Vond paars altijd echt een meidenkleur. Maar misschien ligt het er net aan met wat (voor andere kleur) je het combineert bij een jongen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:20 schreef bodpa09 het volgende:
Waarom niet? Ik denk wel dat ik zo'n paars shirtje scoor ooit, voor bij zijn paars/grijs gestreepte sokken.![]()
Het is wel ontzettend k*t dat de voorraad nog niet aangevuld is zeg!
Ik vind donkerpaars juist echt super leuk voor een jongetje! Met een stoer donkergrijs of zwart broekje, helemaal leukquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:10 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Vond paars altijd echt een meidenkleur. Maar misschien ligt het er net aan met wat (voor andere kleur) je het combineert bij een jongen.
Heeft Eindhoven een outlet?quote:Op zaterdag 21 november 2009 23:11 schreef mefke79 het volgende:
Dames, ik weet niet meer wie de tip gaf (Miss_Sly?) maar die outlet in Eindhoven was een supertip! Ze hadden er zo maar een zwarte broek voor Driekus en dan ook nog betaalbaar. Uiteindelijk 'maar' 2 shirts en een broekje gekocht. Oja en tip van flip: de mutsjes van Lief vallen klein uit (of Driekus heeft een groot hoofd). Oja, en mijn shirts van GMK zijn al binnen en die nieuwe kleur groen is zoooo gaaf.
quote:
Oh wacht, dat ken ik wel dat winkeltjequote:Op zondag 22 november 2009 21:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je bij de Bijenkorf richting de Kruisstraat loopt via dat steegje, kom je er langs. Weet je waar ik bedoel?
Ik zou er ook niet naar binnen gegaan zijn, als mijn zusje niet had weten te vertellen dat het niet megaduur isquote:Op zondag 22 november 2009 21:04 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Oh wacht, dat ken ik wel dat winkeltje. Heb er dus nog nooit gekeken hè. In mijn hoofd is alles daar megaduur
.
quote:Op zondag 22 november 2009 21:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou er ook niet naar binnen gegaan zijn, als mijn zusje niet had weten te vertellen dat het niet megaduur is
Volgende keer echt even binnenwandelen
ah, mooi!quote:Op maandag 23 november 2009 13:31 schreef oeke het volgende:
Enne, misschien heel slecht van mij maar de pond staat dus heel goed!![]()
Voor 1 pond moet je 1,10 euro rekenen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |