esprit, h&m (niet alles hoor), palomino (sommige c&a's) hangt hier regelmatig in de kast. Palomino krijgt ze meestal van mijn vader en dat past altijd, echt grappig, die man snapt niks van kinderkleren, maar het past wel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef mefke79 het volgende:
En welke kleertjes vallen smal uit? Het gaat vooral om broekjes die van boven smal moeten zijn en dan met lange pijpen. Driekus heeft lange benen en geen kont of buikje met vetjes, vandaar.
Was dat niet Huup?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef mefke79 het volgende:
En mijn eigen laatste post uit het vorige topic:
Wie had er nou ook al weer contact gehad met goodmoodkid en weet wanneer ze de voorraad aanvullen? Ik meen me te heugen in september, maar het is nog steeds niet gedaan...
quote:
In november, zie het gastenboek op die site, daar staat het meerdere malen. Veel mensen vragen er naarquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef mefke79 het volgende:
En mijn eigen laatste post uit het vorige topic:
Wie had er nou ook al weer contact gehad met goodmoodkid en weet wanneer ze de voorraad aanvullen? Ik meen me te heugen in september, maar het is nog steeds niet gedaan...
En welke kleertjes vallen smal uit? Het gaat vooral om broekjes die van boven smal moeten zijn en dan met lange pijpen. Driekus heeft lange benen en geen kont of buikje met vetjes, vandaar.
Ik heb ook al zoveel kleren, maar ik denk toch ook dat het weer veels te weinig isquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:59 schreef Poppejans het volgende:
Teckelig shirt![]()
![]()
Echt Hema
Ik mocht hem echt niet kopen van mezelf, het arme kind kan ik onderhand al wel 3x op een dag iets anders aan doen als ik wil dat hij alles een keertje heeft aangehad wat ik allemaal heb
Oeh, laat ff weten dan!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:46 schreef huuphuup het volgende:
ja die code had ik ook
ik wacht nog even met bestellen ik denk dat ik rond het voorjaar/de zomer weer ga bestellen en dan veel ofzo
Oeke wat leuk!!!![]()
het staat hem echt super!
quote:
http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/kind/badmode.aspx ??quote:Op zondag 1 november 2009 23:16 schreef Stiemie het volgende:
Heeft iemand enig idee waar ik online een leuk en niet te duur badpakje kan bestellen in maat 86-92? Wehkamp, Hennes en Marktplaats hebben helaas niet wat ik zoek...
Dat schreeeeeuwt om een foto!quote:Op dinsdag 3 november 2009 21:59 schreef tessie het volgende:
Oooh ja, vergat ik helemaal te zeggen! Ik heb zooo´n koel barbapapabroekje gekocht bij H&M! OF eigenlijk is het een BarbaBobbroekje (die zwarte harige) Zoo leuk!
quote:
ik dacht even dat je een harig broekje bedoeldequote:Op dinsdag 3 november 2009 22:35 schreef tessie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
check ook die toffe bretels!
[ afbeelding ]
closeupje
Ja hoor Innepin voor zo'n 15 euro per shirtje zeker. Als het dan gewone basic shirtjes zijn zoals bv rainbowbabies en Goodmoodkids.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:33 schreef innepin het volgende:
Ahhh Cookie Monster![]()
Mag ik hier een vraag stellen? Uit nieuwsgierigheid... zouden jullie eco/biologische kleding voor je kindje kopen als het niet te geitenwollensokkerig er uit ziet, en niet al te duur is (zeg maar niet duurder dan 15 euro per shirt enzo)? Heb er hier een discussie over en ben wel benieuwd
euhmquote:Op donderdag 5 november 2009 20:04 schreef mefke79 het volgende:
Harley, waar heb je dat koekiemonster pyjamaatje vandaan? Die is echt gaaf!
Die is cool zeg! Om weg te geven vooral...quote:Op donderdag 5 november 2009 22:35 schreef harley het volgende:
[..]
euhm
babyplace
Ze hebben hem ook van bert en ernie maar daar vind ik dan weer niets aan. Heb wel vorig jaar al tickle me elmo TMX uit amerika laten overkomen (voor veels teveel geld) maar dat was gewoon omdat ik die zelf ZO cool vond !
->
Later was hij in nederland in een ernie versie. Ook gekocht maar meteen als kraamcadeau aan vrienden gegeven want alleen elmo is echt gaaf !
Supertof ! Wij hebben het shirtje uit deze serie gekocht dit weekend !! Echt leuk.quote:Op dinsdag 3 november 2009 22:35 schreef tessie het volgende:
[ afbeelding ]
check ook die toffe bretels!
[ afbeelding ]
closeupje
Shirtje?quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:29 schreef 3MinuteHero het volgende:
[..]
Supertof ! Wij hebben het shirtje uit deze serie gekocht dit weekend !! Echt leuk.
jaaah dat is het enige wat ze hier bij H&M hadden...quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:53 schreef tessie het volgende:
[..]
Shirtje?Hebben ze ook een Barbapapa shirtje??
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:44 schreef Ssserpente het volgende:
Heb je het kartonnetje er niet uitgehaald?
Yupquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:53 schreef tessie het volgende:
Shirtje?Hebben ze ook een Barbapapa shirtje??
Oja, dat shirtje had ik ook gezien, ze hadden daar ook een slab van. En er waren ook hele hilarische complete kerst-outfits, echt te foutquote:Op vrijdag 6 november 2009 17:09 schreef oeke het volgende:In de H&M, in de Kalverstraat nog wel, was niets barbapapa-achtigs te vinden.
![]()
Wel een erg leuk zwart-wit gestreept shirtje met daarop een hart en de tekst Daddy forever.![]()
En Ssserpente, dat is een zielig filmpje.
kleertjes.comquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:37 schreef miss_sly het volgende:
Wie weet waar ik een simpel zwart maillotje kan bestellen of in de winkel halen?
Niets erop, gewoon uni, en eventueel ook een zwart shirtje.
niet in kleine maatjesquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:47 schreef snoopy het volgende:
[..]
kleertjes.com
je kan ook op kleur zoeken
wel tochquote:
De ene heeft een ton-sur-ton werkje en de andere satijnen strikjes.quote:Op vrijdag 6 november 2009 21:03 schreef snoopy het volgende:
[..]
wel toch
maillot van baby barb iig bij kleertjes.com. 2 zelfs!
Ter Stal, ik weet niet of je die hebt in de buurt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:37 schreef miss_sly het volgende:
Wie weet waar ik een simpel zwart maillotje kan bestellen of in de winkel halen?
Niets erop, gewoon uni, en eventueel ook een zwart shirtje.
Erg lief!quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:15 schreef huuphuup het volgende:
helleu!
ik kom even vol trots laten zien dat ik mn gebakje in haar DPAM jurkje heb gehesen vandaag![]()
[ afbeelding ]
feestjurk
Je hebt PM.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:49 schreef innepin het volgende:
Ja dat weet ikDus mensen die geïnteresseerd zijn moeten mij even PMen met hun emailadres
Ja en niet alleen van jouquote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:04 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja en niet alleen van jouHet loopt storm
On topic: Hebben jullie de kerstcollectie van de H&M al gezien? D'r zit zo'n snoezig geruit jurkje bijEn ook echt leuke dingen voor babyjongetjes
Ow ze zijn al uitverkochtquote:Op woensdag 11 november 2009 11:23 schreef Urla het volgende:
[..]
Ha Ha de diamonds vliegen binnen. Ben je al VIP?
Jaa en die witte bonten laarsjes erbij.
Ja, echt superleuke dingen zitten erbij (en super afschuwelijke, dat hele pak v een jongenquote:Op woensdag 11 november 2009 11:04 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja en niet alleen van jouHet loopt storm
On topic: Hebben jullie de kerstcollectie van de H&M al gezien? D'r zit zo'n snoezig geruit jurkje bijEn ook echt leuke dingen voor babyjongetjes
die schoentjes krijgt mn meisje van oma sinterklaasquote:Op woensdag 11 november 2009 12:39 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, echt superleuke dingen zitten erbij (en super afschuwelijke, dat hele pak v een jongen)
Als ik een meisje kreeg zou ik deze absoluut kopen, en dan die bruine schoentjes erbij die ze ook bij H&M hebben
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nomineer hans voor de handige harry award!quote:Op donderdag 12 november 2009 12:43 schreef trui het volgende:
ziet er inderdaad heel leuk uit, huup! ik vroeg me al af wie die nu weer gebreid/gehaakt had. maar hans zelf dus!
Hmmm, ik moet ma even naar mijn werk om het over ouderschapsverlof te hebben en zo ongeveer daarnaast zit een Hans textiel. Ik denk dat ik van die gelegenheid maar eens even gebruik ga maken.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
die schoentjes krijgt mn meisje van oma sinterklaas![]()
en die jurk, ik vind hem zoooo leuk, maar hij is geveto'd door mn liefmja dan houdt het op.
Ik vind dat zilveren jurkje ook zo poepig, maar zo muf dat er dan weer heel groot een Hello Kitty applicatie voorop zit. Waarom toch?!![]()
Ik had het al in het kleine baby's topic gezet maar ik gooi hem dr hier ook nog eens in, bij Hans Textiel hebben ze leuk winterspul voor weinig. Ik heb dit mutsje gehaald voor 2.25
[ afbeelding ]
voor jongetjes zag ik ook leuke dingen liggen maar ik heb niet heel uitgebreid gekeken daarnaar
oh en alle maillots zijn in de aanbieding, elk tweede paar 1,-
De Handige Hans award dan wel hequote:Op donderdag 12 november 2009 12:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nomineer hans voor de handige harry award!![]()
Als ik op de link klik krijg iets heel anders.....quote:Op dinsdag 10 november 2009 19:21 schreef oeke het volgende:
Ooh Huup!Echt een geweldig jurkje vind ik dat!
Mefke, ik heb het gekocht op www.merkkleertjes.nl Daar staan jumpsuits, rompertjes en broekjes geloof ik op. Die bon is 5 euro korting bij 25 euro besteding.
Heb toevallig ook een setje van Goodmood, en het is wel vergelijkbaar denk ik ja!quote:Op zondag 15 november 2009 09:40 schreef bodpa09 het volgende:
Ah, Rainbowbabies, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Is dat net zo mooi van kwaliteit en lekker elastisch als Goodmoodkid?
Same here... Is vaak zo, in Zeeland (lees: Goes...).quote:Op zondag 15 november 2009 13:59 schreef tessie het volgende:
@Huup, ik heb idd noodgedwongen maar wat voor mezelf mee besteld![]()
![]()
@Poppejans, elke keer als ik wat leuks op die site zie, dan hebben ze het hier bij de H&M niet. Prut H&M hier.
Ik zou het geloof ik wel leuk vinden als hij op 5 december zou komen, het mooiste pakje!quote:Op zondag 15 november 2009 09:59 schreef bodpa09 het volgende:
Oh, en Poppejans, ik vergeet het elke keer te zeggen... maar...
wat een mooie sig! (al hoop ik niet dat je echt op pakjesavond bevalt, lijkt me niet zo leuk voor het kind in kwestie)
Oh, voor een datumtweeling met jouw zoon wil ik ook wel gaan hoor! Of as donderdag, dan issie tegelijk met zn vader jarig. Ik hou alle opties open (maar hoop niet 2 volle weken overtijd te lopen)quote:Op zondag 15 november 2009 15:11 schreef bodpa09 het volgende:
Ja maar , ja maar, dan krijgt hij maar 1x keer cadeaus, heeft ie geen aparte verjaardag. Issie altijd de lul als Sinterklaas op school komt, mag ie op schoot of een liedje zingen, sneeuwt zijn tractatie onder etc.
Lijkt me niks aan. (mijn zoon kwam drie dagen voor de 5e, ik ben ingeleid omdat ik zwaar over tijd liep)
Maar goed: off topic he?
die heb ik ook gehadquote:Op donderdag 19 november 2009 19:52 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, ik zit in m'n paarse periode. Jaja, ik loop achter...
Ik vind dat echt klein vallen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:43 schreef mefke79 het volgende:
IEmand ervaring met Petit Louie? Valt dat ruim of krap? Ik zag een leuk shirtje online met maatvermelding 0-6 maanden - 62. Beetje zonde om het te kopen als het krap valt, dan kan ie het maar heel even aan namelijk.
Vond paars altijd echt een meidenkleur. Maar misschien ligt het er net aan met wat (voor andere kleur) je het combineert bij een jongen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:20 schreef bodpa09 het volgende:
Waarom niet? Ik denk wel dat ik zo'n paars shirtje scoor ooit, voor bij zijn paars/grijs gestreepte sokken.![]()
Het is wel ontzettend k*t dat de voorraad nog niet aangevuld is zeg!
Ik vind donkerpaars juist echt super leuk voor een jongetje! Met een stoer donkergrijs of zwart broekje, helemaal leukquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:10 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Vond paars altijd echt een meidenkleur. Maar misschien ligt het er net aan met wat (voor andere kleur) je het combineert bij een jongen.
Heeft Eindhoven een outlet?quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:11 schreef mefke79 het volgende:
Dames, ik weet niet meer wie de tip gaf (Miss_Sly?) maar die outlet in Eindhoven was een supertip! Ze hadden er zo maar een zwarte broek voor Driekus en dan ook nog betaalbaar. Uiteindelijk 'maar' 2 shirts en een broekje gekocht. Oja en tip van flip: de mutsjes van Lief vallen klein uit (of Driekus heeft een groot hoofd). Oja, en mijn shirts van GMK zijn al binnen en die nieuwe kleur groen is zoooo gaaf.
quote:
Oh wacht, dat ken ik wel dat winkeltjequote:Op zondag 22 november 2009 21:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je bij de Bijenkorf richting de Kruisstraat loopt via dat steegje, kom je er langs. Weet je waar ik bedoel?
Ik zou er ook niet naar binnen gegaan zijn, als mijn zusje niet had weten te vertellen dat het niet megaduur isquote:Op zondag 22 november 2009 21:04 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Oh wacht, dat ken ik wel dat winkeltje. Heb er dus nog nooit gekeken hè. In mijn hoofd is alles daar megaduur
.
quote:Op zondag 22 november 2009 21:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet naar binnen gegaan zijn, als mijn zusje niet had weten te vertellen dat het niet megaduur is
Volgende keer echt even binnenwandelen
ah, mooi!quote:Op maandag 23 november 2009 13:31 schreef oeke het volgende:
Enne, misschien heel slecht van mij maar de pond staat dus heel goed!![]()
Voor 1 pond moet je 1,10 euro rekenen.![]()
ow poepquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:34 schreef mefke79 het volgende:
Poppejans, welke maat het je het mutsje? Ze vallen namelijk heeeeel klein. Maat 2 was hier veel te klein terwijl het van 3 tot 6 maanden moest zijn. Wel leuke kleurtjes trouwens.
Wat is trouwens de kleinste maat kinderschoentjes? Hoe groot moeten de voetjes dan zijn? Gaat vast niet gelijk op met cm's toch? Ik wil ook graag schoentjes scoren, maar aangezien zijn zootjes al te klein worden wil ik toch graag weten welke maat ik dan moet hebben.
Trouwens qua maat v schoentjes ben ik uitgegaan van de H&M sokjes die ik veel heb, en daarvan is de maat 13/15 de allerkleinste sokmaat, dus Leander zal de allerkleinste schoentjes/slofjes al vast niet meer passen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:41 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja eigenlijk wel he!! Haha dan is het helemaal compleet!!
Leander heeft sportschoentjes die er gewoon onder gaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Trouwens qua maat v schoentjes ben ik uitgegaan van de H&M sokjes die ik veel heb, en daarvan is de maat 13/15 de allerkleinste sokmaat, dus Leander zal de allerkleinste schoentjes/slofjes al vast niet meer passen.
Weet niet of je hier wat aan hebt?
Nee, dat wist ik... maar Trix wel dacht ik...en Poppejans...quote:Op zondag 20 december 2009 20:37 schreef Stiemie het volgende:
Oeke dat vestje![]()
![]()
Wat lief zeg!
En Linda nee geen berenpak voor Esmee![]()
Weet je wat vervelend is? Ik heb afgelopen week de lading 62/68 kleertjes van Linde tevoorschijn gehaald en het is HEEL VEEL. Dus heb ik eigenlijk helemaal geen excuus om nieuwe dingen te kopen
Dan hebben die dames hier het handiger gedaan... Iris gaat naar maatje 68 en Mirte droeg dat in de lente en zo naar de zomer ging ze richting 74... ik denk dat ik wel moet shoppen nogquote:Op zondag 20 december 2009 20:37 schreef Stiemie het volgende:
Weet je wat vervelend is? Ik heb afgelopen week de lading 62/68 kleertjes van Linde tevoorschijn gehaald en het is HEEL VEEL. Dus heb ik eigenlijk helemaal geen excuus om nieuwe dingen te kopen
ssssstquote:Op zondag 20 december 2009 20:49 schreef Stiemie het volgende:
Nijna daar kan dan toch gewoon een maillotje onder?![]()
Hier verkopen ze het bij Schweigmann, die zit in Leeuwarden, Zwolle en Heerenveen. Maar goed, dat is (neem ik aan) ook niet echt bij jou in de buurt?quote:Op zondag 20 december 2009 23:08 schreef Stiemie het volgende:
Hier hebben ze in de stad 2 grote esprit-winkels, maar die verkopen allebei geen kinderkleding
Thijs is echt een 'blauw-jongetje'....quote:
Hm, heeft KidsFactory geen Esprit?quote:Op zondag 20 december 2009 23:19 schreef Stiemie het volgende:
nee ik woon in AmsterdamDe Bijenkorf verkoopt het trouwens wel.
quote:Op maandag 21 december 2009 17:21 schreef Poppejans het volgende:
Scheel kijkend in zn eerste Dpam outfit dat nu al past.
[ afbeelding ]
Geen idee wat DPAM is *komt onder steen vandaan*, maar ga vanmiddag even kijken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:34 schreef innepin het volgende:
Poppejans wat cuuute
Heeft er iemand zin om een gezamenlijke bestelling te doen bij DPAM en de verzendkosten te delen? De laatste bestelling dateert van toen ik nog niet wist dat ik een meisje zou krijgen, en ohhh wat een leuk spul hebben ze daar
Ja dat ja... het bahahahahahahahahadpakje past al bijna niet meer...boehoe! DPAM geeft voor 12 maand 74 cm aan..dus dat zou dan idd met maat 74 overeenkomenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:32 schreef huuphuup het volgende:
Oooooh ho wacht!
coun't me in!![]()
en poppedein pm ns even wat je gaat bestellen voor je mooike? Ik ben nieuwsgierig
idd gaan voor de 12 mois. Ik heb boven ook een jurkje liggen in die maat en het viel me aan de ene kant tegen hoeveel groter het is dan de 6 mois, aan de andere kant viel het me mee in de zin dat ik het geen 12-maanden-maat vond. Zo'n maat 74 ongeveer?
Zal k even voor je meten ofzo anders?
denk ik niet nee, arbeidsintensief wel maar och, dat moet dan maarquote:Op woensdag 23 december 2009 22:54 schreef Stiemie het volgende:
Oh Huup die is leuk! Moet toch ook niet zo heel moeilijk zelf te maken zijn in de juiste maat?
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:56 schreef Poppedein het volgende:
Hahahahah Huups...GMTA! Of eigenlijk..Great minds dress the same
ik hou van naturel tinten over t algemeen jaquote:Op woensdag 23 december 2009 23:03 schreef Stiemie het volgende:
Lief shirtje huup! Maar ligt het aan mij of zijn het allemaal vrij naturel-tinten? Of pik jij die er nou toevallig uit?
Nou, Driekus en een muts zijn ook al vanaf dag 1 een probleem. Hij wil niet en begint echt te huilen als ie op moet. Maar goed, het zal moeten. En naast deze heb ik ook nog een saaie van de prenatal (die meteen afgetrokken wordt) en een rib-pet die je met een touwtje knoopt, die wil ie nog wel eens laten zitten.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:02 schreef Stiemie het volgende:
Ahhhh Driekus![]()
Esmee heeft ook zo'n hoofddeksel in het knalroze, maar alleen al bij het zien van dat ding begint ze te brullenZe wil geen muts over haar haartjes denk ik.
Die stond ook al op mijn lijstjequote:Op woensdag 23 december 2009 22:51 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil em <3 ik vind em zó leuk <3
maar niet meer in de maat die ik moet hebben
Nou tot nu toe is alles wat ik wilde hebben er niet in de maten die ik nodig heb dus ik hou nog even een kleine slag om de arm...quote:Op donderdag 24 december 2009 12:07 schreef innepin het volgende:
Dus voor DPAM -
Huup, Poppedein, Fruppel en ik?
Dan ga ik na de kerst PMen, of misschien vanavond wel. Ik wil op zich wel bestellen. Als mensen die mee willen doen dan alvast hun bestelling uitzoeken....
Frups, waar woon jij ergens?
Die is leeeeeeeeeeeeeuk!!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:01 schreef huuphuup het volgende:
Waarom is alles wat ik leuk vind alleen nog maar verkrijgbaar in heel groot of heel klein?
[ afbeelding ]
kijk die achterkant dandat beestje! <3
[ afbeelding ]
poepig voor op een spijkerbroekje en tshirtje vind ik
Ja he?? Heeft ie van zijn vaderquote:Op donderdag 24 december 2009 12:16 schreef huuphuup het volgende:
wat flauw dat Niels geen jurkjse wil zeg Twinkly![]()
Ik woon in Amsterdam.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:07 schreef innepin het volgende:
Dus voor DPAM -
Huup, Poppedein, Fruppel en ik?
Dan ga ik na de kerst PMen, of misschien vanavond wel. Ik wil op zich wel bestellen. Als mensen die mee willen doen dan alvast hun bestelling uitzoeken....
Frups, waar woon jij ergens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |