quote:
Iets met veel drugs en mannen...quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, waar heb jij uitgehangen?
Klinkt niet best meis.quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:55 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Iets met veel drugs en mannen...
Klinkt niet verkeerd, mits een beetje leuke mannen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:55 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]![]()
[..]
Iets met veel drugs en mannen...
en leuke drugs...quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:58 schreef Alicey het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd, mits een beetje leuke mannen.
Ok op die manier.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:15 schreef SingleCoil het volgende:
drugs waar je plezier aan beleeft en achteraf met plezier op terugkijkt. Jack Daniels & Superpolm bijv.
Goedzo.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:08 schreef WHATSHESAID het volgende:
Nee hoor, gewoon druk met school geweestStukje minder rock 'n roll...
Hoe is het hier? Heb ik nog meets gemist?
Je maakt me jaloers.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:16 schreef SingleCoil het volgende:
ik ga zo nog even slapen denk ik...![]()
![]()
Mooi.quote:
Pff.. weet ik niet, als je meets hebt gemist iig dezelfde meets als ik./quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:08 schreef WHATSHESAID het volgende:
Nee hoor, gewoon druk met school geweestStukje minder rock 'n roll...
Hoe is het hier? Heb ik nog meets gemist?
Tjeempie, een vrije dag is jou ook niet gegund.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:34 schreef SingleCoil het volgende:
Mooi.
...dus de telefoon gaat, klant met probleem, of ik even langs kan komen in Den Haag...
net aangekleed...telefoon...ze lossen het handmatig op...quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, een vrije dag is jou ook niet gegund.
Slaap ze!quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:39 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
net aangekleed...telefoon...ze lossen het handmatig op...![]()
Nou ja, toch maar weernaar bed dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |