Dat zeggen ze ook altijd tegen Steven Seagal en die slaat ze toch altijd neerquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:17 schreef Flammie het volgende:
[..]
Geloof me.. dat kun je nu niet en zal je ook nooit kunnen.... velen hebben het geprobeerd vriend
Misschien met een headshot.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:17 schreef Flammie het volgende:
[..]
Geloof me.. dat kun je nu niet en zal je ook nooit kunnen.... velen hebben het geprobeerd vriend
Hij komt er wel achter als ie me IRL lastig valtquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:19 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook altijd tegen Steven Seagal en die slaat ze toch altijd neer
Wat een bijdrage aan dit topic lever jij. Even willekeurig komen vermelden dat mensen geen ruzie met je moeten zoeken, want anders.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:20 schreef Flammie het volgende:
[..]
Hij komt er wel achter als ie me IRL lastig valt
Toch welquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
Exacto, al moet ik toegeven dat die reptilian topics enigszins getroll waren
Dus mensen die jou willen pijpen sla je in elkaarquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:10 schreef Flammie het volgende:
[..]
nou ja, nu kun je hier grappig proberen te doen, maar ik kan je vertellen dat die mensen die dit grapje wilde proberen met mij het er slecht vanaf gebracht hebben... ik sla er gewoon op hoor... Ik laat me niet koeieneren..
Bijzondere vorm van SMquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Dus mensen die jou willen pijpen sla je in elkaar
Ja et is ind wel weer wat nieuwsquote:
Als het mannen zijn wel jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Toch wel?
[..]
Dus mensen die jou willen pijpen sla je in elkaar
Uiteraard. Je bent baas.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:27 schreef Flammie het volgende:
[..]
Als het mannen zijn wel ja
Meiden maken een kansje, mits ze er niet te lelijk uitzien.. ik heb hoge eisen....
als ze te lelijk zijn sla je dr ook gewoon op in?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:27 schreef Flammie het volgende:
[..]
Als het mannen zijn wel ja
Meiden maken een kansje, mits ze er niet te lelijk uitzien.. ik heb hoge eisen....
Nee dan trek ik een zak over der kop HAHAHAHquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
als ze te lelijk zijn sla je dr ook gewoon op in?
zo groot is mijn zak nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:37 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nee dan trek ik een zak over der kop HAHAHAH
Maar ik mis ff een stuk topic ofzo... Wat heb jij nou precies met TS te maken eigenlijk?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:37 schreef Flammie het volgende:
[..]
Nee dan trek ik een zak over der kop HAHAHAH
quote:
Dat snap ik ook nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:40 schreef error_404 het volgende:
[..]
Maar ik mis ff een stuk topic ofzo... Wat heb jij nou precies met TS te maken eigenlijk?
[..]
Ik kon me gewoon vinden in het verhaalquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:40 schreef error_404 het volgende:
[..]
Maar ik mis ff een stuk topic ofzo... Wat heb jij nou precies met TS te maken eigenlijk?
[..]
je weet toch, I'm almightyyy!quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:17 schreef Flammie het volgende:
[..]
TS, je topic wordt gekaapt!quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:44 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik kon me gewoon vinden in het verhaalmaak het nogmaals zelf aan de lopende band mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Dus jij bent degene die elke zaterdagochtend bij ons in de bakker loopt te vechten om de eerste broodjes?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:51 schreef Flammie het volgende:
Ik zie vechten ook gewoon als een manier om te overleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |