Die van mij is er iedere dagquote:Op maandag 2 november 2009 09:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
mn RL riep, mn vriendin was er het hele weekend
tsja de mijne studeert elders int land helaas..........maar toch is ze liefquote:Op maandag 2 november 2009 09:49 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Die van mij is er iedere dag
Nou nog schoenen, een tennisracket en een paar ballen, en ze is klaar voor een potje tennis!quote:Op maandag 2 november 2009 10:47 schreef SingleCoil het volgende:
Oh, en A. heeft een schattig roze tennisrokje gekocht, met een bijpassend shirtje!
Tot het tegendeel bewezen is, bestaat ze helemaal nietquote:Op maandag 2 november 2009 11:17 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
tsja de mijne studeert elders int land helaas..........maar toch is ze lief
schoenen en een balletje heeft ze al, en omdat ze skwasjt heeft ze een skwasjrekketquote:Op maandag 2 november 2009 11:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nou nog schoenen, een tennisracket en een paar ballen, en ze is klaar voor een potje tennis!
Daar zijn geen bijpassende rokjes voor?quote:Op maandag 2 november 2009 11:23 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
schoenen en een balletje heeft ze al, en omdat ze skwasjt heeft ze een skwasjrekket
Andersomquote:Op maandag 2 november 2009 11:23 schreef SingleCoil het volgende:
het was gisteren toch Feyenoord-Ajax?
Dat jij niet in blijdorp was zaterdag kan ik niet helpenquote:Op maandag 2 november 2009 11:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Tot het tegendeel bewezen is, bestaat ze helemaal niet
eerst adhd afschaffenquote:Op maandag 2 november 2009 12:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als ze 'voetbal' nou gewoon afschaffen. Voetbal kost meer dan alle bejaarde, allochtonen en criminelen bij elkaar.
ADHD kost niets, sterker nog, ADHD'ers zijn zeer creatief in het vinden van passende oplossingen, kunnen vaak veel hebben/verdragen, doen ondanks hun chaotische gedrag hun werk veelal sneller dan niet adhd' ers (echter wel iets minder zorgvuldig), kunnen perfect plannen! (alleen kunnen ze zich zelf niet aan de planning houden....), dus daar ben ik op tegen.quote:
maakt niet uit, ik vind ADHDers kutbeesten. Doe mij maar voetballen.quote:Op maandag 2 november 2009 13:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
ADHD kost niets, sterker nog, ADHD'ers zijn zeer creatief in het vinden van passende oplossingen, kunnen vaak veel hebben/verdragen, doen ondanks hun chaotische gedrag hun werk veelal sneller dan niet adhd' ers (echter wel iets minder zorgvuldig), kunnen perfect plannen! (alleen kunnen ze zich zelf niet aan de planning houden....), dus daar ben ik op tegen.
en dan scheermesjes uitdelen.quote:Op maandag 2 november 2009 16:06 schreef junkiexp het volgende:
Of alle hooligans van NL tegen alle ADHDers samen in de Arena opsluiten met het dak dicht.
Ik denk dat hij promille bedoelde, ipv procent.quote:
2 en half uurquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even hoor
25% van de week zit er al weer op. Inmiddels 37,5%, ik ga lunchenquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik denk dat hij promille bedoelde, ipv procent.
(of de vordering van tijd deze week)
Same here, alleen ga ik nog niet lunchen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:03 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
25% van de week zit er al weer op. Inmiddels 37,5%, ik ga lunchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |