Hier verloor je je geloofwaardigheidsnivoquote:Wat de beste man niet wist was dat ik in verschillende vechtkampen gezeten heb en ik degrees heb in vechtkunsten als MMA en Krav Maga en karate en Jiu Jiutsu en Judo en Taekwondo en Boxen en worstelen en Hapkido en kickboxen en capoeira en Savat en armpjedrukken en Aikido en Glima en nog wat meer.
quote:
Niet eens Oud-Romeins voetworstelen en duimworstelen?quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:02 schreef _Led_ het volgende:
Wat de beste man niet wist was dat ik in verschillende vechtkampen gezeten heb in de 2e wereldoorlog en ik degrees heb in vechtkunsten als MMA en Krav Maga en karate en Jiu Jiutsu en Judo en Taekwondo en Boxen en worstelen en Hapkido en kickboxen en capoeira en Savat en armpjedrukken en Aikido en Glima en nog wat meer.
Dan wel een slechtequote:
Daarom sla ik 'm ook minimaal de pleuris.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Iemand die diverse (oosterse) vechtkunsten beheerst weet dat hij die in de praktijk niet uitoefent, danwel in uiterst minimale vorm.
Je verliest je geloofwaardigheid of het niveau daalt.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:03 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hier verloor je je geloofwaardigheidsnivo
Niet eens Karate? Geen wonder dat je vriendelijk verzocht werd naar buiten te gaan. Dit lijkt natuurlijk nergens op.quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:02 schreef _Led_ het volgende:
Wat de beste man niet wist was dat ik in verschillende vechtkampen gezeten heb in de 2e wereldoorlog en ik degrees heb in vechtkunsten als MMA en Krav Maga en karate en in mindere mate ook Jiu Jiutsu en Judo en Taekwondo en Boxen en worstelen en Hapkido en kickboxen en capoeira en Savat en Aikido en Glima. (van tv)
Lees het stuk dat je gequote hebt nou nog eensquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:11 schreef speknek het volgende:
[..]
Niet eens Karate? Geen wonder dat je vriendelijk verzocht werd naar buiten te gaan. Dit lijkt natuurlijk nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |