iedereen die dat niet wil, wordt net zoals in deze film afgezonderd...quote:Op donderdag 18 juni 2009 20:25 schreef mediaconsument het volgende:
Ik las net dat bericht over dat mexicaanse griep vaccin. Deze worden met 34 miljoen tegelijk ingekocht, kan dit betekenen dat deze vaccins straks verplicht gebruikt moeten worden? Wat zou er gebeuren als je daar geen zin in hebt?
Dat dus. Ik hoop dat er voldoende mensen zullen zijn die hier tegen zullen zijn anders ziet mn toekomst er niet goed uitquote:Op donderdag 18 juni 2009 23:11 schreef Gulo het volgende:
Ik denk dat wanneer mensen in grote mate weigeren preventief gevaccineerd te worden dat ze weinig keuze hebben dan zich daar bij neer te leggen. Wanneer er slechts weinig 'weigeraars' zijn, wordt dit natuurlijk een heel ander verhaal.
Er zal dus wel dusdanig gemanipuleerd worden via de media, dat veruit de meeste sheeples denken dat ze zullen sterven als ze die prik niet halen, en zich dus hoe dan ook laten enten.
Al heb je wellicht nog redelijke concentraties gristenen die zich uit religieuze overtuigingen niet zonder meer zullen laten vaccineren.
oehh die film is echt zo bar slechtquote:Op donderdag 18 juni 2009 20:37 schreef bas-beest het volgende:
[..]
iedereen die dat niet wil, wordt net zoals in deze film afgezonderd...
Zo denk ik er ook over, echter lijkt het me niet onwaarschijnlijk dat dan je zorgverzekering lastiger af te sluiten en duurder zal zijn. Het is een eng idee waar goed over nagedacht mag worden.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
Wat mij betreft geen vaccin voor mij. Waarom eigenlijk? Het is slechts een lullig griepje, dat wordt gehyped door de media.
Maar goed, jullie horen het wel wanneer ik overlijd aan mexicaanse groep. Dan zat ik er dus naast.
Precies! Wat maakt het uit dat mensen geen vaccinatie willen? De gevaccineerde mensen kunnen dan toch niet meer besmet worden volgens de verhalen dus is iedereen blij.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 14:20 schreef Kabolter het volgende:
Wat maakt het ons nou uit dat jullie weigeren (niet dat ik al een keuze heb gemaakt)?
Behalve de kosten van behandeling (voor zover die er zijn) waar iedereen aan mee betaalt, de ruimte die je inneemt in het ziekenhuis (mensen die het nodig hebben kunnen er dan niet terecht), de artsen die bezet zijn etc.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 15:57 schreef jogy het volgende:
[..]
Precies! Wat maakt het uit dat mensen geen vaccinatie willen? De gevaccineerde mensen kunnen dan toch niet meer besmet worden volgens de verhalen dus is iedereen blij.
Volgens het rivm (wat natuurlijk een klucht is hier in TRU naar ik heb vernomen) op dit momentquote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:34 schreef ToT het volgende:
[...]
Hoeveel Nederlanders hebben het nu? 5 maar of zo?
[...]
Is dat niet net zoiets als: "Als het kalf verdronken is dempt men de put"?quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:36 schreef ToT het volgende:
Laat er maar eerst een paar de pijp uit gaan daardoor; dan pleeg ik wel een keer een telefoontje naar de huisarts.
Doden zijn er dus nog niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:24 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Volgens het rivm (wat natuurlijk een klucht is hier in TRU naar ik heb vernomen) op dit moment
91, waarvan 43 besmettingen binnen Nederland.
bron
Als er een complete stad in quarantaine moet en in deze stad meer dan 25% van de personen aan de griep overleden is, ga ik overwegen om een vaccinatie te nemen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:46 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Is dat niet net zoiets als: "Als het kalf verdronken is dempt men de put"?
Idd, zo lang er niet meer mensen sterven dan met de gewone griep ga ik geen prik halenquote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:36 schreef ToT het volgende:
Laat er maar eerst een paar de pijp uit gaan daardoor; dan pleeg ik wel een keer een telefoontje naar de huisarts.
Je beseft toch wel dat ziektekosten nu niet meer via de overheid gaan huh? Dus ik betaal voor m'n eigen eventuele behandeling en ik neem die 0.5% kans om te overlijden wel als ik het krijg. Het zou gevaarlijker zijn om de straat over te steken.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 17:32 schreef CoiLive het volgende:
[..]
Behalve de kosten van behandeling (voor zover die er zijn) waar iedereen aan mee betaalt, de ruimte die je inneemt in het ziekenhuis (mensen die het nodig hebben kunnen er dan niet terecht), de artsen die bezet zijn etc.
Als je geen vaccinatie wilt, dan kies je er ook voor om niet behandeld te worden als je het krijgt (vind ik).
Roker mogen wat mij betreft ook altijd op de tweede plaats komen als ze longkanker krijgen (ik ben zelf een roker).
Daarom is die hele griep heisa ook zo vreemd. Waarom komt dat juist wel zo onder de media aandacht, en waarom het gemiddelde verkeersongeluk niet? Dat is gedegradeerd tot een cijfer waarover flink gediscussieerd moet worden.quote:Op zondag 21 juni 2009 15:20 schreef jogy het volgende:
Het zou gevaarlijker zijn om de straat over te steken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |