quote:Op zondag 25 oktober 2009 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Geweld
Zinloos geweld
Geweld met uitgaan
Erop los timmeren
Moves maken ala Sem Schild met uitgaan
Beloning krijgen van je chickie nadat je iemand hebt afgerost
Weer thuiskomen in de warme woonwagen
Hoi ik ben Dirk en ik kom je in elkaar slaanquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:18 schreef de_boswachter het volgende:
Geweld
Zinloos geweld
Geweld met uitgaan
Erop los timmeren
Moves maken ala Sem Schild met uitgaan
Beloning krijgen van je chickie nadat je iemand hebt afgerost
Weer thuiskomen in de warme woonwagen
quote:Op zondag 25 oktober 2009 21:37 schreef Multivitamine het volgende:
In werkelijkheid waren de rollen gewoon omgedraaid en wilde TS de anabolenfreak hosselen, waardoor de vriendin van laatsgenoemde ingreep en TS in elkaar trapte. Uiteraard hadden de uitsmijters het niet zo op homo's en werd TS de tent uitgeknikkert. Daarna werd hij in een steegje in zijn aars gepakt door een van de uitsmijters die nog niet uit de kast was gekomen.
'hier ga ik een topic over openen!' riep TS nog terwijl de uitsmijter hem een cream pie verzorgde, en snel wegrende. TS ging daarna met zijn darmkanaal vol zaad maar naar huis toe.
zou ts de creampie ook uitgefart hebben?quote:
Ik mis een 3e optie: kaas.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:14 schreef TNA het volgende:
Poll: Heeft TS afgelopen nacht gevochten?Ja, in een café. Ja, in zijn droom.
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel zou er zijn blijven hangen aan zijn aarsharen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 01:29 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
zou ts de creampie ook uitgefart hebben?
Je bedoelt clinchen met dirty boxing (vasthouden, hoeken, uppercuts, knieeen, etc) ipv afstand te houden en te boksen en schoppenquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:18 schreef Michielos het volgende:
Ik kan anders wel even uitleggen waardoor hij me niet raakte.
Op krav maga hebben wij de speer geleerd. Dit principe wil zeggen dat als hij uithaalt, jij er meteen ingaat.
Door mijn vechtervaring deed ik dit ook en hierdoor had hij geen schijn van kans.
vuisten op adamsappel en knietjes in lul FTW !
Och, ik vind het wel een leuk verhaal om te lezen dus ben blij dat hij een topic geopend heeftquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:48 schreef Ypmaha het volgende:
Dan nog, zelfs al was het allemaal waar TS, waarom open je er een topic over. Verwacht je dat je nu een bos bloemen en een taart?
Dom varken, mensenkennis is niet van toepassing op internetquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:17 schreef Flammie het volgende:
[..]
Iemand die niet retarded is prikt daar zo doorheen. Je hebt geen mensenkennis en je kan verhalen niet inschatten op waarde.
met andere woorden: je bent gewoon een domkop
De meeste mensen kunnen het gewoon wel namelijk...
Wat ben jij een godsongelofelijk kansloze kankeruser zeg.quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:21 schreef Moordenaar het volgende:
Ik vind het ronduit lachwekkend dat de TS ons probeert te bedonderen met een verhaal dat dermate ongeloofwaardig is dat zelfs dat beest van de fabeltjeskrant in zijn broek schijt van ergenis.
Mee eens... dat die nerd maar eerst eens zijn VMBO afmaakt ofzoquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:57 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat ben jij een godsongelofelijk kansloze kankeruser zeg.
Het waren er meerdere. Het is verder ook niet zo dat ik vecht voor mijn plezier. Ik vecht om te overleven.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:10 schreef Dragorius het volgende:
Je had die uitsmijter natuurlijk ook even een flying armbar kunnen toedienen, maar nee. Te trots he?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het waren er meerdere. Het is verder ook niet zo dat ik vecht voor mijn plezier. Ik vecht om te overleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |