quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:55 schreef Michielos het volgende:
(ze was wel duits maar had een botergeil gezicht met lekkere tieten).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Botergeil.
Eerder Steven Seagal... Hij heeft namelijk ook nooit een schrammetjequote:
Nee.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:14 schreef TNA het volgende:
Poll: Heeft TS afgelopen nacht gevochten?Ja, in een café. Ja, in zijn droom.
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Heeft TS afgelopen nacht gevochten?
Je hebt gestemd op: Ja, in zijn droom.
Je IP is: je moeder.
Nu weet ik zeker dat je verhaal verzonnen is.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:18 schreef Michielos het volgende:
Ik kan anders wel even uitleggen waardoor hij me niet raakte.
Op krav maga hebben wij de speer geleerd. Dit principe wil zeggen dat als hij uithaalt, jij er meteen ingaat.
Door mijn vechtervaring deed ik dit ook en hierdoor had hij geen schijn van kans.
vuisten op adamsappel en knietjes in lul FTW !
Nope, ik was met een grote groep waarvan er 1 de BOB wasquote:
is TSquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:18 schreef Michielos het volgende:
Op krav maga hebben wij de speer geleerd. Dit principe wil zeggen dat als hij uithaalt, jij er meteen ingaat.
Door mijn vechtervaring deed ik dit ook en hierdoor had hij geen schijn van kans.
**kuch kuch**quote:Wat de beste man niet wist was dat ik in verschillende vechtkampen gezeten heb en ik degrees heb in vechtkunsten als MMA en KRav Maga.
Ach, ze was je archetype toch niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:24 schreef Michielos het volgende:
Nou, ik werd eruit gezet. Ik weet dus de naam niet van die meid en haar nummer heb ik ook niet
TS droomt over gespierde mannenquote:
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, die laatste natuurlijkquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:20 schreef Kevincy het volgende:
[..]
is TS
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
?
was vast een natte droomquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:58 schreef Kriegel het volgende:
En toen werd je wakker met je piemel in je hand. broek op je enkels en een kussen onder je buik.
Dit forum heet toch klaagbaak? Hier mag je toch klagen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:48 schreef Ypmaha het volgende:
Dan nog, zelfs al was het allemaal waar TS, waarom open je er een topic over. Verwacht je dat je nu een bos bloemen en een taart?
Je klaagt over een fictieve gebeurtenis?quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dit forum heet toch klaagbaak? Hier mag je toch klagen?![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Botergeil.
![]()
Nothing to see here, carry on
Beetje te vaak Jambers gekeken?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:55 schreef Michielos het volgende:
Zoals menig KLB'er wel weet, ben ik normaal gesproken een vrij rustige jongen.. Maar deze KLB'ers kennen mijn duistere kant nog niet.. Deze kwam afgelopen nacht aan het licht.
Kom op, open er een topic over dan, kankerjong.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:16 schreef Genius-F het volgende:
Whehe, had ik gister ook maar dat was na het uitgaan. Staan er ineens 2 politiebusjes met honden en een politieauto.
Ja, maar op iemand die als een Bruce-lee wannabe een baggertopic als dit te openen zit ook niemand te wachten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dit forum heet toch klaagbaak? Hier mag je toch klagen?![]()
De bagger komt anders van jullie, niet van mij.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:43 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ja, maar op iemand die als een Bruce-lee wannabe een baggertopic als dit te openen zit ook niemand te wachten.
Yeah rightquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
De bagger komt anders van jullie, niet van mij.
Het was een goede OP en wel degelijk op waarheid gebaseerd.
Maar niet jouw waarheid. Je hebt dit zien gebeuren en dacht, laat ik de personages veranderen en op Fok! zetten. Misschien gaan mensen me dan stoer vinden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
De bagger komt anders van jullie, niet van mij.
Het was een goede OP en wel degelijk op waarheid gebaseerd.
ok, wat is je bewijs?quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:53 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Maar niet jouw waarheid. Je hebt dit zien gebeuren en dacht, laat ik de personages veranderen en op Fok! zetten. Misschien gaan mensen me dan stoer vinden.
Ik hoef me niet te bewijzen, het feit dat je reageert zegt al genoeg.quote:
M.a.w. je schreeuwt in de rondte, je was er geeneens bij en je meent al de waarheid in pacht te hebben.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:57 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Ik hoef me niet te bewijzen, het feit dat je reageert zegt al genoeg.
Nee, en een topic in KLB is waterdicht bewijs wou je zeggenquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
M.a.w. je schreeuwt in de rondte, je was er geeneens bij en je meent al de waarheid in pacht te hebben.
tering!!
pics tijdens een ruzie...quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:05 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Nee, en een topic in KLB is waterdicht bewijs wou je zeggen![]()
![]()
![]()
Waar blijven de pics? Of was je camera stuk?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
pics tijdens een ruzie...
Jij bent een grappenmaker
Jammer, dan blijft het een lulverhaal.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
pics tijdens een ruzie...
Jij bent een grappenmaker
quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:10 schreef Flammie het volgende:
Ik geloof dit verhaal.
Ik heb zelf ook nogal wat last van haantjes tijdens het uitgaan en meestal schop ik deze gewoon zonder pardon neer voor hun meisje.... moeten ze maar niet zo stoer doen.. Eentje heb ik de WC opgesleurd en verzopen op het toilet en toen moest ie huilen....
Met dit soort mensen moet je gewoon, net zoals TS deed, meteen korte metten maken
Nou, stoer hoor. dat jij dat durft en kanquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:10 schreef Flammie het volgende:
Ik geloof dit verhaal.
Ik heb zelf ook nogal wat last van haantjes tijdens het uitgaan en meestal schop ik deze gewoon zonder pardon neer voor hun meisje.... moeten ze maar niet zo stoer doen.. Eentje heb ik de WC opgesleurd en verzopen op het toilet en toen moest ie huilen....
Met dit soort mensen moet je gewoon, net zoals TS deed, meteen korte metten maken
ontzettend royalquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:30 schreef Maikuuul het volgende:
Fok! het forum waar ook jongens die nooit uitgaan stoer kunnen praten over hun uitgaansbelevenissen
Royal
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Botergeil.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
[..]
[ afbeelding ]HAHAHA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Botergeil.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
Dat dusquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:23 schreef Fyodor het volgende:
[..]
**kuch kuch**
BULLSHIT!
Wat voor degree heb jij dan wel in niet MMA?
Idd. Plus dat een echte vechtsporter niet op zo'n manier zou gaan lopen schreeuwen op een forum dat hij een groot en sterk iemand in elkaar geslagen heeft.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:17 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Wat ik TS probeer duidelijk te maken (en wat jij blijkbaar ook niet snapt) is dat nogal triest en vol kapsones overkomt als je dit soort dingen op deze manier op een forum zet. Tuurlijk, het is klaagbaak, maar zet het dan niet zo neer alsof je een staande ovatie en een lintje verwacht. Daar maak je geen vrienden mee
Anna Bolen. Ik ken haar.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:55 schreef Michielos het volgende:
Het kwam er op neer dat de brave borst in kwestie de vriend was van het meisje (wiens naam ik nog steeds niet weet, doch ook geen behoefte meer aan heb)
En H.Umor duidelijk niet...quote:
Nee van Rickyquote:
en daarna word je toch de kk geslagen omdat je geen beenspieren hebt...quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:01 schreef Tafelbier het volgende:
Ach ik geef ts het voordeel van de twijfel. Ik zelf daarentegen moet bij elke dreiging van fysiek geweld rennen voor mijn leven. Ja ik ben een pauper zonder spieren.
Ben je op je hoofd gevallen ofzo?quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kom op, open er een topic over dan, kankerjong.
Hij zei vechtkunst, en daar leer je wel om iemand snel uit te schakelen (Wat vrijwel gelijk staat aan iemand in elkaar beukenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:06 schreef mafkees01 het volgende:
Nou, krav maga heb je iig niet gedaan, want dat is geen vechtsport en leer je ook niet iemand in elkaar te beuken
Nee jij klinkt ff slimquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:02 schreef Moordenaar het volgende:
Domme TS met z'n degrees in mma en krav maga die niet bestaan. Echte gasten die krav maga beoefenen hebben niet de behoefte om dat op zo'n onzekere manier te belichten in een verhaal.
Uit de onzekerheid en vraag om bevestiging van TS kun je dus ook gelijk opmaken dat het in werkelijkheid geen stoere jongen is, waarschijnlijk is hij ook lelijk en dat zal wel de primaire bron zijn van zijn onzekerheid. Dat in combinatie met weinig fysieke kracht.
Je zogenaamde degrees heb je verzonnen en bestaan niet, je bent een verliezer.
Het feit dat jij verwacht van mij dat ik ga onderzoeken of iemand een troll is of niet geeft alleen maar aan hoe geretardeerd jij bent, ik reageer op zijn karakter ongeacht of het fictief is. Dom zwijn.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:06 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nee jij klinkt ff slim
Anders trap je er eventjes in
Krav Maga is ook geen vechtkunst, er is weinig kunst aan eerlijk gezegdquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hij zei vechtkunst, en daar leer je wel om iemand snel uit te schakelen (Wat vrijwel gelijk staat aan iemand in elkaar beuken)
Klopt, dus ik heb eigenlijk maar een kutleven.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:05 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
en daarna word je toch de kk geslagen omdat je geen beenspieren hebt...
Ja goed, je moet het beestje toch een naam geven hequote:Op zondag 25 oktober 2009 21:39 schreef Drinky het volgende:
[..]
Krav Maga is ook geen vechtkunst, er is weinig kunst aan eerlijk gezegd
Jij maakt keilange zinnen die beginnen met 'het feit dat', je faalt dus al voordat je begonnen bent.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:10 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Het feit dat jij verwacht van mij dat ik ga onderzoeken of iemand een troll is of niet geeft alleen maar aan hoe geretardeerd jij bent, ik reageer op zijn karakter ongeacht of het fictief is. Dom zwijn.
Iemand die niet retarded is prikt daar zo doorheen. Je hebt geen mensenkennis en je kan verhalen niet inschatten op waarde.quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:10 schreef Moordenaar het volgende:
[..]
Het feit dat jij verwacht van mij dat ik ga onderzoeken of iemand een troll is of niet geeft alleen maar aan hoe geretardeerd jij bent, ik reageer op zijn karakter ongeacht of het fictief is. Dom zwijn.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Geweld
Zinloos geweld
Geweld met uitgaan
Erop los timmeren
Moves maken ala Sem Schild met uitgaan
Beloning krijgen van je chickie nadat je iemand hebt afgerost
Weer thuiskomen in de warme woonwagen
Hoi ik ben Dirk en ik kom je in elkaar slaanquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Geweld
Zinloos geweld
Geweld met uitgaan
Erop los timmeren
Moves maken ala Sem Schild met uitgaan
Beloning krijgen van je chickie nadat je iemand hebt afgerost
Weer thuiskomen in de warme woonwagen
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:37 schreef Multivitamine het volgende:
In werkelijkheid waren de rollen gewoon omgedraaid en wilde TS de anabolenfreak hosselen, waardoor de vriendin van laatsgenoemde ingreep en TS in elkaar trapte. Uiteraard hadden de uitsmijters het niet zo op homo's en werd TS de tent uitgeknikkert. Daarna werd hij in een steegje in zijn aars gepakt door een van de uitsmijters die nog niet uit de kast was gekomen.
'hier ga ik een topic over openen!' riep TS nog terwijl de uitsmijter hem een cream pie verzorgde, en snel wegrende. TS ging daarna met zijn darmkanaal vol zaad maar naar huis toe.
zou ts de creampie ook uitgefart hebben?quote:
Ik mis een 3e optie: kaas.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:14 schreef TNA het volgende:
Poll: Heeft TS afgelopen nacht gevochten?Ja, in een café. Ja, in zijn droom.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel zou er zijn blijven hangen aan zijn aarsharen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:29 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
zou ts de creampie ook uitgefart hebben?
Je bedoelt clinchen met dirty boxing (vasthouden, hoeken, uppercuts, knieeen, etc) ipv afstand te houden en te boksen en schoppenquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:18 schreef Michielos het volgende:
Och, ik vind het wel een leuk verhaal om te lezen dus ben blij dat hij een topic geopend heeftquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:48 schreef Ypmaha het volgende:
Dan nog, zelfs al was het allemaal waar TS, waarom open je er een topic over. Verwacht je dat je nu een bos bloemen en een taart?
Dom varken, mensenkennis is niet van toepassing op internetquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:17 schreef Flammie het volgende:
[..]
Iemand die niet retarded is prikt daar zo doorheen. Je hebt geen mensenkennis en je kan verhalen niet inschatten op waarde.
met andere woorden: je bent gewoon een domkop
De meeste mensen kunnen het gewoon wel namelijk...
Wat ben jij een godsongelofelijk kansloze kankeruser zeg.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:21 schreef Moordenaar het volgende:
Ik vind het ronduit lachwekkend dat de TS ons probeert te bedonderen met een verhaal dat dermate ongeloofwaardig is dat zelfs dat beest van de fabeltjeskrant in zijn broek schijt van ergenis.
Mee eens... dat die nerd maar eerst eens zijn VMBO afmaakt ofzoquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:57 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat ben jij een godsongelofelijk kansloze kankeruser zeg.
Het waren er meerdere. Het is verder ook niet zo dat ik vecht voor mijn plezier. Ik vecht om te overleven.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:10 schreef Dragorius het volgende:
Je had die uitsmijter natuurlijk ook even een flying armbar kunnen toedienen, maar nee. Te trots he?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het waren er meerdere. Het is verder ook niet zo dat ik vecht voor mijn plezier. Ik vecht om te overleven.
Word.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het waren er meerdere. Het is verder ook niet zo dat ik vecht voor mijn plezier. Ik vecht om te overleven.
[..]
[..]
Ik heb in Italie gezeten, vriend. Russen vechten mij te smerig.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ts ik voel je pijn man![]()
Ik kan ook eerlijk verifiëren dat Ts de waarheid spreekt![]()
Gaan we binnekort weer naar dat nieuwe vechtkamp toe in Rusland?
TS is Neo?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:35 schreef _Led_ het volgende:
Ik weet uit eigen ervaring dat TS zo sterk is dat na het diner al het bestek kromgebogen is
Het scheelt niet veelquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:10 schreef Dragorius het volgende:
Je had die uitsmijter natuurlijk ook even een flying armbar kunnen toedienen, maar nee. Te trots he?
[..]
Ben je van account gewisseld?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:43 schreef Michielos het volgende:
Het is inderdaad zo dat ik via mijn reizen door Azie in contact ben gekomen met wijsgeren en boedhisten. Hierdoor heb ik mij "Chi" eigen gemaakt (eigen maken is een groot woord, ik heb de basis volgens mij wel door). Ik heb in China ook Wing Chun getraind op hoog niveau maar soms heb je geen kracht nodig om een gevecht te winnen. Dedication, rust , meditatie en Chi geven soms de doorslag.
Dit betekend overigens geenszins dat ik er goed in ben. Bij lange na niet. Ik ben verslaanbaar. Ik wil alleen kwijt dat Krav Maga, Wing Chun, MMA uitstekende vechtkunsten voor je zelfvertrouwen en alertheid zijn
Die steroidenfreak was i.i.g. de gebeten hond. Hij heeft het kunnen ervaren
quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:43 schreef Michielos het volgende:
Dit betekend overigens geenszins dat ik er goed in ben. Bij lange na niet. Ik ben verslaanbaar.
Nja, ik ben geen superman ofzo. ik kan wel goed knokken maar alleen als het om overleven gaat (of om te sparren). Ik zou bijvoorbeeld nooit aan Happy slapping ofzo doen (te triest voor woorden). Maar in een uitgaanssituatie is het "of hij of mij". Wat dat betreft ben ik wel blij met mijn skill (en ja.. ik heb de Bas Rutten DVD'squote:Op maandag 26 oktober 2009 12:54 schreef error_404 het volgende:
[..]
Damn, je was net mijn nieuwe held aan het worden TS....
Jij was Murdock , toch?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:54 schreef _Led_ het volgende:
Doet me terugdenken aan mijn dienstjaren in Vietnam...
Uiteindelijk is elke eindbaas verslaanbaar.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:43 schreef Michielos het volgende:
Bij lange na niet. Ik ben verslaanbaar.
quote:
Nee, de TS heeft het met powerpoint gedaanquote:
Sorry, wie ben je?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:55 schreef Michielos het volgende:
Zoals menig KLB'er wel weet, ben ik normaal gesproken een vrij rustige jongen..
...
Michielosquote:
Nee hoor, ook in een uitgaanssituatie is het niet "hij of mij".quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nja, ik ben geen superman ofzo. ik kan wel goed knokken maar alleen als het om overleven gaat (of om te sparren). Ik zou bijvoorbeeld nooit aan Happy slapping ofzo doen (te triest voor woorden). Maar in een uitgaanssituatie is het "of hij of mij". Wat dat betreft ben ik wel blij met mijn skill (en ja.. ik heb de Bas Rutten DVD's![]()
).
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat is de echte versie van het verhaal?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:16 schreef TeenWolf het volgende:
Zoals het echt is gegaan:
TS: sjoow 'wat een lekker ding huh uhu kwijl kwijl'
Michelin mannetje: 'Wat kijk je naar mijn vriendin moet ik je de tyfus slaan?!'
TS: 'ohw sorry, sorry ik ga al weg ik wist niet dat ze bij jou hoorde sorry.'
weijoo jij bent spangquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:07 schreef Flammie het volgende:
Voor alle mensen die het niet willen geloven:
Ik maak dit soort dingen elk weekend wel mee... Er komt nou eenmaal dom volk in discotheken en tsja die zoeken soms ruzie.. ik je rustig vertellen dat ruzie met mij zoeken GEEN goed idee is
Jij en Michielos in een Handicap match vs mij, 27 november in Utrechtquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:07 schreef Flammie het volgende:
Ik maak dit soort dingen elk weekend wel mee... Er komt nou eenmaal dom volk in discotheken en tsja die zoeken soms ruzie.. ik je rustig vertellen dat ruzie met mij zoeken GEEN goed idee is
Ik vecht alleen om te overleven?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:58 schreef Dragorius het volgende:
Michielos, 27 november jij en ik in een octagon, in Utrecht.
No Holds Barred
Exacto, al moet ik toegeven dat die reptilian topics enigszins getroll warenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Michielos![]()
![]()
De anti kakker de enige reptillian (ofzo?) verdrijver en de bruce lee himselve
Dan hoor je daar zelf dus ook bij....quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:07 schreef Flammie het volgende:
Ik maak dit soort dingen elk weekend wel mee... Er komt nou eenmaal dom volk in discotheken en tsja die zoeken soms ruzie.. ik kan je rustig vertellen dat ruzie met mij zoeken GEEN goed idee is
gastquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:08 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Jij en Michielos in een Handicap match vs mij, 27 november in Utrecht
Wat is je powerlevel?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:07 schreef Flammie het volgende:
Ik maak dit soort dingen elk weekend wel mee... Er komt nou eenmaal dom volk in discotheken en tsja die zoeken soms ruzie.. ik kan je rustig vertellen dat ruzie met mij zoeken GEEN goed idee is
nou ja, nu kun je hier grappig proberen te doen, maar ik kan je vertellen dat die mensen die dit grapje wilde proberen met mij het er slecht vanaf gebracht hebben... ik sla er gewoon op hoor... Ik laat me niet koeieneren..quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
weijoo jij bent spangmag ik je pijpen
?
Dan kan ik niet, dan hebben we collecte voor Kinderboerderij Den Goud'n Gulp.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:12 schreef _Led_ het volgende:
Dragorius, Michielos en Flammie met z'n 3en, 13 December No Holds Barred tegen mij,
Sporthal De Schelp in Urk !
Een botergeil gezicht met lekkere tietenquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:55 schreef Michielos het volgende:
Zoals menig KLB'er wel weet, ben ik normaal gesproken een vrij rustige jongen.. Maar deze KLB'ers kennen mijn duistere kant nog niet.. Deze kwam afgelopen nacht aan het licht.
Enfin, tijdens uitgaan raakte ik aan de praat met een vrij leuke meid (ze was wel duits maar had een botergeil gezicht met lekkere tieten).
21 Januari, Sporthal Wetterstins in Tytsjerksteradiel dan ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:13 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan kan ik niet, dan hebben we collecte voor Kinderboerderij Den Goud'n Gulp.
Wie laat zich niet koeieneren?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:10 schreef Flammie het volgende:
[..]
nou ja, nu kun je hier grappig proberen te doen, maar ik kan je vertellen dat die mensen die dit grapje wilde proberen met mij het er slecht vanaf gebracht hebben... ik sla er gewoon op hoor... Ik laat me niet koeieneren..
quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wie laat zich niet koeieneren?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wie laat zich niet koeieneren?
[ afbeelding ]
Geloof me.. dat kun je nu niet en zal je ook nooit kunnen.... velen hebben het geprobeerd vriendquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Je powerlevel bro. Ik wil weten of ik je aan kan.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:18 schreef Michielos het volgende:
Noem het zoals je wil, naar de grond in 5 seconden gaan zequote:Op maandag 26 oktober 2009 13:17 schreef Ragnarock het volgende:
[..]
Dat noem ik vechten als een wijf.
Dat zeggen ze ook altijd tegen Steven Seagal en die slaat ze toch altijd neerquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:17 schreef Flammie het volgende:
[..]
Geloof me.. dat kun je nu niet en zal je ook nooit kunnen.... velen hebben het geprobeerd vriend
Misschien met een headshot.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:17 schreef Flammie het volgende:
[..]
Geloof me.. dat kun je nu niet en zal je ook nooit kunnen.... velen hebben het geprobeerd vriend
Hij komt er wel achter als ie me IRL lastig valtquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:19 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook altijd tegen Steven Seagal en die slaat ze toch altijd neer
Wat een bijdrage aan dit topic lever jij. Even willekeurig komen vermelden dat mensen geen ruzie met je moeten zoeken, want anders.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:20 schreef Flammie het volgende:
[..]
Hij komt er wel achter als ie me IRL lastig valt
Toch welquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Exacto, al moet ik toegeven dat die reptilian topics enigszins getroll waren
Dus mensen die jou willen pijpen sla je in elkaarquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:10 schreef Flammie het volgende:
[..]
nou ja, nu kun je hier grappig proberen te doen, maar ik kan je vertellen dat die mensen die dit grapje wilde proberen met mij het er slecht vanaf gebracht hebben... ik sla er gewoon op hoor... Ik laat me niet koeieneren..
Bijzondere vorm van SMquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dus mensen die jou willen pijpen sla je in elkaar
Ja et is ind wel weer wat nieuwsquote:
Als het mannen zijn wel jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Toch wel?
[..]
Dus mensen die jou willen pijpen sla je in elkaar
Uiteraard. Je bent baas.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:27 schreef Flammie het volgende:
[..]
Als het mannen zijn wel ja
Meiden maken een kansje, mits ze er niet te lelijk uitzien.. ik heb hoge eisen....
als ze te lelijk zijn sla je dr ook gewoon op in?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:27 schreef Flammie het volgende:
[..]
Als het mannen zijn wel ja
Meiden maken een kansje, mits ze er niet te lelijk uitzien.. ik heb hoge eisen....
Nee dan trek ik een zak over der kop HAHAHAHquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
als ze te lelijk zijn sla je dr ook gewoon op in?
zo groot is mijn zak nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:37 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nee dan trek ik een zak over der kop HAHAHAH
Maar ik mis ff een stuk topic ofzo... Wat heb jij nou precies met TS te maken eigenlijk?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:37 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nee dan trek ik een zak over der kop HAHAHAH
quote:
Dat snap ik ook nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:40 schreef error_404 het volgende:
[..]
Maar ik mis ff een stuk topic ofzo... Wat heb jij nou precies met TS te maken eigenlijk?
[..]
Ik kon me gewoon vinden in het verhaalquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:40 schreef error_404 het volgende:
[..]
Maar ik mis ff een stuk topic ofzo... Wat heb jij nou precies met TS te maken eigenlijk?
[..]
je weet toch, I'm almightyyy!quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:17 schreef Flammie het volgende:
[..]
TS, je topic wordt gekaapt!quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:44 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik kon me gewoon vinden in het verhaalmaak het nogmaals zelf aan de lopende band mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Dus jij bent degene die elke zaterdagochtend bij ons in de bakker loopt te vechten om de eerste broodjes?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:51 schreef Flammie het volgende:
Ik zie vechten ook gewoon als een manier om te overleven
Nou, ik bescherm me zelf liever van discotheek schoremquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:55 schreef nookeih het volgende:
[..]
Dus jij bent degene die elke zaterdagochtend bij ons in de bakker loopt te vechten om de eerste broodjes?
Vechten is zo jaar 1500..
Ik zie je al staan, tijgerrr..quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:56 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nou, ik bescherm me zelf liever van discotheek schorem![]()
Dit doe ik door goed geplaatste vuistslagen en trappen uit te delen.. ruzie zoeken met mij is je doodvonnis tekenen
Fuck TS; jij bent mijn nieuwe held!!!!!1!quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:56 schreef Flammie het volgende:
Dit doe ik door goed geplaatste vuistslagen en trappen uit te delen.. ruzie zoeken met mij is je doodvonnis tekenen
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:06 schreef _Led_ het volgende:
ik heb die sjit altijd tijdens het boodschappen doen
quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:27 schreef TeenWolf het volgende:
Het is opgelost, TS heeft meerdere persoonlijkheden in zijn hoofd.
disasociatieve persoonlijksstoornis
Je trekt je broek omlaag en laat ze je goatse-kunstje zien? Evil Eyequote:
Handig als er iemand op je afkomt die door een aandoening z'n handen enkel voor z'n borst kan houden en een beetje raar kan friemelen!quote:
het is een oefening, geen gevechtquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:06 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Handig als er iemand op je afkomt die door een aandoening z'n handen enkel voor z'n borst kan houden en een beetje raar kan friemelen!
Maar tegen een wijd zwaaiende rechtse hoek ?
Simpel, tikje achteruit stappen en als hij uitgezwaaid is met zijn arm op het laagste punt een directe op zijn kaak.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:06 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Handig als er iemand op je afkomt die door een aandoening z'n handen enkel voor z'n borst kan houden en een beetje raar kan friemelen!
Maar tegen een wijd zwaaiende rechtse hoek ?
Meh, mooi dat ie 't zou verliezen van Butterbean.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
het is een oefening, geen gevecht!!!
het is een drill om reflexen te oefenen, het heet sticky hands. Het wil niet zeggen dat je zo gaat vechten
Een wijd zwaaiende rechtse hoek is nog makkelijker als je chi sao principes kent overigens
Dat is misschien meer jouw dingquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:06 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Je trekt je broek omlaag en laat ze je goatse-kunstje zien? Evil Eye
Ben jij echt die koekenbakker dan?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:12 schreef Flammie het volgende:
[..]
Een fan
Ik kan hem je ook geven MET handtekeningDat is beter.
Overigens ook even Modje pm'en want je post ongevraagd mijn foto en deze staat NIET in mijn FOBO en dat is verboden uilskuiken
de rechtergast is/ was amerikaans kampioen kickboxenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:14 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Meh, mooi dat ie 't zou verliezen van Butterbean.
Heeft ie nu zijn doodvonnis getekend, Chuck?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:12 schreef Flammie het volgende:
[..]
Een fan
Ik kan hem je ook geven MET handtekeningDat is beter.
Overigens ook even Modje pm'en want je post ongevraagd mijn foto en deze staat NIET in mijn FOBO en dat is verboden uilskuiken
Echt wel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:16 schreef Michielos het volgende:
[..]
de rechtergast is/ was amerikaans kampioen kickboxenIk denk niet dat die gast met een wild zwaaiende hoek van die andere zou winnen
Hou nou maar weer op, want zo indrukwekkend zag je er niet uit. Iemand met 20-30 kilo meer massa zal je een moeilijke tijd bezorgen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:18 schreef Flammie het volgende:
Ik denk het ook wel hoor... weet je hoe hard zo een hoek aan kan komen >BD
Zo heb ik ook veel gevechten gewonnen
Ik win op techniek... niet op kracht vriendquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hou nou maar weer op, want zo indrukwekkend zag je er niet uit. Iemand met 20-30 kilo meer massa zal je een moeilijke tijd bezorgen.
Dude, in een echt gevecht heb je geen slow-mo, Carmina Burana en tegenstanders die een mooi opzetje voor je maken.quote:
Vechten leer je niet op een fitnessschool of op basis van massa. Rake klappen, gemengd met techniek geven de doorslag. Dat kan elke "niet fitness dude" je vertellen. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de boksers uit Lumpini stadium e.d., dat zijn geen 120kg wegende spierbonken hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hou nou maar weer op, want zo indrukwekkend zag je er niet uit. Iemand met 20-30 kilo meer massa zal je een moeilijke tijd bezorgen.
Laat dat nu een illusie zijn. Kracht is wel degelijk nodig. Je komt er niet met alleen maar techniek, net zoals in voetbal.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:21 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik win op techniek... niet op kracht vriend
En mijn techiek is dodelijk
Dan gaat het idd lightning fast haha daar kan ik wel over meepraten jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dude, in een echt gevecht heb je geen slow-mo, Carmina Burana en tegenstanders die een mooi opzetje voor je maken.
Heus niet.
In een echt gevecht heb je een broek aan met de vlag van Amerika erop.
Ik schop gewoon die gast tussen zijn kloten tot hij om mama jankt... daarna finish ik hetquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Laat dat nu een illusie zijn. Kracht is wel degelijk nodig. Je komt er niet met alleen maar techniek, net zoals in voetbal.
Als je dat gaat ontkennen, dan is elke post van je tot nu toe verzonnen.
ja en hulk hogan is kampioenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dude, in een echt gevecht heb je geen slow-mo, Carmina Burana en tegenstanders die een mooi opzetje voor je maken.
Heus niet.
In een echt gevecht heb je een broek aan met de vlag van Amerika erop.
Check Badr Hari idd, die's niet mad gespierd ofzo maar technisch de beste vechter die er ooit geweest is in de K1.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Vechten leer je niet op een fitnessschool of op basis van massa. Rake klappen, gemengd met techniek geven de doorslag. Dat kan elke "niet fitness dude" je vertellen. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de boksers uit Lumpini stadium e.d., dat zijn geen 120kg wegende spierbonken hoor
De tendens van nu lijkt te zijn "kijk hoe gespierd hij is.. die moet wel lijp zijn" , terwijl dit totaal niet het geval is;)
Enigszins kracht is nodig. Maar kracht hangt totaal niet af van je spiermassa. Dit beweer jij echter welquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Laat dat nu een illusie zijn. Kracht is wel degelijk nodig. Je komt er niet met alleen maar techniek, net zoals in voetbal.
Als je dat gaat ontkennen, dan is elke post van je tot nu toe verzonnen.
Maar het maakt wel degelijk in verschil. Waarom zijn er verschillende gewichtsklasses bij bijvoorbeeld het boksen? Kracht is nodig, het is niet alleen maar techniek. Kracht kan je natuurlijk ook krijgen zonder veel massa, kijk naar Bruce Lee bijvoorbeeld.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Vechten leer je niet op een fitnessschool of op basis van massa. Rake klappen, gemengd met techniek geven de doorslag. Dat kan elke "niet fitness dude" je vertellen. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de boksers uit Lumpini stadium e.d., dat zijn geen 120kg wegende spierbonken hoor
De tendens van nu lijkt te zijn "kijk hoe gespierd hij is.. die moet wel lijp zijn" , terwijl dit totaal niet het geval is;)
Badr Hari is inderdaad een heldquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Check Badr Hari idd, die's niet mad gespierd ofzo maar technisch de beste vechter die er ooit geweest is in de K1.
Een broek met de amerikaanse vlag erop is de doorslaggevende factor.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Enigszins kracht is nodig. Maar kracht hangt totaal niet af van je spiermassa. Dit beweer jij echter wel
Verder is kracht nooit de doorslaggevende factor.
Alleen jammer dat 't zo'n eikel is.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
Badr Hari is inderdaad een heldSupergoede techniek en shizzle
Je moet kunnen vechten, niet dingen kunnen tillen....quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:25 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Maar het maakt wel degelijk in verschil. Waarom zijn er verschillende gewichtsklasses bij bijvoorbeeld het boksen? Kracht is nodig, het is niet alleen maar techniek. Kracht kan je natuurlijk ook krijgen zonder veel massa, kijk naar Bruce Lee bijvoorbeeld.
Ik heb zelf bij het beoefenen wel eens tegenover een echte reus gestaan, en geloof me dat ik daar niks tegen begin als zijn reikwijdte 2x zo groot is als de mijne.
In dat geval raad ik meer oefening aan. het is een leuke anekdote maar mijn Wing Tsun trainer won wel van een mega brede gespierde gast. Het is misschien imponerend, maar geen doorslaggevende factor, echt niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:25 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Maar het maakt wel degelijk in verschil. Waarom zijn er verschillende gewichtsklasses bij bijvoorbeeld het boksen? Kracht is nodig, het is niet alleen maar techniek. Kracht kan je natuurlijk ook krijgen zonder veel massa, kijk naar Bruce Lee bijvoorbeeld.
Ik heb zelf bij het beoefenen wel eens tegenover een echte reus gestaan, en geloof me dat ik daar niks tegen begin als zijn reikwijdte 2x zo groot is als de mijne.
Ik ga er juist vanuit dat jij dat doet.quote:
Sterker nog, het is helemaal geen vereiste....quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:27 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik ga er juist vanuit dat jij dat doet.
Je hebt niet veel masssa, is ook geen ultieme vereiste, maar wat je ook niet hebt is het lichaam van een afgetrainde vechter zoals je die ziet bij Thaise kickboxers, dus hou je in beetje in wat je vechters ervaringen betreft.
Wellicht is het wel een vereiste bij toernooi vechten op hoog niveau ofzo? Ik praat over alledaagse fitnessgasten zonder enige vechtervaring.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:27 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik ga er juist vanuit dat jij dat doet.
Je hebt niet veel masssa, is ook geen ultieme vereiste, maar wat je ook niet hebt is het lichaam van een afgetrainde vechter zoals je die ziet bij Thaise kickboxers, dus hou je in beetje in wat je vechters ervaringen betreft.
Fedor is geweldig, maar zo'n klein lichaam heeft hij niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:28 schreef Flammie het volgende:
Fedor dan.. een klein lomp dik mannetje...
reken maar dat hij je fitness school lens schopt
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:28 schreef Flammie het volgende:
Fedor dan.. een klein lomp dik mannetje...
reken maar dat hij je fitness school lens schopt
En dan nog.. ik vecht in discotheken niet op vecht gala'squote:Op maandag 26 oktober 2009 15:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Fedor is geweldig, maar zo'n klein lichaam heeft hij niet.
Ik kan genoeg kleinere vechters noemen die ik zeer respecteer, maar je kan ook daadwerkelijk aan ze zien, veel massa of niet, dat ze goed getraind zijn. Ik noem bijvoorbeeld Genki Sudo.
Het is niet alleen je lichaam maar vooral je ervaring. Deze gasten vechten elke dag van hun leven. Al zouden ze een papzak zijn, nog steeds kunnen deze gasten een aardig potje knokkenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Fedor is geweldig, maar zo'n klein lichaam heeft hij niet.
Ik kan genoeg kleinere vechters noemen die ik zeer respecteer, maar je kan ook daadwerkelijk aan ze zien, veel massa of niet, dat ze goed getraind zijn. Ik noem bijvoorbeeld Genki Sudo.
Doe mij Mirko Crocop maarquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:31 schreef Dragorius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is 1 van die MMA-fighters tegen wie ik gewoon niet eens zou durven, ben bang voor permanente schade
Nouja, da's meestal van een paar dagen ervoor, dan trekken die plekken pas lekker aanquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:35 schreef Flammie het volgende:
Waarom moeten mensen uberhaubt voldoen aan je favoriete filmheld-profiel om gevechten te kunnen winnen
Vind het nogal een dom statement tbh
En die ziet wel lekker uit met zijn blauwe plekken
Als die op je deur klopt kun je beter preventief stoppen met ademenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:35 schreef Dragorius het volgende:
Mirko Crocop, de politieman anti-terroristeneenheid... daar fuck je ook niet mee nee![]()
Omdat dat een overblijfsel uit oude tijden is, toen het wel om survival of the fittest gingquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:35 schreef Flammie het volgende:
Waarom moeten mensen uberhaubt voldoen aan je favoriete filmheld-profiel om gevechten te kunnen winnen
Vind het nogal een dom statement tbh
En die ziet wel lekker uit met zijn blauwe plekken
Ohja, hij zit bij zo'n anti-terreur unit.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:37 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als die op je deur klopt kun je beter preventief stoppen met ademen
Ze zijn inderdaad heeeeel langzaaam (vooral als ze ook nog eens dronken zijn)...quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:38 schreef Koepert het volgende:
Wel leuk altijd die anabolen-henkies die zo traag als de pest zijn..
K ben 1.95 en ong 90 kg.. Zit er strak genoeg op, maar toch verwachten zulke lui altijd nog dat ik dus wel zal verliezen omdat zij zo gespierd zijnBokstraining is heus wel ergens goed voor..
Dat bedoel ik. Dat train je toch met training? Op een fitness school leer je echt niet hoe je moet vechten maar hoe je dingen moet tillen. Je lichaam ziet er mooier uit maar bokstraining, vechtkunsttraining doe je echt niet voor niks ofzo hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:38 schreef Koepert het volgende:
K ben 1.95 en ong 90 kg.. Zit er strak genoeg op, maar toch verwachten zulke lui altijd nog dat ik dus wel zal verliezen omdat zij zo gespierd zijnBokstraining is heus wel ergens goed voor..
Ik had het in mijn posts ook niet over enorme anabolen gebruikers met enorme dijen die tegen elkaar aanschuren. Een goed gewicht en lichaam zoals jouw lengte/gewicht verhouding is gewoon een geweldig pluspunt. Iemand van 1.80 en zwevend rond de 50-60 kilo gaat gewoon helaas niet zoveel stopping power hebben.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:38 schreef Koepert het volgende:
Jij hebt het de hele tijd over topvechters en yeah daar verlies ik gewoon van... maar een dronken cafe gast die fitness doet en dus breder is dan mij legt het af tegen mijn ninja skills...quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik had het in mijn posts ook niet over enorme anabolen gebruikers met enorme dijen die tegen elkaar aanschuren. Een goed gewicht en lichaam zoals jouw lengte/gewicht verhouding is gewoon een geweldig pluspunt. Iemand van 1.80 en zwevend rond de 50-60 kilo gaat gewoon helaas niet zoveel stopping power hebben.
Ja maar sla jij maar eens een wasmachine naar de 4e verdiepingquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dat train je toch met training? Op een fitness school leer je echt niet hoe je moet vechten maar hoe je dingen moet tillen. Je lichaam ziet er mooier uit maar bokstraining, vechtkunsttraining doe je echt niet voor niks ofzo hoor
Buiten wedstrijden om , in het uitgaansleven e.d., heb je ook meer dan genoeg aan 1 hengst op adamsappel en een knie in lul hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik had het in mijn posts ook niet over enorme anabolen gebruikers met enorme dijen die tegen elkaar aanschuren. Een goed gewicht en lichaam zoals jouw lengte/gewicht verhouding is gewoon een geweldig pluspunt. Iemand van 1.80 en zwevend rond de 50-60 kilo gaat gewoon helaas niet zoveel stopping power hebben.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:42 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja maar sla jij maar eens een wasmachine naar de 4e verdieping
goed om te weten. Wanneer hadden wij die datum geprikt?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:42 schreef Dragorius het volgende:
Ach ik ben door mijn ischias toch in het nadeel, zodra iemand mijn linkerbeen aanpakt is het afgelopen
Daar heb ik dan weer t voordeel dat ik die ook omhoog krijg...quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:42 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja maar sla jij maar eens een wasmachine naar de 4e verdieping
27 november, Utrecht.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
goed om te weten. Wanneer hadden wij die datum geprikt?
Ik zie je al een wasmachine naar de 4de slaanquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:44 schreef Koepert het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer t voordeel dat ik die ook omhoog krijg...
Disclaimer: Tillend, niet slaand.
Ahaaa, je gaat z'n vingers breken met je tenen !quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:45 schreef Dragorius het volgende:
[..]
27 november, Utrecht.
Ik ga winnen door tapout, en wel zo:
[ afbeelding ]
Niemand die het verwacht, hij denkt me in een Drop Toe Ankle Lock te leggen maar helaasquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:52 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ahaaa, je gaat z'n vingers breken met je tenen !
Gast, laat me niet lachenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:56 schreef Flammie het volgende:
[..]
Een BJJ achtergrond vriend... maar ik doe ook graag Muay Thai en andere vechtsportenquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:13 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Gast, laat me niet lachen![]()
Alsof jij ooit iemand dood hebt geslagen/getrapt in een discotheek
Neemt niet weg dat ik weg geloof dat je wel van je af kan slaan, maar als je hier verklaart dat je vrijwel elk weekend bij een vechtpartij betrokken bent dan zoek je het ook wel op. Wat voor achtergrond heb je?
bijna dicht gelukkigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |