abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75332922
Vanmorgen heel vroeg opgestaan omdat ik deze schoentjes wou in de allerkleinste maat, en H&M vaak aanvullingen doet 's ochtends.
En ik heb ze kunnen bestellen ik vind ze heerlijk hysterisch

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75401521
De Lief! webshop heeft weer nieuwe dingetjes in de wintersale
Ik heb zelf deze gekocht

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75401709
Het wordt tijd dat er zo'n klein jongetje in die kleertjes zit, Poppejans!
pi_75404082
Kijk hoe fout pakje we hebben gekocht voor Leander met kerst

Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_75404826
Poppejans, welke maat het je het mutsje? Ze vallen namelijk heeeeel klein. Maat 2 was hier veel te klein terwijl het van 3 tot 6 maanden moest zijn. Wel leuke kleurtjes trouwens.
Wat is trouwens de kleinste maat kinderschoentjes? Hoe groot moeten de voetjes dan zijn? Gaat vast niet gelijk op met cm's toch? Ik wil ook graag schoentjes scoren, maar aangezien zijn zootjes al te klein worden wil ik toch graag weten welke maat ik dan moet hebben.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75404843
MeNicole, waar komt dat pakje vandaan? Hoe schattig en hoe fout!
pi_75405011
H&M.

Ja fout en lief he? Het staat Leander heel schattig.
pi_75408970
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:34 schreef mefke79 het volgende:
Poppejans, welke maat het je het mutsje? Ze vallen namelijk heeeeel klein. Maat 2 was hier veel te klein terwijl het van 3 tot 6 maanden moest zijn. Wel leuke kleurtjes trouwens.
Wat is trouwens de kleinste maat kinderschoentjes? Hoe groot moeten de voetjes dan zijn? Gaat vast niet gelijk op met cm's toch? Ik wil ook graag schoentjes scoren, maar aangezien zijn zootjes al te klein worden wil ik toch graag weten welke maat ik dan moet hebben.
ow poep ik heb die kleinste maat (0-2 mnd) genomen..

Hahahaha MeNicole, die is echt te fout Daar moeten gewoon die lakschoenen onder die ik in bestelling heb staan
pi_75409076
Ja eigenlijk wel he!! Haha dan is het helemaal compleet!!
pi_75409189
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:41 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja eigenlijk wel he!! Haha dan is het helemaal compleet!!
Trouwens qua maat v schoentjes ben ik uitgegaan van de H&M sokjes die ik veel heb, en daarvan is de maat 13/15 de allerkleinste sokmaat, dus Leander zal de allerkleinste schoentjes/slofjes al vast niet meer passen.
Weet niet of je hier wat aan hebt?
pi_75410498
Poppejans, als ie nou echt niet past dat mutsje, pm me dan maar, ik heb de maat groter hier liggen en die mag je dan wel overnemen van me voor een klein prijsje.
pi_75411326
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:44 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Trouwens qua maat v schoentjes ben ik uitgegaan van de H&M sokjes die ik veel heb, en daarvan is de maat 13/15 de allerkleinste sokmaat, dus Leander zal de allerkleinste schoentjes/slofjes al vast niet meer passen.
Weet niet of je hier wat aan hebt?
Leander heeft sportschoentjes die er gewoon onder gaan Dus dat word een mooi gezicht
pi_75411344
Zit ook even in de H&M shop te kijken, en kwam zoiets leuks voor jochies tegen:

pi_75450632
Nu wij te horen hebben gekregen dat de babbie in de buik een meisje is, hebben we vorige week deze schoentjes gekocht
.
... fart.
pi_75558281
Bodpa, begint er al wat te dagen qua Dpam spulletjes die ik bestelt had, wat daar ook alweer op stond? Ik had helemaal het voorgevoel dat je zou gaan weten wat de naam zou worden hahaha
pi_75559213
Haha nee, die link had ik niet gelegd!!! Komt natuurlijk doordat mijn zoon dezelfde broek en sokken heeft!
Wel heel koel hoor, kleren met heel subtiel je eigen naam.
pi_75850729
Ko heeft van Oma Sint hele mooie kleertjes gekregen:

een lekkere dunne wollen trui

T-shirt met Fying Machine.

Muts met twee verschillende opdrukken. Volgens mij heeft Ko onderhand net zoveel mutsen als Hannah.

En ik ben er heel blij mee. Ze zijn van Monsoon, dankjewel TF! En die bezorgen dus niet in NL. Maar dankzij mijn lieve broer is het gelukt!

Moest laatst erg lachen trouwens, ik zag mijn neef en zijn kindje en ze had zo'n zoet jasje aan, dus ze zeiden ja, dat is Frans. Ik zei meteen ah zeker DPAM. Klopte ook nog, ze waren in Frankrijk in de winkel geweest en zelfs mijn neef plukte de rekken leeg.
Maar ze vond de verzendkosten erg hoog. Toen zei ik dat ze die gewoon met iemand moest delen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75851026
Wat een leuke dingen Oeke dat mutsje!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75851219
Wat een leuke dingen heeft oma Sint voor Ko uitgezocht zeg!

Wat ik me afvroeg...met deze barre kou...zijn er vast meer babies die hun berenpakje aanhadden, of niet?
Lotte!
Noah!
pi_75851586
Oeke dat vestje Wat lief zeg!

En Linda nee geen berenpak voor Esmee

Weet je wat vervelend is? Ik heb afgelopen week de lading 62/68 kleertjes van Linde tevoorschijn gehaald en het is HEEL VEEL. Dus heb ik eigenlijk helemaal geen excuus om nieuwe dingen te kopen
pi_75851745
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:37 schreef Stiemie het volgende:
Oeke dat vestje Wat lief zeg!

En Linda nee geen berenpak voor Esmee

Weet je wat vervelend is? Ik heb afgelopen week de lading 62/68 kleertjes van Linde tevoorschijn gehaald en het is HEEL VEEL. Dus heb ik eigenlijk helemaal geen excuus om nieuwe dingen te kopen
Nee, dat wist ik... maar Trix wel dacht ik...en Poppejans...
Edit: even terug gelezen: En Twinkly en Sorbo... Kom maar op met die foto's

En Esmee heeft vast een heel eigen stijl...en misschien past niet alles bij d'r donkere haartjes en, en, en, en...

En nu pas naar maat 62 Lotte was er 3 weken terug al uitgegroeid en die is toch niet groot, dacht ik

[ Bericht 5% gewijzigd door Linda2205 op 20-12-2009 20:55:53 ]
Lotte!
Noah!
pi_75851843
Ja ze was donderdag bij de kinderarts 59 cm dus ze gaat nu naar maat 62 (soms nog 56 als het groot valt) Oh en dat van die donkere haartjes gaat helaas niet op want die had Linde ook

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 20-12-2009 21:52:25 ]
pi_75852070
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:37 schreef Stiemie het volgende:

Dan hebben die dames hier het handiger gedaan... Iris gaat naar maatje 68 en Mirte droeg dat in de lente en zo naar de zomer ging ze richting 74... ik denk dat ik wel moet shoppen nog . Want ik heb wel broekjes, maar echt van dat dunnere zomerspul (goh vervelend... )
Fake it till you make it...
pi_75852232
Nijna daar kan dan toch gewoon een maillotje onder?
pi_75853669
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:49 schreef Stiemie het volgende:
Nijna daar kan dan toch gewoon een maillotje onder?
ssssst . Ja dat kan inderdaad, haha. Ik vind het wel grappig, Iris is 2 maanden eerder in het jaar geboren zeg maar, maar ze is een stuk langer dan Mirte was (verschilt zo'n 3 cm en 1 kg )
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')