Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:37 schreef Bortecinem het volgende:
Als je er dan toch zo over denkt, dan ga je naar een mexiaanse griep patiënt, laat je je besmetten, ben je er meteen van af? Toch?
Ik weet het nog niet. Ik schijt echt in mijn broek voor naaldenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:40 schreef zarGon het volgende:
Gaan/zouden/willen jullie jezelf laten inenten?
Je hebt me in ieder geval van deze gedachte afgeholpen, het was voor mij echt logisch, wat jij zei was niet in me opgekomen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:39 schreef Bortecinem het volgende:
Hahaha tja, als je toch denkt dat iedereen het gaat krijgen, dan zou ik het liever nu krijgen om er zo meteen vanaf te zijn, dan uit angst te zitten wachten op de besmetting..
Nee, jij?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:40 schreef zarGon het volgende:
Gaan/zouden/willen jullie jezelf laten inenten?
Het was toch tot 16 jaar? ik heb het wel gedaan, ik geloof niet in die verhalenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, jij?
Borticinem heb jij je laten prikken tegen baarmoederhalskanker?
Ik weet niet tot welke leeftijd het was.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:42 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het was toch tot 16 jaar? ik heb het wel gedaan, ik geloof niet in die verhalen
Ik denk het niet. Sowieso kreeg het hele griepgebeurtenis een beetje overdreven aandacht.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, jij?
Borticinem heb jij je laten prikken tegen baarmoederhalskanker?
Hoe naïef.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik weet niet tot welke leeftijd het was.
Zo'n meisje op school zei vorig jaar: ik laat me niet prikken, ik neuk toch niet, zo ben ik niet.
Dat zou echt balen zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:45 schreef Bortecinem het volgende:
En wat als haar toekomstige man/vriend later vreemd gaat met een soa patiënt, en haar zo besmet?
Eerder triest dan grappig, maar ik moest wel lachen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
Een kennis van ons vroeg aan haar dochter 'Hebben je Nederlandse klasgenoten ook zo'n brief gekregen? Of testen ze dit eerst op Turken?'.
![]()
Turkse vrouwen kunnen soms zo grappig zijn.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat zou echt balen zijn.
Ik hoop daarom ook dat mijn man maagd is.
quote:
Het handen wassen vind ik vooral overdreven, hygienisch moet je toch altijd zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Sowieso kreeg het hele griepgebeurtenis een beetje overdreven aandacht.
Baarmoederhalskanker,. Lijkt mij niet prettig.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:48 schreef Bortecinem het volgende:
Een kennis van ons vroeg aan haar dochter 'Hebben je Nederlandse klasgenoten ook zo'n brief gekregen? Of testen ze dit eerst op Turken?'.
![]()
Turkse vrouwen kunnen soms zo grappig zijn.
succesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat zou echt balen zijn.
Ik hoop daarom ook dat mijn man maagd is.
goed gedaan hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:54 schreef zarGon het volgende:
Hoi,
Ja, mannen die maagd zijn bestaan nog. Ondergetekende is maagd.
Groeten,
zG.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |