Hou nou maar weer op, want zo indrukwekkend zag je er niet uit. Iemand met 20-30 kilo meer massa zal je een moeilijke tijd bezorgen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:18 schreef Flammie het volgende:
Ik denk het ook wel hoor... weet je hoe hard zo een hoek aan kan komen >BD
Zo heb ik ook veel gevechten gewonnen
Ik win op techniek... niet op kracht vriendquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hou nou maar weer op, want zo indrukwekkend zag je er niet uit. Iemand met 20-30 kilo meer massa zal je een moeilijke tijd bezorgen.
Dude, in een echt gevecht heb je geen slow-mo, Carmina Burana en tegenstanders die een mooi opzetje voor je maken.quote:
Vechten leer je niet op een fitnessschool of op basis van massa. Rake klappen, gemengd met techniek geven de doorslag. Dat kan elke "niet fitness dude" je vertellen. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de boksers uit Lumpini stadium e.d., dat zijn geen 120kg wegende spierbonken hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:20 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hou nou maar weer op, want zo indrukwekkend zag je er niet uit. Iemand met 20-30 kilo meer massa zal je een moeilijke tijd bezorgen.
Laat dat nu een illusie zijn. Kracht is wel degelijk nodig. Je komt er niet met alleen maar techniek, net zoals in voetbal.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:21 schreef Flammie het volgende:
[..]
Ik win op techniek... niet op kracht vriend
En mijn techiek is dodelijk
Dan gaat het idd lightning fast haha daar kan ik wel over meepraten jaquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dude, in een echt gevecht heb je geen slow-mo, Carmina Burana en tegenstanders die een mooi opzetje voor je maken.
Heus niet.
In een echt gevecht heb je een broek aan met de vlag van Amerika erop.
Ik schop gewoon die gast tussen zijn kloten tot hij om mama jankt... daarna finish ik hetquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Laat dat nu een illusie zijn. Kracht is wel degelijk nodig. Je komt er niet met alleen maar techniek, net zoals in voetbal.
Als je dat gaat ontkennen, dan is elke post van je tot nu toe verzonnen.
ja en hulk hogan is kampioenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Dude, in een echt gevecht heb je geen slow-mo, Carmina Burana en tegenstanders die een mooi opzetje voor je maken.
Heus niet.
In een echt gevecht heb je een broek aan met de vlag van Amerika erop.
Check Badr Hari idd, die's niet mad gespierd ofzo maar technisch de beste vechter die er ooit geweest is in de K1.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Vechten leer je niet op een fitnessschool of op basis van massa. Rake klappen, gemengd met techniek geven de doorslag. Dat kan elke "niet fitness dude" je vertellen. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de boksers uit Lumpini stadium e.d., dat zijn geen 120kg wegende spierbonken hoor
De tendens van nu lijkt te zijn "kijk hoe gespierd hij is.. die moet wel lijp zijn" , terwijl dit totaal niet het geval is;)
Enigszins kracht is nodig. Maar kracht hangt totaal niet af van je spiermassa. Dit beweer jij echter welquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Laat dat nu een illusie zijn. Kracht is wel degelijk nodig. Je komt er niet met alleen maar techniek, net zoals in voetbal.
Als je dat gaat ontkennen, dan is elke post van je tot nu toe verzonnen.
Maar het maakt wel degelijk in verschil. Waarom zijn er verschillende gewichtsklasses bij bijvoorbeeld het boksen? Kracht is nodig, het is niet alleen maar techniek. Kracht kan je natuurlijk ook krijgen zonder veel massa, kijk naar Bruce Lee bijvoorbeeld.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
Vechten leer je niet op een fitnessschool of op basis van massa. Rake klappen, gemengd met techniek geven de doorslag. Dat kan elke "niet fitness dude" je vertellen. Als je bijvoorbeeld kijkt naar de boksers uit Lumpini stadium e.d., dat zijn geen 120kg wegende spierbonken hoor
De tendens van nu lijkt te zijn "kijk hoe gespierd hij is.. die moet wel lijp zijn" , terwijl dit totaal niet het geval is;)
Badr Hari is inderdaad een heldquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:24 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Check Badr Hari idd, die's niet mad gespierd ofzo maar technisch de beste vechter die er ooit geweest is in de K1.
Een broek met de amerikaanse vlag erop is de doorslaggevende factor.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:24 schreef Michielos het volgende:
[..]
Enigszins kracht is nodig. Maar kracht hangt totaal niet af van je spiermassa. Dit beweer jij echter wel
Verder is kracht nooit de doorslaggevende factor.
Alleen jammer dat 't zo'n eikel is.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:25 schreef Michielos het volgende:
[..]
Badr Hari is inderdaad een heldSupergoede techniek en shizzle
Je moet kunnen vechten, niet dingen kunnen tillen....quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:25 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Maar het maakt wel degelijk in verschil. Waarom zijn er verschillende gewichtsklasses bij bijvoorbeeld het boksen? Kracht is nodig, het is niet alleen maar techniek. Kracht kan je natuurlijk ook krijgen zonder veel massa, kijk naar Bruce Lee bijvoorbeeld.
Ik heb zelf bij het beoefenen wel eens tegenover een echte reus gestaan, en geloof me dat ik daar niks tegen begin als zijn reikwijdte 2x zo groot is als de mijne.
In dat geval raad ik meer oefening aan. het is een leuke anekdote maar mijn Wing Tsun trainer won wel van een mega brede gespierde gast. Het is misschien imponerend, maar geen doorslaggevende factor, echt niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:25 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Maar het maakt wel degelijk in verschil. Waarom zijn er verschillende gewichtsklasses bij bijvoorbeeld het boksen? Kracht is nodig, het is niet alleen maar techniek. Kracht kan je natuurlijk ook krijgen zonder veel massa, kijk naar Bruce Lee bijvoorbeeld.
Ik heb zelf bij het beoefenen wel eens tegenover een echte reus gestaan, en geloof me dat ik daar niks tegen begin als zijn reikwijdte 2x zo groot is als de mijne.
Ik ga er juist vanuit dat jij dat doet.quote:
Sterker nog, het is helemaal geen vereiste....quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:27 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik ga er juist vanuit dat jij dat doet.
Je hebt niet veel masssa, is ook geen ultieme vereiste, maar wat je ook niet hebt is het lichaam van een afgetrainde vechter zoals je die ziet bij Thaise kickboxers, dus hou je in beetje in wat je vechters ervaringen betreft.
Wellicht is het wel een vereiste bij toernooi vechten op hoog niveau ofzo? Ik praat over alledaagse fitnessgasten zonder enige vechtervaring.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:27 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik ga er juist vanuit dat jij dat doet.
Je hebt niet veel masssa, is ook geen ultieme vereiste, maar wat je ook niet hebt is het lichaam van een afgetrainde vechter zoals je die ziet bij Thaise kickboxers, dus hou je in beetje in wat je vechters ervaringen betreft.
Fedor is geweldig, maar zo'n klein lichaam heeft hij niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:28 schreef Flammie het volgende:
Fedor dan.. een klein lomp dik mannetje...
reken maar dat hij je fitness school lens schopt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |