abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70783523
Het is toch jammer dat in Nederland het begrip van mensen inmiddels op een zo laag peil ligt dat inenten, een goede methode om te voorkomen dat een ziekte grootschalig uitbreekt, gezien wordt als een "complot', 'hoax' of anderszins wilsbeinvloedend..

Dammit. Inenten houdt in dat je wordt ingespoten met stukjes gedeactiveerd virus/bacterie, zodat je immuunsysteem alvast geactiveerd wordt zodat, wanneer je de daadwerkelijke infectie krijgt je immuunsysteem direct aan de gang kan gaan om het op te ruimen.

Ja, je wordt met stukjes virus ingespoten, dus je kunt een beetje ziek worden (de mensen die ziek owrden van de inenting alleen al zouden van de ziekte zelf gegarandeerd het loodje leggen). Ja, het is preventief, maar de kans dat er een grote griepgolf aankomt is erg groot. Nee, het is geen complot van de regering, de regering ziet liever niet dat straks 30-40% van de beroepsbevolking ziek thuis zit. Nee, een willekeurige website/gerucht heeft geen informatie die 'waar en onafhankelijk' is.

Je niet laten inenten of het nu baarmoederhalskanker of griep is, is hufterig, stom en ondankbaar.
pi_70783600
Die mensen worden vanzelf wel afgestraft als het eenmaal zo ver is?
pi_70783626
Terechte klacht wel. Ach, laat die mensen die niet willen lekker ziek worden.
-
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:31:31 #4
246425 Penisbaard
We zijn binnen.
pi_70783641
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Inderdaad, evolutie in zijn puurste vorm
pi_70783710
Niet helemaal: ze vormen ook een reservoir waarin het virus kan muteren !
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:33:33 #6
151662 Zwavel-Zuur
Coming soon.....
pi_70783732
Het is opzich geen probleem dat sommige mensen zich niet laten inenten. Inenten wordt gedaan voor 2 redenen. Jezelf te beschermen en om verspreiding tegen te gaan. Als het merendeel van de bevolking is ingeënt is de kans op verspreiding heel klein. Dus als alle normaal denkende mensen zich gewoon netjes laten inenten is er niets aan de hand.

Terecht klacht verder
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:33:59 #7
32490 etidoc
sarcasm of the apocalypse
pi_70783752
1984 is real now ! Beware of your own elected government.
pi_70783790
natuurlijke selectie, en prima tegen de overbevolking
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:35:21 #9
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_70783814
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Als het er maar genoeg zijn dan ondervinden wij vanzelf de gevolgen. Denk aan - overvolle ziekenuizen, torenhoge kosten hierdoor. Uitgeput medisch personeel. Kosten door ziekteverzuim. Toegenomen besmettingsgevaar omdat er meer zieken zijn etc. etc..
Siamo Tutti Antifascisti!
pi_70783910
quote:
daar hebben we n heel subforum over aluhoedjes lui
swarma spam hoer
pi_70783932
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:35 schreef wijsneus het volgende:

[..]

Als het er maar genoeg zijn dan ondervinden wij vanzelf de gevolgen. Denk aan - overvolle ziekenuizen, torenhoge kosten hierdoor. Uitgeput medisch personeel. Kosten door ziekteverzuim. Toegenomen besmettingsgevaar omdat er meer zieken zijn etc. etc..
mogen ze zelf betalen, als de de 1e hulpronde overslaan moeten ze niet rekenen op een 2e ronde die ook nog eens betaald wordt omdat ze zo eigenwijs zijn
swarma spam hoer
pi_70783986
Maar dan zou er een verplichte inenting moeten zijn. Niet op komen dagen: ziekteverzekering opgeschort.
pi_70784106
quote:
Vooral die reacties zijn hylarisch:
quote:
Wat ik dan weer vreemd vindt, is dat na alle festivals afgelopen weekend.
Ik deze week toch wel een vette utbraak had verwacht, in NL verwachten ze eind augustus wel een uitbraak.
Zouden ze meer weten dan wij , zouden ze half augustus gaan sprayen dan ? (chemtrails)
Voor de rest vind ik dat een en ander ZWAAR wordt overdreven.
Die "pandemie" is nu al een maandje of wat aan de gang, en als er 100 mensen aan overleden zijn is het veel.

Sorry hoor, maar ging er niet iedere minuut een kind dood in Afrika aan hele simpele ziekten(dysenterie ofzo).
"When deep sleep falleth on men, fear came apon me. And trembling which made all my bones to shake" -Job IV, 13-14
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:45:20 #14
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_70784175
Je bent toch zelf baas over je eigen lichaam, moet je toch helemaal zelf weten.

Ik zou me wel laten inenten overigens, maar ik vind het hun goed recht om dat niet te doen.

En verzekering opschorten is natuurlijk onzin. Misschien kortingen voor mensen die het wel doen, maar niet afstraffen.
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
pi_70784259
Je moet wel oppassen met de aanname dat elke inenting en vaccinatie nodig en goed voor je is.

Medicijn-fabrikanten zijn niet non-profit organisaties die het beste met de mensheid voor zich hebben, ze willen ook gewoon zo snel mogelijk zoveel mogelijk geld verdienen.
deal with it
pi_70784304
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:48 schreef RTB het volgende:
Je moet wel oppassen met de aanname dat elke inenting en vaccinatie nodig en goed voor je is.

Medicijn-fabrikanten zijn niet non-profit organisaties die het beste met de mensheid voor zich hebben, ze willen ook gewoon zo snel mogelijk zoveel mogelijk geld verdienen.
I rest my case.
pi_70784933
Topic naar Lambiekje ge-PM'ed
Ga weg
pi_70785058
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:48 schreef RTB het volgende:

Mensen die denken dat inenting alleen maar goed voor een mens kan zijn .
wake up in the morning and i'm married to a dinosaur, her vagina sore
pi_70785185
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:38 schreef swarmahoer het volgende:

[..]

daar hebben we n heel subforum over aluhoedjes lui
Wilde inderdaad net typen, laat Lambiekje of zijn BNW buddies het maar niet horen
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_70785247
http://nl.wikipedia.org/wiki/Softenon

Google afbeeldingen laat je zien waar ze het over hebben.
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:18:15 #21
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_70785387
Inenten ?! Wtf ?!!?!? Dat laat ik heul niet doen hoor !
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  Redactie Frontpage woensdag 8 juli 2009 @ 17:20:37 #22
4530 crew  Crazy Harry
pi_70785447
quote:
Lekker betrouwbare bron:
quote:
Daarnaast bevatten vaccins aluminium, een ander neurologisch gif.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_70785518
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:15 schreef zuchtje het volgende:

Ja, natuurlijk. Een vaccin en een NIEUW slaapmiddel zijn helemaal precies hetzelfde. Qua werking, uitwerkingen, risico's alles.

Vaccins werken allemaal via eenzelfe systeem: het stukje virus bacterie, een carrier zodat dat stukje virus door het immuunsysteem gezien wordt als iets lichaamsvreemds, vulmiddel en een promotor om het immuunsysteem op te peppen.

Softenon was een nieuw middel, was (ook voor die tijd) niet echt uitputtend getest en sindsdien zijn de eisen voor nieuwe geneesmiddelen veel strenger geworden.

[ Bericht 27% gewijzigd door mr.happy op 08-07-2009 17:27:07 (iets uitgebreider gemaakt) ]
pi_70785536
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 17:15 schreef zuchtje het volgende:

En wat wil je hiermee zeggen?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Pokken

You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_70786181
Ik ben niet bang voor een griepje. Een beetje ziek zijn zorgt daarna voor een betere weerstand. Zo werkt de natuur.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')