Mee eens... dat die nerd maar eerst eens zijn VMBO afmaakt ofzoquote:Op maandag 26 oktober 2009 10:57 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Wat ben jij een godsongelofelijk kansloze kankeruser zeg.
Het waren er meerdere. Het is verder ook niet zo dat ik vecht voor mijn plezier. Ik vecht om te overleven.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:10 schreef Dragorius het volgende:
Je had die uitsmijter natuurlijk ook even een flying armbar kunnen toedienen, maar nee. Te trots he?
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het waren er meerdere. Het is verder ook niet zo dat ik vecht voor mijn plezier. Ik vecht om te overleven.
Word.quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
Het waren er meerdere. Het is verder ook niet zo dat ik vecht voor mijn plezier. Ik vecht om te overleven.
[..]
[..]
Ik heb in Italie gezeten, vriend. Russen vechten mij te smerig.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:34 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ts ik voel je pijn man![]()
Ik kan ook eerlijk verifiėren dat Ts de waarheid spreekt![]()
Gaan we binnekort weer naar dat nieuwe vechtkamp toe in Rusland?
TS is Neo?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:35 schreef _Led_ het volgende:
Ik weet uit eigen ervaring dat TS zo sterk is dat na het diner al het bestek kromgebogen is
Het scheelt niet veelquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:10 schreef Dragorius het volgende:
Je had die uitsmijter natuurlijk ook even een flying armbar kunnen toedienen, maar nee. Te trots he?
[..]
Ben je van account gewisseld?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:43 schreef Michielos het volgende:
Het is inderdaad zo dat ik via mijn reizen door Azie in contact ben gekomen met wijsgeren en boedhisten. Hierdoor heb ik mij "Chi" eigen gemaakt (eigen maken is een groot woord, ik heb de basis volgens mij wel door). Ik heb in China ook Wing Chun getraind op hoog niveau maar soms heb je geen kracht nodig om een gevecht te winnen. Dedication, rust , meditatie en Chi geven soms de doorslag.
Dit betekend overigens geenszins dat ik er goed in ben. Bij lange na niet. Ik ben verslaanbaar. Ik wil alleen kwijt dat Krav Maga, Wing Chun, MMA uitstekende vechtkunsten voor je zelfvertrouwen en alertheid zijn
Die steroidenfreak was i.i.g. de gebeten hond. Hij heeft het kunnen ervaren
quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:43 schreef Michielos het volgende:
Dit betekend overigens geenszins dat ik er goed in ben. Bij lange na niet. Ik ben verslaanbaar.
Nja, ik ben geen superman ofzo. ik kan wel goed knokken maar alleen als het om overleven gaat (of om te sparren). Ik zou bijvoorbeeld nooit aan Happy slapping ofzo doen (te triest voor woorden). Maar in een uitgaanssituatie is het "of hij of mij". Wat dat betreft ben ik wel blij met mijn skill (en ja.. ik heb de Bas Rutten DVD'squote:Op maandag 26 oktober 2009 12:54 schreef error_404 het volgende:
[..]
Damn, je was net mijn nieuwe held aan het worden TS....
Jij was Murdock , toch?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:54 schreef _Led_ het volgende:
Doet me terugdenken aan mijn dienstjaren in Vietnam...
Uiteindelijk is elke eindbaas verslaanbaar.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:43 schreef Michielos het volgende:
Bij lange na niet. Ik ben verslaanbaar.
quote:
Nee, de TS heeft het met powerpoint gedaanquote:
Sorry, wie ben je?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:55 schreef Michielos het volgende:
Zoals menig KLB'er wel weet, ben ik normaal gesproken een vrij rustige jongen..
...
Michielosquote:
Nee hoor, ook in een uitgaanssituatie is het niet "hij of mij".quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:56 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nja, ik ben geen superman ofzo. ik kan wel goed knokken maar alleen als het om overleven gaat (of om te sparren). Ik zou bijvoorbeeld nooit aan Happy slapping ofzo doen (te triest voor woorden). Maar in een uitgaanssituatie is het "of hij of mij". Wat dat betreft ben ik wel blij met mijn skill (en ja.. ik heb de Bas Rutten DVD's![]()
).
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:41 schreef banaantjeEE het volgende:
Wat is de echte versie van het verhaal?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:16 schreef TeenWolf het volgende:
Zoals het echt is gegaan:
TS: sjoow 'wat een lekker ding huh uhu kwijl kwijl'
Michelin mannetje: 'Wat kijk je naar mijn vriendin moet ik je de tyfus slaan?!'
TS: 'ohw sorry, sorry ik ga al weg ik wist niet dat ze bij jou hoorde sorry.'
weijoo jij bent spangquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:07 schreef Flammie het volgende:
Voor alle mensen die het niet willen geloven:
Ik maak dit soort dingen elk weekend wel mee... Er komt nou eenmaal dom volk in discotheken en tsja die zoeken soms ruzie.. ik je rustig vertellen dat ruzie met mij zoeken GEEN goed idee is
Jij en Michielos in een Handicap match vs mij, 27 november in Utrechtquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:07 schreef Flammie het volgende:
Ik maak dit soort dingen elk weekend wel mee... Er komt nou eenmaal dom volk in discotheken en tsja die zoeken soms ruzie.. ik je rustig vertellen dat ruzie met mij zoeken GEEN goed idee is
Ik vecht alleen om te overleven?quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:58 schreef Dragorius het volgende:
Michielos, 27 november jij en ik in een octagon, in Utrecht.
No Holds Barred
Exacto, al moet ik toegeven dat die reptilian topics enigszins getroll warenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Michielos![]()
![]()
De anti kakker de enige reptillian (ofzo?) verdrijver en de bruce lee himselve
Dan hoor je daar zelf dus ook bij....quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:07 schreef Flammie het volgende:
Ik maak dit soort dingen elk weekend wel mee... Er komt nou eenmaal dom volk in discotheken en tsja die zoeken soms ruzie.. ik kan je rustig vertellen dat ruzie met mij zoeken GEEN goed idee is
gastquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:08 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Jij en Michielos in een Handicap match vs mij, 27 november in Utrecht
Wat is je powerlevel?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:07 schreef Flammie het volgende:
Ik maak dit soort dingen elk weekend wel mee... Er komt nou eenmaal dom volk in discotheken en tsja die zoeken soms ruzie.. ik kan je rustig vertellen dat ruzie met mij zoeken GEEN goed idee is
nou ja, nu kun je hier grappig proberen te doen, maar ik kan je vertellen dat die mensen die dit grapje wilde proberen met mij het er slecht vanaf gebracht hebben... ik sla er gewoon op hoor... Ik laat me niet koeieneren..quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
weijoo jij bent spangmag ik je pijpen
?
Dan kan ik niet, dan hebben we collecte voor Kinderboerderij Den Goud'n Gulp.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:12 schreef _Led_ het volgende:
Dragorius, Michielos en Flammie met z'n 3en, 13 December No Holds Barred tegen mij,
Sporthal De Schelp in Urk !
Een botergeil gezicht met lekkere tietenquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:55 schreef Michielos het volgende:
Zoals menig KLB'er wel weet, ben ik normaal gesproken een vrij rustige jongen.. Maar deze KLB'ers kennen mijn duistere kant nog niet.. Deze kwam afgelopen nacht aan het licht.
Enfin, tijdens uitgaan raakte ik aan de praat met een vrij leuke meid (ze was wel duits maar had een botergeil gezicht met lekkere tieten).
21 Januari, Sporthal Wetterstins in Tytsjerksteradiel dan ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:13 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan kan ik niet, dan hebben we collecte voor Kinderboerderij Den Goud'n Gulp.
Wie laat zich niet koeieneren?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:10 schreef Flammie het volgende:
[..]
nou ja, nu kun je hier grappig proberen te doen, maar ik kan je vertellen dat die mensen die dit grapje wilde proberen met mij het er slecht vanaf gebracht hebben... ik sla er gewoon op hoor... Ik laat me niet koeieneren..
quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wie laat zich niet koeieneren?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wie laat zich niet koeieneren?
[ afbeelding ]
Geloof me.. dat kun je nu niet en zal je ook nooit kunnen.... velen hebben het geprobeerd vriendquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:16 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Je powerlevel bro. Ik wil weten of ik je aan kan.
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:18 schreef Michielos het volgende:
Ik kan anders wel even uitleggen waardoor hij me niet raakte.
Op krav maga hebben wij de speer geleerd. Dit principe wil zeggen dat als hij uithaalt, jij er meteen ingaat.
Door mijn vechtervaring deed ik dit ook en hierdoor had hij geen schijn van kans.
vuisten op adamsappel en knietjes in lul FTW !
Noem het zoals je wil, naar de grond in 5 seconden gaan zequote:Op maandag 26 oktober 2009 13:17 schreef Ragnarock het volgende:
[..]
Dat noem ik vechten als een wijf.
Dat zeggen ze ook altijd tegen Steven Seagal en die slaat ze toch altijd neerquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:17 schreef Flammie het volgende:
[..]
Geloof me.. dat kun je nu niet en zal je ook nooit kunnen.... velen hebben het geprobeerd vriend
Misschien met een headshot.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:17 schreef Flammie het volgende:
[..]
Geloof me.. dat kun je nu niet en zal je ook nooit kunnen.... velen hebben het geprobeerd vriend
Hij komt er wel achter als ie me IRL lastig valtquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:19 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook altijd tegen Steven Seagal en die slaat ze toch altijd neer
Wat een bijdrage aan dit topic lever jij. Even willekeurig komen vermelden dat mensen geen ruzie met je moeten zoeken, want anders.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:20 schreef Flammie het volgende:
[..]
Hij komt er wel achter als ie me IRL lastig valt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |