Nouja. de Duitser die vorige week kwam heeft mijn fiets meegenomen naar de Altstadt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:19 schreef TJDoornbos het volgende:
als de duitsers komen, zie plaatje, is het geen goede morgen Alicey
doe dan een Audi als je zo nodig duits wil rijdenquote:Op maandag 26 oktober 2009 08:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja. de Duitser die vorige week kwam heeft mijn fiets meegenomen naar de Altstadt.
Als het goed is krijg ik morgen echter een Duitser die er wel een goede morgen van gaat maken.
[ afbeelding ]
Tja, ik weet dat jij liever de Smart had gehad...quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:41 schreef SingleCoil het volgende:
patserige hoerenbak
Alleen een BMW rijdt als een BMW.quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:50 schreef TJDoornbos het volgende:
doe dan een Audi als je zo nodig duits wil rijden
...of een fiat multipla!quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:57 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tja, ik weet dat jij liever de Smart had gehad...
Daar durf je toch niet in te zitten...quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:10 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
...of een fiat multipla!
[ afbeelding ]
Da's een kroeg in Eindhoven. Respect, voor zo'n stukkie fietsenquote:Op maandag 26 oktober 2009 08:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nouja. de Duitser die vorige week kwam heeft mijn fiets meegenomen naar de Altstadt.
Nice!quote:Als het goed is krijg ik morgen echter een Duitser die er wel een goede morgen van gaat maken.
[ afbeelding ]
Je bent van plan een carrière als drugshandelaar te beginnen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als het goed is krijg ik morgen echter een Duitser die er wel een goede morgen van gaat maken.
[ afbeelding ]
Alleen als hij ook zou zijn teruggefietst.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:55 schreef Metatron het volgende:
Da's een kroeg in Eindhoven. Respect, voor zo'n stukkie fietsen.
Mjah, het is wel een beetje een maffia-auto idd..quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:05 schreef Reya het volgende:
Je bent van plan een carrière als drugshandelaar te beginnen?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Nick Heidfeld en Robert Kubica zijn het met me eens een BMW is kut
...veilig...quote:Tijdens de Grand Prix van Canada op 10 juni 2007 vloog Kubica met een snelheid van 278 kilometer per uur in de betonnen muur. Hierbij raakte de Pool lichtgewond...
...betrouwbaar...quote:Nick Heidfeld heeft 2 formule 1 records op zijn naam staan, te weten: hij heeft de meeste podiumplaatsen zonder ooit een overwinning behaald te hebben en de BMW-coureur wist in Barcelona (2009) zijn 25e Formule 1 Grand Prix op rij te finishen, waarmee hij het oude record van zevenvoudig wereldkampioen Michael Schumacher uit de boeken reed.
legging, pumpjes, kort rokje, ken je só op de motokap!quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:21 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah, het is wel een beetje een maffia-auto idd..
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:35 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Niet een winkelwagentje, zo'n karretje dat oude vrouwen meesleuren.
Met zn geweldige verpauperde stinksteden, mensen die gewoon Nederlands op school hebben geleerd, maar verdomme het te spreken, en een economische situatie die vergelijkbaar is met die van Bulgarije.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:50 schreef junkiexp het volgende:
Zo weer terug uit België, blijft een verschrikkelijk mooi land, met name Wallonië.
En wil je dat ik hier op reageer ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Met zn geweldige verpauperde stinksteden, mensen die gewoon Nederlands op school hebben geleerd, maar verdomme het te spreken, en een economische situatie die vergelijkbaar is met die van Bulgarije.
Prachtig!
Dat niet, maar dat je het wel gedaan hebt is natuurlijk primaquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:55 schreef junkiexp het volgende:
[..]
En wil je dat ik hier op reageer ?
Inhoudelijk natuurlijkquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:00 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat niet, maar dat je het wel gedaan hebt is natuurlijk prima
Ik denk dat het erg goed zou zijn voor Belgie om de inwoners te verdelen tussen Luxemburg, Nederland en Frankrijk, elk bouwwerk in het land te slopen, en er 15 jaar lang de natuur zn gang laten gaan. Daarna heel Belgie uitroepen tot europees nationaal park.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:24 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Inhoudelijk natuurlijk.
Maar ik bedoel te zeggen dat ik niet zoveel kan met je reactie, maar dat zul je vast wel begrepen hebben.
Juist, dan zal je zien dat er straks een muur van frietkarren wordt gebouwd om de grenzen aan te geven.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:14 schreef SingleCoil het volgende:
wat moeten wij dan met die belgen? Daar komt gezeik van, let maar op...
En aan de NEderlandse kant een muur van patatkramen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Juist, dan zal je zien dat er straks een muur van frietkarren wordt gebouwd om de grenzen aan te geven.
Nee, kapsalonbakkersquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
En aan de Nederlandse kant een muur van patatkramen?
Bij dat Franse restaurant in Tokyo, of toch maar bij dat Japanse restaurant in Singapore?quote:Op maandag 26 oktober 2009 08:25 schreef Isegrim het volgende:
Wanneer trakteer je ons op een etentje?
Tja, altijd achterwielaandrijving. Heb een maandje in een BMW mogen rijden, maar echt fijn voor in de stad is het nietquote:
Met de rest maak je eerst nog even een donut voordat je met 25 km/h invoegt in de filequote:Op maandag 26 oktober 2009 19:59 schreef FJD het volgende:
Totdat je in wilt voegen op de snelweg, dan
is die 300pk op de achterwielen wel strikt noodzakelijk natuurlijk![]()
Nou ja, 80 zijn er noodzakelijk, de rest klinkt gewoon geil
vorige race stond die zonder benzine...........ik vind het flauw dat die dan stopt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:42 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
[..]
...veilig...
[..]
...betrouwbaar...
BMW - Freude am Fahren !
Als je dat soort auto's kan betalen dan liggen je werktijden veelal buiten die van 95% vd bevolking. Ruimte genoeg dus om gas te gevenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:32 schreef DutchTrain het volgende:
Met de rest maak je eerst nog even een donut voordat je met 25 km/h invoegt in de file.
Maar een beetje de bocht om met een BMW lukt ook al nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:34 schreef TJDoornbos het volgende:
vorige race stond die zonder benzine...........ik vind het flauw dat die dan stopt.
Ik durf te wedden dat als die monteurs nu Dell bellen, ze eerst een giga vragenlijst krijgen en de vraag of ze de diag-cd al gebruikt hebbenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar een beetje de bocht om met een BMW lukt ook al niet
Ik zie t probleem niet zo? De auto komt precies op tijd tot stilstand voor die voetganger die als een gek het zebrapad probeert over te rennen. Dat soort voetgangers moeten opgesloten wordenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:44 schreef DutchTrain het volgende:
Bij Mercedes kun je gewoon doorrijden over de voetgangers heenquote:Op maandag 26 oktober 2009 20:51 schreef FJD het volgende:
Ik zie t probleem niet zo? De auto komt precies op tijd tot stilstand voor die voetganger die als een gek het zebrapad probeert over te rennen. Dat soort voetgangers moeten opgesloten worden
quote:Op maandag 26 oktober 2009 21:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Bij Mercedes kun je gewoon doorrijden over de voetgangers heen
(doorspoelen naar 0:25)
In de stad zijn perfecte OV voorzieningen, dus daar is geen auto nodig.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Tja, altijd achterwielaandrijving. Heb een maandje in een BMW mogen rijden, maar echt fijn voor in de stad is het niet
echt wel, met een tram kan je niet driften om de HofpleinFontein!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
In de stad zijn perfecte OV voorzieningen, dus daar is geen auto nodig.
Op Wilhelminaplein is het ze anders aardig gelukt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:51 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
echt wel, met een tram kan je niet driften om de HofpleinFontein!
Die 2 Seats lukte het wel!quote:Op maandag 26 oktober 2009 20:44 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Binnen de stad doe ik bijna alles te voet, met de fiets of met OV. Soms zijn er alleen van die dingen waarbij een auto toch echt even handiger is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:36 schreef Alicey het volgende:
[..]
In de stad zijn perfecte OV voorzieningen, dus daar is geen auto nodig.
sorry er was voetbal, en heb heel lang zitten F5en bij thuisbezorgd.nlquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Stelletje saaie mensen die doen alsof ze een sociaal leven hebben
Een koelkast gaat wat lastiger op de fiets of in de trein inderdaad.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:40 schreef Metatron het volgende:
Binnen de stad doe ik bijna alles te voet, met de fiets of met OV. Soms zijn er alleen van die dingen waarbij een auto toch echt even handiger is.
Voor dat soort dingen heb je van die Marktplaats diensten van mannetjes met busjesquote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:35 schreef Alicey het volgende:
Een koelkast gaat wat lastiger op de fiets of in de trein inderdaad.Maar voor die enkele keer is een hoger brandstofverbruik geen serieus probleem.
Zo heb ik toen ook de grote dingen die overbleven van Rotterdam naar Schiedam verhuisd. 2 sterke mannen die de boel laden en lossen en zwart betalen met flappen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:19 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen heb je van die Marktplaats diensten van mannetjes met busjes
[ afbeelding ]
Een koelkast past namelijk ook al niet in de meeste BMW's
Ik mij geheel onttrokken aan alle sociale activiteiten en ben maar gaan gamen na een heftig dagje training. Niet online dus.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Stelletje saaie mensen die doen alsof ze een sociaal leven hebben
Hij heeft hier een paar uur voor de lunch een afspraak..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:27 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik mij geheel onttrokken aan alle sociale activiteiten en ben maar gaan gamen na een heftig dagje training. Niet online dus.
Hoe laat komt Zaagmans vandaag?
Hier tijdens de lunch pasquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hij heeft hier een paar uur voor de lunch een afspraak..
Ik had er geen rekening mee gehouden dat ik tijdens de lunch elders zou zijn. Tijdens de lunch is Zaagmans dus stiekem langs gekomen...quote:
De hufter!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik had er geen rekening mee gehouden dat ik tijdens de lunch elders zou zijn. Tijdens de lunch is Zaagmans dus stiekem langs gekomen...
Die van mij ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ach, welnee. Mijn week lag keurig doormidden.
Dat plan je zo nauwkeurig?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Die van mij ook.
Volgende week dinsdag zelfs al om 17:15
Om 17:15 zit mijn werkdag er opquote:
Heeft Zaagmans even mazzel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Om 17:15 zit mijn werkdag er op![]()
Ik ben de vrijdag vrij, dus dinsdag om 17:15 mag hij er op los gaan zagen
Ja, spreiding van de drukte. Eigenlijk zouden we af en toe ook op maandag, dinsdag en woensdag moeten stoppen met werken, zodat hij zijn werk over de week kan verspreiden.quote:
Da's alleen als je ISO 8601 compliant bent. Je kunt er ook voor kiezen om christelijk te zijn, dan komt Zaagmans ook bij een zevendaagse werkweek gewoon op woensdag..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:08 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ook 7 dagen per week? Dan moet hij nl voortaan op Donderdag langs komen.
Zesdaagse werkweek dusquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:13 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's alleen als je ISO 8601 compliant bent. Je kunt er ook voor kiezen om christelijk te zijn, dan komt Zaagmans ook bij een zevendaagse werkweek gewoon op woensdag..
Ik heb het dan ook meer over het inslaan van meerdere kratten bier voor een feestje of zo. Of hout voor de open haard. En aangezien die auto er toch staat voor m'n woon-werk verkeer, is een busje huren dan ook weer een beetje overkillquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:19 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Voor dat soort dingen heb je van die Marktplaats diensten van mannetjes met busjes
Een koelkast past namelijk ook al niet in de meeste BMW's
Wat hij zegt.quote:
de hooge veluwe?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:18 schreef junkiexp het volgende:
Welke bos is een beetje tof om lekker een herfstwandeling te maken op een verloren zondag ?
Wel een rustig en groot bos.
Dat zal noodzakelijkerwijs een virtuoos zijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:00 schreef TJDoornbos het volgende:
1 of andere debiel heeft bedacht dat het anders moet.
zal wel 1 of andere stropdas van 3 ton per jaar zijn die al jaren geen klant meer spreektquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat zal noodzakelijkerwijs een virtuoos zijn.
Int centrum, net naast t Weena ligt nog 4ha dicht bos waar maar weinig mensen vanaf weten!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:18 schreef junkiexp het volgende:
Welke bos is een beetje tof om lekker een herfstwandeling te maken op een verloren zondag ?
Nou geloof ik best dat er in het centrum voor 4ha bos aan hout te vinden is, maar volgens mij bedoelt-ie dat niet.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:40 schreef FJD het volgende:
[..]
Int centrum, net naast t Weena ligt nog 4ha dicht bos waar maar weinig mensen vanaf weten!
Het Oeverbos?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:18 schreef junkiexp het volgende:
uurtje rijden toch maar? Als je echt een groot bos zoekt, waar je niet struikelt over de rollatoren en buggy's en niet gek wordt van het gegil van spelende kinderen en niet steeds hoeft te springen voor je leven vanwege crossfietsers, kortom, een klassiek "bos" bos...quote:
Nog wel ja!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:40 schreef Isegrim het volgende:
Grote bossen hebben ze o.a. in Brazilë.
Dan moet je wel heel hard door rijden hoor. Met iets meer dan een uurtje zit je bij de Utrechtse Heuvelrug en de bossen rondom Leusden, Amersfoort, enzulks.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 08:05 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
uurtje rijden toch maar? Als je echt een groot bos zoekt, waar je niet struikelt over de rollatoren en buggy's en niet gek wordt van het gegil van spelende kinderen en niet steeds hoeft te springen voor je leven vanwege crossfietsers, kortom, een klassiek "bos" bos...
Heb je een nieuwe tuinset besteld?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |