ow poepquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:34 schreef mefke79 het volgende:
Poppejans, welke maat het je het mutsje? Ze vallen namelijk heeeeel klein. Maat 2 was hier veel te klein terwijl het van 3 tot 6 maanden moest zijn. Wel leuke kleurtjes trouwens.
Wat is trouwens de kleinste maat kinderschoentjes? Hoe groot moeten de voetjes dan zijn? Gaat vast niet gelijk op met cm's toch? Ik wil ook graag schoentjes scoren, maar aangezien zijn zootjes al te klein worden wil ik toch graag weten welke maat ik dan moet hebben.
Trouwens qua maat v schoentjes ben ik uitgegaan van de H&M sokjes die ik veel heb, en daarvan is de maat 13/15 de allerkleinste sokmaat, dus Leander zal de allerkleinste schoentjes/slofjes al vast niet meer passen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:41 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja eigenlijk wel he!! Haha dan is het helemaal compleet!!
Leander heeft sportschoentjes die er gewoon onder gaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Trouwens qua maat v schoentjes ben ik uitgegaan van de H&M sokjes die ik veel heb, en daarvan is de maat 13/15 de allerkleinste sokmaat, dus Leander zal de allerkleinste schoentjes/slofjes al vast niet meer passen.
Weet niet of je hier wat aan hebt?
Nee, dat wist ik... maar Trix wel dacht ik...en Poppejans...quote:Op zondag 20 december 2009 20:37 schreef Stiemie het volgende:
Oeke dat vestje![]()
![]()
Wat lief zeg!
En Linda nee geen berenpak voor Esmee![]()
Weet je wat vervelend is? Ik heb afgelopen week de lading 62/68 kleertjes van Linde tevoorschijn gehaald en het is HEEL VEEL. Dus heb ik eigenlijk helemaal geen excuus om nieuwe dingen te kopen
Dan hebben die dames hier het handiger gedaan... Iris gaat naar maatje 68 en Mirte droeg dat in de lente en zo naar de zomer ging ze richting 74... ik denk dat ik wel moet shoppen nogquote:Op zondag 20 december 2009 20:37 schreef Stiemie het volgende:
Weet je wat vervelend is? Ik heb afgelopen week de lading 62/68 kleertjes van Linde tevoorschijn gehaald en het is HEEL VEEL. Dus heb ik eigenlijk helemaal geen excuus om nieuwe dingen te kopen
ssssstquote:Op zondag 20 december 2009 20:49 schreef Stiemie het volgende:
Nijna daar kan dan toch gewoon een maillotje onder?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |