sorry er was voetbal, en heb heel lang zitten F5en bij thuisbezorgd.nlquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Stelletje saaie mensen die doen alsof ze een sociaal leven hebben
Een koelkast gaat wat lastiger op de fiets of in de trein inderdaad.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:40 schreef Metatron het volgende:
Binnen de stad doe ik bijna alles te voet, met de fiets of met OV. Soms zijn er alleen van die dingen waarbij een auto toch echt even handiger is.
Voor dat soort dingen heb je van die Marktplaats diensten van mannetjes met busjesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:35 schreef Alicey het volgende:
Een koelkast gaat wat lastiger op de fiets of in de trein inderdaad.Maar voor die enkele keer is een hoger brandstofverbruik geen serieus probleem.
Zo heb ik toen ook de grote dingen die overbleven van Rotterdam naar Schiedam verhuisd. 2 sterke mannen die de boel laden en lossen en zwart betalen met flappen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:19 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen heb je van die Marktplaats diensten van mannetjes met busjes
[ afbeelding ]
Een koelkast past namelijk ook al niet in de meeste BMW's
Ik mij geheel onttrokken aan alle sociale activiteiten en ben maar gaan gamen na een heftig dagje training. Niet online dus.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Stelletje saaie mensen die doen alsof ze een sociaal leven hebben
Hij heeft hier een paar uur voor de lunch een afspraak..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik mij geheel onttrokken aan alle sociale activiteiten en ben maar gaan gamen na een heftig dagje training. Niet online dus.
Hoe laat komt Zaagmans vandaag?
Hier tijdens de lunch pasquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hij heeft hier een paar uur voor de lunch een afspraak..
Ik had er geen rekening mee gehouden dat ik tijdens de lunch elders zou zijn. Tijdens de lunch is Zaagmans dus stiekem langs gekomen...quote:
De hufter!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik had er geen rekening mee gehouden dat ik tijdens de lunch elders zou zijn. Tijdens de lunch is Zaagmans dus stiekem langs gekomen...
Die van mij ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ach, welnee. Mijn week lag keurig doormidden.
Dat plan je zo nauwkeurig?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Die van mij ook.
Volgende week dinsdag zelfs al om 17:15
Om 17:15 zit mijn werkdag er opquote:
Heeft Zaagmans even mazzel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Om 17:15 zit mijn werkdag er op![]()
Ik ben de vrijdag vrij, dus dinsdag om 17:15 mag hij er op los gaan zagen
Ja, spreiding van de drukte. Eigenlijk zouden we af en toe ook op maandag, dinsdag en woensdag moeten stoppen met werken, zodat hij zijn werk over de week kan verspreiden.quote:
Da's alleen als je ISO 8601 compliant bent. Je kunt er ook voor kiezen om christelijk te zijn, dan komt Zaagmans ook bij een zevendaagse werkweek gewoon op woensdag..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ook 7 dagen per week? Dan moet hij nl voortaan op Donderdag langs komen.
Zesdaagse werkweek dusquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's alleen als je ISO 8601 compliant bent. Je kunt er ook voor kiezen om christelijk te zijn, dan komt Zaagmans ook bij een zevendaagse werkweek gewoon op woensdag..
Ik heb het dan ook meer over het inslaan van meerdere kratten bier voor een feestje of zo. Of hout voor de open haard. En aangezien die auto er toch staat voor m'n woon-werk verkeer, is een busje huren dan ook weer een beetje overkillquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:19 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen heb je van die Marktplaats diensten van mannetjes met busjes
Een koelkast past namelijk ook al niet in de meeste BMW's
Wat hij zegt.quote:
de hooge veluwe?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:18 schreef junkiexp het volgende:
Welke bos is een beetje tof om lekker een herfstwandeling te maken op een verloren zondag ?
Wel een rustig en groot bos.
Dat zal noodzakelijkerwijs een virtuoos zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:00 schreef TJDoornbos het volgende:
1 of andere debiel heeft bedacht dat het anders moet.
zal wel 1 of andere stropdas van 3 ton per jaar zijn die al jaren geen klant meer spreektquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat zal noodzakelijkerwijs een virtuoos zijn.
Int centrum, net naast t Weena ligt nog 4ha dicht bos waar maar weinig mensen vanaf weten!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:18 schreef junkiexp het volgende:
Welke bos is een beetje tof om lekker een herfstwandeling te maken op een verloren zondag ?
Nou geloof ik best dat er in het centrum voor 4ha bos aan hout te vinden is, maar volgens mij bedoelt-ie dat niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Int centrum, net naast t Weena ligt nog 4ha dicht bos waar maar weinig mensen vanaf weten!
Het Oeverbos?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:18 schreef junkiexp het volgende:
uurtje rijden toch maar? Als je echt een groot bos zoekt, waar je niet struikelt over de rollatoren en buggy's en niet gek wordt van het gegil van spelende kinderen en niet steeds hoeft te springen voor je leven vanwege crossfietsers, kortom, een klassiek "bos" bos...quote:
Nog wel ja!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:40 schreef Isegrim het volgende:
Grote bossen hebben ze o.a. in Brazilë.
Dan moet je wel heel hard door rijden hoor. Met iets meer dan een uurtje zit je bij de Utrechtse Heuvelrug en de bossen rondom Leusden, Amersfoort, enzulks.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:05 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
uurtje rijden toch maar? Als je echt een groot bos zoekt, waar je niet struikelt over de rollatoren en buggy's en niet gek wordt van het gegil van spelende kinderen en niet steeds hoeft te springen voor je leven vanwege crossfietsers, kortom, een klassiek "bos" bos...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |