Was je 2500 kilometer te ver gereden?quote:Op dinsdag 3 november 2009 20:48 schreef junkiexp het volgende:
Terug uit Duitsland, wat een mongolen![]()
Ik las het gisteravond al in de krant ja.. Maar het had ook nog te maken met honden enzo geloof ik.quote:Op woensdag 4 november 2009 08:51 schreef SingleCoil het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)kpartij_R_dam__.html
Terechte klacht: ergerlijk gitaarspel moet hard aangepakt worden!
Wat vind jij nu geen kutbeesten?quote:Op woensdag 4 november 2009 12:44 schreef SingleCoil het volgende:
Ik wel, maar ik vind theo maassen kutbeesten.
ik probeerde er 2 x 2 te bestellen heb er nu welgeteld 1quote:Op woensdag 4 november 2009 12:15 schreef Droopie het volgende:
Gratis kaarten bij NRCnext.nl/theomaassen voor voorpremiere Theo Maassen.
Voor Rotterdam hebben ze nog kaarten, ik heb er net 2 besteld
Voor woensdag 11 november 19.00
Nee, dat nou ook weer niet. Uitlaten, werk, vakanties, lastig hoor.quote:Op woensdag 4 november 2009 14:03 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zullen we dan een Duitse herder in huis nemen?
Ja, wat dat betreft zijn ze best lastig he?quote:Op woensdag 4 november 2009 14:06 schreef SingleCoil het volgende:
Nee, dat nou ook weer niet. Uitlaten, werk, vakanties, lastig hoor.
Natuurlijk zijn de poezen geen kutbeesten!!quote:De poezen zijn ook geen kutbeesten trouwens.
Een film.quote:Op woensdag 4 november 2009 12:15 schreef Droopie het volgende:
Gratis kaarten bij NRCnext.nl/theomaassen voor voorpremiere Theo Maassen.
Voor Rotterdam hebben ze nog kaarten, ik heb er net 2 besteld
Voor woensdag 11 november 19.00
nou mijn maat woont bij jou aan het einde van de straatquote:Op woensdag 4 november 2009 12:54 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ik probeerde er 2 x 2 te bestellen heb er nu welgeteld 1is volgeboekt
Veel lichaamsbeweging, proteine, en verversing van lichaamsvloeistoffen doet wonderenquote:Op donderdag 5 november 2009 13:18 schreef Isegrim het volgende:
Mocht je willen. Ik voel me echt niet goed.Keelpijn, algehele zwakheid van gestel...
Aangezien ik een half uur geleden in 10 minuten tijd mijn lunch heb weg gewerkt, hou ik het over een minuut of 15 a 20 wel voor gezien.quote:Op donderdag 5 november 2009 13:36 schreef SingleCoil het volgende:
mogguh...nog een paar uurtjes en dan weekend!
Daar kan Vandaag ook niks aan doen.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:50 schreef TJDoornbos het volgende:
ik haat vandaag, voel me echt fucked up!
Goede vriend van me was ook geweest. Ziet er wel gaaf uitquote:Op donderdag 5 november 2009 21:52 schreef junkiexp het volgende:
Weer terug vanuit Ahoy, leuke beurs Europort.
Hoop interessante contact opgedaan.
Beter in de komkommers dan in de bonen.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Goede vriend van me was ook geweest. Ziet er wel gaaf uitMaar goed ik zit in de komkommers dus ze vonden het niet nodig om me uit te nodigen
Die hebben we ookquote:Op donderdag 5 november 2009 22:19 schreef Isegrim het volgende:
Beter in de komkommers dan in de bonen.
Echt, die SAP systemen van tegenwoordig, komkommers, bonen, alles kan je er in bijhoudenquote:
Waren we maar zo verquote:Op donderdag 5 november 2009 22:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Echt, die SAP systemen van tegenwoordig, komkommers, bonen, alles kan je er in bijhouden
Leuke beurs idd, iedereen aan het bierquote:Op donderdag 5 november 2009 22:15 schreef FJD het volgende:
[..]
Goede vriend van me was ook geweest. Ziet er wel gaaf uitMaar goed ik zit in de komkommers dus ze vonden het niet nodig om me uit te nodigen
Groot omhoog Saaidorp!quote:Op vrijdag 6 november 2009 06:33 schreef PjotrXII het volgende:
BARENDRECHT LAAT JE HORUEHHH
Vanmiddag weer fietsen, kijken of ik doodvriesquote:Op vrijdag 6 november 2009 06:32 schreef Tijgertje. het volgende:
Aaaah. Koud.
Brr al die dingen wil ik niet weten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:43 schreef SingleCoil het volgende:
Goedemorgen allen!
A.: FJD zit in de komkommerhandel en Isegrim raakt opgewonden van gymnasten die komkommers vaginaal inbrengen.
Ieder z'n fetish...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |