Vaccin ingredienten:quote:Het is toch jammer dat in Nederland het begrip van mensen inmiddels op een zo laag peil ligt dat inenten, een goede methode om te voorkomen dat een ziekte grootschalig uitbreekt, gezien wordt als een "complot', 'hoax' of anderszins wilsbeinvloedend..
Dammit. Inenten houdt in dat je wordt ingespoten met stukjes gedeactiveerd virus/bacterie, zodat je immuunsysteem alvast geactiveerd wordt zodat, wanneer je de daadwerkelijke infectie krijgt je immuunsysteem direct aan de gang kan gaan om het op te ruimen.
Ja, je wordt met stukjes virus ingespoten, dus je kunt een beetje ziek worden (de mensen die ziek owrden van de inenting alleen al zouden van de ziekte zelf gegarandeerd het loodje leggen). Ja, het is preventief, maar de kans dat er een grote griepgolf aankomt is erg groot. Nee, het is geen complot van de regering, de regering ziet liever niet dat straks 30-40% van de beroepsbevolking ziek thuis zit. Nee, een willekeurige website/gerucht heeft geen informatie die 'waar en onafhankelijk' is.
Je niet laten inenten of het nu baarmoederhalskanker of griep is, is hufterig, stom en ondankbaar.
Nou, alles met mekaar betrokken komt het erop neer dat schijnbaar nu de overtuiging heerst dat colloidaal zilver beter zal werken dan een vaccin.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:50 schreef HugoBaas het volgende:
Gaan we het nu ook weer over vaccins hebben?
Gisteren dwaalde iedereen een beetje boel af naar operaties e.d.
Is dat hoe ze tegenwoordig zo'n aluminium hoedje noemen??quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:53 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nou, alles met mekaar betrokken komt het erop neer dat schijnbaar nu de overtuiging heerst dat colloidaal zilver beter zal werken dan een vaccin.
Met daarbij de voetnoot dat colloidaal zilver nog nooit bewezen heeft gewerkt, maar dat er wel gevallen van vergifiting zijn gemeld.
Nee, maar je wordt er niet ziek van.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:03 schreef ursel het volgende:
[..]
Is dat hoe ze tegenwoordig zo'n aluminium hoedje noemen??
Begin je weer? Er zijn geen succesverhalen van puur colloidaal zilver. Wel is een lichte verbetering te zien mbt wondgenezing in combinatie met andere stoffen. Dat is uiteraard positief, maar maakt van colloidaal zilver geen wondermiddel.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:06 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Nee, maar je wordt er niet ziek van.
Hooguit krijg je een wat grijzige huid als je teveel gebruikt.
Er zijn heel veel succesverhalen over colloidaal zilver te vinden.
En het zit in ieder geval niet vol met troep zoals menig vaccin.
nee tuurlijk nietquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:06 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ja dat is het mooie eraan, je kunt van die kits kopen waarbij je het zelf kan maken. Lekker steriel ook, voor iets dat je in je holtes mag gebruiken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:11 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
nee tuurlijk niet![]()
Zelfs mijn schoonmoeder kan het maken. Geen enkele controle op wat er precies ingaat. De websites die het verkopen zijjn echt lachwekkend te noemen. Alleen maar woorden gebruiken die de gemiddelde nederlander niet snapt en maar hopen dat mensen er in trappen
Er zijn wel wat betere bronnen te vinden dan niburu hoor.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:20 schreef splendor het volgende:
Het is triest dat een groot deel van Nederland zich laat overtuigen door een aantal schreeuwers die hun mening baseren op onderbuik gevoelens en vage websites als Niburu.
Ik eet weleens vis ja.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:09 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Begin je weer? Er zijn geen succesverhalen van puur colloidaal zilver. Wel is een lichte verbetering te zien mbt wondgenezing in combinatie met andere stoffen. Dat is uiteraard positief, maar maakt van colloidaal zilver geen wondermiddel.
En stop nou met je troep-bagger want iedere keer hebben we je uitgelegd wat de ingredienten doen. Als je het nu nog niet snapt dan zal je dat gedeelte wel nooit snappen.
Eet je wel eens vis trouwens?
Zal ik je eens een succesverhaal over vaccins vertellen? Een ziekte die de mensheid al 10 duizend jaar teisterde, die in de 18e eeuw in Europa 400 duizend mensen per jaar doodde, die in de 20e eeuw nog enkele honderden miljoenen doden heeft veroorzaakt is dankzij vaccins volledig uitgeroeid. Het gaat hier (uiteraard) om pokken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:06 schreef HugoBaas het volgende:
Er zijn heel veel succesverhalen over colloidaal zilver te vinden.
En wat zijn de gevolgen van vaccins dan op de lange termijn? Misschien pas over 100 jaar?quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:27 schreef Iblis het volgende:
[..]
Zal ik je eens een succesverhaal over vaccins vertellen? Een ziekte die de mensheid al 10 duizend jaar teisterde, die in de 18e eeuw in Europa 400 duizend mensen per jaar doodde, die in de 20e eeuw nog enkele honderden miljoenen doden heeft veroorzaakt is dankzij vaccins volledig uitgeroeid. Het gaat hier (uiteraard) om pokken.
Een ander succes is polio dat ook dankzij het poliovaccin tegenwoordig nog maar in vier landen voorkomt.
In het Eindhovens Dagblad stond een week of twee geleden anders een verhaal over 2 pagina's uitgespreid over wat Mexicaanse griep precies was, hoe het vaccin wordt gemaakt, hoe het werkt. Inclusief eenvoudige plaatjes. En ook uitleg waarom een vaccin maken zo lang duurt.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:24 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik eet weleens vis ja.
En begin nou alsjeblieft niet over wat daar wel allemaal niet inzit want dat is bekend.
En zoals ik al zei in de vorige topics: Het gaat mij nog het meeste om de voorlichting over vaccins.
Die is gewoon dermate slecht dat niemand precies weet hoe vaccins werken en wat erin zit.
Juist om die reden zijn de mensen sceptisch en is de baarmoederhalskanker inentings ronde zo slecht bezocht. (slechts 20%).
Daarom pleit ik voor meer duidelijkheid vanuit de overheid en de pharma industrie.
Dat zijn ze het volk verplicht in mijn ogen.
Nu zeggen ze alleen je moet je laten inenten want dat is goed voor je en that's it.
Zo werkt dat natuurlijk niet, mensen willen weten wat ze ingespoten krijgen.
quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:24 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Ik eet weleens vis ja.
En begin nou alsjeblieft niet over wat daar wel allemaal niet inzit want dat is bekend.
En zoals ik al zei in de vorige topics: Het gaat mij nog het meeste om de voorlichting over vaccins.
Die is gewoon dermate slecht dat niemand precies weet hoe vaccins werken en wat erin zit.
Juist om die reden zijn de mensen sceptisch en is de baarmoederhalskanker inentings ronde zo slecht bezocht. (slechts 20%).
Daarom pleit ik voor meer duidelijkheid vanuit de overheid en de pharma industrie.
Dat zijn ze het volk verplicht in mijn ogen.
Nu zeggen ze alleen je moet je laten inenten want dat is goed voor je en that's it.
http://www.emea.europa.eu(...)drix/H-822-PI-en.pdfquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:24 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Een vaccin is een deel van een dood virus, dat zijn vaak bepaalde eiwit of suikerstructuren. Daartegen maakt jou lichaam antistoffen. Even heel eenvoudig gezegd, want het verhaal zit iets ingewikkelder in elkaar. Als het virus muteert maar die structuren uit het vaccin blijven wel hetzelfde, dan werken de antistoffen die jij hebt gemaakt n.a.v het vaccin dus ook tegen de gemuteerde variant. Maar ze weten niet hoe het gaat muteren en dus niet of die structuren voldoende zullen veranderen zodat de antistoffen niet of onvoldoende werken, dus een garantie kun je nooit geven.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:29 schreef jogy het volgende:
En trouwens, op het moment heeft het virus maar een overlijdings percentage van 0.5% en op basis van die strain wordt een vaccin gemaakt, ze geven aan te denken dat het pas in het najaar echt inslaat, met een 0.5% overlijdingsgraad hebben ze geen excuus om 36 miljoen vaccins in te slaan maar mocht het virus muteren heb je niks meer aan het vaccin, als het opeens blijkt dat het vaccin ook werkt op de gemuteerde variant van het virus kan je je wel afvragen hoe ze daar op voorhand een vaccin van hebben kunnen maken.
Nee, nee, nee. 0,5% is vrij veel voor een griepvirus. Als de halve bevolking in Nederland ziek raakt zijn dat toch al snel 400 duizend mensen die sterven. Dat is voor een griep erg hoog.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:29 schreef jogy het volgende:
En trouwens, op het moment heeft het virus maar een overlijdings percentage van 0.5% en op basis van die strain wordt een vaccin gemaakt, ze geven aan te denken dat het pas in het najaar echt inslaat, met een 0.5% overlijdingsgraad hebben ze geen excuus om 36 miljoen vaccins in te slaan maar mocht het virus muteren heb je niks meer aan het vaccin, als het opeens blijkt dat het vaccin ook werkt op de gemuteerde variant van het virus kan je je wel afvragen hoe ze daar op voorhand een vaccin van hebben kunnen maken.
Het gaat ook niet zozeer om het overlijden nu, maar meer het uitroeien van het virus zelf. Zodra je kan voorkomen dat het virus kan blijven rondwaren en dus de kans op muteren groter wordt, dan creeer je een groter gevaar. Als we ervoor zorgen door collectieve immuniteit dat het virus geen goede hosts kan vinden, zal het uitsterven.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:29 schreef jogy het volgende:
Oh, de gevolgen over 100 jaar. Nou, je hoeft geen Einstein te zijn om te zien dat acute sterfte aan pokken, die in de 20e eeuw miljoenen mensen per jaar betrof, zeker niet overtroffen wordt door de sterfte als gevolg van vaccinatie tegen pokken.quote:Op donderdag 16 juli 2009 10:29 schreef HugoBaas het volgende:
En wat zijn de gevolgen van vaccins dan op de lange termijn? Misschien pas over 100 jaar?
Dat heeft nog niemand mij kunnen vertellen. Niemand!
Ze kunnen alleen gissen en zeggen dat het geen gevolgen heeft, maar dat kunnen ze egwoonweg niet weten. Niemand kan in de toekomst kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |