Precies en anders gewoon keihard in dr muil stompenquote:Op maandag 9 november 2009 11:22 schreef JJdJ1984 het volgende:Ze heeft mazzel dat er iemand voor dr kookt. Dan moet je dat soort dingen gewoon voor lief nemen.
nou nou nou onopgevoede vlegelquote:Op maandag 9 november 2009 11:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Precies en anders gewoon keihard in dr muil stompen
Eh neequote:Op maandag 9 november 2009 10:40 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat is Alexander, Rotterdam Oost is imho toch meer Kralingen/Oostplein.
quote:dreigt een conflict te ontstaan tussen wethouder Dominic Schrijer en de deelraad van Prins Alexander.
Schrijer wil namelijk dat winkelcentrum Alexandrium nog voor het einde van dit jaar iedere zondag open kan zijn.
Het voornemen van Schrijer druist in tegen het besluit van de deelgemeente die juist een beperking wil van het aantal koopzondagen. De PvdA-wethouder is een procedure gestart die het besluit van de deelraad ongedaan moet maken. Hij vindt de zondagsopeningen belangrijk omdat ze zouden zorgen voor een economische impuls.
De deelgemeente heeft nog niet officieel gereageerd op de plannen van de wethouder.
Volgens mij heb ik niet geklaagd.quote:Op maandag 9 november 2009 11:22 schreef JJdJ1984 het volgende:Ze heeft mazzel dat er iemand voor dr kookt. Dan moet je dat soort dingen gewoon voor lief nemen.
Was een waarschuwing voorafquote:
TMI ik eis dat de mods optreden nu!!quote:Op maandag 9 november 2009 15:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zolang ik in natura betaald krijg, klaag ik ook niet
Ik las sekstoerisme.quote:Op maandag 9 november 2009 12:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Je krijgt dan alleen het gedonder dat het -zeker in een grijze wijk als Alexander- niet hard te maken is dat er 'substantieel toerisme' is.
Too Much Infoquote:Op maandag 9 november 2009 15:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
TMI als in "the mental image" ?
Goed gedaan jammer van dat regeltjequote:Op maandag 9 november 2009 16:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
lees anders ff man.................met je stomme kutlenzen
Dat is van het plaatjequote:Op maandag 9 november 2009 16:04 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Goed gedaan jammer van dat regeltje
Wat ga je er doen ?quote:Op maandag 9 november 2009 19:41 schreef DutchTrain het volgende:
Deze week ook weer twee dagen Utrecht...
Vergaderen (4x 2,5 uur), werken (4 uur), met vrienden drinken en dineren (1 avond), lunchen met collega's(2x)quote:Op maandag 9 november 2009 19:42 schreef junkiexp het volgende:
Wat ga je er doen ?
Ik ben naar mijn hotel, zaterdagavond pas weer terug .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |