Als ik af ga op de laatste 2 paginas van het vorige topic zou de titel niet zo netjes zijnquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:44 schreef ToT het volgende:
Jij bent snel!Maar geen catchy titel?
En voeg het vorige deel ook ff toe!
"BigFarma! De arme sloebers..."quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:49 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Als ik af ga op de laatste 2 paginas van het vorige topic zou de titel niet zo netjes zijn
Ow me like!quote:
quote:
Krijg jij ook een oproep voor de H1N1 variant? Ik haal nooit een griepprik, dit terwijl ik er wel voor op de lijst sta als ex hartpatiënt, maar de H1N1 wil ik denk ik wel hebben.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:10 schreef Dragorius het volgende:
De titel dekt de lading denk ik altijd maar.
Overigens wel de seizoensprik gehad, dagje lamme arm gehad, nu weer prima.
Nope, ik heb deze vanuit mijn werk gekregen (ieder jaar doen ze dat)quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:25 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Krijg jij ook een oproep voor de H1N1 variant? Ik haal nooit een griepprik, dit terwijl ik er wel voor op de lijst sta als ex hartpatiënt, maar de H1N1 wil ik denk ik wel hebben.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:20 schreef ToT het volgende:
Van de Frontpage:
Het 16-jarig Zeeuws meisje dat volgens de GGD Zeeland gisteren mogelijk aan de Mexicaanse griep overleed, blijkt niet door die ziekte te zijn bezweken. Dat maakte het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM) vandaag bekend. "Er was zelfs überhaupt geen sprake van griep", aldus een woordvoerder van het instituut. Waar het meisjes uit Sint Philipsland wel aan is overleden, kon de zegsman niet vertellen. Ze werd eergisteren ziek en overleed gisteren in het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam.
Dat weet je niet, er is immers geen volledige informatie over de inhoud beschikbaar.quote:Op maandag 2 november 2009 18:35 schreef ToT het volgende:
Er zit net zo veel kwik in het vaccin als kwek en kwak: 0,0% dus.In Amerika zitten er wel kwikhoudende verbindingen in vaccins, die gewoon onschadelijk zijn, maar niet hier.
Vaccinatietopic: Gaatjes prikken is slecht voor je gezondheid!quote:Op maandag 2 november 2009 18:23 schreef Q.E.D. het volgende:
tvp
Op de Alex Jones Show wordt er gepraat over flauwvallen/knock-out gaan tijdens of na de vaccinatie. Ik heb dit zelf ook meegemaakt, ~ 10 jaar geleden. Maar dat kwam ook doordat de spuit te ver erin ging (raakte een bot ofzo)
Weet iemand hoe dat zit?
En hoe zit het met kwik en andere metalen in vaccins?
Die neiging heb ik ookquote:Op maandag 2 november 2009 18:23 schreef Q.E.D. het volgende:
tvp
Op de Alex Jones Show wordt er gepraat over flauwvallen/knock-out gaan tijdens of na de vaccinatie. Ik heb dit zelf ook meegemaakt, ~ 10 jaar geleden. Maar dat kwam ook doordat de spuit te ver erin ging (raakte een bot ofzo)
Weet iemand hoe dat zit?
En hoe zit het met kwik en andere metalen in vaccins?
Nog niks op de website van het RIVM zelf hierover.quote:Nadat drie zuigelingen binnen een week overleden na vaccinatie met het pneumokokkenvaccin, heeft het RIVM consultatiebureaus opgedragen om een bepaalde partij van dat vaccin voorlopig buiten gebruik te stellen. Een dergelijke ingreep is hoogst uitzonderlijk.
Het RIVM beschouwt dit als een zeer opmerkelijke situatie, en is daarom overgegaan tot deze ongebruikelijke stap. De partij is door heel Nederland en ook daarbuiten verspreid, dus deze actie zal diverse consultatiebureaus treffen. Ze zijn echter al voorzien van nieuwe voorraad, zodat het inenten zelf er geen vertraging door zal oplopen.
Het RIVM verwacht dat het onderzoek enige weken in beslag zal nemen: men wil uiteraard grondig vaststellen hoe dit kon gebeuren. Per jaar overlijden er 5 tot 10 kinderen na een inenting. Onzeker is of die kinderen door de enting overlijden of door een combinatie van andere oorzaken. Maar dit was wel erg vlak op elkaar en in alle gevallen ook nog van eenzelfde partij vaccin.
Diezelfde partij heeft niet eerder tot sterfgevallen geleid, terwijl er toch al vele duizenden exemplaren elders gebruikt zijn. Toch wordt er dus uiterst omzichtig hiermee omgegaan, en is de hele partij buiten gebruik gesteld.
Vaccin buiten gebruik gesteld na drie overleden baby's
Een virus houd zich niet aan grenzen gemaakt door mensen. Het is een illusie dat dit verdere verspreiding tegengaat. Misschien remt het nog een beetje de snelheid af.quote:Op zaterdag 7 november 2009 22:06 schreef ToT het volgende:
Van de Frontpage:
Slowakije sluit op één na alle grensovergangen met Oekraïne vanwege de Mexicaanse griepepidemie. In Oekraïne zijn bijna 900.000 mensen besmet geraakt, van wie er ten minste 135 zijn overleden.
Bij de belangrijkste grensovergang Vysne Nemecke, die openblijft, worden artsen en hygiënisten gestationeerd. Zij moeten iedereen die de grens over wil, controleren op griepverschijnselen. Wie mogelijk besmet is mag niet verder.
De grens tussen Slowakije en Oekraïne is de oostelijke grens van de Europese Unie. Wie Slowakije binnenrijdt, kan via de open grenzen verder reizen naar de meeste landen in de EU, waaronder Nederland.
jamaar die zijn ook naarquote:Op maandag 9 november 2009 20:28 schreef ToT het volgende:
75 procent wil geen griepvaccinatie
Jullie zijn gewoon bang voor een naald!
dat kloptquote:Op maandag 9 november 2009 20:28 schreef ToT het volgende:
75 procent wil geen griepvaccinatie
Jullie zijn gewoon bang voor een naald!
Serieus, ook in mijn IRL omgeving word ik moe van het gejankzak van mensen die ineens menen biomedicus te zijn.quote:Op dinsdag 10 november 2009 08:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
jamaar die zijn ook naar
Oh en OT: Wat worden daar een paar mooie naieve reacties gequote zegOh help, een booster!
quote:Op maandag 2 november 2009 18:35 schreef ToT het volgende:
Er zit net zo veel kwik in het vaccin als kwek en kwak: 0,0% dus.In Amerika zitten er wel kwikhoudende verbindingen in vaccins, die gewoon onschadelijk zijn, maar niet hier.
Het middel is bovendien verboden in NL:quote:De reden om Thiomersal uit vaccins te weren is niet geweest bijwerkingen te voorkomen, maar om het lichaam niet onnodig met kwik te belasten.
http://www.minvws.nl/kame(...)l-in-griepvaccin.asp
Sinds 31-12-2006 is het in NL verboden om te gebruiken als bestrijdingsmiddel., maar als conserveringsmiddel mag het natuurlijk weer wel.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:17 schreef Dragorius het volgende:
Sinds wanneer is het "verboden" ... wat een onzin.
No shit sherlock., weet je dat er tegenstrijdigheden zitten in de richtlijnen die over hoeveelheden en toepassingen praten.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:36 schreef Dragorius het volgende:
Dan praat je over toepassingen en hoeveelheden ja.
m.a.w, het is verboden om deze stof intevoeren maar toch word deze aangetroffen.quote:Opvallend zijn ook de biociden die verkocht worden tegen slakken (weekdieren) terwijl er binnen Nederland geen enkele stof als molluscicide (PT16) is toegelaten.
Het gevonden slakkenmiddel had wel een CTB-toelatingsnummer waaruit blijkt dat dit middel wel toegelaten is als gewasbeschermingsmiddel. Dit is een duidelijk voorbeeld van de tegenstrijdigheden binnen het nationale bestrijdingsmiddelenbeleid.
http://ikregeer.nl/document/BLG19073
Ook leuk aan dit artikel is dat het de huidige staat van veel van die legal claims laat zien, die in veel bronnen (wikipedia inclusief) nog als pending laten zien.quote:Autism and vaccination-the current evidence.
Miller L, Reynolds J.
Colorado Department of Public Health and Environment, Denver, Colorado, USA. lisa.miller@state.co.us
PURPOSE: The purpose of this article is to review relevant background literature regarding the evidence linking thimerosal-containing vaccine and the measles, mumps, and rubella vaccine to autism. CONCLUSIONS: Rigorous scientific studies have not identified links between autism and either thimerosal-containing vaccine or the measles, mumps, and rubella vaccine. PRACTICE IMPLICATIONS: Nurses are often in the position of providing advice regarding vaccines in their formal practice areas as well as in their daily lives. Families need current and credible evidence to make decisions for their children. Excellent vaccine information resources are available online.
PMID: 19614825 [PubMed - indexed for MEDLINE]
http://www3.interscience.wiley.com/journal/122504388/abstract
Oftewel al die claims zijn nu dus niet toegewezen. Dus er is geen wetenschappelijk bewijs en dus ook geen juridische grond om die vaccin producenten aansprakelijk te stellen.quote:As a result of public concern about autism and vaccines,
thousands of claims have been submitted to the National
Vaccine Injury Compensation Program. On February 12,
2009, the U.S. Court of Federal Claims published decisions
about these claims, which were considered as a group under
the Omnibus Autism Proceeding. The Court found, after
reviewing 5,000 pages of transcripts, 939 medical articles, 50
expert reports, and hearing testimony from 28 experts, that
the MMR and thimerosal-containing vaccines, independently
or together, were not causal factors in the development of
autism or ASD (U.S. Court of Federal Claims, n.d.).
Dat komt een beetje door de opbouw van de wetenschappelijke (medische) sector. De onderzoekers worden namelijk door de overheid gedwongen om commerciële partijen te zoeken om onderzoek te financieren. Je zult dan ook zeer weinig onderzoekers kunnen vinden die niet aan een commerciële partij gekoppeld zijn!quote:Op dinsdag 10 november 2009 17:34 schreef ToT het volgende:
Er duiken trouwens steeds meer en meer en meer artikelen in kranten en tijdschriften e.d. op over dat de medici die over het vaccin hebben geadviseerd, alles behalve neutraal zouden zijn. Zo zou er eentje die vaak met zijn smoelwerk op tv komt en die Klink ook geadviseerd heeft, bij een quasi-wetenschappelijke instelling zitten die al jarenlang paniek zaait over de griep en zit te lobbyen om elke Nederlander elk jaar een griepprik te laten geven.
Dat instituut is onder andere gesponsord door Roche, die ook weer een leverancier zou zijn van die vaccins of voor grondstoffen ervan.
dit is gissen maar als goldman sachs zijn eigen personeel laat inspuiten, en daarvoor claimt veilig te zijn, kunnen ze daarmee een voorbeeld geven aan andere bedrijven. dat zorgt voor een grotere vraag naar vaccins en du smeer geld voor de fabrikant en dus ook voor de inversteerders.quote:Wat ik me wel afvraag; Hoe verklaren de BNW'ers dat ook bedrijven als GoldmanSachs hun personeel aan het inenten zijn geslagen? Dat is toch een NWO bedrijf bij uitstek? Of vergis ik me daar in?
Marketing dus!?!quote:Op woensdag 11 november 2009 16:44 schreef Indosurfer het volgende:
dit is gissen maar als goldman sachs zijn eigen personeel laat inspuiten, en daarvoor claimt veilig te zijn, kunnen ze daarmee een voorbeeld geven aan andere bedrijven. dat zorgt voor een grotere vraag naar vaccins en du smeer geld voor de fabrikant en dus ook voor de inversteerders.
Reken maar dat de bovenste top van goldmann nik svan een injectie heeft gehad
Pas je wel op? Er zit waterstof in je drinkwater. Dat is het goedje waar een thermonucleaire bom zijn destructieve kracht vandaan haaltquote:
waterstof met een leuke concentratie zuurstof is ook al een tamelijk explosief goedje.quote:Op donderdag 12 november 2009 11:52 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Pas je wel op? Er zit waterstof in je drinkwater. Dat is het goedje waar een thermonucleaire bom zijn destructieve kracht vandaan haalt
quote:Op woensdag 11 november 2009 13:28 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Effe een linkdump. Een fraaie opsomming van wat circulerende claims en de (on)zinnigheid er van.
[speculatiemodus]quote:Op donderdag 12 november 2009 21:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Voor de pro's. Laat jezelf elkker inenten en report back!
Hoe verklaren jullie eigenlijk het verschil tussen vaccins voor eliten (zoals de ministers en speciale groepen in Duitsland die vaccinaties kregen aangeboden zonder al die rare hulpstoffen en vermeend onschadelijke kwik) en het volk?
Bedoel je als concept of deze vaccinatie an sich?quote:Is het uberhaupt aangetoond dat vaccins werken?
quote:Op donderdag 12 november 2009 21:08 schreef Schenkstroop het volgende:
De propaganda aanval gaat verder! #2 Was er net over bezigquote:Hoe verklaren jullie eigenlijk het verschil tussen vaccins voor eliten (zoals de ministers en speciale groepen in Duitsland die vaccinaties kregen aangeboden zonder al die rare hulpstoffen en vermeend onschadelijke kwik) en het volk?
Wat switch zei.quote:Is het uberhaupt aangetoond dat vaccins werken?
Gaat bij mij niet meer werkenquote:Op donderdag 12 november 2009 21:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Hoe verklaren jullie eigenlijk het verschil tussen vaccins voor eliten (zoals de ministers en speciale groepen in Duitsland die vaccinaties kregen aangeboden zonder al die rare hulpstoffen en vermeend onschadelijke kwik) en het volk?
Is het uberhaupt aangetoond dat vaccins werken?
Heb jij recent nog een geval van de pokken meegemaakt?quote:Op donderdag 12 november 2009 21:49 schreef Schenkstroop het volgende:
wat bollo bries en bondgenoten zeiden: achja we zullen wel zien, achja we zullen wel zien.
Heb je n bron bij je claim?quote:
quote:Thiomersal is een conserveringsmiddel dat al sinds de jaren dertig van de vorige eeuw in vaccins gebruikt wordt. Het kan vroeg in het productieproces gebruikt worden om contaminatie met micro-organismen te voorkomen. Vaak wordt het aangeduid als kwik. Dat is slechts ten dele waar. Thiomersal bevat naar gewicht 49,6% kwik (de rest is een asperineverbinding). In het lichaam valt het uiteen in ethylkwik en thiosalicylaat. De stof heeft (in het lichaam) ook andere eigenschappen dan (methyl)kwik wat men onder meer binnen krijgt door voedsel (vette vis) en door luchtverontreiniging.
http://cryptocheilus.word(...)ccins-voor-kinderen/
Is het verschil tussen kwik en een kwikverbinding echt zo moeilijk?quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:46 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Heb je n bron bij je claim?
Ik beweer van wel:
[..]
Kwik is een atoom in die mulecuulverbinding en dat heeft dus hele andere eigenschappen dan het losse atoom kwik. Als je dat niet snapt raad ik je aan je scheikunde van de middelbareschool bovenbouw nog maar eens te herhalenquote:Op vrijdag 13 november 2009 10:46 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Heb je n bron bij je claim?
Ik beweer van wel:
[..]
Het is mij vooral duidelijk dat dit onderwerp heel veel mensen boven de pet gaat... Een media die dingen opblaast en verdraait werkt natuurlijk ook niet mee. Ben benieuwd of we daar allemaal nog een keer aan kapot gaan.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:37 schreef -jos- het volgende:
Polen heeft een verstandige Minister van Volksgezonheid:
http://www.wanttoknow.nl/(...)age-1/#comment-20586
![]()
Wanneer komen dit soort filmpjes nou eens op het 8 uur journaal? Het is toch zeker wel interessant te noemen dat in Polen blijkbaar heel anders over de vaccins worden gedacht.
http://zapruder.nl/portal(...)mexicaanse_griep/rss
http://zapruder.nl/portal(...)xicaanse_griep_2/rss
http://www.wanttoknow.nl/(...)te-griep-propaganda/
http://www.wanttoknow.nl/(...)p-propaganda-deel-2/
http://www.wanttoknow.nl/(...)p-propaganda-deel-3/
Voor mij is het wel duidelijk wat er (is) gebeurd
uhm, kwik in 'n kwikverbinding kan ook schadelijk zijn. Waarom stel je mij de domme vraag of ik het wel gelezen heb ? Denk je dat ik hier ben om alleen zaken te posten die vaccinaties in 'n kwaad daglicht stellen?quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:22 schreef Roops het volgende:
Het gedrag van kwik en kwik in een kwikverbinding is niet met elkaar te vergelijken. Bedacht net even een voorbeeldje:
Houd maar eens een aansteker bij waterstof, dit resulteert in een knal. Maar als je een aansteker in het water (verbinding met waterstof) houd gaat de vlam toch wel uit.
edit:
Heb je overigens ook verder gelezen? het ethylkwik verlaat je lichaam gewoon via je endeldarm. Dus hiermee is het standpunt dat het kwik in vaccins schadelijk is en in je lichaam blijft zitten meteen ook verwezen naar het land der fabelen
Na 4-6 dagen heeft de helft van he ethylkwik via ontlasting het lichaam verlaten. Lees nergens iets over de andere helft. Wat gebeurt daarmee ?quote:Dit omdat kinderen ook uit het milieu en het eten kwik binnen krijgen en er op dat moment weinig data ter beschikking waren omtrent de veiligheid/gevaren hieromtrent.
http://en.wikipedia.org/wiki/Biological_half-lifequote:Op vrijdag 13 november 2009 17:50 schreef Resonancer het volgende:
[..]
uhm, kwik in 'n kwikverbinding kan ook schadelijk zijn. Waarom stel je mij de domme vraag of ik het wel gelezen heb ? Denk je dat ik hier ben om alleen zaken te posten die vaccinaties in 'n kwaad daglicht stellen?
Het standpunt over de zgn. onschadelijkheid deel ik niet en wel hierom:
[..]
Na 4-6 dagen heeft de helft van he ethylkwik via ontlasting het lichaam verlaten. Lees nergens iets over de andere helft. Wat gebeurt daarmee ?
Als het dan toch zo onschadelijk zou zijn waarom is men dan gestopt met thiomersal ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |