maakt niet uit, ik vind ADHDers kutbeesten. Doe mij maar voetballen.quote:Op maandag 2 november 2009 13:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
ADHD kost niets, sterker nog, ADHD'ers zijn zeer creatief in het vinden van passende oplossingen, kunnen vaak veel hebben/verdragen, doen ondanks hun chaotische gedrag hun werk veelal sneller dan niet adhd' ers (echter wel iets minder zorgvuldig), kunnen perfect plannen! (alleen kunnen ze zich zelf niet aan de planning houden....), dus daar ben ik op tegen.
en dan scheermesjes uitdelen.quote:Op maandag 2 november 2009 16:06 schreef junkiexp het volgende:
Of alle hooligans van NL tegen alle ADHDers samen in de Arena opsluiten met het dak dicht.
Ik denk dat hij promille bedoelde, ipv procent.quote:
2 en half uurquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:35 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel even hoor
25% van de week zit er al weer op. Inmiddels 37,5%, ik ga lunchenquote:Op dinsdag 3 november 2009 09:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik denk dat hij promille bedoelde, ipv procent.
(of de vordering van tijd deze week)
Same here, alleen ga ik nog niet lunchen.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:03 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
25% van de week zit er al weer op. Inmiddels 37,5%, ik ga lunchen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |