Wanneer?quote:Op zondag 8 november 2009 18:23 schreef junkiexp het volgende:
Binnen een half uur volop dikke mist opeens in de stad.
Nu.quote:
Coolquote:Op zondag 8 november 2009 18:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Inmiddels ben ik woonachtig in de Stadsdriehoek. Na wekenlang problemen gehad te hebben met mijn oude huisbaas ben ik maar verhuisd.
Hmm, grappig. Ik woon ook vlakbij de Maas, maar nog niets te zien hier.quote:Op zondag 8 november 2009 18:30 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nu.
De temperatuur is ook in 2-3 uur 7 graden gezakt.
Ik woon wel op steenworp afstand van de Maas, zal er wel mee te maken hebben.
Grappig inderdaad, maar we zitten toch wel een kilomter of 5-6 van elkaar af/.quote:Op zondag 8 november 2009 18:43 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm, grappig. Ik woon ook vlakbij de Maas, maar nog niets te zien hier.
Dat wel ja.. Msch is het idd plaatselijk.quote:Op zondag 8 november 2009 18:49 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Grappig inderdaad, maar we zitten toch wel een kilomter of 5-6 van elkaar af/.
Bergweg (quote:Op zondag 8 november 2009 18:42 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
CoolWaar woonde je eerst?
Ik heb net lekker een stukkie gerend door Noord. Had het alleen niet zo koud verwacht
Vond je het niet leuk op de Bergweg?quote:Op zondag 8 november 2009 19:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bergweg (), nu woon ik voor 150 euro p/m minder op een 100x zo relaxte locatie
.
Ik vond de omgeving wel oke, alleen het huis waar ik zat mankeerde echt van alles aan en de huisbaas weigerde ook maar iets op te lossen. Het was ook niet echt fijn centraal gelegen zoals waar ik nu zit, op loopafstand van het centrum en 5 minuten trammen van de uniquote:Op zondag 8 november 2009 19:19 schreef Alicey het volgende:
[..]
Vond je het niet leuk op de Bergweg?
De hele binnenstad stond ook vast... bij de Mediamarkt leek het wel of alles zowat gratis wasquote:Op zondag 8 november 2009 16:48 schreef Winner_Taco het volgende:
Net naar het Kralingse Bos geweest . Of beter gezegd .... Een poging tot gedaanStond finaal vast . Zelfs zo druk dat iedereen moest keren omdat je er anders niet meer uitkon . Dik drie kwartier gestaan ook echt
Da's dan wel minder inderdaad, als de boel niet onderhouden wordt.quote:Op zondag 8 november 2009 19:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vond de omgeving wel oke, alleen het huis waar ik zat mankeerde echt van alles aan en de huisbaas weigerde ook maar iets op te lossen. Het was ook niet echt fijn centraal gelegen zoals waar ik nu zit, op loopafstand van het centrum en 5 minuten trammen van de uni.
Nog erger als ze beloftes maken, maar als je er eenmaal woont zeggen "ik heb geen idee waar je het over hebt, het staat niet in het contract dus ga ik er ook niet voor zorgen"quote:Op zondag 8 november 2009 19:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Da's dan wel minder inderdaad, als de boel niet onderhouden wordt.
Nouja, of het in een contract staat of niet, een verhuurder is verplicht onderhoud te plegen. Dat het niet in het contract staat doet er dus weinig toe.. Maarja, in Roffa helaas veel huisjesmelkers.quote:Op zondag 8 november 2009 19:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog erger als ze beloftes maken, maar als je er eenmaal woont zeggen "ik heb geen idee waar je het over hebt, het staat niet in het contract dus ga ik er ook niet voor zorgen". Mijn vertrouwen in de goedheid de mens is ook weer gedaald en voortaan ben ik wat voorzichtiger met contracten en dergelijke.
Altijd lekker als het voor wènig kan.quote:Op zondag 8 november 2009 19:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Ja, gelukkig zit ik nu bij stadswonen en daar is het allemaal heel goed geregeld. Voor weinig geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |