quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:55 schreef Michielos het volgende:
(ze was wel duits maar had een botergeil gezicht met lekkere tieten).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Botergeil.
Eerder Steven Seagal... Hij heeft namelijk ook nooit een schrammetjequote:
Nee.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:14 schreef TNA het volgende:
Poll: Heeft TS afgelopen nacht gevochten?Ja, in een café. Ja, in zijn droom.
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Heeft TS afgelopen nacht gevochten?
Je hebt gestemd op: Ja, in zijn droom.
Je IP is: je moeder.
Nu weet ik zeker dat je verhaal verzonnen is.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:18 schreef Michielos het volgende:
Ik kan anders wel even uitleggen waardoor hij me niet raakte.
Op krav maga hebben wij de speer geleerd. Dit principe wil zeggen dat als hij uithaalt, jij er meteen ingaat.
Door mijn vechtervaring deed ik dit ook en hierdoor had hij geen schijn van kans.
vuisten op adamsappel en knietjes in lul FTW !
Nope, ik was met een grote groep waarvan er 1 de BOB wasquote:
is TSquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:18 schreef Michielos het volgende:
Ik kan anders wel even uitleggen waardoor hij me niet raakte.
Op krav maga hebben wij de speer geleerd. Dit principe wil zeggen dat als hij uithaalt, jij er meteen ingaat.
Door mijn vechtervaring deed ik dit ook en hierdoor had hij geen schijn van kans.
vuisten op adamsappel en knietjes in lul FTW !
**kuch kuch**quote:Wat de beste man niet wist was dat ik in verschillende vechtkampen gezeten heb en ik degrees heb in vechtkunsten als MMA en KRav Maga.
Ach, ze was je archetype toch niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:24 schreef Michielos het volgende:
Nou, ik werd eruit gezet. Ik weet dus de naam niet van die meid en haar nummer heb ik ook niet
TS droomt over gespierde mannenquote:
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, die laatste natuurlijkquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:20 schreef Kevincy het volgende:
[..]
is TS
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
?
was vast een natte droomquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:58 schreef Kriegel het volgende:
En toen werd je wakker met je piemel in je hand. broek op je enkels en een kussen onder je buik.
Dit forum heet toch klaagbaak? Hier mag je toch klagen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:48 schreef Ypmaha het volgende:
Dan nog, zelfs al was het allemaal waar TS, waarom open je er een topic over. Verwacht je dat je nu een bos bloemen en een taart?
Je klaagt over een fictieve gebeurtenis?quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dit forum heet toch klaagbaak? Hier mag je toch klagen?![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Botergeil.
![]()
Nothing to see here, carry on
Beetje te vaak Jambers gekeken?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:55 schreef Michielos het volgende:
Zoals menig KLB'er wel weet, ben ik normaal gesproken een vrij rustige jongen.. Maar deze KLB'ers kennen mijn duistere kant nog niet.. Deze kwam afgelopen nacht aan het licht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |