009 09:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die van mij is er iedere dag
Nou nog schoenen, een tennisracket en een paar ballen, en ze is klaar voor een potje tennis!quote:Op maandag 2 november 2009 10:47 schreef SingleCoil het volgende:
Oh, en A. heeft een schattig roze tennisrokje gekocht, met een bijpassend shirtje!
Tot het tegendeel bewezen is, bestaat ze helemaal nietquote:Op maandag 2 november 2009 11:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
tsja de mijne studeert elders int land helaas..........maar toch is ze lief
schoenen en een balletje heeft ze al, en omdat ze skwasjt heeft ze een skwasjrekketquote:Op maandag 2 november 2009 11:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nou nog schoenen, een tennisracket en een paar ballen, en ze is klaar voor een potje tennis!
Daar zijn geen bijpassende rokjes voor?quote:Op maandag 2 november 2009 11:23 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
schoenen en een balletje heeft ze al, en omdat ze skwasjt heeft ze een skwasjrekket
Andersomquote:Op maandag 2 november 2009 11:23 schreef SingleCoil het volgende:
het was gisteren toch Feyenoord-Ajax?
Dat jij niet in blijdorp was zaterdag kan ik niet helpenquote:Op maandag 2 november 2009 11:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Tot het tegendeel bewezen is, bestaat ze helemaal niet
eerst adhd afschaffenquote:Op maandag 2 november 2009 12:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als ze 'voetbal' nou gewoon afschaffen. Voetbal kost meer dan alle bejaarde, allochtonen en criminelen bij elkaar.
ADHD kost niets, sterker nog, ADHD'ers zijn zeer creatief in het vinden van passende oplossingen, kunnen vaak veel hebben/verdragen, doen ondanks hun chaotische gedrag hun werk veelal sneller dan niet adhd' ers (echter wel iets minder zorgvuldig), kunnen perfect plannen! (alleen kunnen ze zich zelf niet aan de planning houden....), dus daar ben ik op tegen.quote:
maakt niet uit, ik vind ADHDers kutbeesten. Doe mij maar voetballen.quote:Op maandag 2 november 2009 13:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
ADHD kost niets, sterker nog, ADHD'ers zijn zeer creatief in het vinden van passende oplossingen, kunnen vaak veel hebben/verdragen, doen ondanks hun chaotische gedrag hun werk veelal sneller dan niet adhd' ers (echter wel iets minder zorgvuldig), kunnen perfect plannen! (alleen kunnen ze zich zelf niet aan de planning houden....), dus daar ben ik op tegen.
en dan scheermesjes uitdelen.quote:Op maandag 2 november 2009 16:06 schreef junkiexp het volgende:
Of alle hooligans van NL tegen alle ADHDers samen in de Arena opsluiten met het dak dicht.
2 en half uurquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even hoor
25% van de week zit er al weer op. Inmiddels 37,5%, ik ga lunchenquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik denk dat hij promille bedoelde, ipv procent.
(of de vordering van tijd deze week)
Same here, alleen ga ik nog niet lunchen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:03 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
25% van de week zit er al weer op. Inmiddels 37,5%, ik ga lunchen
Was je 2500 kilometer te ver gereden?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:48 schreef junkiexp het volgende:
Terug uit Duitsland, wat een mongolen![]()
Ik las het gisteravond al in de krant ja.. Maar het had ook nog te maken met honden enzo geloof ik.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:51 schreef SingleCoil het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)kpartij_R_dam__.html
Terechte klacht: ergerlijk gitaarspel moet hard aangepakt worden!
Wat vind jij nu geen kutbeesten?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:44 schreef SingleCoil het volgende:
Ik wel, maar ik vind theo maassen kutbeesten.
ik probeerde er 2 x 2 te bestellen heb er nu welgeteld 1quote:Op woensdag 4 november 2009 12:15 schreef Droopie het volgende:
Gratis kaarten bij NRCnext.nl/theomaassen voor voorpremiere Theo Maassen.
Voor Rotterdam hebben ze nog kaarten, ik heb er net 2 besteld
Voor woensdag 11 november 19.00
Nee, dat nou ook weer niet. Uitlaten, werk, vakanties, lastig hoor.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zullen we dan een Duitse herder in huis nemen?
Ja, wat dat betreft zijn ze best lastig he?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:06 schreef SingleCoil het volgende:
Nee, dat nou ook weer niet. Uitlaten, werk, vakanties, lastig hoor.
Natuurlijk zijn de poezen geen kutbeesten!!quote:De poezen zijn ook geen kutbeesten trouwens.
Een film.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:15 schreef Droopie het volgende:
Gratis kaarten bij NRCnext.nl/theomaassen voor voorpremiere Theo Maassen.
Voor Rotterdam hebben ze nog kaarten, ik heb er net 2 besteld
Voor woensdag 11 november 19.00
nou mijn maat woont bij jou aan het einde van de straatquote:Op woensdag 4 november 2009 12:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik probeerde er 2 x 2 te bestellen heb er nu welgeteld 1is volgeboekt
Veel lichaamsbeweging, proteine, en verversing van lichaamsvloeistoffen doet wonderenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:18 schreef Isegrim het volgende:
Mocht je willen. Ik voel me echt niet goed.Keelpijn, algehele zwakheid van gestel...
Aangezien ik een half uur geleden in 10 minuten tijd mijn lunch heb weg gewerkt, hou ik het over een minuut of 15 a 20 wel voor gezien.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:36 schreef SingleCoil het volgende:
mogguh...nog een paar uurtjes en dan weekend!
Daar kan Vandaag ook niks aan doen.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:50 schreef TJDoornbos het volgende:
ik haat vandaag, voel me echt fucked up!
Goede vriend van me was ook geweest. Ziet er wel gaaf uitquote:Op donderdag 5 november 2009 21:52 schreef junkiexp het volgende:
Weer terug vanuit Ahoy, leuke beurs Europort.
Hoop interessante contact opgedaan.
Beter in de komkommers dan in de bonen.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Goede vriend van me was ook geweest. Ziet er wel gaaf uitMaar goed ik zit in de komkommers dus ze vonden het niet nodig om me uit te nodigen
Die hebben we ookquote:Op donderdag 5 november 2009 22:19 schreef Isegrim het volgende:
Beter in de komkommers dan in de bonen.
Waren we maar zo verquote:Op donderdag 5 november 2009 22:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Echt, die SAP systemen van tegenwoordig, komkommers, bonen, alles kan je er in bijhouden
Leuke beurs idd, iedereen aan het bierquote:Op donderdag 5 november 2009 22:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Goede vriend van me was ook geweest. Ziet er wel gaaf uitMaar goed ik zit in de komkommers dus ze vonden het niet nodig om me uit te nodigen
Groot omhoog Saaidorp!quote:Op vrijdag 6 november 2009 06:33 schreef PjotrXII het volgende:
BARENDRECHT LAAT JE HORUEHHH
Vanmiddag weer fietsen, kijken of ik doodvriesquote:Op vrijdag 6 november 2009 06:32 schreef Tijgertje. het volgende:
Aaaah. Koud.
Brr al die dingen wil ik niet weten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:43 schreef SingleCoil het volgende:
Goedemorgen allen!
A.: FJD zit in de komkommerhandel en Isegrim raakt opgewonden van gymnasten die komkommers vaginaal inbrengen.
Ieder z'n fetish...
quote:
Iets met veel drugs en mannen...quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, waar heb jij uitgehangen?
Klinkt niet best meis.quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:55 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Iets met veel drugs en mannen...
Klinkt niet verkeerd, mits een beetje leuke mannen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:55 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]![]()
[..]
Iets met veel drugs en mannen...
en leuke drugs...quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd, mits een beetje leuke mannen.
Ok op die manier.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:15 schreef SingleCoil het volgende:
drugs waar je plezier aan beleeft en achteraf met plezier op terugkijkt. Jack Daniels & Superpolm bijv.
Goedzo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:08 schreef WHATSHESAID het volgende:
Nee hoor, gewoon druk met school geweestStukje minder rock 'n roll...
Hoe is het hier? Heb ik nog meets gemist?
Je maakt me jaloers.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:16 schreef SingleCoil het volgende:
ik ga zo nog even slapen denk ik...![]()
![]()
Mooi.quote:
Pff.. weet ik niet, als je meets hebt gemist iig dezelfde meets als ik./quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:08 schreef WHATSHESAID het volgende:
Nee hoor, gewoon druk met school geweestStukje minder rock 'n roll...
Hoe is het hier? Heb ik nog meets gemist?
Tjeempie, een vrije dag is jou ook niet gegund.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:34 schreef SingleCoil het volgende:
Mooi.
...dus de telefoon gaat, klant met probleem, of ik even langs kan komen in Den Haag...
net aangekleed...telefoon...ze lossen het handmatig op...quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, een vrije dag is jou ook niet gegund.
Slaap ze!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:39 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
net aangekleed...telefoon...ze lossen het handmatig op...![]()
Nou ja, toch maar weernaar bed dan
?quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:38 schreef junkiexp het volgende:
CTRL + ALT + pijltje blijft het leuk doen bij collega's
Werkt volgens mij alleen in XP.quote:
move it islamsterdommerquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:41 schreef JJdJ1984 het volgende:
Hallo Rotterdam
HRO, lerarenopleiding voor het voortgezet onderwijsquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:28 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Goedzo.
Wat voor school doe je?
Ah, in dat geval heb ik dus niks gemistquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Pff.. weet ik niet, als je meets hebt gemist iig dezelfde meets als ik./
*eenschquote:Op vrijdag 6 november 2009 08:49 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Jij bent die chick met die vette kleding toch?
Polm joints.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:15 schreef SingleCoil het volgende:
drugs waar je plezier aan beleeft en achteraf met plezier op terugkijkt. Jack Daniels & Superpolm bijv.
Alles wat niet voor agressie zorgt (muv alcohol), 72 uur of minder duurt qua werking, geen langdurige neveneffecten heeft en geen lichamelijk letsel veroorzaakt. Lijstje?quote:
Intel GraKa'squote:Op vrijdag 6 november 2009 11:31 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Werkt volgens mij alleen in XP.
Maar je bureaublad wordt dan 90 graden gedraaid
Cokequote:Op vrijdag 6 november 2009 13:42 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Alles wat niet voor agressie zorgt (muv alcohol), 72 uur of minder duurt qua werking, geen langdurige neveneffecten heeft en geen lichamelijk letsel veroorzaakt. Lijstje?
- Paddo's
- Lachgas
- Wiet
- Mescaline
- 2Ci
- 4-fluoro methamphetamine
- MDMA
En nog vele anderen
Ok, thuis werk het niet, dat verklaart een hoopquote:
Misschien moet je ze impregneren met LSD.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:12 schreef WHATSHESAID het volgende:
Werkten mijn studieboeken maar zo verslavend als drugs...
Ik niet, wel altijd verschrikkelijke lul kicksquote:Op vrijdag 6 november 2009 21:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar worden mensen nou net wel agressief / opgefokt van...
Oh ik niet. Vind het erg leuk af en toe. En heb nog genoeg te proberen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:26 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik niet, wel altijd verschrikkelijke lul kicks.
Maar ik ben helemaal klaar met drugs eigenlijk.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh ik niet. Vind het erg leuk af en toe. En heb nog genoeg te proberen.
quote:1,4-Butanediol
19-Norandrostenedione
2-Aminoindan
2C-B
2C-C
2C-D
2C-E
2C-I
2C-N
2C-P
2C-T-2
2C-T-21
2C-T-4
2C-T-7
2C-T-FM
3C-P
4-Acetoxy-DET
4-Acetoxy-DiPT
4-Acetoxy-MiPT
` 4-Fluoroamphetamine
4-HO-DET
4-HO-DiPT
4-HO-MiPT
4-Methylaminorex
4-MTA
5-MeO-AET
5-MeO-AMT
5-MeO-DALT
5-MeO-DET
5-MeO-DiPT
5-MeO-DMT
5-MeO-MIPT
5-Methyl-MDA
Absinthe
Acacia
Acetaminophen
Aconitum napellus
Adrafinil
Adrenochrome
AET
Alcohol
AM-DIPT
Amanitas
Amphetamines
AMT
Anadenanthera spp.
Aniracetam
Ayahuasca
Banisteriopsis caapi
Barbiturates
Belladonna
Betel Nut
bk-MBDB
bk-MDEA
Blue Lotus
Bromo-Dragonfly
Brugmansia
Brunfelsia
Bufotenin
Cacti
Caffeine
Calamus
Calea zacatechichi
Cannabis
Catha edulis
Cathinone
Catnip
Catuaba
Chloroform
Chlorpheniramine Maleate
Chocolate
Clenbuterol
Coca
Cocaine
Codeine
Coleus
Cytisus scoparius
Damiana
Datura
desloratadine
Desmanthus illinoensis
DET
DHEA
Dimenhydrinate
Dioscorea spp.
Diphenhydramine
Diplopterys cabrerana
DiPT
Dizocilpine
DMAE
DMT
DOB
DOC
DOET
DOI
DOM
DON
DPT
DXM
DXO
Ephedra sinica
Ephedrine
Ether
Fenfluramine
GABA
GABOB
Galangal
GBL
GHB
GHV
Ginger
Ginkgo biloba
Ginseng
Gotu Kola
Guarana
GVL
H.B. Woodrose
Harmala
Harmaline
Harmine
Heimia myrtifolia
Heimia salicifolia
Herbal Ecstasy
Heroin
Hops
Huasca - Misc Combo
Hydergine
Hydrocodone
Hydromorphone
Hyoscyamus niger
IAP
Ibogaine
Inhalants
Kava
Ketamine
Kola Nut
Kratom
Lactuca spp.
Lady's Slipper
Lagochilus inebrians
Lecithin
Leonotis leonurus
Leonotis nepetaefolia
Leonurus sibiricus
Levmetamfetamine
Lobelia spp.
LSA
LSA - Other
LSD
Mandrake
MAOI
MBDB
MDA
MDE
MDMA
MDPK
MDPR
Melatonin
Mescaline
Methadone
Methamphetamine
Methaqualone
Methcathinone
Methylone
Mimosa hostilis
MIPT
Moclobemide
Modafinil
Monotropa uniflora
Morning Glory
Morphine
Mucuna pruriens
Mugwort
Mulberry
Mushrooms
Naloxone
Naltrexone
Nelumbo nucifera
Nitrous Oxide
Nootka Lupine
Nutmeg
Opiates
Opium
Oxygen
Passion Flower
PCP
Periwinkle
Petroleum Ether
Peyote
Phalaris Grass
Pharmaceuticals
Phenethylamines - Other
Picamilion
Piperazines
Piperazines - MeOPP
Piracetam
PMA
Pseudoephedrine
Psilocybin
Psychotria viridis
Red Rock
Rhodiola rosea
Salvia divinorum
Sceletium tortuosum
Scopolamine
Skullcap
Smarts - Phenibut
St. John's Wort
Syrian Rue
Tabernaemontana
Tabernanthe iboga
Tiletamine
TMA-2
TMA-6
Toad Venom
Tobacco
Tryptophan
Tyrosine
Valerian
Vasopressin
Vinpocetine
Virola spp.
Vitamin B-6
Vitamin C
Vitamins - Niacin
Voacanga africana
Wormwood
Xenon
Yarrow
Yerba Mate
Yohimbe
Ja ik heb de afgelopen 10 jaar op heroine na zo'n beetje alle gangbare drugs geprobeerd en meerdere malen gebruikt, maar op een gegeven moment heb ik een punt bereikt dat het goed zo is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Oh ik niet. Vind het erg leuk af en toe. En heb nog genoeg te proberen.
I know.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:01 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja ik heb de afgelopen 10 jaar op heroine na zo'n beetje alle gangbare drugs geprobeerd en meerdere malen gebruikt, maar op een gegeven moment heb ik een punt bereikt dat het goed zo is.
Mooie tijd achter me gelaten, dingen mee gemaakt die ik voor geen goud wil missen en een hele hoop geleerd en inzicht gekregen in bepaalde dingen.
Ik ben ook zeer actief geweest in UVT voor een aantal jaren overigens.
Nou ja, na één keer ben je fysiek sowieso niet verslaafd, toch?quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:16 schreef junkiexp het volgende:
Heroïne zou ik graag een keer gebruiken, maar dan wel geïnjecteerd, en de 100% garantie dat ik niet verslaaf zou worden.
Kan prima, de eerste schijn je wel gigantisch over je nek te gaan, maar dat is op dat moment niet je grootste zorgquote:Op vrijdag 6 november 2009 22:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nou ja, na één keer ben je fysiek sowieso niet verslaafd, toch?
Ik heb een kotsfobie, dus dat zou misschien wel mijn grootste zorg zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2009 22:38 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Kan prima, de eerste schijn je wel gigantisch over je nek te gaan, maar dat is op dat moment niet je grootste zorg.
Leffe Blond & wielrennenquote:Op zaterdag 7 november 2009 07:42 schreef TJDoornbos het volgende:
ik neem nog een vat red bull, dat is mijn drugs
Denk om je hart hoor.quote:Op zaterdag 7 november 2009 07:42 schreef TJDoornbos het volgende:
ik neem nog een vat red bull, dat is mijn drugs
quote:Op zaterdag 7 november 2009 17:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh jammer. Dat is wel de tradities op meets
quote:
Wij hadden hetzelfde plan voor vandaag.quote:Op zondag 8 november 2009 08:49 schreef FJD het volgende:
HoiIk ga een rondje fietsen, zal wel ijskoud zijn
Wanneer?quote:Op zondag 8 november 2009 18:23 schreef junkiexp het volgende:
Binnen een half uur volop dikke mist opeens in de stad.
Nu.quote:
Coolquote:Op zondag 8 november 2009 18:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Inmiddels ben ik woonachtig in de Stadsdriehoek. Na wekenlang problemen gehad te hebben met mijn oude huisbaas ben ik maar verhuisd.
Hmm, grappig. Ik woon ook vlakbij de Maas, maar nog niets te zien hier.quote:Op zondag 8 november 2009 18:30 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nu.
De temperatuur is ook in 2-3 uur 7 graden gezakt.
Ik woon wel op steenworp afstand van de Maas, zal er wel mee te maken hebben.
Grappig inderdaad, maar we zitten toch wel een kilomter of 5-6 van elkaar af/.quote:Op zondag 8 november 2009 18:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm, grappig. Ik woon ook vlakbij de Maas, maar nog niets te zien hier.
Dat wel ja.. Msch is het idd plaatselijk.quote:Op zondag 8 november 2009 18:49 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Grappig inderdaad, maar we zitten toch wel een kilomter of 5-6 van elkaar af/.
Bergweg (quote:Op zondag 8 november 2009 18:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
CoolWaar woonde je eerst?
Ik heb net lekker een stukkie gerend door Noord. Had het alleen niet zo koud verwacht
Vond je het niet leuk op de Bergweg?quote:Op zondag 8 november 2009 19:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bergweg (), nu woon ik voor 150 euro p/m minder op een 100x zo relaxte locatie
.
Ik vond de omgeving wel oke, alleen het huis waar ik zat mankeerde echt van alles aan en de huisbaas weigerde ook maar iets op te lossen. Het was ook niet echt fijn centraal gelegen zoals waar ik nu zit, op loopafstand van het centrum en 5 minuten trammen van de uniquote:Op zondag 8 november 2009 19:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vond je het niet leuk op de Bergweg?
De hele binnenstad stond ook vast... bij de Mediamarkt leek het wel of alles zowat gratis wasquote:Op zondag 8 november 2009 16:48 schreef Winner_Taco het volgende:
Net naar het Kralingse Bos geweest . Of beter gezegd .... Een poging tot gedaanStond finaal vast . Zelfs zo druk dat iedereen moest keren omdat je er anders niet meer uitkon . Dik drie kwartier gestaan ook echt
Da's dan wel minder inderdaad, als de boel niet onderhouden wordt.quote:Op zondag 8 november 2009 19:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vond de omgeving wel oke, alleen het huis waar ik zat mankeerde echt van alles aan en de huisbaas weigerde ook maar iets op te lossen. Het was ook niet echt fijn centraal gelegen zoals waar ik nu zit, op loopafstand van het centrum en 5 minuten trammen van de uni.
Nog erger als ze beloftes maken, maar als je er eenmaal woont zeggen "ik heb geen idee waar je het over hebt, het staat niet in het contract dus ga ik er ook niet voor zorgen"quote:Op zondag 8 november 2009 19:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's dan wel minder inderdaad, als de boel niet onderhouden wordt.
Nouja, of het in een contract staat of niet, een verhuurder is verplicht onderhoud te plegen. Dat het niet in het contract staat doet er dus weinig toe.. Maarja, in Roffa helaas veel huisjesmelkers.quote:Op zondag 8 november 2009 19:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog erger als ze beloftes maken, maar als je er eenmaal woont zeggen "ik heb geen idee waar je het over hebt, het staat niet in het contract dus ga ik er ook niet voor zorgen". Mijn vertrouwen in de goedheid de mens is ook weer gedaald en voortaan ben ik wat voorzichtiger met contracten en dergelijke.
Altijd lekker als het voor wènig kan.quote:Op zondag 8 november 2009 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, gelukkig zit ik nu bij stadswonen en daar is het allemaal heel goed geregeld. Voor weinig geld.
Aan deze kant vd Maas kan ik jouw kant ook nog gewoon zienquote:Op zondag 8 november 2009 18:49 schreef junkiexp het volgende:
Grappig inderdaad, maar we zitten toch wel een kilomter of 5-6 van elkaar af/.
Zit jij er ook bij?quote:
Ik jou nu ook weer, is redelijk weggetrokken.quote:Op zondag 8 november 2009 19:46 schreef FJD het volgende:
[..]
Aan deze kant vd Maas kan ik jouw kant ook nog gewoon zien
Da's geen prestatie.quote:Op zondag 8 november 2009 23:02 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik heb vandaag 60 km in de auto gezeten
Idioot idd. Op een koopzondag naar het Zuidplein is met parkeren ook nauwelijks te doen . Verleden week zaterdag naar This is it geprobeert te gaan bij Pathé de Kuip ( voorstelling van 22:30) en om 22:00 was óók een voorstelling geweest maar nog steeds gewoon geen plaatsen vrij . Ook niet voor alle andere films .quote:Op zondag 8 november 2009 19:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De hele binnenstad stond ook vast... bij de Mediamarkt leek het wel of alles zowat gratis was
Normaal gesproken wel hoor. Vorige week zondag is de eerste keer in een jaar tijd dat we hebben moeten zoeken naar een plekje. Misschien dat er in Ahoy iets was..quote:Op maandag 9 november 2009 02:18 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Idioot idd. Op een koopzondag naar het Zuidplein is met parkeren ook nauwelijks te doen .
En de AH op Zuidplein en de Meent.quote:Supermarkten en openingstijden zijn ook echt belachelijk . Op zondag zijn alleen de AH op de Lijnbaan en de Jumbo op de Kop van Zuid open. Als ze de XL in de Oosterhof 12-17 open zouden gooien zouden ze top-omzet draaien .
Aan de andere kant ben je zowel met fiets, OV als auto snel ergens waar het aanbod beter is.quote:Wat dat betreft ziiten we best in een kut regio als het gaat om vraag/aanbod.
Veel andere supermarkten zijn ook open op zondag van 11-18 rondom het centrum. Gelukkig niet zoals in Utrecht, waar ze alleen van 16-22 open mogen zijn.quote:Op maandag 9 november 2009 02:18 schreef Winner_Taco het volgende:
Supermarkten en openingstijden zijn ook echt belachelijk . Op zondag zijn alleen de AH op de Lijnbaan en de Jumbo op de Kop van Zuid open. Als ze de XL in de Oosterhof 12-17 open zouden gooien zouden ze top-omzet draaien .
Wat dat betreft ziiten we best in een kut regio als het gaat om vraag/aanbod.
wil je nu een koekje? malloot!quote:Op zondag 8 november 2009 23:02 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik heb vandaag 60 km in de auto gezeten
In Oost is niks open (behalve op een koopzondag in de maand) en de stad is buiten het OV om ook zeer slecht bereikbaar . Nu was weer de afslag centrum dicht dus file en binnendoor via de Bosdreef kun ook niet omdat het vol stond met dagjesmensen .quote:Op maandag 9 november 2009 07:33 schreef Alicey het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel hoor. Vorige week zondag is de eerste keer in een jaar tijd dat we hebben moeten zoeken naar een plekje. Misschien dat er in Ahoy iets was..
[..]
En de AH op Zuidplein en de Meent.
[..]
Aan de andere kant ben je zowel met fiets, OV als auto snel ergens waar het aanbod beter is.
C1000, Bas en Lidl zijn ook open op zondag. Sterker nog, ik weet geen supermarkt te bedenken die dicht is op zondag.quote:Op maandag 9 november 2009 02:18 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Idioot idd. Op een koopzondag naar het Zuidplein is met parkeren ook nauwelijks te doen . Verleden week zaterdag naar This is it geprobeert te gaan bij Pathé de Kuip ( voorstelling van 22:30) en om 22:00 was óók een voorstelling geweest maar nog steeds gewoon geen plaatsen vrij . Ook niet voor alle andere films .
Supermarkten en openingstijden zijn ook echt belachelijk . Op zondag zijn alleen de AH op de Lijnbaan en de Jumbo op de Kop van Zuid open. Als ze de XL in de Oosterhof 12-17 open zouden gooien zouden ze top-omzet draaien .
Wat dat betreft ziiten we best in een kut regio als het gaat om vraag/aanbod.
Noem mij er eens een in Rotterdam Oost dan? (dus Nesselande , Ommoord , Oosterflank , Prinsenland , Alexanderpolder , Kralingen , Crooswijk ) en anders mag Capelle a/d Ijssel , Nieuwekerk en alles daar omheen mag ook....quote:Op maandag 9 november 2009 09:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
C1000, Bas en Lidl zijn ook open op zondag. Sterker nog, ik weet geen supermarkt te bedenken die dicht is op zondag.
Dat is Alexander, Rotterdam Oost is imho toch meer Kralingen/Oostplein.quote:Op maandag 9 november 2009 10:21 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Noem mij er eens een in Rotterdam Oost dan? (dus Nesselande , Ommoord , Oosterflank , Prinsenland , Alexanderpolder , Kralingen , Crooswijk ) en anders mag Capelle a/d Ijssel , Nieuwekerk en alles daar omheen mag ook....
Dat dacht ik dus nietquote:Op maandag 9 november 2009 11:16 schreef TJDoornbos het volgende:
ik laat LHO altijd naar AH in het centrum gaan voor me op zondag!
Precies en anders gewoon keihard in dr muil stompenquote:Op maandag 9 november 2009 11:22 schreef JJdJ1984 het volgende:Ze heeft mazzel dat er iemand voor dr kookt. Dan moet je dat soort dingen gewoon voor lief nemen.
nou nou nou onopgevoede vlegelquote:Op maandag 9 november 2009 11:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Precies en anders gewoon keihard in dr muil stompen
Eh neequote:Op maandag 9 november 2009 10:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is Alexander, Rotterdam Oost is imho toch meer Kralingen/Oostplein.
quote:dreigt een conflict te ontstaan tussen wethouder Dominic Schrijer en de deelraad van Prins Alexander.
Schrijer wil namelijk dat winkelcentrum Alexandrium nog voor het einde van dit jaar iedere zondag open kan zijn.
Het voornemen van Schrijer druist in tegen het besluit van de deelgemeente die juist een beperking wil van het aantal koopzondagen. De PvdA-wethouder is een procedure gestart die het besluit van de deelraad ongedaan moet maken. Hij vindt de zondagsopeningen belangrijk omdat ze zouden zorgen voor een economische impuls.
De deelgemeente heeft nog niet officieel gereageerd op de plannen van de wethouder.
Volgens mij heb ik niet geklaagd.quote:Op maandag 9 november 2009 11:22 schreef JJdJ1984 het volgende:Ze heeft mazzel dat er iemand voor dr kookt. Dan moet je dat soort dingen gewoon voor lief nemen.
Was een waarschuwing voorafquote:
TMI ik eis dat de mods optreden nu!!quote:Op maandag 9 november 2009 15:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zolang ik in natura betaald krijg, klaag ik ook niet
Ik las sekstoerisme.quote:Op maandag 9 november 2009 12:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Je krijgt dan alleen het gedonder dat het -zeker in een grijze wijk als Alexander- niet hard te maken is dat er 'substantieel toerisme' is.
Too Much Infoquote:Op maandag 9 november 2009 15:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
TMI als in "the mental image" ?
Goed gedaan jammer van dat regeltjequote:Op maandag 9 november 2009 16:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
lees anders ff man.................met je stomme kutlenzen
Dat is van het plaatjequote:Op maandag 9 november 2009 16:04 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Goed gedaan jammer van dat regeltje
Wat ga je er doen ?quote:Op maandag 9 november 2009 19:41 schreef DutchTrain het volgende:
Deze week ook weer twee dagen Utrecht...
Vergaderen (4x 2,5 uur), werken (4 uur), met vrienden drinken en dineren (1 avond), lunchen met collega's(2x)quote:Op maandag 9 november 2009 19:42 schreef junkiexp het volgende:
Wat ga je er doen ?
Ik ben naar mijn hotel, zaterdagavond pas weer terug .
Utrechtquote:Op maandag 9 november 2009 19:41 schreef DutchTrain het volgende:
Deze week ook weer twee dagen Utrecht...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |