Same here... Is vaak zo, in Zeeland (lees: Goes...).quote:Op zondag 15 november 2009 13:59 schreef tessie het volgende:
@Huup, ik heb idd noodgedwongen maar wat voor mezelf mee besteld![]()
![]()
@Poppejans, elke keer als ik wat leuks op die site zie, dan hebben ze het hier bij de H&M niet. Prut H&M hier.
Ik zou het geloof ik wel leuk vinden als hij op 5 december zou komen, het mooiste pakje!quote:Op zondag 15 november 2009 09:59 schreef bodpa09 het volgende:
Oh, en Poppejans, ik vergeet het elke keer te zeggen... maar...
wat een mooie sig! (al hoop ik niet dat je echt op pakjesavond bevalt, lijkt me niet zo leuk voor het kind in kwestie)
Oh, voor een datumtweeling met jouw zoon wil ik ook wel gaan hoor! Of as donderdag, dan issie tegelijk met zn vader jarig. Ik hou alle opties open (maar hoop niet 2 volle weken overtijd te lopen)quote:Op zondag 15 november 2009 15:11 schreef bodpa09 het volgende:
Ja maar , ja maar, dan krijgt hij maar 1x keer cadeaus, heeft ie geen aparte verjaardag. Issie altijd de lul als Sinterklaas op school komt, mag ie op schoot of een liedje zingen, sneeuwt zijn tractatie onder etc.
Lijkt me niks aan. (mijn zoon kwam drie dagen voor de 5e, ik ben ingeleid omdat ik zwaar over tijd liep)
Maar goed: off topic he?
die heb ik ook gehadquote:Op donderdag 19 november 2009 19:52 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, ik zit in m'n paarse periode. Jaja, ik loop achter...
Ik vind dat echt klein vallen.quote:Op vrijdag 20 november 2009 10:43 schreef mefke79 het volgende:
IEmand ervaring met Petit Louie? Valt dat ruim of krap? Ik zag een leuk shirtje online met maatvermelding 0-6 maanden - 62. Beetje zonde om het te kopen als het krap valt, dan kan ie het maar heel even aan namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |