abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70935575
Vorige delen:
Ik laat me niet inenten, hoor !!
Ik laat me niet inenten, hoor !! #2
Ik laat me niet inenten, hoor !! #3

Originele OP van mr.happy:
quote:
Het is toch jammer dat in Nederland het begrip van mensen inmiddels op een zo laag peil ligt dat inenten, een goede methode om te voorkomen dat een ziekte grootschalig uitbreekt, gezien wordt als een "complot', 'hoax' of anderszins wilsbeinvloedend..

Dammit. Inenten houdt in dat je wordt ingespoten met stukjes gedeactiveerd virus/bacterie, zodat je immuunsysteem alvast geactiveerd wordt zodat, wanneer je de daadwerkelijke infectie krijgt je immuunsysteem direct aan de gang kan gaan om het op te ruimen.

Ja, je wordt met stukjes virus ingespoten, dus je kunt een beetje ziek worden (de mensen die ziek owrden van de inenting alleen al zouden van de ziekte zelf gegarandeerd het loodje leggen). Ja, het is preventief, maar de kans dat er een grote griepgolf aankomt is erg groot. Nee, het is geen complot van de regering, de regering ziet liever niet dat straks 30-40% van de beroepsbevolking ziek thuis zit. Nee, een willekeurige website/gerucht heeft geen informatie die 'waar en onafhankelijk' is.

Je niet laten inenten of het nu baarmoederhalskanker of griep is, is hufterig, stom en ondankbaar.
Vaccin ingredienten:
http://www.advancedhealthplan.com/bhvaccineingredients.html

"The questions: "What is in the flu shot and what is in the vaccinations they are giving my child?", are being raised by those that are taking responsibility for their health and that of their loved ones. This brings hope that, one day soon, parents will have the truth and be able to make more logical decisions in the future. ~
Vickie Barker

[ Bericht 8% gewijzigd door Mailb0mber32 op 13-07-2009 15:51:48 ]
  maandag 13 juli 2009 @ 15:36:10 #2
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_70935605
Deel 4
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  maandag 13 juli 2009 @ 15:37:58 #3
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_70935670
nou lambiekje, Trollze!
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
pi_70935692
We zijn er weer!

Goed linkje in de op zal thuis eens doorlezen
Mooi, ik hou van dit soort discussies, vooral omdat de anti-vaccinatie groep veelal geen verstand van deze zaak heeft. En dan is het extra leuk om er dan vol overheen te gaan!

[ Bericht 27% gewijzigd door Dragorius op 13-07-2009 15:43:59 ]
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_70935768
Lambiekje durft zich weer niet te laten zien. Loser.
  maandag 13 juli 2009 @ 15:41:44 #6
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_70935799
Heb al in geen 10 jaar een dag thuisgezeten...

Vaccinatie is voor zwakke mensen. Blanke Nederlanders hebben zo'n prik echt niet nodig. Verzwakt je immuun systeem alleen maar. De enigen die echt ziek worden zijn niet-blanken.
pi_70935844
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:41 schreef Buschetta het volgende:

Vaccinatie is voor zwakke mensen. Blanke Nederlanders hebben zo'n prik echt niet nodig. Verzwakt je immuun systeem alleen maar. De enigen die echt ziek worden zijn niet-blanken.
Zo te zien heb je wel een flinke hersenbeschadiging opgelopen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_70935850
quote:
Blanke Nederlanders hebben zo'n prik echt niet nodig. Verzwakt je immuun systeem alleen maar.
Precies!
pi_70935941
quote:

Zo jammer dit, zo'n trollreactie.
Mr. Prolapse 2009
pi_70935975
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:38 schreef Dragorius het volgende:
We zijn er weer!

Goed linkje in de op zal thuis eens doorlezen
Mooi, ik hou van dit soort discussies, vooral omdat de anti-vaccinatie groep veelal geen verstand van deze zaak heeft. En dan is het extra leuk om er dan vol overheen te gaan!
Maar gelukkig heeft FOK! Dr. ir. Dragorius van het Veterinair Instituut tot z´n beschikking die alle fabels uit de wereld helpt!

pi_70936071
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:46 schreef boyv het volgende:

[..]

Maar gelukkig heeft FOK! Dr. ir. Dragorius van het Veterinair Instituut tot z´n beschikking die alle fabels uit de wereld helpt!

[ afbeelding ]
Kennis van biologie en scheikunde op middelbare schoolniveau is meer dan voldoende om in te zien wat er niet deugt aan de 'argumenten'.
pi_70936090
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:46 schreef boyv het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Waar beweer ik zoiets? (en waarom in godsnaam veterinair? ik ben zeker geen dierenarts)
Verder vrij irrelevant zo'n opmerking, kom hier dan niet. En ja, ik durf dit soort zaken met recht te verdedigen. Zowel door mijn eigen achtergrond als die van mijn vriendin, die nu nog werkzaam is in deze branche.
Mr. Prolapse 2009
  maandag 13 juli 2009 @ 15:56:51 #13
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_70936331
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:45 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Zo jammer dit, zo'n trollreactie.

Dude. toen wij naar Z-Amerika gingen had de spaanse vloot zich ook zeker laten inenten ?
Door vaccinatie heb je alleen maar kans op extra mutaties. Althans als het niet nodig is.

En ja zo'n 30% van mijn inkomen komt op dit moment van de preventie inschatting van de effecten van de mexicaanse griep en het zorgen dat een paar multinationals er ongeschonden doorheen komen.
  maandag 13 juli 2009 @ 15:58:04 #14
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_70936368
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:56 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Dude. toen wij naar Z-Amerika gingen had de spaanse vloot zich ook zeker laten inenten ?
Door vaccinatie heb je alleen maar kans op extra mutaties. Althans als het niet nodig is.

En ja zo'n 30% van mijn inkomen komt op dit moment van de preventie inschatting van de effecten van de mexicaanse griep en het zorgen dat een paar multinationals er ongeschonden doorheen komen.
Que? Hoe kom je daar bij?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_70936536
quote:
Op maandag 13 juli 2009 15:56 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Mutaties zijn een natuurlijk iets bij virussen.
quote:
Mag ik vragen hoe je dat doet? Preventief Tamiflu toedienen?
Mr. Prolapse 2009
  maandag 13 juli 2009 @ 16:02:59 #16
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_70936538
quote:

ROFLOLTROL!!!one!21!1@@!!
Siamo Tutti Antifascisti!
  maandag 13 juli 2009 @ 16:04:27 #17
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_70936594
Ik zal als een van de eerste ingeënt kunnen worden.. Maar of ik het wil is een 2de
  maandag 13 juli 2009 @ 16:09:26 #18
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_70936749
Ik ben al 15 jaar niet naar de dokter geweest om een vaccinatie te halen. Ook niet als ik op vakantie ging.
En dit ga ik zo houden ook.

Giftige kut troep komt mijn lichaam niet in.

Zie mijn laatste post in deel 3 om te zien wat er allemaal voor troep in zit.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
pi_70936797
quote:
Op maandag 13 juli 2009 16:09 schreef HugoBaas het volgende:
Ik ben al 15 jaar niet naar de dokter geweest om een vaccinatie te halen. Ook niet als ik op vakantie ging.
En dit ga ik zo houden ook.

Giftige kut troep komt mijn lichaam niet in.

Zie mijn laatste post in deel 3 om te zien wat er allemaal voor troep in zit.
Keukenzout en een ongevaarlijke dosering thiomersal ja (hoewel dat uit het gros van de vaccins ook alweer is verdwenen), dat hadden we wel weer achter de rug. Verder nog iets?
pi_70936843
quote:
Op maandag 13 juli 2009 16:10 schreef Monolith het volgende:

[..]
ongevaarlijke dosering thiomersal ja
Ongevaarlijke dosering?
Bron?
  maandag 13 juli 2009 @ 16:16:00 #21
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_70936977
Dr. Hilleman geeft ook toe dat hij ontdekte dat het Sabine Polio Virus (gefabriceerd door Merck) werd geïnfecteerd met het SV-40 kankervirus. In het proces van het ontwikkelen van vaccins laten wetenschappers van Merck zien dat ze vrijuit de openbare veiligheid veronachtzamen wanneer ze enorme testen uitvoeren, waarbij ze miljoenen nietsvermoedende mensen blootstellen aan wilde virussen. Dr. H. gaf toe dat het met kanker besmette poliovaccin werd uitgetest in enorme gebieden, eerst in Rusland, later in de V.S.

De onderwerpen in dit openhartige interview roepen enorme twijfel op over de propaganda waarmee het publiek is geïnformeerd over de veiligheid van vaccins.

Vaccins die zijn gepromoot als zijnde veilig en effectief en als wondermiddel werden afgeschilderd hebben in feite mogelijk miljoenen mensen met kanker, leukemie en aids besmet.
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  maandag 13 juli 2009 @ 16:18:06 #22
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_70937033
quote:

[..]

Keukenzout en een ongevaarlijke dosering thiomersal ja (hoewel dat uit het gros van de vaccins ook alweer is verdwenen), dat hadden we wel weer achter de rug. Verder nog iets?
Er zit ook formaldehyde in. Deze stof wordt op de pakjes sigaretten voor gewaarschuwd omdat deze stof kankerverwekkend is.
pi_70937035
quote:

[..]

En thiomersal wordt in het lichaam omgezet en afgebroken
Mr. Prolapse 2009
  maandag 13 juli 2009 @ 16:21:04 #25
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_70937118
Here we go again. Mailb0mber, kun je niet opgeven? Je bent al 5 keer totaal van tafel geveegd met je niet-bestaande kennis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')