nee hoor ik bedoelde zoals het er stond.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik denk dat TJ "rijksmonument" en "beschermd stadsaanzicht" door de war haalt![]()
Jouw billen mogen best beschermd standsaanzicht zijn
Isegrim is gewoon 2 meisjes van zestien lekker puhuhquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
nee hoor ik bedoelde zoals het er stond.
ze valt onder monumentenzorg!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:45 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Isegrim is gewoon 2 meisjes van zestien lekker puhuh
En jij hebt zeker een Noord-Zuid lijn? Hartstikke jong, en het heeft een tunnel, maar vraag niet wat voor éénquote:
Dan kan je lang gaan wachten.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Er mist nog een billenfoto voor in de OP. Borsten mogen ook.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 16:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En jij hebt zeker een Noord-Zuid lijn? Hartstikke jong, en het heeft een tunnel, maar vraag niet wat voor één
ja, los dat op dan! Arm beest...quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 18:45 schreef Alicey het volgende:
Er is hier weer een acuut probleem. Er is een kater die dringend aandacht nodig heeft..
Dat is zeker een lekker uitzicht.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:53 schreef junkiexp het volgende:
Ik begin nu toch wel serieus jaloers te worden op het nieuwe uitzicht vanaf de nieuwe werkplek van mijn vriendin.
Nog 1 week voordat ze erin gaan :
[ afbeelding ]
Daar heb je weinig aan met dit weer. Was vorige week ook weer even in een hoog gebouw aan de Boompjes, daar had je gewoon witte muren tot een uur of elf.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:53 schreef junkiexp het volgende:
Ik begin nu toch wel serieus jaloers te worden op het nieuwe uitzicht vanaf de nieuwe werkplek van mijn vriendin.
Nog 1 week voordat ze erin gaan :
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |