abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75992985
Ik vind m leuk Huups!!

Maar mn kleine ding is niet zo van de naturel en pastel tinten heulaas... hard en fel..dat mag ze wel

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 23-12-2009 23:20:40 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_75993173
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:03 schreef Stiemie het volgende:
Lief shirtje huup! Maar ligt het aan mij of zijn het allemaal vrij naturel-tinten? Of pik jij die er nou toevallig uit?
ik hou van naturel tinten over t algemeen ja en t staat Amélie ook goed vind ik.
Dus daar ligt het aan

Maar ik vind wel dat er op die site heel veel neutraals staat zeg maar qua kleur. Misschien vind ik het daarmo wel zo leuk
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75993602
Ah vandaar.

Poppedein het viel me inderdaad ook op omdat Esmee ook beter wat fellere kleurtjes kan dragen
pi_75993610
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:02 schreef Stiemie het volgende:
Ahhhh Driekus

Esmee heeft ook zo'n hoofddeksel in het knalroze, maar alleen al bij het zien van dat ding begint ze te brullen Ze wil geen muts over haar haartjes denk ik.
Nou, Driekus en een muts zijn ook al vanaf dag 1 een probleem. Hij wil niet en begint echt te huilen als ie op moet. Maar goed, het zal moeten. En naast deze heb ik ook nog een saaie van de prenatal (die meteen afgetrokken wordt) en een rib-pet die je met een touwtje knoopt, die wil ie nog wel eens laten zitten.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75993680
Ah wij gaan nu steeds voor de jasjes met capuchon. Blijft ook goed zitten als ze ligt en het sluit minder strak aan dus ook minder kans op huilbuien
pi_75994633
ik zie onze driekus ook liever in wat fellere kleurtjes, dus ik sla dpam ook over.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75996291
Wat zijn de verzendkosten bij dpam eigenlijk? Ik kan dat nergens op die site terugvinden. Vast hoog omdat iedereen hier de kosten met elkaar wil delen?
pi_76003248
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:51 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]

ik wil em <3 ik vind em zó leuk <3
maar niet meer in de maat die ik moet hebben
Die stond ook al op mijn lijstje
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_76004375
Die jurkjes heb ik laatst ook al naar zitten kijken
Fake it till you make it...
pi_76008815
Dus voor DPAM -
Huup, Poppedein, Fruppel en ik?
Dan ga ik na de kerst PMen, of misschien vanavond wel. Ik wil op zich wel bestellen . Als mensen die mee willen doen dan alvast hun bestelling uitzoeken....
Frups, waar woon jij ergens?
pi_76008905
quote:
Op donderdag 24 december 2009 12:07 schreef innepin het volgende:
Dus voor DPAM -
Dan ga ik na de kerst PMen, of misschien vanavond wel. Ik wil op zich wel bestellen . Als mensen die mee willen doen dan alvast hun bestelling uitzoeken....
Nou tot nu toe is alles wat ik wilde hebben er niet in de maten die ik nodig heb dus ik hou nog even een kleine slag om de arm...

@ Willempje, zo'n 14 euro ongeveer dacht ik. Niet heel goedkoop maar ook niet schokkend, zeker niet als je veel willt hebben.

oh en innepin misschien is na kerst pmen handiger. Ik zelf ben vanavond al weg vanwege kerst, met risico op insneeuwen enzo
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76008999
Hou op met die leuke jurkjes
Niels wil geen jurkjes
* Twinkly heeft een meisje nodig
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_76009158
wat flauw dat Niels geen jurkjse wil zeg Twinkly

zitten er geen leuke jongensdingen voor je tussen anders?
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76010347
quote:
Op woensdag 23 december 2009 23:01 schreef huuphuup het volgende:
Waarom is alles wat ik leuk vind alleen nog maar verkrijgbaar in heel groot of heel klein?

[ afbeelding ]

kijk die achterkant dan dat beestje! <3
[ afbeelding ]

poepig voor op een spijkerbroekje en tshirtje vind ik
Die is leeeeeeeeeeeeeuk!!
pi_76010413
quote:
Op donderdag 24 december 2009 12:16 schreef huuphuup het volgende:
wat flauw dat Niels geen jurkjse wil zeg Twinkly

Ja he?? Heeft ie van zijn vader

Ik vind de jongenskleertjes saai, behalve de badpakken die zijn geweldig
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_76011765

Geweldig, ook bij dpam

Hebben ze deze ergens in NL? Wil ze toch wel eerst voelen/passen enzo.
  donderdag 24 december 2009 @ 13:36:12 #292
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_76012002
quote:
Op donderdag 24 december 2009 12:07 schreef innepin het volgende:
Dus voor DPAM -
Ik woon in Amsterdam.
Straks als Danique op bed ligt of anders vanavond zal ik even goed gaan kijken wat ik wil bestellen!
pi_76012552
Heb al eens eerder gelezen dat jullie samen bij Dpam bestellen.
Mag ik meedoen?

Woon ook in Adam.
Als jullie vandaag al gaan bestellen laat ik het even. Wil er tijd voor nemen (alles bekijken hihi )
pi_76138307
Innepin, zie ik daar DPAM bestellingen? Ikke ook!
Ko past ineens niets meer, dus het moet toch echt echt aangevuld worden.
Ik PM je!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_76138351
Hihi ja ik zat er aan te denken het vanavond te bestellen, als iedereen gePMd heeft wat ze willen. Of morgen ofzo. Zit ook wel flink te twijfelen over die maten.... maar goed, er is vast wel íets te bestellen
pi_76142020
Ik zal nog even kijken zometeen, mocht ik nog wat vinden dan komt er een PM jouw kant op straks nog innepin... maar ik twijfel een beetje, alhoewel ze wel weer erg leuk spul hebben...
pi_76145089
Ik zie er vanaf Innepins...scuzi! Ik wilde het roze/grijze jurkje wat ik eerder postte toch nog wel erg graag hebben, maar ook die is inmiddels alleen nog maar in 3 maanden te verkrijgen, dus dan gaat t voor ons over helaas..
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_76152620
ik pas ook even voor nu...
  Moderator maandag 28 december 2009 @ 19:44:09 #299
5428 crew  miss_sly
pi_76153057
ow, mag ik ook nog even spieken en eventueel meedoen? Ze begint ineens weer te groeien en haar dipje nav haar ziek zijn in te halen, dus wat nieuwe, grotere kleertjes kunnen goed uitkomen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_76163536
Ohhhh had ik tien dingen in m'n mandje, om even over na te denken en overleggen met lief enzo... Onthoudt ie dat dus maar een beperkte tijd Alles kwijt
Ik denk dat ik wel wat ga bestellen trouwens, een dezer dagen. Dus wie ook wil, moet maar PMen. Amsterdam moet 't sowieso al heen voor Ko .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')