abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74132775
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:54 schreef Bortecinem het volgende:
Jawel...

Nee, grapje. Ik ken serieus een paar Turkse jongens die er bewust voor kiezen om maagd te blijven.
Ja ik ook. Ik ken ook Turkse jongens die gewoon niet bezig zijn met meisjes. Maagd of niet, als ik met iemand zou willen trouwen, zou dat niet beslissend zijn, dat gaat te ver.
Ik ben een pure Turk.
pi_74132803
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:55 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik heb helemaal niets gedaan. .
ECHT? wat is niets?
Ik ben een pure Turk.
pi_74132834
Toch is het wel prachtig, die discussies keer op keer, met andere Turkse jongens.

"Ja, ze moet maagd zijn". Dat terwijl zij geen maagd zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2009 22:58:14 ]
pi_74132876
Ik haat zulke gasten echt
pi_74132960
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:57 schreef zarGon het volgende:
Toch is het wel prachtig, die discussies keer op keer, met andere Turkse jongens.

"Ja, ze moet maagd zijn". Dat terwijl zij geen maagd zijn.
Dat is echt poep. Ik heb het liefst iemand die maagd is, maar ik snap niet dat je een maagd kan eisen, als je zelf geen maagd meer bent. Ook iemand die geen maagd is, kan ik accepteren, mensen kunnen veranderen en spijt hebben.
Ik ben een pure Turk.
pi_74132981
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:58 schreef Bortecinem het volgende:
Ik haat zulke gasten echt
Nog mooier is dat sommigen denken dat vrouwen altijd bloeden wanneer ze ontmaagd worden.

Heerlijk. .
pi_74133095
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:00 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nog mooier is dat sommigen denken dat vrouwen altijd bloeden wanneer ze ontmaagd worden.

Heerlijk. .
Ja, dat is echt triest. Ik vind dat zo'n achterlijke traditie he. Ik las laatst bijvoorbeeld dat zelfs maagd meisjes een maagdenvlies operatie ondergaan uit angst dat ze niet gaan bloeden op hun huwelijksnacht. Dat vind ik zo ziekelijk he. Echt waar, wanneer houd het op?
pi_74133137
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:02 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ja, dat is echt triest. Ik vind dat zo'n achterlijke traditie he. Ik las laatst bijvoorbeeld dat zelfs maagd meisjes een maagdenvlies operatie ondergaan uit angst dat ze niet gaan bloeden op hun huwelijksnacht. Dat vind ik zo ziekelijk he. Echt waar, wanneer houd het op?
Of je wel of niet maagd bent, is toch iets tussen je man en jou? Ik zou echt niet willen dat anderen het weten en wat moeten anderen er eigenlijk mee als je man het al geaccepteerd heeft?
Ik ben een pure Turk.
pi_74133185
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:04 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Of je wel of niet maagd bent, is toch iets tussen je man en jou? Ik zou echt niet willen dat anderen het weten en wat moeten anderen er eigenlijk mee als je man het al geaccepteerd heeft?
Het is iets tussen jouw en Allah. Voor zover ik het weet mag een man ook helemaal niet eisen dat zijn vrouw maagd is. Maar het is die achterlijke traditie, he? Gelukkig doet mijn familie er niet aan mee.
pi_74133259
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:05 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Het is iets tussen jouw en Allah. Voor zover ik het weet mag een man ook helemaal niet eisen dat zijn vrouw maagd is. Maar het is die achterlijke traditie, he? Gelukkig doet mijn familie er niet aan mee.
Klopt, het is iets tussen Allah en mij. Ik zou er geen problemen mee hebben als m'n man ernaar vraagt, maar ik zou er bij hem niet naar vragen, want het lijkt me dat hij er zelf over begint, als hij het kwijt wil.
Ik ben een pure Turk.
pi_74133281
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 22:54 schreef zarGon het volgende:
Hoi,

Ja, mannen die maagd zijn bestaan nog. Ondergetekende is maagd.

Groeten,
zG.
Of je moet heel lelijk zijn of heel gelovig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74133341
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:02 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Of van die meiden die anale seks hebben en dus maagd blijven.

Ik heb het van horen zeggen, eh. Weet zelf natuurlijk ook niet of het allemaal waar is.
pi_74133344
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:07 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Klopt, het is iets tussen Allah en mij. Ik zou er geen problemen mee hebben als m'n man ernaar vraagt, maar ik zou er bij hem niet naar vragen, want het lijkt me dat hij er zelf over begint, als hij het kwijt wil.
Cool
pi_74133367
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:08 schreef Ayca het volgende:

[..]

Of je moet heel lelijk zijn of heel gelovig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lelijk én gelovig.
pi_74133390
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik heb het van horen zeggen, eh. Weet zelf natuurlijk ook niet of het allemaal waar is.
Het is waar!

Ik ken een meisje dat altijd met trots zegt dat ze maagd is, maar stiekem wel alles heeft gedaan behalve vaginale penetratie (wat een kut woord, letterlijk!). Ze spreekt ook regelmatig af met jongens om zich even flink anaal te laten uithollen. Ik kan zulke mensen echt niet uitstaan, ze werken vergiftigend op mij.
pi_74133399
quote:

[..]

Alleen maar uit angst om hun maagdelijkheid te verliezen, want als het om het geloof ging, lieten ze zich helemaal niet aanraken. Helemaal geen anaal. Wel grappig, ik heb hier veel over gehoord het afgelopen jaar, veel van jongens ook.
Ik ben een pure Turk.
pi_74133419
quote:

[..]

Dat heb ik ook gehoord en het zou me niet verbazen
Dat vind ik ook zo dom, kijk naar het woord: anale seks , het is en blijft seks
pi_74133459
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:11 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Het is waar!

Ik ken een meisje dat altijd met trots zegt dat ze maagd is, maar stiekem wel alles heeft gedaan behalve vaginale penetratie (wat een kut woord, letterlijk!). Ze spreekt ook regelmatig af met jongens om zich even flink anaal te laten uithollen. Ik kan zulke mensen echt niet uitstaan, ze werken vergiftigend op mij.
Dat is wel erg, hopelijk beseft ze op een dag dat ze echt fout bezig is. Ik vind het altijd jammer als ik van bekenden te weten komen wat ze doen (seksueel), ik kan ze dan niet meer aankijken, vooral niet als zij weten dat ik ervan weet.
Ik ben een pure Turk.
pi_74133496
Ik kan dat soort meisjes dus helemaal niet begrijpen. Blijkbaar boeit het feit dat anale seks een veel zwaardere zonde is hun totaal niet. Dan kun je jezelf toch net zo goed laten ontmaagden? Er zijn tenslotte genoeg manieren om te bloeden op je huwelijksnacht.
pi_74133546
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:12 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Dat is wel erg, hopelijk beseft ze op een dag dat ze echt fout bezig is. Ik vind het altijd jammer als ik van bekenden te weten komen wat ze doen (seksueel), ik kan ze dan niet meer aankijken, vooral niet als zij weten dat ik ervan weet.
Het zal mij werkelijk een worst wezen of iemand seks heeft voor zijn/haar huwelijk. Maar mensen die vervolgens de schijnheilige bitch uithangen kan ik niet uitstaan. Anders hecht ik totaal geen waarde aan maagdelijkheid.
pi_74133553
Turkse meisjes en het maagd zijn onderwerp
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_74133584
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:15 schreef ClioSporT het volgende:
Turkse meisjes en het maagd zijn onderwerp
Wat nou? Begenemedin mi?
pi_74133596
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:11 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ze spreekt ook regelmatig af met jongens om zich even flink anaal te laten uithollen.
Zo, raak er bijna opgewonden van.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_74133605
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:13 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kan dat soort meisjes dus helemaal niet begrijpen. Blijkbaar boeit het feit dat anale seks een veel zwaardere zonde is hun totaal niet. Dan kun je jezelf toch net zo goed laten ontmaagden? Er zijn tenslotte genoeg manieren om te bloeden op je huwelijksnacht.
Het gaat ze dan ook niet om het geloof, maar ze zijn bang om niet te bloeden op hun huwelijksnacht. Dit denk ik he.. want anders zijn ze wel erg achterlijk. 1. anale seks is een zonde
2. je mag sowieso geen contact met het andere geslacht hebben op die manier
Ik ben een pure Turk.
pi_74133624
toch niet

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 27-10-2009 23:18:13 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')