abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 december 2009 @ 10:06:52 #251
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_75959326
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:34 schreef innepin het volgende:
Poppejans wat cuuute

Heeft er iemand zin om een gezamenlijke bestelling te doen bij DPAM en de verzendkosten te delen? De laatste bestelling dateert van toen ik nog niet wist dat ik een meisje zou krijgen, en ohhh wat een leuk spul hebben ze daar
Geen idee wat DPAM is *komt onder steen vandaan*, maar ga vanmiddag even kijken.
Ik laat het je weten !
pi_75959965
Ik ga vanavond of morgen even rondkijken Innepin, want wil dan op zich wel graag met je meedoen! (en met een beetje mazzel hebben we t dan voor de 12e binnen)
Alleen ik ben zo ontzettend in dubio over de maten. Lena is geen dikkerdje, maar had toch bij 2 maanden de meeste 3-6 maanden dingen van DPAM al wel aan.. Sterker nog, haar badpakje van 6 maanden past ze nu amper meer met nog geeneens 4 maanden... En nu is de keus tussen 6 en 12 maanden en weet ik niet wat ik moet doen... Zijn er al mensen die DPAM ervaring hebben in die maten? Oeke of Bodpa misschien??
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 23 december 2009 @ 10:29:12 #253
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75960029
DPAM? Heeft er iemand een linkje voor me wellicht dat ik even kijk?

edit: linkje niet meer nodig, was nogal voor de hand liggend

edit2: ziet er tof uit en doe een volgende keer graag mee. Eerst maar eens afwachten hier of het goed komt
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75961690
Ha Poppedein, M. draagt nu 18 maanden dingen van DPAM en is 12 maanden. Ik zou denk ik geen 6 maanden spul meer nemen voor Lena, of je moet het meteen aan willen trekken. Maarja, 12 maanden is misschien weer net te groot nu. Je kunt ook op de site kijken, daar staan de maten ook. 12 maanden komt overeen met een totale babylengte van 74 volgens mij. Ik dacht dat M een maand of 7, 8 was toen hij daar in paste.

Oeke zit op een boot nu. Misschien heb je meer aan Huup wat maatvoering betreft, Amélie zit meer in de buurt van Lena qua leeftijd.

Oh enne... ik kijk vanavond ook even.
pi_75964805
Oeh straks nog even kijken
Fake it till you make it...
  woensdag 23 december 2009 @ 14:46:23 #256
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_75970592
Ik lees hier niet heel vaak maar PM me maar als er weer bij DPAM besteld gaat worden ik doe graag mee!!
pi_75985827
Ik sla deze keer even over, sorry! Volgende keer graag weer!
pi_75990389
Poppedein, het valt echt een stuk kleiner (Wolf is nog geen 2 weken en een hele gewone baby qua gewicht en lengte, en die draagt nu al de 3MND kleertjes van Dpam)
Ik bestel graag een volgende keer weer mee, als de zomercollectie online staat
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75990986
Ja I know.. Lena draagt nu ook al de 6 maand kleertjes van DPAM, ze is er zelfs al bijna uit... maar de sprong van 6 naar 12 mois is zo groot! Maar goed, 6 maand is 67cm, terwijl Lena nu 65 cm is..dus dat is inderdaad niet handig meer... Dan toch maar voor de 12 maanden gaan..
pi_75991248
Oooooh ho wacht!
coun't me in!
en poppedein pm ns even wat je gaat bestellen voor je mooike? Ik ben nieuwsgierig

idd gaan voor de 12 mois. Ik heb boven ook een jurkje liggen in die maat en het viel me aan de ene kant tegen hoeveel groter het is dan de 6 mois, aan de andere kant viel het me mee in de zin dat ik het geen 12-maanden-maat vond. Zo'n maat 74 ongeveer?
Zal k even voor je meten ofzo anders?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75991292
oh en hier zitten we inderdaad ook al in het 6 mois spul, idd wat jij zegt, we zijn er alweer bijna uit ook!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75991682
Oh leuk, maar klopt het dat ik nu vooral nog winterspul op de site zie staan? Of kijk ik gewoon verkeerd?
pi_75992255

ik wil em <3 ik vind em zó leuk <3
maar niet meer in de maat die ik moet hebben
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75992422
Oh Huup die is leuk! Moet toch ook niet zo heel moeilijk zelf te maken zijn in de juiste maat?
  woensdag 23 december 2009 @ 22:54:51 #265
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75992464
Oh my! Die is zó leuk
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_75992476
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:32 schreef huuphuup het volgende:
Oooooh ho wacht!
coun't me in!
en poppedein pm ns even wat je gaat bestellen voor je mooike? Ik ben nieuwsgierig

idd gaan voor de 12 mois. Ik heb boven ook een jurkje liggen in die maat en het viel me aan de ene kant tegen hoeveel groter het is dan de 6 mois, aan de andere kant viel het me mee in de zin dat ik het geen 12-maanden-maat vond. Zo'n maat 74 ongeveer?
Zal k even voor je meten ofzo anders?
Ja dat ja... het bahahahahahahahahadpakje past al bijna niet meer...boehoe! DPAM geeft voor 12 maand 74 cm aan..dus dat zou dan idd met maat 74 overeenkomen

Ik wil dit denk ik:

Dees vind ik supertof, maar is alleen nog in 6 mnd te krijgen en ben ook bang dat t kleurtje Lena niet zo mooi staat...

En kijk nou hoe leuk deze is... maar dat zou echt een "tsja, wanneer trek je t aan ding" worden hier...

ik ga nog even verder speuren en er even over nadenken....
pi_75992483
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:54 schreef Stiemie het volgende:
Oh Huup die is leuk! Moet toch ook niet zo heel moeilijk zelf te maken zijn in de juiste maat?
denk ik niet nee, arbeidsintensief wel maar och, dat moet dan maar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75992539
Hahahahah Huups... GMTA! Of eigenlijk..Great minds dress the same
pi_75992557
oh dat eerste jurkje had ik ook gezien ja, die staat ook op mn wensenlijstje!
Haha dat pakje, hij is inderdaad erg leuk, maar wanneer doe je dat aan hmmm...
nouja misschien als het snel binnen is en het is nog lang van dit weer, voor in de draagdoek?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75992574
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:56 schreef Poppedein het volgende:
Hahahahah Huups... GMTA! Of eigenlijk..Great minds dress the same
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75992776
Driekus heeft een nieuwe muts! (lang leve de outlet, wil niet weten wat het ding normaal kost)

trouwens, dit groen is de nieuwe kleur groen van goodmoodkid en op het shirtje natuurlijk z'n nijn.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75992812
Waarom is alles wat ik leuk vind alleen nog maar verkrijgbaar in heel groot of heel klein?

kijk die achterkant dan dat beestje! <3

poepig voor op een spijkerbroekje en tshirtje vind ik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75992830
Driekus! stoere vent zo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75992864
Ahhhh Driekus

Esmee heeft ook zo'n hoofddeksel in het knalroze, maar alleen al bij het zien van dat ding begint ze te brullen Ze wil geen muts over haar haartjes denk ik.
pi_75992918
Lief shirtje huup! Maar ligt het aan mij of zijn het allemaal vrij naturel-tinten? Of pik jij die er nou toevallig uit?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')