Inderdaad, evolutie in zijn puurste vormquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die mensen worden vanzelf wel afgestraft als het eenmaal zo ver is?
Als het er maar genoeg zijn dan ondervinden wij vanzelf de gevolgen. Denk aan - overvolle ziekenuizen, torenhoge kosten hierdoor. Uitgeput medisch personeel. Kosten door ziekteverzuim. Toegenomen besmettingsgevaar omdat er meer zieken zijn etc. etc..quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die mensen worden vanzelf wel afgestraft als het eenmaal zo ver is?
daar hebben we n heel subforum overquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:33 schreef etidoc het volgende:
http://www.wacholland.org(...)roversi%C3%ABle-aard
mogen ze zelf betalen, als de de 1e hulpronde overslaan moeten ze niet rekenen op een 2e ronde die ook nog eens betaald wordt omdat ze zo eigenwijs zijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:35 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Als het er maar genoeg zijn dan ondervinden wij vanzelf de gevolgen. Denk aan - overvolle ziekenuizen, torenhoge kosten hierdoor. Uitgeput medisch personeel. Kosten door ziekteverzuim. Toegenomen besmettingsgevaar omdat er meer zieken zijn etc. etc..
Vooral die reacties zijn hylarisch:quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:33 schreef etidoc het volgende:
Voor de rest vind ik dat een en ander ZWAAR wordt overdreven.quote:Wat ik dan weer vreemd vindt, is dat na alle festivals afgelopen weekend.
Ik deze week toch wel een vette utbraak had verwacht, in NL verwachten ze eind augustus wel een uitbraak.
Zouden ze meer weten dan wij , zouden ze half augustus gaan sprayen dan ? (chemtrails)
I rest my case.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:48 schreef RTB het volgende:
Je moet wel oppassen met de aanname dat elke inenting en vaccinatie nodig en goed voor je is.
Medicijn-fabrikanten zijn niet non-profit organisaties die het beste met de mensheid voor zich hebben, ze willen ook gewoon zo snel mogelijk zoveel mogelijk geld verdienen.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:48 schreef RTB het volgende:
Je moet wel oppassen met de aanname dat elke inenting en vaccinatie nodig en goed voor je is.
Medicijn-fabrikanten zijn niet non-profit organisaties die het beste met de mensheid voor zich hebben, ze willen ook gewoon zo snel mogelijk zoveel mogelijk geld verdienen.
Wilde inderdaad net typen, laat Lambiekje of zijn BNW buddies het maar niet horenquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar hebben we n heel subforum overaluhoedjes lui
Lekker betrouwbare bron:quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:33 schreef etidoc het volgende:
quote:Daarnaast bevatten vaccins aluminium, een ander neurologisch gif.
Ja, natuurlijk. Een vaccin en een NIEUW slaapmiddel zijn helemaal precies hetzelfde. Qua werking, uitwerkingen, risico's alles.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:15 schreef zuchtje het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Softenon
Google afbeeldingen laat je zien waar ze het over hebben.
En wat wil je hiermee zeggen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:15 schreef zuchtje het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Softenon
Google afbeeldingen laat je zien waar ze het over hebben.
Bron.quote:The 1976 swine flu outbreak, also known as the swine flu fiasco, or the swine flu debacle, was a strain of H1N1 influenza virus that appeared in 1976. Infections were only detected from January 19 to February 9, and were not found outside Fort Dix.[1] The outbreak is most remembered for the mass immunization that it prompted in the United States. The strain itself killed one person and hospitalized 13, however side-effects from the vaccine caused 25 deaths.
De huidige uitbraak is niet lokaal en hopelijk hebben ze er iets van geleerd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:41 schreef Merkie het volgende:
Zo gek vind ik het niet. Bij een uitbraak van de varkensgriep in 1976 in Amerika werden mensen ook massaal ingeënt. Resultaat: één dode veroorzaakt door de griep, 25 doden vanwege bijverschijnselen van het vaccin.
[..]
Bron.
En nu heb ik hem gelezen.quote:
het gaat ook niet om de huidige versie van de griep, maar mogelijke mutaties die kunnen ontstaan..quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:52 schreef Merkie het volgende:
Dat maakt niet uit, ik probeer alleen maar aan te geven dat het wellicht overdreven is om je in te laten enten als dat de sterfkans alleen maar verhoogt (wat niet zo heel onwaarschijnlijk is, getuige het incident in 1976).
Hallo, geef je nu niet heel mooi aan dat vaccineren een wassen neus is. Waarom zou je niet willen wonen met mensen die niet zijn ingeent, je bent toch veilig. Of niet dan?! Wat is dan het probleem?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:47 schreef Maringo het volgende:
Die mensen die zich niet laten inenten zou je toch niet in je samenleving willen. Dus het probleem lost zich tegen de tijd dat die griepgolf er is vanzelf op.
ja en.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:01 schreef GanGStaR het volgende:
[..]
het gaat ook niet om de huidige versie van de griep, maar mogelijke mutaties die kunnen ontstaan..
een griepvirus is erg mutatie gevoelig
Dat heb je geleerd op de lagereschool. De echte wereld zit toch een stuk ingewikkelder in mekaar hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 16:33 schreef Zwavel-Zuur het volgende:
Het is opzich geen probleem dat sommige mensen zich niet laten inenten.
quote:Terecht klacht verder
uuh er is niets goed aan. Het heeft nooit gewerkt en zal ook nooit werken. Hoe in vredesnaam kan antivries nu goed zijn voor een baby??!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:25 schreef L0t.. het volgende:
Ja, het is inderdaad erg verstandig om klakkeloos maar aan te nemen wat de farmaceutische industrie je voorschotelt. Je moet er niet zomaar vanuit gaan dat vaccinaties alleen maar goed voor je kunnen zijn.
Zie je het patroon?! $$$ voor bigpharma.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vraag me welleens af of de inentingen in mijn prille jeugd mij wellicht al deze ziekte en ellende heeft bezorgd. Mij 23 jaar laten lijden stel ik gelijk aan een leven afpakken. Kans op normale ontwikkeling en kansen. Het is min of meer langzame moord.
Vroeger gingen er mensen dood aan griep. Nu niet meer. Weet je waarom?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja en.
Ben je ooit geveld door de griep?
Griep is een oorlogswapen. PUNTquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:43 schreef Biels het volgende:
[..]
Vroeger gingen er mensen dood aan griep. Nu niet meer. Weet je waarom?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zie je het patroon?! $$$ voor bigpharma.
Bloedserieus. Dat is hun basis.quote:
Precies. Ik weet nog die ene keer dat Amerika net de griep had, en Rusland ook. Toen was er een soort van gewapende vrede, heel eng. Het was vlak na de 2e wereldoorlog, de Koude oorlog ofzo.quote:
Dus omdat deze verwarde jongeman zich iets afvraagt is het meteen de schuld van Bigpharma? Pro-tip: je kan ook ziek zijn als je de inentingen overslaatquote:
Ik dacht even dat het vermakelijk zou worden, maar eigenlijk blijft het gewoon strontvervelend. Een plaat die blijft hangen, daar is makkelijk iets aan doen. Lambiekje doet hetzelfde, maar het is wat lastiger op te lossen.quote:
RIVM blijft in een plaat hangen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het vermakelijk zou worden, maar eigenlijk blijft het gewoon strontvervelend. Een plaat die blijft hangen, daar is makkelijk iets aan doen. Lambiekje doet hetzelfde, maar het is wat lastiger op te lossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |