abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 november 2009 @ 09:55:08 #151
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_74713791
Rainbowbabies blijft ook mooi na het wassen (incl opdruk) en valt idd ruim! We hebben ook een shirt van Simplycolors en die blijft ook mooi.

Leuke kleuren basics daar Bodpa!
pi_74713839
Ja blije kleurtjes daar he!

Ik vind bij de GMK shirts zo fijn dat ze zo mooi aansluiten rond het lijfje.

Oh, en Poppejans, ik vergeet het elke keer te zeggen... maar...

wat een mooie sig! (al hoop ik niet dat je echt op pakjesavond bevalt, lijkt me niet zo leuk voor het kind in kwestie)
pi_74715110
@Huup, ik heb idd noodgedwongen maar wat voor mezelf mee besteld
@Poppejans, elke keer als ik wat leuks op die site zie, dan hebben ze het hier bij de H&M niet. Prut H&M hier.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_74715199
quote:
Op zondag 15 november 2009 13:59 schreef tessie het volgende:
@Huup, ik heb idd noodgedwongen maar wat voor mezelf mee besteld
@Poppejans, elke keer als ik wat leuks op die site zie, dan hebben ze het hier bij de H&M niet. Prut H&M hier.
Same here... Is vaak zo, in Zeeland (lees: Goes...).
pi_74715311
Nou wij hebben hier in het centrum zelfs 2 H&M´s maar die kinderafdeling is gewoon echt best wel slecht. Altijd alles op en maar weinig keus in de maten enzo.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_74716380
quote:
Op zondag 15 november 2009 09:59 schreef bodpa09 het volgende:

Oh, en Poppejans, ik vergeet het elke keer te zeggen... maar...

wat een mooie sig! (al hoop ik niet dat je echt op pakjesavond bevalt, lijkt me niet zo leuk voor het kind in kwestie)
Ik zou het geloof ik wel leuk vinden als hij op 5 december zou komen, het mooiste pakje!

Das wel balen Tessie. En de grootte van een H&M zegt ook niet altijd alles als ik zo lees hier dat laatst de Kalverstraat zelfs dingen helemaal niet had.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74716629
Ja maar , ja maar, dan krijgt hij maar 1x keer cadeaus, heeft ie geen aparte verjaardag. Issie altijd de lul als Sinterklaas op school komt, mag ie op schoot of een liedje zingen, sneeuwt zijn tractatie onder etc.
Lijkt me niks aan. (mijn zoon kwam drie dagen voor de 5e, ik ben ingeleid omdat ik zwaar over tijd liep)

Maar goed: off topic he?
pi_74716669
quote:
Op zondag 15 november 2009 15:11 schreef bodpa09 het volgende:
Ja maar , ja maar, dan krijgt hij maar 1x keer cadeaus, heeft ie geen aparte verjaardag. Issie altijd de lul als Sinterklaas op school komt, mag ie op schoot of een liedje zingen, sneeuwt zijn tractatie onder etc.
Lijkt me niks aan. (mijn zoon kwam drie dagen voor de 5e, ik ben ingeleid omdat ik zwaar over tijd liep)

Maar goed: off topic he?
Oh, voor een datumtweeling met jouw zoon wil ik ook wel gaan hoor! Of as donderdag, dan issie tegelijk met zn vader jarig. Ik hou alle opties open (maar hoop niet 2 volle weken overtijd te lopen)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 15 november 2009 @ 21:36:30 #159
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_74729198
Die koekiemonsterpyama is supergaaf! Die komt op mijn lijstje!!
pi_74861033
Voor de geinteresseerden, goodmoodkid heeft drie nieuwe kleuren in het assortiment
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74861105
Haha, Huup, jij hebt ook de mail gehad! Ik wilde het net melden hier. En 1 van de nieuwe kleuren is "onze" kleur groen, dus ik ga snel een konijnshirt bestellen. Z'n jumpsuit is al te klein en ik vind ze niet zo handig, dus nu een shirtje.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_74861217
Ik was ook onderweg
petrol, grasgroen en paars, om de kleuren alvast te verklappen.
pi_74861235
hahaha ja ik dacht eraan toen ik plaatste iedereen die die nieuwsbrief krijgt weet t natuurlijk al
lekker helder weer

Leuk zo'n shirtje met knijn
Ik vond die jumpsuits uiteindelijk ook niet zo handig nee. Jammer want ze staan wel leuk!

Ik vind dat petrol zo'n mooie kleur maar ik ben een doos met kleuren als ik een nieuwe kleur heb gevonden voor mezelf die leuk staat dan is mn hele kledingkast die kleur ik heb al een rode, groene, bruine, grijze en zwarte periode gehad, en nu zit ik in mn petrol-periode ik moet uikijken datk mn kind niet steeds in dezelfde kleur hijs.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74861284
Haha, ik zit in m'n paarse periode. Jaja, ik loop achter...
pi_74861405
quote:
Op donderdag 19 november 2009 19:52 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, ik zit in m'n paarse periode. Jaja, ik loop achter...
die heb ik ook gehad
twee truien

en toen vroegen mensen steeds of alles wel goed ging, of ik me wel lekker voelde

paars is niet mn kleur
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74862243
volgens mij heeft iedereen op die aanvulling zitten wachten, ik had net al weer een kleur die niet op voorraad was. Maar wel twee groene shirts met een nijn!
pi_74878083
Nou wat een aanvulling... het mutsje en sokjes die ik graag wou om een heel setje compleet te maken, zijn er nog steeds niet. Al maandenlang niet
Paars vind ik wel mooi van de nieuwe kleuren, maar niet voor een jongetje.
pi_74878197
Waarom niet? Ik denk wel dat ik zo'n paars shirtje scoor ooit, voor bij zijn paars/grijs gestreepte sokken.

Het is wel ontzettend k*t dat de voorraad nog niet aangevuld is zeg!
  Moderator vrijdag 20 november 2009 @ 10:22:51 #169
5428 crew  miss_sly
pi_74878248
Evisu gaat helaas stoppen met hun kinderkledinglijn, maar wij hebben afgelopen zaterdag nog twee schattige laatste shirtjes gehad voor Senna. Zal van het weekend een foto maken, zoo schattig
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74878840
IEmand ervaring met Petit Louie? Valt dat ruim of krap? Ik zag een leuk shirtje online met maatvermelding 0-6 maanden - 62. Beetje zonde om het te kopen als het krap valt, dan kan ie het maar heel even aan namelijk.
  Moderator vrijdag 20 november 2009 @ 10:49:36 #171
5428 crew  miss_sly
pi_74879023
Van Petit Louie hebben wij ook een shirtje, maar ik moet even kijken welke maat het is. Ik vind het vrij krap zitten al, en als hun kleinste maat 0-6 maanden is, dan valt het krap.
Ik kijk het als ik thuis ben even na voor je
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74879321
Nieuwsbriefalert: DPAM heeft nu ook een collectie in biologisch katoen.
  vrijdag 20 november 2009 @ 11:38:37 #173
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_74880308
quote:
Op vrijdag 20 november 2009 10:43 schreef mefke79 het volgende:
IEmand ervaring met Petit Louie? Valt dat ruim of krap? Ik zag een leuk shirtje online met maatvermelding 0-6 maanden - 62. Beetje zonde om het te kopen als het krap valt, dan kan ie het maar heel even aan namelijk.
Ik vind dat echt klein vallen.
  vrijdag 20 november 2009 @ 11:40:20 #174
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74880343
ja krap hoor! mijn dochter van 4 (bijna 5) is ook niet de tengerste maar ze past al zo goed als niet meer in de jurkjes van maat 4-6jr.
in de haak.
pi_74883419
oke, hmm...ik heb hier dan wel een smal ventje, maar niet echt kort. Ga ik maar kijken of ze em in 68 hebben. Thanks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')