abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75332922
Vanmorgen heel vroeg opgestaan omdat ik deze schoentjes wou in de allerkleinste maat, en H&M vaak aanvullingen doet 's ochtends.
En ik heb ze kunnen bestellen ik vind ze heerlijk hysterisch

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75401521
De Lief! webshop heeft weer nieuwe dingetjes in de wintersale
Ik heb zelf deze gekocht

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_75401709
Het wordt tijd dat er zo'n klein jongetje in die kleertjes zit, Poppejans!
pi_75404082
Kijk hoe fout pakje we hebben gekocht voor Leander met kerst

Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_75404826
Poppejans, welke maat het je het mutsje? Ze vallen namelijk heeeeel klein. Maat 2 was hier veel te klein terwijl het van 3 tot 6 maanden moest zijn. Wel leuke kleurtjes trouwens.
Wat is trouwens de kleinste maat kinderschoentjes? Hoe groot moeten de voetjes dan zijn? Gaat vast niet gelijk op met cm's toch? Ik wil ook graag schoentjes scoren, maar aangezien zijn zootjes al te klein worden wil ik toch graag weten welke maat ik dan moet hebben.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75404843
MeNicole, waar komt dat pakje vandaan? Hoe schattig en hoe fout!
pi_75405011
H&M.

Ja fout en lief he? Het staat Leander heel schattig.
pi_75408970
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 12:34 schreef mefke79 het volgende:
Poppejans, welke maat het je het mutsje? Ze vallen namelijk heeeeel klein. Maat 2 was hier veel te klein terwijl het van 3 tot 6 maanden moest zijn. Wel leuke kleurtjes trouwens.
Wat is trouwens de kleinste maat kinderschoentjes? Hoe groot moeten de voetjes dan zijn? Gaat vast niet gelijk op met cm's toch? Ik wil ook graag schoentjes scoren, maar aangezien zijn zootjes al te klein worden wil ik toch graag weten welke maat ik dan moet hebben.
ow poep ik heb die kleinste maat (0-2 mnd) genomen..

Hahahaha MeNicole, die is echt te fout Daar moeten gewoon die lakschoenen onder die ik in bestelling heb staan
pi_75409076
Ja eigenlijk wel he!! Haha dan is het helemaal compleet!!
pi_75409189
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:41 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja eigenlijk wel he!! Haha dan is het helemaal compleet!!
Trouwens qua maat v schoentjes ben ik uitgegaan van de H&M sokjes die ik veel heb, en daarvan is de maat 13/15 de allerkleinste sokmaat, dus Leander zal de allerkleinste schoentjes/slofjes al vast niet meer passen.
Weet niet of je hier wat aan hebt?
pi_75410498
Poppejans, als ie nou echt niet past dat mutsje, pm me dan maar, ik heb de maat groter hier liggen en die mag je dan wel overnemen van me voor een klein prijsje.
pi_75411326
quote:
Op dinsdag 8 december 2009 14:44 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Trouwens qua maat v schoentjes ben ik uitgegaan van de H&M sokjes die ik veel heb, en daarvan is de maat 13/15 de allerkleinste sokmaat, dus Leander zal de allerkleinste schoentjes/slofjes al vast niet meer passen.
Weet niet of je hier wat aan hebt?
Leander heeft sportschoentjes die er gewoon onder gaan Dus dat word een mooi gezicht
pi_75411344
Zit ook even in de H&M shop te kijken, en kwam zoiets leuks voor jochies tegen:

pi_75450632
Nu wij te horen hebben gekregen dat de babbie in de buik een meisje is, hebben we vorige week deze schoentjes gekocht
.
... fart.
pi_75558281
Bodpa, begint er al wat te dagen qua Dpam spulletjes die ik bestelt had, wat daar ook alweer op stond? Ik had helemaal het voorgevoel dat je zou gaan weten wat de naam zou worden hahaha
pi_75559213
Haha nee, die link had ik niet gelegd!!! Komt natuurlijk doordat mijn zoon dezelfde broek en sokken heeft!
Wel heel koel hoor, kleren met heel subtiel je eigen naam.
pi_75850729
Ko heeft van Oma Sint hele mooie kleertjes gekregen:

een lekkere dunne wollen trui

T-shirt met Fying Machine.

Muts met twee verschillende opdrukken. Volgens mij heeft Ko onderhand net zoveel mutsen als Hannah.

En ik ben er heel blij mee. Ze zijn van Monsoon, dankjewel TF! En die bezorgen dus niet in NL. Maar dankzij mijn lieve broer is het gelukt!

Moest laatst erg lachen trouwens, ik zag mijn neef en zijn kindje en ze had zo'n zoet jasje aan, dus ze zeiden ja, dat is Frans. Ik zei meteen ah zeker DPAM. Klopte ook nog, ze waren in Frankrijk in de winkel geweest en zelfs mijn neef plukte de rekken leeg.
Maar ze vond de verzendkosten erg hoog. Toen zei ik dat ze die gewoon met iemand moest delen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75851026
Wat een leuke dingen Oeke dat mutsje!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75851219
Wat een leuke dingen heeft oma Sint voor Ko uitgezocht zeg!

Wat ik me afvroeg...met deze barre kou...zijn er vast meer babies die hun berenpakje aanhadden, of niet?
Lotte!
Noah!
pi_75851586
Oeke dat vestje Wat lief zeg!

En Linda nee geen berenpak voor Esmee

Weet je wat vervelend is? Ik heb afgelopen week de lading 62/68 kleertjes van Linde tevoorschijn gehaald en het is HEEL VEEL. Dus heb ik eigenlijk helemaal geen excuus om nieuwe dingen te kopen
pi_75851745
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:37 schreef Stiemie het volgende:
Oeke dat vestje Wat lief zeg!

En Linda nee geen berenpak voor Esmee

Weet je wat vervelend is? Ik heb afgelopen week de lading 62/68 kleertjes van Linde tevoorschijn gehaald en het is HEEL VEEL. Dus heb ik eigenlijk helemaal geen excuus om nieuwe dingen te kopen
Nee, dat wist ik... maar Trix wel dacht ik...en Poppejans...
Edit: even terug gelezen: En Twinkly en Sorbo... Kom maar op met die foto's

En Esmee heeft vast een heel eigen stijl...en misschien past niet alles bij d'r donkere haartjes en, en, en, en...

En nu pas naar maat 62 Lotte was er 3 weken terug al uitgegroeid en die is toch niet groot, dacht ik

[ Bericht 5% gewijzigd door Linda2205 op 20-12-2009 20:55:53 ]
Lotte!
Noah!
pi_75851843
Ja ze was donderdag bij de kinderarts 59 cm dus ze gaat nu naar maat 62 (soms nog 56 als het groot valt) Oh en dat van die donkere haartjes gaat helaas niet op want die had Linde ook

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 20-12-2009 21:52:25 ]
pi_75852070
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:37 schreef Stiemie het volgende:

Dan hebben die dames hier het handiger gedaan... Iris gaat naar maatje 68 en Mirte droeg dat in de lente en zo naar de zomer ging ze richting 74... ik denk dat ik wel moet shoppen nog . Want ik heb wel broekjes, maar echt van dat dunnere zomerspul (goh vervelend... )
Fake it till you make it...
pi_75852232
Nijna daar kan dan toch gewoon een maillotje onder?
pi_75853669
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:49 schreef Stiemie het volgende:
Nijna daar kan dan toch gewoon een maillotje onder?
ssssst . Ja dat kan inderdaad, haha. Ik vind het wel grappig, Iris is 2 maanden eerder in het jaar geboren zeg maar, maar ze is een stuk langer dan Mirte was (verschilt zo'n 3 cm en 1 kg )
pi_75857173
Recentste aankopen in huize V :

Gave trui in opastijl van Name It (74)

Jas van Esprit (74), sjaal en muts van Barts

Leuk shirtje van Name It (maat 68)

En nog een Winnie de Pooh joggingpak en shirtje bij H&M maat 74:)

Per (door vorst vertraagde) post zijn nog onderweg : een Adidaspakje, Adidas gympiesslofjes, en 3 Name It spijkerbroeken en een GAP spijkerbroek.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_75858120
Oh wat staat 'm dat leuk McLaura

Ik en zelf ook gek op kleertjes van name it en Gap. Hmm binnenkort maar weer eens een bestelling bij mijn broertje plaatsen
pi_75859545
Bij de Esprit in Maastricht hadden ze en gave kleding en uitverkoop.Resultaat 1 ribbroekje, 2 groene shirts (62 n 68) en een paars gestreept shirt. En gisteren een oudjaarsavondshirt besteld bij simply colours maar ik twijfel ineens of de tekst nou ik ben zo 2009 of zo 2010 is (kan ik nu niet nakijken is andere computer). En NameIt heeft tegenwoordig ook een winkel in Eindhoven, daar moet ik ook maar weer eens gaan kijken.
pi_75859773
Hier hebben ze in de stad 2 grote esprit-winkels, maar die verkopen allebei geen kinderkleding
pi_75860253
quote:
Op zondag 20 december 2009 23:08 schreef Stiemie het volgende:
Hier hebben ze in de stad 2 grote esprit-winkels, maar die verkopen allebei geen kinderkleding
Hier verkopen ze het bij Schweigmann, die zit in Leeuwarden, Zwolle en Heerenveen. Maar goed, dat is (neem ik aan) ook niet echt bij jou in de buurt?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_75860313
quote:
Op zondag 20 december 2009 22:35 schreef Stiemie het volgende:
Oh wat staat 'm dat leuk McLaura
Thijs is echt een 'blauw-jongetje'....

En Name It is inderdaad helemaal mijn merk. Betaalbaar, en leuk!
pi_75860330
nee ik woon in Amsterdam De Bijenkorf verkoopt het trouwens wel.
pi_75860546
quote:
Op zondag 20 december 2009 23:19 schreef Stiemie het volgende:
nee ik woon in Amsterdam De Bijenkorf verkoopt het trouwens wel.
Hm, heeft KidsFactory geen Esprit?
pi_75860681
hmm volgens mij niet, maar kidsfactory zit hier ook wel een eindje vandaan hoor. Ik zit dichter bij het centrum dan bij die winkel (en ik vind 'm ook wel heel duuuuuur )

Jaaah ik wil ook een name it winkel in Amsterdam! Nu koop ik het meestal via Marktplaats of in Leiden of Haarlem in de winkel.
  Moderator zondag 20 december 2009 @ 23:30:14 #235
5428 crew  miss_sly
pi_75860845
Stiemie, verkopen ze ook geen Name It bij de geboortewinkel (zo heet ie geloof ik) in de BToussaintstraat?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75861072
"De kinderwinkel" in de Beethovenstraat verkoopt Name It!
pi_75870033
En de Prenatal ook
Lotte!
Noah!
  maandag 21 december 2009 @ 10:36:09 #238
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_75870151
ikenmijnkind.nl heeft ook veel name-it.
in de haak.
pi_75870700
Oeke wat geweldig
* Twinkly wants

Ik heb nu toch ook maar de capuchontrui met ufo's en sterretjes van Name-it voor Niels gekocht (kan geen plaatje vinden)
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_75872179
Ja de geboortewinkel heeft ook name-it, maar niet altijd de grotere maten (ik zat daar bij de verloskundige en tsja dan moet je natuurlijk regelmatig even in de winkel spieken)
  maandag 21 december 2009 @ 11:41:19 #241
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_75872456
voor mijn wat groterer zoon heb ik deze trui besteld:

en voor dochterlief ook weer erg leuk spul:

(gelukkig afgeprijsd én met kortingsbonnen...)
in de haak.
pi_75872845
Erg leuk Trui vooral die trui (hihi) voor je oudste

Stiemie name-it kun je ook goed online bestellen toch?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75875334
Twinkly dat vest ding van name it heeft Driekus ook, perfect voor dit weer, we gebruiken em ook als jasje.
En ja, de meeste espritwinkels hebben geen babykleding, pas vanaf maatje 92. Maar die in Maastricht dus wel. Maar meestal koop ik mijn espritspul gewoon online, doe ik er een broek of shirt voor mezelf bij.
pi_75886629
Scheel kijkend in zn eerste Dpam outfit dat nu al past.

maandag 21 december 2009 @ 17:54:27 #245
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_75888096
in de haak.
pi_75898516
Poppejans! Wat onwijs drollig zeg!

Heb net zo'n leuk pakje gekocht via Markltplaats. Houtje-touwtje!

pi_75939517
Poppejantje!
pi_75940489
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:21 schreef Poppejans het volgende:
Scheel kijkend in zn eerste Dpam outfit dat nu al past.

[ afbeelding ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75942661
Jaaaah !!! Het past, het past!
pi_75949138
Poppejans wat cuuute

Heeft er iemand zin om een gezamenlijke bestelling te doen bij DPAM en de verzendkosten te delen? De laatste bestelling dateert van toen ik nog niet wist dat ik een meisje zou krijgen, en ohhh wat een leuk spul hebben ze daar
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 23 december 2009 @ 10:06:52 #251
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_75959326
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:34 schreef innepin het volgende:
Poppejans wat cuuute

Heeft er iemand zin om een gezamenlijke bestelling te doen bij DPAM en de verzendkosten te delen? De laatste bestelling dateert van toen ik nog niet wist dat ik een meisje zou krijgen, en ohhh wat een leuk spul hebben ze daar
Geen idee wat DPAM is *komt onder steen vandaan*, maar ga vanmiddag even kijken.
Ik laat het je weten !
pi_75959965
Ik ga vanavond of morgen even rondkijken Innepin, want wil dan op zich wel graag met je meedoen! (en met een beetje mazzel hebben we t dan voor de 12e binnen)
Alleen ik ben zo ontzettend in dubio over de maten. Lena is geen dikkerdje, maar had toch bij 2 maanden de meeste 3-6 maanden dingen van DPAM al wel aan.. Sterker nog, haar badpakje van 6 maanden past ze nu amper meer met nog geeneens 4 maanden... En nu is de keus tussen 6 en 12 maanden en weet ik niet wat ik moet doen... Zijn er al mensen die DPAM ervaring hebben in die maten? Oeke of Bodpa misschien??
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 23 december 2009 @ 10:29:12 #253
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75960029
DPAM? Heeft er iemand een linkje voor me wellicht dat ik even kijk?

edit: linkje niet meer nodig, was nogal voor de hand liggend

edit2: ziet er tof uit en doe een volgende keer graag mee. Eerst maar eens afwachten hier of het goed komt
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75961690
Ha Poppedein, M. draagt nu 18 maanden dingen van DPAM en is 12 maanden. Ik zou denk ik geen 6 maanden spul meer nemen voor Lena, of je moet het meteen aan willen trekken. Maarja, 12 maanden is misschien weer net te groot nu. Je kunt ook op de site kijken, daar staan de maten ook. 12 maanden komt overeen met een totale babylengte van 74 volgens mij. Ik dacht dat M een maand of 7, 8 was toen hij daar in paste.

Oeke zit op een boot nu. Misschien heb je meer aan Huup wat maatvoering betreft, Amélie zit meer in de buurt van Lena qua leeftijd.

Oh enne... ik kijk vanavond ook even.
pi_75964805
Oeh straks nog even kijken
  woensdag 23 december 2009 @ 14:46:23 #256
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_75970592
Ik lees hier niet heel vaak maar PM me maar als er weer bij DPAM besteld gaat worden ik doe graag mee!!
pi_75985827
Ik sla deze keer even over, sorry! Volgende keer graag weer!
pi_75990389
Poppedein, het valt echt een stuk kleiner (Wolf is nog geen 2 weken en een hele gewone baby qua gewicht en lengte, en die draagt nu al de 3MND kleertjes van Dpam)
Ik bestel graag een volgende keer weer mee, als de zomercollectie online staat
pi_75990986
Ja I know.. Lena draagt nu ook al de 6 maand kleertjes van DPAM, ze is er zelfs al bijna uit... maar de sprong van 6 naar 12 mois is zo groot! Maar goed, 6 maand is 67cm, terwijl Lena nu 65 cm is..dus dat is inderdaad niet handig meer... Dan toch maar voor de 12 maanden gaan..
pi_75991248
Oooooh ho wacht!
coun't me in!
en poppedein pm ns even wat je gaat bestellen voor je mooike? Ik ben nieuwsgierig

idd gaan voor de 12 mois. Ik heb boven ook een jurkje liggen in die maat en het viel me aan de ene kant tegen hoeveel groter het is dan de 6 mois, aan de andere kant viel het me mee in de zin dat ik het geen 12-maanden-maat vond. Zo'n maat 74 ongeveer?
Zal k even voor je meten ofzo anders?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75991292
oh en hier zitten we inderdaad ook al in het 6 mois spul, idd wat jij zegt, we zijn er alweer bijna uit ook!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75991682
Oh leuk, maar klopt het dat ik nu vooral nog winterspul op de site zie staan? Of kijk ik gewoon verkeerd?
pi_75992255

ik wil em <3 ik vind em zó leuk <3
maar niet meer in de maat die ik moet hebben
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75992422
Oh Huup die is leuk! Moet toch ook niet zo heel moeilijk zelf te maken zijn in de juiste maat?
  woensdag 23 december 2009 @ 22:54:51 #265
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_75992464
Oh my! Die is zó leuk
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_75992476
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:32 schreef huuphuup het volgende:
Oooooh ho wacht!
coun't me in!
en poppedein pm ns even wat je gaat bestellen voor je mooike? Ik ben nieuwsgierig

idd gaan voor de 12 mois. Ik heb boven ook een jurkje liggen in die maat en het viel me aan de ene kant tegen hoeveel groter het is dan de 6 mois, aan de andere kant viel het me mee in de zin dat ik het geen 12-maanden-maat vond. Zo'n maat 74 ongeveer?
Zal k even voor je meten ofzo anders?
Ja dat ja... het bahahahahahahahahadpakje past al bijna niet meer...boehoe! DPAM geeft voor 12 maand 74 cm aan..dus dat zou dan idd met maat 74 overeenkomen

Ik wil dit denk ik:

Dees vind ik supertof, maar is alleen nog in 6 mnd te krijgen en ben ook bang dat t kleurtje Lena niet zo mooi staat...

En kijk nou hoe leuk deze is... maar dat zou echt een "tsja, wanneer trek je t aan ding" worden hier...

ik ga nog even verder speuren en er even over nadenken....
pi_75992483
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:54 schreef Stiemie het volgende:
Oh Huup die is leuk! Moet toch ook niet zo heel moeilijk zelf te maken zijn in de juiste maat?
denk ik niet nee, arbeidsintensief wel maar och, dat moet dan maar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75992539
Hahahahah Huups... GMTA! Of eigenlijk..Great minds dress the same
pi_75992557
oh dat eerste jurkje had ik ook gezien ja, die staat ook op mn wensenlijstje!
Haha dat pakje, hij is inderdaad erg leuk, maar wanneer doe je dat aan hmmm...
nouja misschien als het snel binnen is en het is nog lang van dit weer, voor in de draagdoek?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75992574
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:56 schreef Poppedein het volgende:
Hahahahah Huups... GMTA! Of eigenlijk..Great minds dress the same
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75992776
Driekus heeft een nieuwe muts! (lang leve de outlet, wil niet weten wat het ding normaal kost)

trouwens, dit groen is de nieuwe kleur groen van goodmoodkid en op het shirtje natuurlijk z'n nijn.
pi_75992812
Waarom is alles wat ik leuk vind alleen nog maar verkrijgbaar in heel groot of heel klein?

kijk die achterkant dan dat beestje! <3

poepig voor op een spijkerbroekje en tshirtje vind ik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75992830
Driekus! stoere vent zo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75992864
Ahhhh Driekus

Esmee heeft ook zo'n hoofddeksel in het knalroze, maar alleen al bij het zien van dat ding begint ze te brullen Ze wil geen muts over haar haartjes denk ik.
pi_75992918
Lief shirtje huup! Maar ligt het aan mij of zijn het allemaal vrij naturel-tinten? Of pik jij die er nou toevallig uit?
pi_75992985
Ik vind m leuk Huups!!

Maar mn kleine ding is niet zo van de naturel en pastel tinten heulaas... hard en fel..dat mag ze wel

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 23-12-2009 23:20:40 ]
pi_75993173
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:03 schreef Stiemie het volgende:
Lief shirtje huup! Maar ligt het aan mij of zijn het allemaal vrij naturel-tinten? Of pik jij die er nou toevallig uit?
ik hou van naturel tinten over t algemeen ja en t staat Amélie ook goed vind ik.
Dus daar ligt het aan

Maar ik vind wel dat er op die site heel veel neutraals staat zeg maar qua kleur. Misschien vind ik het daarmo wel zo leuk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75993602
Ah vandaar.

Poppedein het viel me inderdaad ook op omdat Esmee ook beter wat fellere kleurtjes kan dragen
pi_75993610
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:02 schreef Stiemie het volgende:
Ahhhh Driekus

Esmee heeft ook zo'n hoofddeksel in het knalroze, maar alleen al bij het zien van dat ding begint ze te brullen Ze wil geen muts over haar haartjes denk ik.
Nou, Driekus en een muts zijn ook al vanaf dag 1 een probleem. Hij wil niet en begint echt te huilen als ie op moet. Maar goed, het zal moeten. En naast deze heb ik ook nog een saaie van de prenatal (die meteen afgetrokken wordt) en een rib-pet die je met een touwtje knoopt, die wil ie nog wel eens laten zitten.
pi_75993680
Ah wij gaan nu steeds voor de jasjes met capuchon. Blijft ook goed zitten als ze ligt en het sluit minder strak aan dus ook minder kans op huilbuien
pi_75994633
ik zie onze driekus ook liever in wat fellere kleurtjes, dus ik sla dpam ook over.
pi_75996291
Wat zijn de verzendkosten bij dpam eigenlijk? Ik kan dat nergens op die site terugvinden. Vast hoog omdat iedereen hier de kosten met elkaar wil delen?
pi_76003248
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:51 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]

ik wil em <3 ik vind em zó leuk <3
maar niet meer in de maat die ik moet hebben
Die stond ook al op mijn lijstje
pi_76004375
Die jurkjes heb ik laatst ook al naar zitten kijken
pi_76008815
Dus voor DPAM -
Huup, Poppedein, Fruppel en ik?
Dan ga ik na de kerst PMen, of misschien vanavond wel. Ik wil op zich wel bestellen . Als mensen die mee willen doen dan alvast hun bestelling uitzoeken....
Frups, waar woon jij ergens?
pi_76008905
quote:
Op donderdag 24 december 2009 12:07 schreef innepin het volgende:
Dus voor DPAM -
Dan ga ik na de kerst PMen, of misschien vanavond wel. Ik wil op zich wel bestellen . Als mensen die mee willen doen dan alvast hun bestelling uitzoeken....
Nou tot nu toe is alles wat ik wilde hebben er niet in de maten die ik nodig heb dus ik hou nog even een kleine slag om de arm...

@ Willempje, zo'n 14 euro ongeveer dacht ik. Niet heel goedkoop maar ook niet schokkend, zeker niet als je veel willt hebben.

oh en innepin misschien is na kerst pmen handiger. Ik zelf ben vanavond al weg vanwege kerst, met risico op insneeuwen enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76008999
Hou op met die leuke jurkjes
Niels wil geen jurkjes
* Twinkly heeft een meisje nodig
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_76009158
wat flauw dat Niels geen jurkjse wil zeg Twinkly

zitten er geen leuke jongensdingen voor je tussen anders?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76010347
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:01 schreef huuphuup het volgende:
Waarom is alles wat ik leuk vind alleen nog maar verkrijgbaar in heel groot of heel klein?

[ afbeelding ]

kijk die achterkant dan dat beestje! <3
[ afbeelding ]

poepig voor op een spijkerbroekje en tshirtje vind ik
Die is leeeeeeeeeeeeeuk!!
pi_76010413
quote:
Op donderdag 24 december 2009 12:16 schreef huuphuup het volgende:
wat flauw dat Niels geen jurkjse wil zeg Twinkly

Ja he?? Heeft ie van zijn vader

Ik vind de jongenskleertjes saai, behalve de badpakken die zijn geweldig
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_76011765

Geweldig, ook bij dpam

Hebben ze deze ergens in NL? Wil ze toch wel eerst voelen/passen enzo.
  donderdag 24 december 2009 @ 13:36:12 #292
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_76012002
quote:
Op donderdag 24 december 2009 12:07 schreef innepin het volgende:
Dus voor DPAM -
Ik woon in Amsterdam.
Straks als Danique op bed ligt of anders vanavond zal ik even goed gaan kijken wat ik wil bestellen!
pi_76012552
Heb al eens eerder gelezen dat jullie samen bij Dpam bestellen.
Mag ik meedoen?

Woon ook in Adam.
Als jullie vandaag al gaan bestellen laat ik het even. Wil er tijd voor nemen (alles bekijken hihi )
pi_76138307
Innepin, zie ik daar DPAM bestellingen? Ikke ook!
Ko past ineens niets meer, dus het moet toch echt echt aangevuld worden.
Ik PM je!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_76138351
Hihi ja ik zat er aan te denken het vanavond te bestellen, als iedereen gePMd heeft wat ze willen. Of morgen ofzo. Zit ook wel flink te twijfelen over die maten.... maar goed, er is vast wel íets te bestellen
pi_76142020
Ik zal nog even kijken zometeen, mocht ik nog wat vinden dan komt er een PM jouw kant op straks nog innepin... maar ik twijfel een beetje, alhoewel ze wel weer erg leuk spul hebben...
pi_76145089
Ik zie er vanaf Innepins...scuzi! Ik wilde het roze/grijze jurkje wat ik eerder postte toch nog wel erg graag hebben, maar ook die is inmiddels alleen nog maar in 3 maanden te verkrijgen, dus dan gaat t voor ons over helaas..
pi_76152620
ik pas ook even voor nu...
  Moderator maandag 28 december 2009 @ 19:44:09 #299
5428 crew  miss_sly
pi_76153057
ow, mag ik ook nog even spieken en eventueel meedoen? Ze begint ineens weer te groeien en haar dipje nav haar ziek zijn in te halen, dus wat nieuwe, grotere kleertjes kunnen goed uitkomen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76163536
Ohhhh had ik tien dingen in m'n mandje, om even over na te denken en overleggen met lief enzo... Onthoudt ie dat dus maar een beperkte tijd Alles kwijt
Ik denk dat ik wel wat ga bestellen trouwens, een dezer dagen. Dus wie ook wil, moet maar PMen. Amsterdam moet 't sowieso al heen voor Ko .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')