Ik ook, mits getestquote:Op woensdag 7 oktober 2009 15:36 schreef fruityloop het volgende:
Ik ben voorstander van vaccinaties!
Ongeacht de uitkomst van die tests?quote:
Jup, er was gevraagd of iemand van de believers de pathogenese eens uit kon leggen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:41 schreef Cerbie het volgende:
terugvindprik
Waar waren we ergens gebleven? Hij was wel erg snel vol ineens. Plausibele manieren waarop je dood / ernstig ziek kan worden van die 3ml vaccinvloeistof?
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:57 schreef switchboy het volgende:
[..]
Jup, er was gevraagd of iemand van de believers de pathogenese eens uit kon leggen.
En niet zomaar dit topic terugvindtprikken zonder informed consent![]()
Bijwerkingen zoals die in de bijsluiter van het vaccin CELVAPAN staan vermeld:quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:41 schreef Cerbie het volgende:
terugvindprik
Waar waren we ergens gebleven? Hij was wel erg snel vol ineens. Plausibele manieren waarop je dood / ernstig ziek kan worden van die 3ml vaccinvloeistof?
Ik zou zeggen leef je uit. Leg ons voor de gein eens uit hoe dat zou moeten werken met vaccins?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:23 schreef slackster het volgende:
[..]
Pathogenese volgens wiki betekend:
De pathogenese (uit het Grieks παθογενετική, van πάθος, páthos - hartstocht, de verslaving, het pathos en γέννηση, génese - de geboorte, het ontstaan) betekent in de geneeskunde het meestal stapsgewijze ontstaan, ontwikkelen en verloop van een aandoening of ziekte.
Jup, iedereen die beweerd dat de vaccinaties je ziek/dood maken mogen dat even stap voor stap uitleggen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:23 schreef slackster het volgende:
[..]
De pathogenese (uit het Grieks παθογενετική, van πάθος, páthos - hartstocht, de verslaving, het pathos en γέννηση, génese - de geboorte, het ontstaan) betekent in de geneeskunde het meestal stapsgewijze ontstaan, ontwikkelen en verloop van een aandoening of ziekte.
3 ml? Mja dan lijkt het me niet echt dat je met die enorme cocktail aan verschillende stoffen van 1 van die specifieke stoffen een langdurige vergiftiging oploopt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:41 schreef Cerbie het volgende:
terugvindprik
Bij iedere injectievloeistof is het zo, dat maar een klein gedeelte de werkelijk werkzame stof is. De rest is vulmiddel, in dit geval is dat: Trometamol,natriumchloride, water voor injecties, en polysorbaat 80.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
3 ml? Mja dan lijkt het me niet echt dat je met die enorme cocktail aan verschillende stoffen van 1 van die specifieke stoffen een langdurige vergiftiging oploopt.
Maar die 3 ml worden dan ook verspreid over de gehele dagquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:17 schreef Cerbie het volgende:
*kijkt eens naar een ampul insuline van 3ml*
Mja is inderdaad aardig wat om in je spier te krijgenAls je het maar giftig genoeg maakt is veel minder al dodelijk, maar chronische effecten?
Maak daar maar 5 dagen vanquote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:20 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Maar die 3 ml worden dan ook verspreid over de gehele dag
Het bewuste vaccin (CELVAPAN) is 0,5 ml per dosis, voor intramusculaire injectie.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Maak daar maar 5 dagen vanEn subcutaan.
Maar een vaccin is ongeveer 1-2 ml vloeistof dus?
er wordt natuurlijk bedoeld wat de pathogenese is bij griep en hoe het vaccin daarop inspeelt.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:23 schreef slackster het volgende:
[..]
Ja doei, met zo'n redenering kun je de bijwerkingen van ieder medicament wel gaan ridiculiseren. Als je nu gewoon die link even kopieert (want hij pakt hem niet als aanklikbare link op het forum), dan zul je zien dat deze bijwerkingen zijn opgesteld door de fabrikant zelf vanuit een testgroep. En ook zo in de bijsluiter staan vermeld.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 22:33 schreef Cerbie het volgende:
Een aantal posts zag ik toenstraks niet.
Die bijwerkingen zo lezend, zijn dat eigenlijk alle bewezen bijwerkingen of meer dingen die voorkomen maar niet per se door het vaccin veroorzaakt worden (hoofdpijn door zorgen te maken bijvoorbeeld)
Doe es rustigquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:08 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja doei, met zo'n redenering kun je de bijwerkingen van ieder medicament wel gaan ridiculiseren. Als je nu gewoon die link even kopieert (want hij pakt hem niet als aanklikbare link op het forum), dan zul je zien dat deze bijwerkingen zijn opgesteld door de fabrikant zelf vanuit een testgroep. En ook zo in de bijsluiter staan vermeld.
quote:zijn de volgende bijwerkingen door de
onderzoeker beoordeeld als ten minste mogelijk gerelateerd aan het vaccin
Die link staat tussen url tags... evengoed pakt hij hem niet, slechts een deel. Hmmz... had hem eerst als autolink gezet, die pakte hij niet, maar handmatig de tags toevoegen dus welquote:Op woensdag 7 oktober 2009 23:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Doe es rustig![]()
Als je dat ding tussen url tags zet wordt ie wel klikbaar, ik had hem niet gezien. Verder gewoon oprechte nieuwsgierigheid, dit zocht ik dus:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |