quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:55 schreef Michielos het volgende:
(ze was wel duits maar had een botergeil gezicht met lekkere tieten).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Botergeil.
Eerder Steven Seagal... Hij heeft namelijk ook nooit een schrammetjequote:
Nee.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:14 schreef TNA het volgende:
Poll: Heeft TS afgelopen nacht gevochten?Ja, in een café. Ja, in zijn droom.
quote:Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Heeft TS afgelopen nacht gevochten?
Je hebt gestemd op: Ja, in zijn droom.
Je IP is: je moeder.
Nu weet ik zeker dat je verhaal verzonnen is.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:18 schreef Michielos het volgende:
Ik kan anders wel even uitleggen waardoor hij me niet raakte.
Op krav maga hebben wij de speer geleerd. Dit principe wil zeggen dat als hij uithaalt, jij er meteen ingaat.
Door mijn vechtervaring deed ik dit ook en hierdoor had hij geen schijn van kans.
vuisten op adamsappel en knietjes in lul FTW !
Nope, ik was met een grote groep waarvan er 1 de BOB wasquote:
is TSquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:18 schreef Michielos het volgende:
Ik kan anders wel even uitleggen waardoor hij me niet raakte.
Op krav maga hebben wij de speer geleerd. Dit principe wil zeggen dat als hij uithaalt, jij er meteen ingaat.
Door mijn vechtervaring deed ik dit ook en hierdoor had hij geen schijn van kans.
vuisten op adamsappel en knietjes in lul FTW !
**kuch kuch**quote:Wat de beste man niet wist was dat ik in verschillende vechtkampen gezeten heb en ik degrees heb in vechtkunsten als MMA en KRav Maga.
Ach, ze was je archetype toch niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:24 schreef Michielos het volgende:
Nou, ik werd eruit gezet. Ik weet dus de naam niet van die meid en haar nummer heb ik ook niet
TS droomt over gespierde mannenquote:
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, die laatste natuurlijkquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:20 schreef Kevincy het volgende:
[..]
is TS
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
?
was vast een natte droomquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:58 schreef Kriegel het volgende:
En toen werd je wakker met je piemel in je hand. broek op je enkels en een kussen onder je buik.
Dit forum heet toch klaagbaak? Hier mag je toch klagen?quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:48 schreef Ypmaha het volgende:
Dan nog, zelfs al was het allemaal waar TS, waarom open je er een topic over. Verwacht je dat je nu een bos bloemen en een taart?
Je klaagt over een fictieve gebeurtenis?quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dit forum heet toch klaagbaak? Hier mag je toch klagen?![]()
quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Botergeil.
![]()
Nothing to see here, carry on
Beetje te vaak Jambers gekeken?quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:55 schreef Michielos het volgende:
Zoals menig KLB'er wel weet, ben ik normaal gesproken een vrij rustige jongen.. Maar deze KLB'ers kennen mijn duistere kant nog niet.. Deze kwam afgelopen nacht aan het licht.
Kom op, open er een topic over dan, kankerjong.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:16 schreef Genius-F het volgende:
Whehe, had ik gister ook maar dat was na het uitgaan. Staan er ineens 2 politiebusjes met honden en een politieauto.
Ja, maar op iemand die als een Bruce-lee wannabe een baggertopic als dit te openen zit ook niemand te wachten.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dit forum heet toch klaagbaak? Hier mag je toch klagen?![]()
De bagger komt anders van jullie, niet van mij.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:43 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ja, maar op iemand die als een Bruce-lee wannabe een baggertopic als dit te openen zit ook niemand te wachten.
Yeah rightquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
De bagger komt anders van jullie, niet van mij.
Het was een goede OP en wel degelijk op waarheid gebaseerd.
Maar niet jouw waarheid. Je hebt dit zien gebeuren en dacht, laat ik de personages veranderen en op Fok! zetten. Misschien gaan mensen me dan stoer vinden.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:46 schreef Michielos het volgende:
[..]
De bagger komt anders van jullie, niet van mij.
Het was een goede OP en wel degelijk op waarheid gebaseerd.
ok, wat is je bewijs?quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:53 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Maar niet jouw waarheid. Je hebt dit zien gebeuren en dacht, laat ik de personages veranderen en op Fok! zetten. Misschien gaan mensen me dan stoer vinden.
Ik hoef me niet te bewijzen, het feit dat je reageert zegt al genoeg.quote:
M.a.w. je schreeuwt in de rondte, je was er geeneens bij en je meent al de waarheid in pacht te hebben.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:57 schreef Kevincy het volgende:
[..]
Ik hoef me niet te bewijzen, het feit dat je reageert zegt al genoeg.
Nee, en een topic in KLB is waterdicht bewijs wou je zeggenquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:59 schreef Michielos het volgende:
[..]
M.a.w. je schreeuwt in de rondte, je was er geeneens bij en je meent al de waarheid in pacht te hebben.
tering!!
pics tijdens een ruzie...quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:05 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Nee, en een topic in KLB is waterdicht bewijs wou je zeggen![]()
![]()
![]()
Waar blijven de pics? Of was je camera stuk?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
pics tijdens een ruzie...
Jij bent een grappenmaker
Jammer, dan blijft het een lulverhaal.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:06 schreef Michielos het volgende:
[..]
pics tijdens een ruzie...
Jij bent een grappenmaker
quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:10 schreef Flammie het volgende:
Ik geloof dit verhaal.
Ik heb zelf ook nogal wat last van haantjes tijdens het uitgaan en meestal schop ik deze gewoon zonder pardon neer voor hun meisje.... moeten ze maar niet zo stoer doen.. Eentje heb ik de WC opgesleurd en verzopen op het toilet en toen moest ie huilen....
Met dit soort mensen moet je gewoon, net zoals TS deed, meteen korte metten maken
Nou, stoer hoor. dat jij dat durft en kanquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:10 schreef Flammie het volgende:
Ik geloof dit verhaal.
Ik heb zelf ook nogal wat last van haantjes tijdens het uitgaan en meestal schop ik deze gewoon zonder pardon neer voor hun meisje.... moeten ze maar niet zo stoer doen.. Eentje heb ik de WC opgesleurd en verzopen op het toilet en toen moest ie huilen....
Met dit soort mensen moet je gewoon, net zoals TS deed, meteen korte metten maken
ontzettend royalquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:30 schreef Maikuuul het volgende:
Fok! het forum waar ook jongens die nooit uitgaan stoer kunnen praten over hun uitgaansbelevenissen
Royal
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Botergeil.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
[..]
[ afbeelding ]HAHAHA!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Botergeil.Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
Dat dusquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:23 schreef Fyodor het volgende:
[..]
**kuch kuch**
BULLSHIT!
Wat voor degree heb jij dan wel in niet MMA?
Idd. Plus dat een echte vechtsporter niet op zo'n manier zou gaan lopen schreeuwen op een forum dat hij een groot en sterk iemand in elkaar geslagen heeft.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:17 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Wat ik TS probeer duidelijk te maken (en wat jij blijkbaar ook niet snapt) is dat nogal triest en vol kapsones overkomt als je dit soort dingen op deze manier op een forum zet. Tuurlijk, het is klaagbaak, maar zet het dan niet zo neer alsof je een staande ovatie en een lintje verwacht. Daar maak je geen vrienden mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |