Zie je het patroon?! $$$ voor bigpharma.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:42 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik vraag me welleens af of de inentingen in mijn prille jeugd mij wellicht al deze ziekte en ellende heeft bezorgd. Mij 23 jaar laten lijden stel ik gelijk aan een leven afpakken. Kans op normale ontwikkeling en kansen. Het is min of meer langzame moord.
Vroeger gingen er mensen dood aan griep. Nu niet meer. Weet je waarom?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ja en.
Ben je ooit geveld door de griep?
Griep is een oorlogswapen. PUNTquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:43 schreef Biels het volgende:
[..]
Vroeger gingen er mensen dood aan griep. Nu niet meer. Weet je waarom?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Zie je het patroon?! $$$ voor bigpharma.
Bloedserieus. Dat is hun basis.quote:
Precies. Ik weet nog die ene keer dat Amerika net de griep had, en Rusland ook. Toen was er een soort van gewapende vrede, heel eng. Het was vlak na de 2e wereldoorlog, de Koude oorlog ofzo.quote:
Dus omdat deze verwarde jongeman zich iets afvraagt is het meteen de schuld van Bigpharma? Pro-tip: je kan ook ziek zijn als je de inentingen overslaatquote:
Ik dacht even dat het vermakelijk zou worden, maar eigenlijk blijft het gewoon strontvervelend. Een plaat die blijft hangen, daar is makkelijk iets aan doen. Lambiekje doet hetzelfde, maar het is wat lastiger op te lossen.quote:
RIVM blijft in een plaat hangen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het vermakelijk zou worden, maar eigenlijk blijft het gewoon strontvervelend. Een plaat die blijft hangen, daar is makkelijk iets aan doen. Lambiekje doet hetzelfde, maar het is wat lastiger op te lossen.
QED.quote:
want, natuurlijk, is de kennis en expertise in het maken van vaccins in 33 jaar tijd onderzoek niets veranderd. Als je kijkt welke enorme sprongen medisch onderzoek heeft gemaakt sinds die tijd lijkt het je dan niet een beetje te verwachten dat het nu anders zal zijn ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:52 schreef Merkie het volgende:
Dat maakt niet uit, ik probeer alleen maar aan te geven dat het wellicht overdreven is om je in te laten enten als dat de sterfkans alleen maar verhoogt (wat niet zo heel onwaarschijnlijk is, getuige het incident in 1976).
WTF ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
En heeft ons afweersysteem zwakker dan ooit gemaakt. wiegendood, ADHD, epilepsie, alzheimer en algehele verzwakte weerstand.
Ik zou het ook niet doen. I.p.v. medicatie krijg ej andere shit ingespoten.. EN dat niet alleen..quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:06 schreef Smart_ass het volgende:
Verschilt nogal per vaccinatie. Ik heb zo'n baarmoederhalskankervaccinatie ook overwogen, maar ik doe het ook niet. En daar heb ik zo m'n redenen voor. Voor de bof en al die andere ziekten is het een heel ander verhaal.
Doe niet zo retarded.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet doen. I.p.v. medicatie krijg ej andere shit ingespoten.. EN dat niet alleen..
$$$ voor bigpharma.. Waarom zou je dat willen? serieus![]()
Ik haal informatie liever bij mijn huisarts dan vanaf een internetsite. Zou jij ook moeten doen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:13 schreef Michielos het volgende:
[..]
http://www.wijwordenwakker.org/content.asp?m=M4&s=M22&ss=P309&l=NL
zet je oogkleppen af
huisarts, m.a.w. bekrompen dogmatische wetenschap, aangesloten bij BigPharma. Een zeer "objectieve" bron jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik haal informatie liever bij mijn huisarts dan vanaf een internetsite. Zou jij ook moeten doen.
Overigens heb ik niets tegen vaccinaties, alleen bij baarmoederhalskanker is het gewoon niet voor iedereen nuttig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |