quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:28 schreef Flammie het volgende:
Fedor dan.. een klein lomp dik mannetje...
reken maar dat hij je fitness school lens schopt
En dan nog.. ik vecht in discotheken niet op vecht gala'squote:Op maandag 26 oktober 2009 15:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Fedor is geweldig, maar zo'n klein lichaam heeft hij niet.
Ik kan genoeg kleinere vechters noemen die ik zeer respecteer, maar je kan ook daadwerkelijk aan ze zien, veel massa of niet, dat ze goed getraind zijn. Ik noem bijvoorbeeld Genki Sudo.
Het is niet alleen je lichaam maar vooral je ervaring. Deze gasten vechten elke dag van hun leven. Al zouden ze een papzak zijn, nog steeds kunnen deze gasten een aardig potje knokkenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:30 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Fedor is geweldig, maar zo'n klein lichaam heeft hij niet.
Ik kan genoeg kleinere vechters noemen die ik zeer respecteer, maar je kan ook daadwerkelijk aan ze zien, veel massa of niet, dat ze goed getraind zijn. Ik noem bijvoorbeeld Genki Sudo.
Doe mij Mirko Crocop maarquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:31 schreef Dragorius het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is 1 van die MMA-fighters tegen wie ik gewoon niet eens zou durven, ben bang voor permanente schade
Nouja, da's meestal van een paar dagen ervoor, dan trekken die plekken pas lekker aanquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:35 schreef Flammie het volgende:
Waarom moeten mensen uberhaubt voldoen aan je favoriete filmheld-profiel om gevechten te kunnen winnen
Vind het nogal een dom statement tbh
En die ziet wel lekker uit met zijn blauwe plekken
Als die op je deur klopt kun je beter preventief stoppen met ademenquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:35 schreef Dragorius het volgende:
Mirko Crocop, de politieman anti-terroristeneenheid... daar fuck je ook niet mee nee![]()
Omdat dat een overblijfsel uit oude tijden is, toen het wel om survival of the fittest gingquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:35 schreef Flammie het volgende:
Waarom moeten mensen uberhaubt voldoen aan je favoriete filmheld-profiel om gevechten te kunnen winnen
Vind het nogal een dom statement tbh
En die ziet wel lekker uit met zijn blauwe plekken
Ohja, hij zit bij zo'n anti-terreur unit.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:37 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als die op je deur klopt kun je beter preventief stoppen met ademen
Ze zijn inderdaad heeeeel langzaaam (vooral als ze ook nog eens dronken zijn)...quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:38 schreef Koepert het volgende:
Wel leuk altijd die anabolen-henkies die zo traag als de pest zijn..
K ben 1.95 en ong 90 kg.. Zit er strak genoeg op, maar toch verwachten zulke lui altijd nog dat ik dus wel zal verliezen omdat zij zo gespierd zijnBokstraining is heus wel ergens goed voor..
Dat bedoel ik. Dat train je toch met training? Op een fitness school leer je echt niet hoe je moet vechten maar hoe je dingen moet tillen. Je lichaam ziet er mooier uit maar bokstraining, vechtkunsttraining doe je echt niet voor niks ofzo hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:38 schreef Koepert het volgende:
K ben 1.95 en ong 90 kg.. Zit er strak genoeg op, maar toch verwachten zulke lui altijd nog dat ik dus wel zal verliezen omdat zij zo gespierd zijnBokstraining is heus wel ergens goed voor..
Ik had het in mijn posts ook niet over enorme anabolen gebruikers met enorme dijen die tegen elkaar aanschuren. Een goed gewicht en lichaam zoals jouw lengte/gewicht verhouding is gewoon een geweldig pluspunt. Iemand van 1.80 en zwevend rond de 50-60 kilo gaat gewoon helaas niet zoveel stopping power hebben.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:38 schreef Koepert het volgende:
Jij hebt het de hele tijd over topvechters en yeah daar verlies ik gewoon van... maar een dronken cafe gast die fitness doet en dus breder is dan mij legt het af tegen mijn ninja skills...quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik had het in mijn posts ook niet over enorme anabolen gebruikers met enorme dijen die tegen elkaar aanschuren. Een goed gewicht en lichaam zoals jouw lengte/gewicht verhouding is gewoon een geweldig pluspunt. Iemand van 1.80 en zwevend rond de 50-60 kilo gaat gewoon helaas niet zoveel stopping power hebben.
Ja maar sla jij maar eens een wasmachine naar de 4e verdiepingquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Dat train je toch met training? Op een fitness school leer je echt niet hoe je moet vechten maar hoe je dingen moet tillen. Je lichaam ziet er mooier uit maar bokstraining, vechtkunsttraining doe je echt niet voor niks ofzo hoor
Buiten wedstrijden om , in het uitgaansleven e.d., heb je ook meer dan genoeg aan 1 hengst op adamsappel en een knie in lul hoorquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik had het in mijn posts ook niet over enorme anabolen gebruikers met enorme dijen die tegen elkaar aanschuren. Een goed gewicht en lichaam zoals jouw lengte/gewicht verhouding is gewoon een geweldig pluspunt. Iemand van 1.80 en zwevend rond de 50-60 kilo gaat gewoon helaas niet zoveel stopping power hebben.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:42 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja maar sla jij maar eens een wasmachine naar de 4e verdieping
goed om te weten. Wanneer hadden wij die datum geprikt?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:42 schreef Dragorius het volgende:
Ach ik ben door mijn ischias toch in het nadeel, zodra iemand mijn linkerbeen aanpakt is het afgelopen
Daar heb ik dan weer t voordeel dat ik die ook omhoog krijg...quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:42 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ja maar sla jij maar eens een wasmachine naar de 4e verdieping
27 november, Utrecht.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
goed om te weten. Wanneer hadden wij die datum geprikt?
Ik zie je al een wasmachine naar de 4de slaanquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:44 schreef Koepert het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer t voordeel dat ik die ook omhoog krijg...
Disclaimer: Tillend, niet slaand.
Ahaaa, je gaat z'n vingers breken met je tenen !quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:45 schreef Dragorius het volgende:
[..]
27 november, Utrecht.
Ik ga winnen door tapout, en wel zo:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |