Word.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het waren er meerdere. Het is verder ook niet zo dat ik vecht voor mijn plezier. Ik vecht om te overleven.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het waren er meerdere. Het is verder ook niet zo dat ik vecht voor mijn plezier. Ik vecht om te overleven.
[..]
Ik heb in Italie gezeten, vriend. Russen vechten mij te smerig.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ts ik voel je pijn man![]()
Ik kan ook eerlijk verifiėren dat Ts de waarheid spreekt![]()
Gaan we binnekort weer naar dat nieuwe vechtkamp toe in Rusland?
TS is Neo?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:35 schreef _Led_ het volgende:
Ik weet uit eigen ervaring dat TS zo sterk is dat na het diner al het bestek kromgebogen is
Het scheelt niet veelquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:10 schreef Dragorius het volgende:
Je had die uitsmijter natuurlijk ook even een flying armbar kunnen toedienen, maar nee. Te trots he?
[..]
Ben je van account gewisseld?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:43 schreef Michielos het volgende:
Het is inderdaad zo dat ik via mijn reizen door Azie in contact ben gekomen met wijsgeren en boedhisten. Hierdoor heb ik mij "Chi" eigen gemaakt (eigen maken is een groot woord, ik heb de basis volgens mij wel door). Ik heb in China ook Wing Chun getraind op hoog niveau maar soms heb je geen kracht nodig om een gevecht te winnen. Dedication, rust , meditatie en Chi geven soms de doorslag.
Dit betekend overigens geenszins dat ik er goed in ben. Bij lange na niet. Ik ben verslaanbaar. Ik wil alleen kwijt dat Krav Maga, Wing Chun, MMA uitstekende vechtkunsten voor je zelfvertrouwen en alertheid zijn
Die steroidenfreak was i.i.g. de gebeten hond. Hij heeft het kunnen ervaren
quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:43 schreef Michielos het volgende:
Dit betekend overigens geenszins dat ik er goed in ben. Bij lange na niet. Ik ben verslaanbaar.
Nja, ik ben geen superman ofzo. ik kan wel goed knokken maar alleen als het om overleven gaat (of om te sparren). Ik zou bijvoorbeeld nooit aan Happy slapping ofzo doen (te triest voor woorden). Maar in een uitgaanssituatie is het "of hij of mij". Wat dat betreft ben ik wel blij met mijn skill (en ja.. ik heb de Bas Rutten DVD'squote:Op maandag 26 oktober 2009 12:54 schreef error_404 het volgende:
[..]
Damn, je was net mijn nieuwe held aan het worden TS....
Jij was Murdock , toch?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:54 schreef _Led_ het volgende:
Doet me terugdenken aan mijn dienstjaren in Vietnam...
Uiteindelijk is elke eindbaas verslaanbaar.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:43 schreef Michielos het volgende:
Bij lange na niet. Ik ben verslaanbaar.
quote:
Nee, de TS heeft het met powerpoint gedaanquote:
Sorry, wie ben je?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:55 schreef Michielos het volgende:
Zoals menig KLB'er wel weet, ben ik normaal gesproken een vrij rustige jongen..
...
Michielosquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |