ik hou van naturel tinten over t algemeen jaquote:Op woensdag 23 december 2009 23:03 schreef Stiemie het volgende:
Lief shirtje huup! Maar ligt het aan mij of zijn het allemaal vrij naturel-tinten? Of pik jij die er nou toevallig uit?
Nou, Driekus en een muts zijn ook al vanaf dag 1 een probleem. Hij wil niet en begint echt te huilen als ie op moet. Maar goed, het zal moeten. En naast deze heb ik ook nog een saaie van de prenatal (die meteen afgetrokken wordt) en een rib-pet die je met een touwtje knoopt, die wil ie nog wel eens laten zitten.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:02 schreef Stiemie het volgende:
Ahhhh Driekus![]()
Esmee heeft ook zo'n hoofddeksel in het knalroze, maar alleen al bij het zien van dat ding begint ze te brullenZe wil geen muts over haar haartjes denk ik.
Die stond ook al op mijn lijstjequote:Op woensdag 23 december 2009 22:51 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
ik wil em <3 ik vind em zó leuk <3
maar niet meer in de maat die ik moet hebben
Nou tot nu toe is alles wat ik wilde hebben er niet in de maten die ik nodig heb dus ik hou nog even een kleine slag om de arm...quote:Op donderdag 24 december 2009 12:07 schreef innepin het volgende:
Dus voor DPAM -
Huup, Poppedein, Fruppel en ik?
Dan ga ik na de kerst PMen, of misschien vanavond wel. Ik wil op zich wel bestellen. Als mensen die mee willen doen dan alvast hun bestelling uitzoeken....
Frups, waar woon jij ergens?
Die is leeeeeeeeeeeeeuk!!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:01 schreef huuphuup het volgende:
Waarom is alles wat ik leuk vind alleen nog maar verkrijgbaar in heel groot of heel klein?
[ afbeelding ]
kijk die achterkant dandat beestje! <3
[ afbeelding ]
poepig voor op een spijkerbroekje en tshirtje vind ik
Ja he?? Heeft ie van zijn vaderquote:Op donderdag 24 december 2009 12:16 schreef huuphuup het volgende:
wat flauw dat Niels geen jurkjse wil zeg Twinkly![]()
Ik woon in Amsterdam.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:07 schreef innepin het volgende:
Dus voor DPAM -
Huup, Poppedein, Fruppel en ik?
Dan ga ik na de kerst PMen, of misschien vanavond wel. Ik wil op zich wel bestellen. Als mensen die mee willen doen dan alvast hun bestelling uitzoeken....
Frups, waar woon jij ergens?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |