ow poepquote:Op dinsdag 8 december 2009 12:34 schreef mefke79 het volgende:
Poppejans, welke maat het je het mutsje? Ze vallen namelijk heeeeel klein. Maat 2 was hier veel te klein terwijl het van 3 tot 6 maanden moest zijn. Wel leuke kleurtjes trouwens.
Wat is trouwens de kleinste maat kinderschoentjes? Hoe groot moeten de voetjes dan zijn? Gaat vast niet gelijk op met cm's toch? Ik wil ook graag schoentjes scoren, maar aangezien zijn zootjes al te klein worden wil ik toch graag weten welke maat ik dan moet hebben.
Trouwens qua maat v schoentjes ben ik uitgegaan van de H&M sokjes die ik veel heb, en daarvan is de maat 13/15 de allerkleinste sokmaat, dus Leander zal de allerkleinste schoentjes/slofjes al vast niet meer passen.quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:41 schreef MeNicole2 het volgende:
Ja eigenlijk wel he!! Haha dan is het helemaal compleet!!
Leander heeft sportschoentjes die er gewoon onder gaanquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:44 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Trouwens qua maat v schoentjes ben ik uitgegaan van de H&M sokjes die ik veel heb, en daarvan is de maat 13/15 de allerkleinste sokmaat, dus Leander zal de allerkleinste schoentjes/slofjes al vast niet meer passen.
Weet niet of je hier wat aan hebt?
Nee, dat wist ik... maar Trix wel dacht ik...en Poppejans...quote:Op zondag 20 december 2009 20:37 schreef Stiemie het volgende:
Oeke dat vestje![]()
![]()
Wat lief zeg!
En Linda nee geen berenpak voor Esmee![]()
Weet je wat vervelend is? Ik heb afgelopen week de lading 62/68 kleertjes van Linde tevoorschijn gehaald en het is HEEL VEEL. Dus heb ik eigenlijk helemaal geen excuus om nieuwe dingen te kopen
Dan hebben die dames hier het handiger gedaan... Iris gaat naar maatje 68 en Mirte droeg dat in de lente en zo naar de zomer ging ze richting 74... ik denk dat ik wel moet shoppen nogquote:Op zondag 20 december 2009 20:37 schreef Stiemie het volgende:
Weet je wat vervelend is? Ik heb afgelopen week de lading 62/68 kleertjes van Linde tevoorschijn gehaald en het is HEEL VEEL. Dus heb ik eigenlijk helemaal geen excuus om nieuwe dingen te kopen
ssssstquote:Op zondag 20 december 2009 20:49 schreef Stiemie het volgende:
Nijna daar kan dan toch gewoon een maillotje onder?![]()
Hier verkopen ze het bij Schweigmann, die zit in Leeuwarden, Zwolle en Heerenveen. Maar goed, dat is (neem ik aan) ook niet echt bij jou in de buurt?quote:Op zondag 20 december 2009 23:08 schreef Stiemie het volgende:
Hier hebben ze in de stad 2 grote esprit-winkels, maar die verkopen allebei geen kinderkleding
Thijs is echt een 'blauw-jongetje'....quote:
Hm, heeft KidsFactory geen Esprit?quote:Op zondag 20 december 2009 23:19 schreef Stiemie het volgende:
nee ik woon in AmsterdamDe Bijenkorf verkoopt het trouwens wel.
quote:Op maandag 21 december 2009 17:21 schreef Poppejans het volgende:
Scheel kijkend in zn eerste Dpam outfit dat nu al past.
[ afbeelding ]
Geen idee wat DPAM is *komt onder steen vandaan*, maar ga vanmiddag even kijken.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:34 schreef innepin het volgende:
Poppejans wat cuuute
Heeft er iemand zin om een gezamenlijke bestelling te doen bij DPAM en de verzendkosten te delen? De laatste bestelling dateert van toen ik nog niet wist dat ik een meisje zou krijgen, en ohhh wat een leuk spul hebben ze daar
Ja dat ja... het bahahahahahahahahadpakje past al bijna niet meer...boehoe! DPAM geeft voor 12 maand 74 cm aan..dus dat zou dan idd met maat 74 overeenkomenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:32 schreef huuphuup het volgende:
Oooooh ho wacht!
coun't me in!![]()
en poppedein pm ns even wat je gaat bestellen voor je mooike? Ik ben nieuwsgierig
idd gaan voor de 12 mois. Ik heb boven ook een jurkje liggen in die maat en het viel me aan de ene kant tegen hoeveel groter het is dan de 6 mois, aan de andere kant viel het me mee in de zin dat ik het geen 12-maanden-maat vond. Zo'n maat 74 ongeveer?
Zal k even voor je meten ofzo anders?
denk ik niet nee, arbeidsintensief wel maar och, dat moet dan maarquote:Op woensdag 23 december 2009 22:54 schreef Stiemie het volgende:
Oh Huup die is leuk! Moet toch ook niet zo heel moeilijk zelf te maken zijn in de juiste maat?
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:56 schreef Poppedein het volgende:
Hahahahah Huups...GMTA! Of eigenlijk..Great minds dress the same
ik hou van naturel tinten over t algemeen jaquote:Op woensdag 23 december 2009 23:03 schreef Stiemie het volgende:
Lief shirtje huup! Maar ligt het aan mij of zijn het allemaal vrij naturel-tinten? Of pik jij die er nou toevallig uit?
Nou, Driekus en een muts zijn ook al vanaf dag 1 een probleem. Hij wil niet en begint echt te huilen als ie op moet. Maar goed, het zal moeten. En naast deze heb ik ook nog een saaie van de prenatal (die meteen afgetrokken wordt) en een rib-pet die je met een touwtje knoopt, die wil ie nog wel eens laten zitten.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:02 schreef Stiemie het volgende:
Ahhhh Driekus![]()
Esmee heeft ook zo'n hoofddeksel in het knalroze, maar alleen al bij het zien van dat ding begint ze te brullenZe wil geen muts over haar haartjes denk ik.
Die stond ook al op mijn lijstjequote:Op woensdag 23 december 2009 22:51 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil em <3 ik vind em zó leuk <3
maar niet meer in de maat die ik moet hebben
Nou tot nu toe is alles wat ik wilde hebben er niet in de maten die ik nodig heb dus ik hou nog even een kleine slag om de arm...quote:Op donderdag 24 december 2009 12:07 schreef innepin het volgende:
Dus voor DPAM -
Huup, Poppedein, Fruppel en ik?
Dan ga ik na de kerst PMen, of misschien vanavond wel. Ik wil op zich wel bestellen. Als mensen die mee willen doen dan alvast hun bestelling uitzoeken....
Frups, waar woon jij ergens?
Die is leeeeeeeeeeeeeuk!!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:01 schreef huuphuup het volgende:
Waarom is alles wat ik leuk vind alleen nog maar verkrijgbaar in heel groot of heel klein?
[ afbeelding ]
kijk die achterkant dandat beestje! <3
[ afbeelding ]
poepig voor op een spijkerbroekje en tshirtje vind ik
Ja he?? Heeft ie van zijn vaderquote:Op donderdag 24 december 2009 12:16 schreef huuphuup het volgende:
wat flauw dat Niels geen jurkjse wil zeg Twinkly![]()
Ik woon in Amsterdam.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:07 schreef innepin het volgende:
Dus voor DPAM -
Huup, Poppedein, Fruppel en ik?
Dan ga ik na de kerst PMen, of misschien vanavond wel. Ik wil op zich wel bestellen. Als mensen die mee willen doen dan alvast hun bestelling uitzoeken....
Frups, waar woon jij ergens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |