quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:ACT-F
...
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:GoeRoe86
...
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:Min-e
...
quote:msnk
...
quote:RoW-0
...
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
wat moest het zijn?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:19 schreef ClioSporT het volgende:
FUCKKKKKKKKKKKKKKKKKKK VERKEERD NUMMER GEBRUIKT
Vroeger was het zo dat men dacht dat het maagdenvlies er was om de maagdelijkheid van een meisje te bewijzen. Nu lijkt het wel alsof meisjes maagd blijven om te bewijzen dat ze bloeden..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het gaat ze dan ook niet om het geloof, maar ze zijn bang om niet te bloeden op hun huwelijksnacht. Dit denk ik he.. want anders zijn ze wel erg achterlijk. 1. anale seks is een zonde
2. je mag sowieso geen contact met het andere geslacht hebben op die manier
Ik zou het daarom ook niet aan m'n man vragen. Je trouwt met iemand om hoe die op dat moment is en hopelijk ook zal blijven. Verleden erbij betrekken kan echt veel kapot maken, maar toch zou ik het zelf wel vertellen, dan weet ik meteen ook of hij het accepteert.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het zal mij werkelijk een worst wezen of iemand seks heeft voor zijn/haar huwelijk. Maar mensen die vervolgens de schijnheilige bitch uithangen kan ik niet uitstaan. Anders hecht ik totaal geen waarde aan maagdelijkheid.
153quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
wat moest het zijn?
Centraal btw.
Je zegt net dat je sommige mensen niet kan aankijken vanwege hun seksuele verleden?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zou het daarom ook niet aan m'n man vragen. Je trouwt met iemand om hoe die op dat moment is en hopelijk ook zal blijven. Verleden erbij betrekken kan echt veel kapot maken, maar toch zou ik het zelf wel vertellen, dan weet ik meteen ook of hij het accepteert.
Dat is gewoon echt dom.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:20 schreef Bortecinem het volgende:
Die nick omg![]()
Maar goed, om verder te gaan:
[..]
Vroeger was het zo dat men dacht dat het maagdenvlies er was om de maagdelijkheid van een meisje te bewijzen. Nu lijkt het wel alsof meisjes maagd blijven om te bewijzen dat ze bloeden..
En, lukt het?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:20 schreef Min-e het volgende:
Zegt ie...
Hij wil gewoon het vrouwelijke deel hier imponeren.
Hij is aan het sjansen met Bilmiyoremquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:20 schreef Min-e het volgende:
Zegt ie...
Hij wil gewoon het vrouwelijke deel hier imponeren.
Neyini begenip begenmeyecem.. Ik heb van alles gezien en meegemaakt m.b.t dit onderwerp, vandaar dat ik even emotioneel werdquote:
Ja, ik zeg toch ook dat ik daarom over mijn verleden vertel, als ik seksueel actief geweest zou zijn en dat ik niet naar zijn seksuele verleden vraag. Een van de redenen dat ik het niet zou vragen is dat het veel kapot kan maken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je zegt net dat je sommige mensen niet kan aankijken vanwege hun seksuele verleden?
Ik volg je even niet meerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ik zeg toch ook dat ik daarom over mijn verleden vertel, als ik seksueel actief geweest zou zijn en dat ik niet naar zijn seksuele verleden vraag. Een van de redenen dat ik het niet zou vragen is dat het veel kapot kan maken.
Omgquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:22 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Neyini begenip begenmeyecem.. Ik heb van alles gezien en meegemaakt m.b.t dit onderwerp, vandaar dat ik even emotioneel werd![]()
![]()
![]()
Prrr.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:22 schreef Min-e het volgende:
Zargon je had mijn respect toch al hoor.
Gebeurt vaker..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik volg je even niet meerMaar goed
Om eerlijk te zeggen, zou het mij niet zoveel uitmaken. Behalve als hij een mannelijke slet geweest zou zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat is gewoon echt dom.Maaaaaaaaar, stel je komt er van je man achter dat hij al ontmaagd is, zou je het niet meer op prijs stellen dat hij nog maagd is?
Ik zou er respect voor hebben als hij het kan/wil vertellen, maar het zou de relatie niet beinvloeden. Ik hoop dat m'n man ook zo denkt, maar stel dat het niet zo is en hij komt er via een ander later achter.. dat lijkt me niet leuk voor hem, daarom zou ik meteen alles melden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Om eerlijk te zeggen, zou het mij niet zoveel uitmaken. Behalve als hij een mannelijke slet geweest zou zijn
Maakt niet zo heel veel uit, jij was toch degene die liever gaat samenwonen i.p.v. trouwen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:27 schreef ClioSporT het volgende:
Ik ben 29 jaar, ook al gedraag ik mij 90% van de tijd als 18 jarige, en nog niet getrouwd en als mijn toekomstige vrouw of wat dan ook zou vragen of ik maagd ben dan ga ik best hard lachen hoor. Kom op heejj..
Geheimen achterhouden voor je toekomstige man is nooit goedquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zou er respect voor hebben als hij het kan/wil vertellen, maar het zou de relatie niet beinvloeden. Ik hoop dat m'n man ook zo denkt, maar stel dat het niet zo is en hij komt er via een ander later achter.. dat lijkt me niet leuk voor hem, daarom zou ik meteen alles melden.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:27 schreef ClioSporT het volgende:
Ik ben 29 jaar, ook al gedraag ik mij 90% van de tijd als 18 jarige, en nog niet getrouwd en als mijn toekomstige vrouw of wat dan ook zou vragen of ik maagd ben dan ga ik best hard lachen hoor. Kom op heejj..
Ja, het was nog even een antwoord op "het is iets tussen Allah en jou", je had wel gelijk hoor, maar ik heb liever geen geheimen voor m'n man.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:28 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geheimen achterhouden voor je toekomstige man is nooit goed
In eerste instantie optie 1 ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maakt niet zo heel veel uit, jij was toch degene die liever gaat samenwonen i.p.v. trouwen?
Dus een meisje zou opzich kunnen beslissen sex te hebben omdat ze toch gaat samenwonen...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maakt niet zo heel veel uit, jij was toch degene die liever gaat samenwonen i.p.v. trouwen?
Het hebben van een relatie zonder te trouwen is voor jou uitgesloten begrijp ik?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, maar je zei ik ben nog niet getrouwd. Samenwonen is toch gewoon een relatie, dus aan de andere kant.. heel veel zou het niet uitmaken of ze gaat samenwonen en geen seks hebbenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:32 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Dus een meisje zou opzich kunnen beslissen sex te hebben omdat ze toch gaat samenwonen...
jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:33 schreef Min-e het volgende:
[..]
Het hebben van een relatie zonder te trouwen is voor jou uitgesloten begrijp ik?
Misschien korter verloofd, ik weet het niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
ook meteen trouwen of eerst een jaar verloofd zijn ofzo
Trouwen op de dag dat je kennismaakt met je achterneef die is uitgezocht door je omaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
ook meteen trouwen of eerst een jaar verloofd zijn ofzo
Oha cuus falan oldum yaniquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:36 schreef ClioSporT het volgende:
Laten we een gangbang meet houden. Zijn we ook gelijk van die onderwerp af..
jamaar jij bent veeeul te oudquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:36 schreef ClioSporT het volgende:
Laten we een gangbang meet houden. Zijn we ook gelijk van die onderwerp af..
Dit vind ik een beetje naar hoor jongens. Ondanks dat ik inmiddels geen puber meer ben.quote:Wie zijn hier NIET welkom?
Flamers, pubers en Turken/moslim-bashers.
Doen oude mensen niet aan sex ?quote:
Die OP is oud. Gaat aangepast worden. (En ik geloof dat er met puber in die context 'onvolwassen gedrag' wordt bedoeld.)quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje naar hoor jongens. Ondanks dat ik inmiddels geen puber meer ben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
Dus mensen die puberaal/kinderachtig gedrag tonen. Ayca en Bilmiyorem zijn volgens mij ook nog pubersquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje naar hoor jongens. Ondanks dat ik inmiddels geen puber meer ben.
Alleen maar om jou van je maagdelijkheid af te helpen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:36 schreef ClioSporT het volgende:
Laten we een gangbang meet houden. Zijn we ook gelijk van dit onderwerp af..
Ik dacht dat we dat geheim zouden houdenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:39 schreef Min-e het volgende:
[..]
Alleen maar om jou van je maagdelijkheid af te helpen.
Ik ben volgens mij de jongste hier, maar misschien lieg ik over m'n leeftijd..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus mensen die puberaal/kinderachtig gedrag tonen. Ayca en Bilmiyorem zijn volgens mij ook nog pubers
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:39 schreef Min-e het volgende:
[..]
Alleen maar om jou van je maagdelijkheid af te helpen.
Vanaf 16 mag het toch.quote:
Sick fuck dat je bent. Wat is dat voor een vraagquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
haha
trouwens wie heeft het zijn ouders wel eens zien doen
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:39 schreef ClioSporT het volgende:
Je moet het leren op een oude fiets..Twee lekke banden en een versleten zadel. Heerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
haha
Zadel eraf schijnt beter te werkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Twee lekke banden en een versleten zadel. Heerlijk.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:41 schreef Ayca het volgende:
[..]
haha
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sick fuck dat je bent. Wat is dat voor een vraag
Rustig joh.. Misschien heeft zij er wel een hele trauma aan overgehouden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Sick fuck dat je bent. Wat is dat voor een vraag
Een vriendin van me ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
ik niet hoor, maar dat hoorde ik van een vriendin dat ze toen ze ong.10 was een raar geluid uit de slaapkamer hoorde, naar binnen ging en haar ouders zag
![]()
gadver ik zie het al voor me![]()
ander onderwerp please
Ik heb me ouders toen ik een jaar of 6 was een soort van betrapt. Ik heb er een zware trauma aan overgehouden. Heb er nog steeds last van. Vandaar dat ik zo emotioneel reageerdequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:43 schreef Ayca het volgende:
[..]
ik niet hoor, maar dat hoorde ik van een vriendin dat ze toen ze ong.10 was een raar geluid uit de slaapkamer hoorde, naar binnen ging en haar ouders zag
![]()
gadver ik zie het al voor me![]()
ander onderwerp please
Whehehe, dvdk. Heeft wel vaker zulke topics geopend. Moest ik even aan denken.quote:Op zondag 28 oktober 2007 10:32 schreef dvdk het volgende:
Wie doet dit ook wel eens? Ipv. van dat fake lucht gitaar doe ik af en toe wel eens lulgitaar spelen.
En als je genoeg schaamhaar hebt kan je ook wat plukken bij elkaar draaien tot snaren en met je ene hand tegen de hals van je 'gitaar' houden en met je andere hand dan tokkelen.
Gaat best wel goed, wie doet dit ook wel eens?
Ik vind dit leuker dan luchtgitaar want nu heb je tenminste een echt instrument in je handen.
mvg.
alleen voor diegene die het echt willen wetenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:43 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Rustig joh.. Misschien heeft zij er wel een hele trauma aan overgehouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
alleen voor diegene die het echt willen wetenLALALALALALALALA IK HOOR JE NIET LALALALALA.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Whehehe, dvdk. Heeft wel vaker zulke topics geopend. Moest ik even aan denken.
Volgens mij is dat nog erger dan de daad zelf zien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:45 schreef Ayca het volgende:
[..]
ik heb het wel gehoord, en dat was al erg genoeg
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
LALALALALALALALA IK HOOR JE NIET LALALALALA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt gisteren southpark gezien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:46 schreef zarGon het volgende:
[..]
LALALALALALALALA IK HOOR JE NIET LALALALALA.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:47 schreef Ayca het volgende:
[..]Morgen is het woensdag. Ik ga op de uitkijk staan. Misschien dat ik geluk heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kijk nu naar The sound of music.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:47 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren southpark gezien.
Maagdelijk filmpjequote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 16:19 schreef dvdk het volgende:
Ik vroeg me af he, waarom gebruiken vrouwen eigenlijk dure tampons als ze menstrueren?
WCpapier en zeker keukenrol absorbeert toch ook goed? Als je daarvan maar genoeg in je doos steekt?
Want een tampon is in zekere zin toch ook alleen een stop?
Dus waarom niet goedkoop wcpapier in je muts proppen. Dat heeft toch hetzelfde effect en is veel goedkoper!
Volgens mij is het ook niet echt schadelijk want papier is gewoon boom en natuurlijk toch?>
Ik ben moslim en Turk en ook geen maagd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben lekker geen maagd, nananana. Maar ook geen moslim!
Zitten hier ook atheïstische Turken trouwens?
Telt een agnost/moslim ook?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
Nu moest ik toch wel even heel hard lachen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:50 schreef Bortecinem het volgende:
En hoe denkt hij dat die vrouwen die stukken papier uit hun doos gaan halen? Met een tang?
Volgens mij wel, maar niet op dit momentquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:50 schreef Bortecinem het volgende:
En hoe denkt hij dat die vrouwen die stukken papier uit hun doos gaan halen? Met een tang?
Prefereer je een maagd of heb je liever geen maagd?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:45 schreef dvdk het volgende:
ik vroeg me af he, kan je ook anale sex hebben als je aambeien hebt?
of gaat dat vreselijk zeer doen?
iemand een idee?
mvg.
Nee!quote:
Moeilijke kwestie zG. De charme van zijn eerste keer zou me wel trekkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Prefereer je een maagd of heb je liever geen maagd?
Stuntelen?? Onmogelijk, het is een Turk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Moeilijke kwestie zG. De charme van zijn eerste keer zou me wel trekkendat ik de eerste dame ben die hij mag begeren.. Maar al dat gestuntel is dan weer minder, een beetje ervaring is toch wel fijn
!
Ik heb hier nog een halve pizza margarita liggen, wil je?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:16 schreef Min-e het volgende:
Had ik al gezegd dat ik trek heb gekregen in pizza?
Heb je geen gratis pizza van thuisbezorgd besteltmquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:16 schreef Min-e het volgende:
Had ik al gezegd dat ik trek heb gekregen in pizza?
Nee, en door al die plaatjes, wil ik nu oooookquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:17 schreef Ayca het volgende:
[..]
Heb je geen gratis pizza van thuisbezorgd besteltm
Nee, ik vind margarita gewoon lekker..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:18 schreef ClioSporT het volgende:
Een pizza margarita vind ik zo zonde van je tijd.. Doe er wat extra's op dan![]()
Geef maar door.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een halve pizza margarita liggen, wil je?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:20 schreef Ayca het volgende:
Pizza Tonno
Altijd hetzelfde verhaal rond deze tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:20 schreef Ayca het volgende:
Pizza Tonno
Na seks krijg je honger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je die opeet voordat je gaat slapen overleef je de nacht niet denk ik.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[ afbeelding ]
Eetsmakelijk en weltrusten!
Senide kaybettikquote:
jammie ellerine saglik!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[ afbeelding ]
Eetsmakelijk en weltrusten!
nee en neequote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
Slapen jullie eigenlijk wel goed / genoeg ?
nee, vaak tegen 5 uur in de ochtend en dan word ik rond 11 weer wakker en in die tussentijd word ik ook nog eens 3520 keer wakker.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
Slapen jullie eigenlijk wel goed / genoeg ?
Ik denk het ook niet, 2 kunnen er wel in. Patlican boregiquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:24 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Als je die opeet voordat je gaat slapen overleef je de nacht niet denk ik.
Ik wil een maagd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:26 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ga je nu niet meer met me trouwen soms?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
Door Triggerquote:
Toetsweek en ik dacht daarom dat ik morgen later dan half 9 zou beginnen. Ik wilde 20 minuten vroeger opstaan om te leren, maar ik moet gewoon om half 9 beginnen.quote:
Gut o gut, basisschool is dus lastig?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Toetsweek en ik dacht daarom dat ik morgen later dan half 9 zou beginnen. Ik wilde 20 minuten vroeger opstaan om te leren, maar ik moet gewoon om half 9 beginnen.Ik moet nu dus leren.
Ja zekerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Gut o gut, basisschool is dus lastig?
Als ik jou was, had ik die computer nu uitgezet. Zo komt er dus niets van dat leren terecht he!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Toetsweek en ik dacht daarom dat ik morgen later dan half 9 zou beginnen. Ik wilde 20 minuten vroeger opstaan om te leren, maar ik moet gewoon om half 9 beginnen.Ik moet nu dus leren.
Ik maak die toets wel gewoon, als ik een onvoldoende haal, herkansingquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:39 schreef Min-e het volgende:
[..]
Als ik jou was, had ik die computer nu uitgezet. Zo komt er dus niets van dat leren terecht he!
Geef nu even wijs advies.
Tsk tsk tskquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik maak die toets wel gewoon, als ik een onvoldoende haal, herkansing![]()
Dat klinkt oudquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:47 schreef Min-e het volgende:
[..]
Tsk tsk tsk![]()
Wat eigenwijs. (Doet me echt denken aan heel vroeger..)
zG.quote:
Ben je zo interessant dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:01 schreef Min-e het volgende:
[..]
Tss dacht dat we het over mij gingen hebben.![]()
Loop maar weer door dan.
Jongen, beetje lief doen tegen mine anders kom ik je ontmaagden..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:14 schreef zarGon het volgende:
Je bent geen kutwijf. Je bent een oud kutwijf.
Wat is er mis met mij?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
En ik wil vrouwen van mijn leeftijd, hier..
In WOll hadden ze dat niet eens.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Twee lekke banden en een versleten zadel.
Je kan een kwartet vormen met bortebilmiaycaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
En ik wil vrouwen van mijn leeftijd, hier..
Breng em nou niet op ideeën!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:22 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Je kan een kwartet vormen met bortebilmiayca
Hehe volgens mij ging ons allereerste gesprek daar ook over.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zelfs tijdens WOII werden oude fietsen geweerd.
Ja ik lijd tenminste niet aan Korsakov.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die heb jij wel in overvloed, eh?
Die was flauw. Echte moslims drinken helemaal geen alcohol.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:32 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja ik lijd tenminste niet aan Korsakov.
Nee, je lijdt aan dementie.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:32 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja ik lijd tenminste niet aan Korsakov.
Als je maar niet meezingt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:35 schreef Bortecinem het volgende:
Is het erg dat ik naar t.a.t.u luister?
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:35 schreef Bortecinem het volgende:
Is het erg dat ik naar t.a.t.u luister?
Ja mooie stem heeft ie.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:49 schreef Bortecinem het volgende:
Boazzz![]()
Dat liedje waarmee hij meedeed voor het Eurovisie songfestival was zooo mooi!
Oh ja met dat uithalen en nasale. (zo istanbul's)quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:54 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ken zijn liedjes![]()
Ik luister nu Mor ve Otesi
Mijn favorietquote:
Benimkini boyasanaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:08 schreef mezzy het volgende:
[..]
benim adim Ilyas Salman, ayakkabi boyarim.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:10 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Benimkini boyasanahemen abi... sen ayakkabini bana postala.. diyerbekir 90210..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kalsin, benimkileri daha yeni aldim.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:08 schreef mezzy het volgende:
[..]
benim adim Ilyas Salman, ayakkabi boyarim.
Toenadering zoeken is wat mij betreft prima, zolang je daarmee niet je eigen identiteit vergeet. En ruzie of onenigheid met bepaalde gebieden, is nooit goed. Je moet juist je vijanden te vriend houden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:14 schreef mezzy het volgende:
ik wil even zeggen dat Turkije naar de afgrond gaat door die yobazregering..
toenadering tot Iran![]()
ruzie met Israel![]()
toenadering tot Armenie![]()
ruzie met Azerbeycan![]()
PKK geeft zich over en wordt gelijk vrijgelaten![]()
al die sehitler voor niets gestorven
bir de ben askere gidecem, die 5000 euro daar kunnen ze naar fluiten ik lever mijn paspoort in voordat Turkije New Saudi Arabia wordt![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:21 schreef mezzy het volgende:
neyse ben yatmaya gidiyorum, gözlerim morardi iyice..
iyi geceler...
ik ga echt geen 5000 euro geven.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:21 schreef Min-e het volgende:
[..]
Toenadering zoeken is wat mij betreft prima, zolang je daarmee niet je eigen identiteit vergeet. En ruzie of onenigheid met bepaalde gebieden, is nooit goed. Je moet juist je vijanden te vriend houden.
En jij hoeft als je Nederlander bent alleen maar paar weekjes verplichte vakantie.
Waarom zouden we toenadering zoeken tot een land dat niet eens de grenzen van Turkije erkent? En van ons verwacht de zogenaamde genocide te erkennen terwijl zij zelf de Azeri genocide niet erkennen? Armenen en hun land mogen wat mij betreft in de stront zakken.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:21 schreef Min-e het volgende:
[..]
Toenadering zoeken is wat mij betreft prima, zolang je daarmee niet je eigen identiteit vergeet. En ruzie of onenigheid met bepaalde gebieden, is nooit goed. Je moet juist je vijanden te vriend houden.
En jij hoeft als je Nederlander bent alleen maar paar weekjes verplichte vakantie.
Idem dito. Je kunt je beter bij de PKK aansluiten, krijg je veel meer respect en word je misschien ook wel op een dag als een held naar binnengehaaldquote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:23 schreef mezzy het volgende:
[..]
ik ga echt geen 5000 euro geven.![]()
al helemaal niet aan een land, waar je als soldaat je leven opoffert, en een PKK die tientallen Turken heeft vermoord na overgave meteen wordt vrijgelaten.
Tja als je zo principieel bent, consulaat vragen hoe dat zit met denaturaliseren.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:23 schreef mezzy het volgende:
[..]
ik ga echt geen 5000 euro geven.![]()
al helemaal niet aan een land, waar je als soldaat je leven opoffert, en een PKK die tientallen Turken heeft vermoord na overgave meteen wordt vrijgelaten.
Weet je wat ik denk? Dat iedereen wel een hoop kan blaten over allerlei non-issues.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom zouden we toenadering zoeken met een land dat niet eens de grenzen van Turkije erkent? En van ons verwacht de zogenaamde genocide te erkennen terwijl zij zelf de Azeri genocide niet erkennen? Armenen en hun land mogen wat mij betreft in de stront zakken.
Nimmer.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:34 schreef Bortecinem het volgende:
Houd dan gewoon je mond over dit soort onderwerpen.Doe ik normaal ook.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:34 schreef Min-e het volgende:
Ik ga slapen. Krijg koppijn van mezelf.
Trusten.
Respecteer een ieders mening gewoon.quote:
Men ziet alles zo simpel, zo zwart-wit.quote:
Ja, we kunnen wat dat betreft met z'n in de stront zakken. Alleen verandert dan niets. En zoals het nu is, is er iets niet goed. Je kunt dus door met elkaar te praten en te spreken problemen oplossen, en niet alleen de problemen tussen Turkije en Armenië, maar ook die tussen Armenië en Azerbeidzjan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Waarom zouden we toenadering zoeken tot een land dat niet eens de grenzen van Turkije erkent? En van ons verwacht de zogenaamde genocide te erkennen terwijl zij zelf de Azeri genocide niet erkennen? Armenen en hun land mogen wat mij betreft in de stront zakken.
Wat stond er?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:41 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Respecteer een ieders mening gewoon.
edit: hmm, net te laat om je onzin reactie te quoten..
Ja, vandaar dat het nutteloos is met pubers een gesprek aan te gaan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:42 schreef Bortecinem het volgende:
Ik hoef geen respect te tonen voor ieder zijn mening. Ik accepteer het, maar respecteer het niet.
Respect is echt een modewoord. Ik haat dat woord.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:42 schreef Bortecinem het volgende:
Ik hoef geen respect te tonen voor ieder zijn mening. Ik accepteer het, maar respecteer het niet.
Slaap lekker, Min-e.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:34 schreef Min-e het volgende:
Ik ga slapen. Krijg koppijn van mezelf.
Trusten.
Komt op hetzelfde neer uiteindelijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Respect is echt een modewoord. Ik haat dat woord.
Zolang je maar openstaat voor een andere kijk op zaken.
Dit is precies waar het nou om gaat. Jij kan wel je mening hebben, maar doet er verder weinig toe. Jij verliest jezelf in allerlei ideologische beelden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:42 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb dan ook niet gezegd dat we blind door moeten gaan met haten. Natuurlijk is er niks mis met praten. Maar wanneer er van praten niks terecht komt, zoals de onderhandelingen nu, dan vraag ik mij af waarom wij uberhaupt nog praten? Dit land, dat van ons vraagt de grenzen te openen, erkent deze niet eens.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:42 schreef zarGon het volgende:
[quote] Men ziet alles zo simpel, zo zwart-wit.
Er is niets mis met toenadering zoeken tot je buren. Het gaat om de inhoud, niet om het gebaar. Hij ergert zich aan de toenadering zelf, niet om de reden erachter. Je kan hoog en laag janken over Armenië, maar problemen verhelpen en consessies doen is beter dan wat er nu is. En natuurlijk moet je daarbij je eigen identiteit en je eigen standpunten niet inleveren. Maar er is dus niets mis met praten.
Wauw, je praat een soort van de acties van PKK leden goed. Veertig jaar geleden had ik begrip voor ze gehad, maar we leven in 2009, tijden zijn veranderd. De beweegredenen van de PKK zijn helemaal niet meer 'opkomen voor de rechten van de Koerden'. Maar goed, dat is dan ook niet de reden dat ze in de bergen zitten. Ze zijn het niet eens met de huidige grenzen van Turkije, ze zien ze lieven krimpen. Dus wat dat betreft heb jij gelijk, ze zijn het niet eens met Turkije.quote:PKK-leden worden PKK-leden, doordat ze het niet eens zijn met iets. Je kunt dat hele probleem gewoon negeren, en iedereen de bergen in jagen en achterna zitten, maar dat heeft al jaren niets opgeleverd. Pak het probleem bij de wortel aan. PKK-leden die zich overgeven, kunnen weer meedoen in de maatschappij. En daarmee bedoel ik dus dat ze afstand doen van de ideologie die ze hebben etcetera.
Er zit veel meer achter deze houding. De hele wereld kent ons als de bloeddorstige apen, sommige Nederlanders denken zelfs dat wij kolonisten zijn die het land van de Koerden en Armenen bezetten. En de reden hiervoor zijn de Armenen. Knaagt het dan niet aan je? Dat dit zelfde volk nog geen 20 jaar geleden de meest walgelijke daden op de Azeri's heeft gepleegd? Vandaag de dag leven er nog steeds Azeri's in kampen.quote:Ja, we kunnen wat dat betreft met z'n in de stront zakken. Alleen verandert dan niets. En zoals het nu is, is er iets niet goed. Je kunt dus door met elkaar te praten en te spreken problemen oplossen, en niet alleen de problemen tussen Turkije en Armenië, maar ook die tussen Armenië en Azerbeidzjan.
Die houding bevalt mij niet ("En van ons verwacht de zogenaamde genocide te erkennen terwijl zij zelf de Azeri genocide niet erkennen"). Lees je ook vaak terug op het forum. "Ja, Turkije moet eerst de genocide erkennen en dan pas kunnen we praten".
Ik zit 2 weken op dit forum, en jij denkt mij al te kennen? Knap. Ik ken mensen die mij mijn hele leven kennen en nog steeds zeggen dat ze mij niet snappen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:50 schreef Min-e het volgende:
[..]
Dit is precies waar het nou om gaat. Jij kan wel je mening hebben, maar doet er verder weinig toe. Jij verliest jezelf in allerlei ideologische beelden.
Maar toch vind je dat een discussie met een 'puber' onmogelijk is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:49 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer uiteindelijk.
We zijn net begonnen met onderhandelen. Zoveel jaren los je niet op in een korte tijd. Rustig, opbouwend. Als er iets niet goed gaat of opgelost wordt, in ieder geval blijven praten. Wij zien een Armenië die volgens ons niets goed doet, en wij alles proberen te doen. Armenië ziet alles omgekeerd.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:57 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb dan ook niet gezegd dat we blind door moeten gaan met haten. Natuurlijk is er niks mis met praten. Maar wanneer er van praten niks terecht komt, zoals de onderhandelingen nu, dan vraag ik mij af waarom wij uberhaupt nog praten? Dit land, dat van ons vraagt de grenzen te openen, erkent deze niet eens.
[..]
Ik praat helemaal niets goed. Ik geef alleen aan dat leden die zichzelf overgeven een voordeel kunnen opleveren. Je neemt ze op in de maatschappij en hebt een vijand minder.quote:Wauw, je praat een soort van de acties van PKK leden goed. Veertig jaar geleden had ik begrip voor ze gehad, maar we leven in 2009, tijden zijn veranderd. De beweegredenen van de PKK zijn helemaal niet meer 'opkomen voor de rechten van de Koerden'. Maar goed, dat is dan ook niet de reden dat ze in de bergen zitten. Ze zijn het niet eens met de huidige grenzen van Turkije, ze zien ze lieven krimpen. Dus wat dat betreft heb jij gelijk, ze zijn het niet eens met Turkije.
En juist hierdoor moet je jezelf beheersen en vertellen hoe het echt zit .Iets met vork en steel. Niet alleen de Armenen zijn de reden hiervoor. Ook de manier hoe Turkije sommige dingen heeft aangepakt. De Armenen lobbyen. Het enige waar wij goed in zijn is het aanwijzen dat iemand anders het verkeerd doet. Waarom hebben de Armenen zoveel succes? Wij doen wat in onze ogen goed is, maar vergeten dat aan anderen uit te leggen. Lobbyen zijn we zo slecht in. En dat komt juist doordat we zo weinig praten. Zie met Cyprus. Sinds 1974 zitten we daar, maar we zitten er niet.quote:Er zit veel meer achter deze houding. De hele wereld kent ons als de bloeddorstige apen, sommige Nederlanders denken zelfs dat wij kolonisten. En de reden hiervoor zijn de Armenen. Knaagt het dan niet aan je? Dat dit zelfde volk nog geen 20 jaar geleden de meest walgelijke daden op de Azeri's heeft gepleegd? Vandaag de dag leven er nog steeds Azeri's in kampen.
Te veel aannames. Alles heeft met elkaar te maken. Dit is niet zo'n simpel probleempje dat je meteen oplost. De grenzen zijn gesloten met een reden (invasie van de Armenen op Azeri grond), maar er kan verandering komen in die hele regio. We hoeven en zullen vast niet alles accepteren, maar als een verandering kan plaatsvinden in het voordeel van iedereen, waarom niet?quote:De reden dat wij die grenzen hebben gesloten is niet om de eeuwige haat voort te zetten. Die staan daar met een reden. Als wij nu de grenzen openen en toegeven aan de Armenen (wij zullen meer verliezen dan zij), dan is de hele reden van het sluiten van de grenzen voor niks geweest. Maar goed, praten is goed. Ik heb dan ook niet gezegd dat we niet moeten openstaan voor gesprekken.
Er hoeft ook niets zomaar teruggedraaid te worden. Consessies.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 03:10 schreef Bortecinem het volgende:
Wij hebben Azerbaycan, uit angst voor de Russen, (op het sturen van een paar wapens na) nooit geholpen in '92. In '93 hebben we geprobeerd om ze tegemoet te komen door de grenzen dicht te gooien. En om die kleine interventie dan terug te draaien, voor het volk dat ons neerzet als bloeddorstige apen, is gewoon ronduit laf.
Er is dan ook aangegeven dat de grenzen niet zomaar opengaan en dat er eerst iets gedaan moet worden aan Karabağ en ander land onder bezetting.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 03:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er hoeft ook niets zomaar teruggedraaid te worden. Consessies.
Kwartet.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:22 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Je kan een kwartet vormen met bortebilmiayca
Hersey hos guzelde, bunlari kim istemez? Wat denk jij dan, dat ik wil dat die grenzen gesloten blijven zodat wij onze eeuwige koude oorlog kunnen voortzetten? Als wij tot een compromis zouden komen, eentje waar Turkije, Azerbaycan en Armenie allen mee tevreden zouden zijn, denk jij dan dat ik dit niet zal steunen? Maar ik blijf liever realistisch, dat zal niet gebeuren. En daarom geloof ik ook dat de grenzen niet open zullen gaan. Daarmee zou Erdogan een groot deel van zijn aanhangers verliezen, aangezien 90% van de Turkse bevolking wilt dat de grenzen gesloten blijven. Ik zal morgen, of misschien wel dadelijk, hier wat dieper op ingaan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 03:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er is dan ook aangegeven dat de grenzen niet zomaar opengaan en dat er eerst iets gedaan moet worden aan Karabağ en ander land onder bezetting.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:14 schreef mezzy het volgende:
ruzie met Israel![]()
bir de ben askere gidecem, die 5000 euro daar kunnen ze naar fluiten ik lever mijn paspoort in voordat Turkije New Saudi Arabia wordt![]()
Oh, oke. Dat begrijp ik wel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 04:13 schreef zarGon het volgende:
De kans dat de grenzen opengaan en dat alle partijen hiermee tevreden zullen zijn is bijna nihil. Dat weet de rest, jij en ik ook wel.
Een post zoals hieronder is gewoon het soort denken waar ik niet van houd (en waardoor ik "Tunnelvisie." had gepost).
[..]
Zo kwam het wel een beetje over, ja.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 04:20 schreef Bortecinem het volgende:
Bij nader inzien zijn wij het eigenlijk gewoon met elkaar eens. De reden voor mijn uitspatting van net kwam doordat ik weinig vertrouwen heb in de toegevingen van Armenië, en ergens het gevoel heb dat juist wij zullen toegeven, als is het uit kapitalistisch oogpunt. Dus niet uit nationalistische bewegingen, zoals Mine en jij waarschijnlijk hebt begrepen.
Ik noem het dökecek, overgenomen van moeder.quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:14 schreef zarGon het volgende:
Hallo Turken.
Hoe noemen jullie hagelslag in het Turks?
Ik ben ook een avond/nachtmens. Maar op een normale schooldag slaap ik niet zo laat, hoor.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 04:39 schreef zarGon het volgende:
Nachtmens, nachtritme. Ik hoor nu te slapen, maar geen slaap.
Jij bent echt een type josti-turk. Blijf in Nederland en ga niet naar Turkije. Dank u wel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 02:14 schreef mezzy het volgende:
ruzie met Israel![]()
Goede vergelijking jongen..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:41 schreef Burakius het volgende:
Bilmiyorem, ze wilt niet dat ze "canim" wordt genoemd, maar praat hier wel vrolijk over anale sex en shit
De kat van een vriendin van me heet Canim, wat betekent hetquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:41 schreef Burakius het volgende:
Bilmiyorem, ze wilt niet dat ze "canim" wordt genoemd, maar praat hier wel vrolijk over anale sex en shit
schatje, liefje enzquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
De kat van een vriendin van me heet Canim, wat betekent het?
Ooh uit die zin die ik quote leek het meer hoer te betekenen ofzoquote:
Haha ja al zou ik djannum zeggen, alleen dan niet echt een U maar ehm pff moeilijk zegquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh uit die zin die ik quote leek het meer hoer te betekenen ofzomaar je spreekt het toch uit als djennum oid?
Haha ja zoietsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Haha ja al zou ik djannum zeggen, alleen dan niet echt een U maar ehm pff moeilijk zegals de U in Donald Duck zegmaar
Ik ben te eerlijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:26 schreef Triggershot het volgende:
Ayca, waarom zeg je niet gewoon dat canim stoephoer betekent.
Ik ben er heel vrolijk overquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:41 schreef Burakius het volgende:
Ik heb het nooit geprobeerd, maar hoezo vind je het niet lekker geweldig..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
alsof ik anale sex geweldig vind.
Okquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:59 schreef Bortecinem het volgende:
Wanneer een persoon neerslachtig is?
*Haha stomme typefout
Mooie foutquote:
Dankje, maar dit was niet precies wat ik bedoeldequote:
Dan zal dit wel de enige betekenis zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:14 schreef Bortecinem het volgende:
Kımıldanış ve canlılık göstermeyen, dingin, °sakin. Neşesiz, keyifsiz, sessiz, canlı olmayan. Canlı olmayan, sönük, hareketsiz. Zihinsel bakımdan yeterince gelişmemiş (kimse).
Ja, ik denk het ook, ik kan geen andere betekenis vindenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:16 schreef Bortecinem het volgende:
Durgun betekent stil door neerslachtigheid. Als je gewoon stil bent zonder dat er iets aan de hand is dan ben je gewoon sessiz, denk ik.
Enige wat je doet, is dus muziek luisteren. Verveelt dat niet?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:25 schreef Bortecinem het volgende:
Niks.Uitslapen, luieren, muziek
![]()
Nog 3 weken mag ik hier van genieten
3 weken lang? Niet dat mijn dag zo nuttig is ingedeeld, hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:28 schreef Bortecinem het volgende:
Forummen? Huis schoonmaken (oke oke oke alleen mijn kamer dan), koken. En nee, muziek verveelt nooit
Op die manier geef ik je wel gelijk. Ik heb dat jaren volgehoudenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:32 schreef Bortecinem het volgende:
Oh ja, ik lees trouwens ook veel. In iedergeval kan ik dit makkelijk maanden volhouden zonder te vervelen. Zolang ik maar boeken, internet en muziek heb.
http://www.uksoccershop.com/products/8841.html?aff_sys=affiliate_window&aff_sys=affiliate_window , helaas, het is wel uitverkocht. Misschien dat ze het later weer op voorraad hebben(?)quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:10 schreef Leevancleef het volgende:
Yo süper solaklar, iemand enig idee waar ik dit toffe vest kan kopen? Ik zoek er al maanden naar![]()
[ afbeelding ]
Wat lief van je moederquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:12 schreef IHVK het volgende:
Niks?
Ok dan zal ik jullie een verhaal vertellen, ben al een tijdje ziek en ik word nu gevoerd met limon-çay al 2 dagen.
Het is echt vies.![]()
Maar wel lief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |