14, nogwatquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat is jouw snelste tijd?(als je het wilt vertellen want volgens mij ben ik echt heel langzaam)
Ik zit hoog in de 14 secondenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
14, nogwatIk ben een heleboel auto's aan het proberen om de goede te krijgen
Heb alleen de X5 nog niet gehad ongeveer
Ja klasse D sorryquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Uh nu weet ik het niet meer zekerZal even kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:20 schreef Reintji het volgende:
Fok?Dit zou ik niet eens durven delenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moment
![]()
Wanneer komt het FOK!games FM3 toernooi? Ik wacht er nu al op.quote:
Een hele stomme vraag he, maar hoe komen jullie aan die custom afbeeldingen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
!!!! DIE SPOILER
![]()
![]()
Dus rara wie staat er op mijn spuuglelijke drag auto![]()
(zij is wel mooi overigens)
Zelf makenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Een hele stomme vraag he, maar hoe komen jullie aan die custom afbeeldingen?
BMW M5 E60 ofzo??quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ik ben vanaf een uur of 1900 online ofzo..
Dus het moet eerst een F zijn en die geupgrade naar een D voor dragrace.. ok ff zoeken, misschien dat ik nog even wat moet racen om geld te verdienen voor de tuningparts
Ik heb vanmorgen die BMW 5 een dubbele turbo gegeven, de op 1 na dikste banden voor en achter, verlaagd, goeie remmen en wat gewicht er af gehaald. Bijna in de max voor een A klasse, die houdt de porsches makkelijk bij
Rofl !!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
!!!! DIE SPOILER
![]()
![]()
Dus rara wie staat er op mijn spuuglelijke drag auto![]()
(zij is wel mooi overigens)
Hoe de fuck moeilijk is datquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:00 schreef gonzo1979 het volgende:
dit wil ik niet weten![]()
straks ben ik nog meer aan het knippen en plakken dan aan het gummen
dus nooit hequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:00 schreef gonzo1979 het volgende:
dit wil ik niet weten![]()
straks ben ik nog meer aan het knippen en plakken dan aan het gummen
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]Mijn faaldrag auto
Ah ik zie het al Desunoto wil ook eenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:23 schreef Desunoto het volgende:
Dat ! driehoekje moet sterven. Rij je een hele nette ronde zonder de curbstones ook maar aan te raken (want voor dat driehoekje kan je niet voorzichtig genoeg zijn), moet je aan het eind een andere auto voorbij, geeft 'ie ineens weer dat tyfusdriehoekje omdat ik in de slipstream reed.
Of 1 minifoutje op de Nurburgring.. net 4 wielen op het gras en je krijgt dat ding al. En de ergste was nog op Le Mans, eerste chicane van het lange rechte stuk... pak je de curbs mee voor letterlijk een centimeter of 5 en je krijgt hem weer.
Dit verneukt die hot lap leaderboards compleet.
Bij multiplayer krijg ik trouwens steeds de melding dat m'n NAT instellingen niet goed zijn en dat ik daarom niet de lobby inkan... weet iemand hoe je dit oplost?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]Mijn faaldrag auto
Naja dat laatste snap k nog wel... alleen dat driehoekje..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:26 schreef Desunoto het volgende:
Turn 10 moet dat driehoekje uit het spel slopen. Welke debiel heeft het ooit bedacht. En dat van je auto afremmen als je naast de baan komt ook. Wat een rommel.
Ik heb het opgelost door me ports te forwarden voor Forza 3quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:23 schreef Desunoto het volgende:
Dat ! driehoekje moet sterven. Rij je een hele nette ronde zonder de curbstones ook maar aan te raken (want voor dat driehoekje kan je niet voorzichtig genoeg zijn), moet je aan het eind een andere auto voorbij, geeft 'ie ineens weer dat tyfusdriehoekje omdat ik in de slipstream reed.
Of 1 minifoutje op de Nurburgring.. net 4 wielen op het gras en je krijgt dat ding al. En de ergste was nog op Le Mans, eerste chicane van het lange rechte stuk... pak je de curbs mee voor letterlijk een centimeter of 5 en je krijgt hem weer.
Dit verneukt die hot lap leaderboards compleet.
Bij multiplayer krijg ik trouwens steeds de melding dat m'n NAT instellingen niet goed zijn en dat ik daarom niet de lobby inkan... weet iemand hoe je dit oplost?
Wat een dilemma. De reviews lijken het te bevestigen, dit is de beste Forza ooit. Maar wat nu als ik een X360 koop, en GT5 lijkt net zo goed of zelfs beter te zijn? Dan maar een PS3? Dan ben ik voor twee games alleen al 600+ euro kwijt. Dus: wachten voor GT5 en dan pas een besluit nemen? Ja maar als GT5 uit is, is Forza 3 weer verleden tijd en is iedereen weer iets anders aan het spelen.quote:
Nee hoor... Die forza community blijft wel... Forza 2 werd ook nog heel veel gespeeld tot voor kortquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:50 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Wat een dilemma. De reviews lijken het te bevestigen, dit is de beste Forza ooit. Maar wat nu als ik een X360 koop, en GT5 lijkt net zo goed of zelfs beter te zijn? Dan maar een PS3? Dan ben ik voor twee games alleen al 600+ euro kwijt. Dus: wachten voor GT5 en dan pas een besluit nemen? Ja maar als GT5 uit is, is Forza 3 weer verleden tijd en is iedereen weer iets anders aan het spelen.![]()
Ja dat Fok! logo van de auto in de FP is van mij, ik zal straks eens kijken of ik op Storefront kan komen. Op dit moment krijg ik steeds een error over Parental Settings ofzo.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:49 schreef DutchErrorist het volgende:
Iemand moet het fok logo op storefront zetten
Oh minder want hij past wel op mijn mooie silvia emo.gifquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:26 schreef Justinn het volgende:
[..]
Ja dat Fok! logo van de auto in de FP is van mij, ik zal morgen eens kijken of ik op StoreFront kan komen. Op dit moment krijg ik steeds een error over Parental Settings ofzo.!
Baasquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:33 schreef Justinn het volgende:
Fok! logo staat voor 1000 credits op Storefront. Even zoeken op "fok" en je hebt hem.
Hoe weet je dat jouw auto die je hebt gebruikt voor die tijd even snel is als die gast die op #2 staat? En, trouwens, wat betekent dat icoon onder 'Auto'? Je gaat me toch niet vertellen dat je die tijd hebt neergezet zonder zelf te schakelen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:33 schreef DJ_ het volgende:
kleine verbetering , nu kan ik er nog van genieten totdat de rest van de wereld ook het spel heeft
[ afbeelding ]
Trouwens, is die smiley op jouw auto ook ergens te downloaden vanaf Storefront?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:32 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh minder want hij past wel op mijn mooie silvia emo.gif
[ afbeelding ]
Nog niet want hij is niet helemaal netjes gedaan, gewoon snelquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:39 schreef Justinn het volgende:
[..]
Trouwens, is die smiley op jouw auto ook ergens te downloaden vanaf Storefront?
aan het getal naast de A , dat is A600 en dus het max voordat je auto onder de S klasse valtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:36 schreef Wii-Style het volgende:
Ik kijk filmpjes op youtube, en wat heeft dit spel toch een uitstekende presentatie. Cockpit view ziet er echt niet uit, maar hoodcam is gelukkig wel mooi.
[..]
Hoe weet je dat jouw auto die je hebt gebruikt voor die tijd even snel is als die gast die op #2 staat? En, trouwens, wat betekent dat icoon onder 'Auto'? Je gaat me toch niet vertellen dat je die tijd hebt neergezet zonder zelf te schakelen.
Af laten koelen, morgen opnieuw proberen.quote:
Gezien ie al na een minuut ermee ophield valt er niet zo veel af te koelenquote:Op zondag 25 oktober 2009 00:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Af laten koelen, morgen opnieuw proberen.
die 2de foto is erg cool!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
!
Bastard, PierreTT, nog iemand en ik(sorry naam vergeten)
Waarom gaan er de afgelopen 24 uur zoveel kapotquote:
dat is een beste roll geweestquote:Op zondag 25 oktober 2009 06:59 schreef Klonk het volgende:
ik haalde de 400 net niet, maar na een paar runs op het circuit van LeMans was deze Veyron wel toe aan een nieuw laklaagje
[ afbeelding ]
Hup ga maar snel naar het topic van bumpercarsimulator 5quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:20 schreef Nero22 het volgende:
Best een faalspel. Die coureur schakelt niet eens.
In dat spel heb je ook geen schakel animatie volgens mij.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hup ga maar snel naar het topic van bumpercarsimulator 5
Jawelquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:43 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
In dat spel heb je ook geen schakel animatie volgens mij.
Ik rijd graag in cockpitview en het viel me ineens op. In PGR had je namelijk wel een animatie.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Hup ga maar snel naar het topic van bumpercarsimulator 5
Het viel je pas op na een tijdje? dat zegt me genoeg. Overigens haat ik zo'n vertraagde schakel animatie bij handmatig schakelenquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:31 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik rijd graag in cockpitview en het viel me ineens op. In PGR had je namelijk wel een animatie.
Ik speel nu pas een paar uur hè.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het viel je pas op na een tijdje? dat zegt me genoeg. Overigens haat ik zo'n vertraagde schakel animatie bij handmatig schakelen
Het is dus ook niet echt nuttig. Aangezien ze in spellen toch altijd te laat schakelenquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:42 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik speel nu pas een paar uur hè.![]()
Ik lette er niet echt op eigenlijk, moest de ogen op de weg houden...
ken blockquote:Op zondag 25 oktober 2009 12:51 schreef Mr.Incredible het volgende:
Na het kopen van de Subaru Impreza deze meteen maar een paint job gegeven:
[ afbeelding ]
Gamertag: InstaKill 83
Cool!quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:51 schreef Mr.Incredible het volgende:
[ afbeelding ]
Bij manual gearbox is het ook gewoon niet te animeren. Iedereen schakelt anders en dus op een ander moment. Het voorspellen van dat moment is nodig omdat de beweging naar de pook al een halve tel duurt. Bij automatic gearbox zou het wel mogelijk moeten zijn.quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:44 schreef DutchErrorist het volgende:
Het is dus ook niet echt nuttig. Aangezien ze in spellen toch altijd te laat schakelen
Top!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 22:33 schreef Justinn het volgende:
Fok! logo staat voor 1000 credits op Storefront. Even zoeken op "fok" en je hebt hem.
Nice!quote:Op zondag 25 oktober 2009 12:51 schreef Mr.Incredible het volgende:
Presentquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:02 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ken block
zit hier trouwens een thom2289 op t forum ? ( ik accepteer nooit zo maar iemand )
ok aangenomen in dat gevalquote:
Afhankelijk van je wensen natuurlijk. Ik heb ze er beide opstaan.quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:50 schreef appelsjap het volgende:
is het verstandig om beide dvd's te installeren? Of kun je beter alleen disc 2 installeren?
Als je allebei de dvd's installeert is hij "iets" sneller. Reken op een verschil van ongeveer 5 seconden sneller op een tijd van 30 secondequote:Op zondag 25 oktober 2009 13:50 schreef appelsjap het volgende:
is het verstandig om beide dvd's te installeren? Of kun je beter alleen disc 2 installeren?
kheb heel geen drag auto , heb t zelfs nog nooit gedaan .quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:31 schreef DutchErrorist het volgende:
Wie durft het tegen mijn A600 datsun op te nemen in een dragrace op 1/2 mile?
Haha ik zit al die dragraces nu te doenquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:39 schreef DJ_ het volgende:
[..]
kheb heel geen drag auto , heb t zelfs nog nooit gedaan .
ben alleen nog maar met season play bezig geweest
bij forza 2 kon je gewoon racen met stock auto's en met je eigen als je wou . en dat kon in instellen bij de search of je tune wou of stock . heb het bij 3 nog niet geprobeerd maar ik lijk me dat dat het zelfde gaat of beter .quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:08 schreef Tobi-wan het volgende:
Even een vraagje, moet je je auto (net als in Forza 1) tunen om mee te draaien online? Dat was een groot nadeel voor mij toen en ook de reden dat ik forza 1 niet veel online heb gespeeld.
Met pgr2 had ik online denk 70% 1st place omdat iedereen dan gelijk is met het kiezen van auto's. Met forza werd ik er altijd uitgereden omdat andere auto's gewoon sneller/beter afgesteld waren.
Nu kan je helemaal niets tunen (ja zometeen in een patch wordt het mogelijk gemaakt op een tune te laden, niet te veranderen nog steeds) en rij je vooral met stock auto's.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
bij forza 2 kon je gewoon racen met stock auto's en met je eigen als je wou . en dat kon in instellen bij de search of je tune wou of stock . heb het bij 3 nog niet geprobeerd maar ik lijk me dat dat het zelfde gaat of beter .
Jaquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:31 schreef DutchErrorist het volgende:
Wie durft het tegen mijn A600 datsun op te nemen in een dragrace op 1/2 mile?
Nee, je hoeft juist niets te tunen. Dat hebben ze eruit gesloopt. Je zou tunings kunnen laden over een aantal weken als de patch uit is, maar dat niet echt nodig/mogelijk als je met standaard auto's rijdt.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:29 schreef Tobi-wan het volgende:
Als het echt niet anders kan moet ik ook maar gaan tunen (lees: internetten). Op het moment is er geen betere race game dan forza op de 360 (voor zover ik weet).
Je merkt het verschil wel duidelijk, in mijn ogen nog beter dan bij Forza 2. Maar je moet nog steeds wel veel tijd er in willen steken... procentje omhoog, benchmark, procentje laag, benchmark, procentje omlaag, testrit etc...quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:29 schreef Tobi-wan het volgende:
Als het echt niet anders kan moet ik ook maar gaan tunen (lees: internetten). Op het moment is er geen betere race game dan forza op de 360 (voor zover ik weet).
en dan straks weer tegen een lager bedrag terugkopen of de race opnieuw doen om de auto weer te winnenquote:Op zondag 25 oktober 2009 14:53 schreef Desunoto het volgende:
Veyron vanmorgen gewonnen en meteen weer verkocht. Makkelijke 700.000voordat iedereen er straks een heeft.
Volgens mij krijg je geen auto's meer als je zo'n serie races wint, maar wanneer je driver level omhoog gaat.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:36 schreef FJD het volgende:
[..]
en dan straks weer tegen een lager bedrag terugkopen of de race opnieuw doen om de auto weer te winnen
Je kan hem maar 1 keer winnen bij level 30 he. En inderdaad, over een week of zo zullen ze te koop staan voor veel minder. Ik denk nog lager dan 100.000. Dus als je er nu een hebt kan je flink winst maken. Zelfde geldt voor de Lamborghini Reventon. Die krijg je nog eerder en ik had hem verkocht voor 500.000 gisteren. Als je nu kijkt zie je ze alweer voor 300.000 te koop staan. En het gaat alleen maar dalen.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:36 schreef FJD het volgende:
[..]
en dan straks weer tegen een lager bedrag terugkopen of de race opnieuw doen om de auto weer te winnen
Mja is echt irritant.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:38 schreef Desunoto het volgende:
Veyron krijg je bij level 30.
Dat gedoe met uncertified laps begint me echt op m'n zenuwen te werken. Je krijgt blijkbaar ook zo'n penalty als iemand 2 seconden achter je in jouw slipstream rijdt. What the fuck? Hoe krijg je daar voordeel uit dan? Dit moeten ze, samen met dat onrealistisch snel afremmen als je van de baan gaat op sommige stukken, echt uit het spel slopen.
ik heb zoveel lol gehad met forza2 een keer samen met een brit , we reden op newyork en het ging zo kut dat we allebij onzo auto zo erg gesloopt hadden dat we harder achteruit konden rijden als vooruit .quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:35 schreef DutchErrorist het volgende:
Haha geniaal ik zit nu met iemand te dragrace te grappig
Oh is het daarom dat ik aan het begin van rondes gewoon weer een driehoekje krijg? Ik snapte er al geen ene flikker van dat ik op het moment dat ik over de finish reed, weer zo'n tyfusdriehoekje kreeg... Nog steeds vind ik het bizar en nergens op slaan inderdaad, en het is te hopen dat T10 dat fixt bij de volgende update. Dat je langzamer gaat als je op het grind/gras/wat dan ook komt is nog wel te begrijpen, maar hele rondes kwijtraken bij je tijden omdat er iemand achter je rijdt is dikke bullshit.quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:38 schreef Desunoto het volgende:
Dat gedoe met uncertified laps begint me echt op m'n zenuwen te werken. Je krijgt blijkbaar ook zo'n penalty als iemand 2 seconden achter je in jouw slipstream rijdt. What the fuck? Hoe krijg je daar voordeel uit dan? Dit moeten ze, samen met dat onrealistisch snel afremmen als je van de baan gaat op sommige stukken, echt uit het spel slopen.
lol vet , zijn die van jou ?quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:43 schreef Wii-Style het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Japan heeft forza ook gekregen hoorquote:Op zondag 25 oktober 2009 15:43 schreef Wii-Style het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt ja. Je mag in de laatste sector (dus dat zijn vaak nog meerdere bochten ook) geen penalty krijgen, anders begin je de volgende ronde ermee. Dat houdt dus in: in niemandsland rijden (want je mag niet slipstreamen en niet geslipstreamd worden), curbstones vermijden en zelfs de lichtste aanraking met de muur mag niet, ook al verlies je er alleen maar mee...quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:42 schreef Beezz het volgende:
[..]
Mja is echt irritant.
Soms kom je de finish over na een ronde met een penalty, heb je zodra je de finish overkomt weer die penalty, niks niet rewind gebruikt of iets aangeraakt, maar je komt over de finish en dat mag niet blijkbaar ofzo... Je raakte de witte lijn aan met je banden
Die zijn op 2chan gepost (japanse site). Als jij mij ooit dat soort anime-shit op m'n auto ziet plakken mag je me een pak slaag geven.quote:
Oo, ik hoef nog maar 17000 credits tot level 30quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:38 schreef Desunoto het volgende:
Ik zit nog maar op level 18quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:55 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Oo, ik hoef nog maar 17000 credits tot level 30DIe Reventon heb ik trouwens ook nog steeds ongebruikt staan... gister wel mijn 1961 (?) Corvette verkocht voor 90000 credits
Ik zou het graag willen, maar ik heb hier op mijn werk even geen Xbox voorhandenquote:
Verdorie!quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zou het graag willen, maar ik heb hier op mijn werk even geen Xbox voorhanden
Dat meen je niet serieus mag ik hopenquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:17 schreef Desunoto het volgende:
Whehe
[ afbeelding ]
Zag ik net op de Forza forums. Falseywoo heeft hem in z'n storefront. Ik ga hem kopen.
Ja sorry, 23.00 ben ik weer terugquote:
quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:17 schreef Desunoto het volgende:
Whehe
[ afbeelding ]
Zag ik net op de Forza forums. Falseywoo heeft hem in z'n storefront. Ik ga hem kopen.
Ik heb ook met mijn Drag Queen de 1/4 mile gereden, en stond ook ergens in de top 20... even opzoeken straksquote:Op zondag 25 oktober 2009 17:45 schreef DutchErrorist het volgende:
Op de 1/2 mile sta ik 11e van de 1379(met mijn pimp datsun)
nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
niet
AhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb net even wat tutorials gekeken, man daar zit een partij werk in... wel leuk om een keer te doen, ik ga me er nog wel een keer aan wagen
Heeft iemand nog zin om rond 12u vanavond te scheuren?
Half bezopen is weggegooid geld.
als ik nog nuchter benquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:19 schreef PierreTT het volgende:
[..]
AhaIk heb net even wat tutorials gekeken, man daar zit een partij werk in... wel leuk om een keer te doen, ik ga me er nog wel een keer aan wagen
Heeft iemand nog zin om rond 12u vanavond te scheuren?
ge-addquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Heb ik jou al op live? Zo nee, voeg me even toePeteWhyer
zijn er nog steeds en in overvloedquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:42 schreef Desunoto het volgende:
Zijn er eigenlijk time trials? Ik vond die wel leuk in Forza 2 toen. Sta overall daar nog 250ste of zo.
Maar in Forza 3 zijn ze er niet meer?
free playquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:48 schreef Desunoto het volgende:
Ik bedoel de echte time trials, niet de hot lap leaderboards.
Maar waar zijn ze dan?
Oké, zal eens kijken vanavond.quote:
Die kans loop je wel ja.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:53 schreef _Ollie het volgende:
Pff... Wilde ik vanmiddag voor het eerst Forza 3 gaan spelen, krijg ik na 10 min Red Ring of Death (Q1, Q3 en Q4). Ik baalde behoorlijk! Heb ik paar dagen moeten wachten en dan dit. Maar het gekke is, 10 min. later kon ik gewoon weer spelen! Loop ik nu de kans dat ie binnenkort wel echt kapot gaat?
quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Oké, zal eens kijken vanavond.![]()
[..]
Die kans loop je wel ja.
er is een achievement voor dus dat moet wel ergens staan dan neem ik aanquote:Lapper
Complete a Time Trial.
10
Locked
Baasquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik breng jullie de..... Datsun 501 #19 Rookworstracer
[ afbeelding ]
(Check die chrome velgjes)
Ik heb hem wel al gehaald, maar ik weet niet meer waar ie zatquote:Op zondag 25 oktober 2009 18:59 schreef Desunoto het volgende:
Ja dat dacht ik dus ook maar vinden kan ik het niet.
Maar ik zal vanavond wel eens alles uitpluizen.
Gast!!quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik breng jullie de..... Datsun 501 #19 Rookworstracer
[ afbeelding ]
(Check die chrome velgjes)
Die drag races unlock je geloof ik als je drivel level 10 bent. En drift races tegen de AI zijn er niet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:04 schreef Rickjee het volgende:
hmm,, waar kan ik die draft races, en drift races doen? hoe zie ik welk type wat is?
want ik ben gewoon royaal veel aan het racen, gewoon wat uit de event list, neem aan dat dat ook de bedoeling is?
Precies, ik werk normaal ook het seizoen af, maar als ie 3 opties geeft waar ik even geen zin in heb, dan pak ik gewoon een event uit de lijst die me aanspreekt... vaak daarna krijg je ineens weer andere events voorgeschoteld bij het seizoenquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:35 schreef Beezz het volgende:
[..]
Die drag races unlock je geloof ik als je drivel level 10 bent. En drift races tegen de AI zijn er niet.
En je kan idd via die Event List gewoon racen, maar dan blijf je wel in hetzelfde seizoen. Ik ben meestal met dat seizoen bezig, ben nu bijna klaar met de 3e. Af en toe doe ik dan 'losse' events ertussen uit die lijst.
Ook alquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:52 schreef Wells.p het volgende:
Ik heb het spel gister gekocht alleen geen tijd om te spelen wou ik hem vandaag gaan spelen krijg ik een RROD![]()
ik ook! maar kon 10 min later wel weer spelen gek genoeg..quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:52 schreef Wells.p het volgende:
Ik heb het spel gister gekocht alleen geen tijd om te spelen wou ik hem vandaag gaan spelen krijg ik een RROD
Ook al
Die moet je gewoon bestellen volgens mij, als ze al niet op zijnquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:01 schreef trance_fan het volgende:
Weet iemand of er in Zeeland ergens een winkel is die de Fanatec stuurtjes verkopen. Na 3 dagen forza spelen is mijn MS wheel een beetje gaar aan et worden. Het gaat dus om deze stuurtjes
Kan je ook gewoon in quickplay doen of hotlapquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:29 schreef FJD het volgende:
Via t leaderboard kun je een drag race doen zonder dat je lvl10 bent. Foutje gok ik
Is dat niet de LE die je oa. bij play.com kreeg?quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:15 schreef DJ_ het volgende:
Paint skills, jammer dat het niet op de 5.2 versie past =(
[ afbeelding ]
en van boven
[ afbeelding ]
Nee manquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:36 schreef existenz het volgende:
[..]
Is dat niet de LE die je oa. bij play.com kreeg?
Welke is dat dan?quote:
dat is dezequote:Op zondag 25 oktober 2009 21:36 schreef existenz het volgende:
[..]
Is dat niet de LE die je oa. bij play.com kreeg?
Goed planquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:39 schreef existenz het volgende:
gamertag is exiss voor als ik hem heb. En ik ga me weer sterk maken voor een FOK! compo
Dat is leukerquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Goed planOf toernooien, elke week een race met verschillende voorwaarden
Ik wil best even een opzetje maken voor zo'n toernooi, opzich is dat wel leukquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat is leuker
Trouwens, zodra ik 400,000 heb koop ik een Aston Martin, die blauw met oranjeWat een ding
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:21 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik wil best even een opzetje maken voor zo'n toernooi, opzich is dat wel leuk
Die blauw met oranje? Welke is dat?
Zolang jij weer met een trage dikke volvo gaat racen vind ik het bestquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:39 schreef existenz het volgende:
gamertag is exiss voor als ik hem heb. En ik ga me weer sterk maken voor een FOK! compo
Flashbackquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:23 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Zolang jij weer met een trage dikke volvo gaat racen vind ik het best
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:24 schreef Wii-Style het volgende:
Forza bowling:
Aanloop
[ afbeelding ]
Strike? Of misschien een spare
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:24 schreef Wii-Style het volgende:
Forza bowling:
Aanloop
[ afbeelding ]
Strike? Of misschien een spare
[ afbeelding ]
Mooie tijden waren datquote:
hehe, jullie met je lotusjes in de bochten in mijn bumper hangen en hopen dat ik een foutje maakte met mijn zware 4wd uber volvoquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:41 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat![]()
Nu alleen hopen dat ik niet achter Exiss terecht kom
Neuj, ik reed met 15 seconden voorsprong comfortabel naar de overwinning omdat ik de enige was die niet achter jou vast zatquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:44 schreef existenz het volgende:
[..]
hehe, jullie met je lotusjes in de bochten in mijn bumper hangen en hopen dat ik een foutje maakte met mijn zware 4wd uber volvo
Ik ga zo een race doen met PierreTT volgens mijquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:54 schreef SoldMayor het volgende:
Iemand een online race doen ofzo?
Heb nog niet gedaan met FORZA 3 dus weet niet helemaal precies hoe het werkt dan![]()
Maar dit spel is echt zo ontzettend vet.
Ben net thuis van mn werk, ga nu de boel aangooienquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ga zo een race doen met PierreTT volgens mij
ja nee uiteraardquote:
Designs passen altijd maar op 1 auto, vinylgroups passen op elke auto.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:01 schreef Reintji het volgende:
Heb een design gekocht van DC shoes/Nitro Circus maar dat is gelocked. Past het dan alleen op een Subaru STi WRX(daar zit hij op)? Dacht dat het locken alleen te maken had met het feit dat je het niet zelf kunt verkopen of aanpassen.
(ff quoten met afbeelding, sorry)quote:
| 1 |
Nee, ik kan gewoon inloggen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:09 schreef _GdR_ het volgende:
Als iemand op aanmelding klikt bij www.xbox.nl krijgen jullie dan ook de volgende mooie melding?
[ code verwijderd ]
Blijft natuurlijk microsoft
gebruik je firefox? Daarmee kan ik niet inloggen. In safari werk het gewoon wel.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:16 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Nee, ik kan gewoon inloggen.
Als ik echter bij ForzaMotorsport.net inlog, en dan klik op 'my forza', dan krijg ik wel een timeout
Kies de eerste bijna vierkante layout (volgens mij D)quote:Op maandag 26 oktober 2009 11:30 schreef Cryothic het volgende:
[..]
(ff quoten met afbeelding, sorry)
Hoe krijg je die auto daar?
Ik zag volgens mij alleen maar betonnen barriers richting die loodsen.
Wat mij opzich nog wel vet had geleken, was zo'n photomode als in GT4... dat er gewoon een aantal non-race locaties waren, waar je je auto neer kan zetten.
quote:
Wanneer ben je weer vrijquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:06 schreef PierreTT het volgende:
[..]
HIj wordt nog veel mooier, binnenkort meer
Oh tof kunnen we straks nog racenquote:
Je hebt een PM betreffende de Drag Queenquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:12 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh tof kunnen we straks nog racenIk ga zo even season play doen en wellicht designen en dan nog wat racen
Hihi, de oudste had vorige week herfstvakantie bij onsquote:
Thanks, nu voel ik me weer jongquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Hihi, de oudste had vorige week herfstvakantie bij ons
Zo, voel ik me ook weer eens oud
Nee, dragracen en driften zit ook in Season Play. Drift kan je aanzetten door op je D-Pad naar links te drukken geloof ik, voor dragracen moet je even de events doorkijken, staan ergens rechtsquote:Op maandag 26 oktober 2009 14:55 schreef Metalfreak het volgende:
Dat dragracen en driften is dat nu alleen maar beschikbaar als je online racet? Heb nooit zo'n zin om een xbox live abo te nemen... Ben het in elk geval nog niet tegengekomen in de season play en ik zit nu op driver level 14 of zo. Ik vind de AI op sommige momenten wel vrij irritant, zelden een race gehad waarbij ik niet minimaal 1 auto aantikte...
Ik neem de moeite niet eens.. maar ze zijn er wel streng op meen ik hoor, ze doen er wel wat tegen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:01 schreef Cryothic het volgende:
Hoe doen jullie dat met die nazi-vinyl groups?
ik heb er inmiddels 1 ge-report... maar volgens mij is het dwijlen met de kraan open
Ik ga zo even kijken, ik moet hier thuis nog even wat dingen regelen en dan gaan we ff racen!quote:Op maandag 26 oktober 2009 14:58 schreef DutchErrorist het volgende:
Hey PierreTT zie mijn storefrontHij is niet helemaal netjes dus misschien moet je er even een donkergeel vierkantje achter gooien als je snapt wat ik bedoel
Nog niet tegengekomen eigenlijk?quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:01 schreef Cryothic het volgende:
Hoe doen jullie dat met die nazi-vinyl groups?
ik heb er inmiddels 1 ge-report... maar volgens mij is het dwijlen met de kraan open
ik mocht ook geen foto uploaden met de naam "crap" dat was offensivequote:Op maandag 26 oktober 2009 15:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik neem de moeite niet eens.. maar ze zijn er wel streng op meen ik hoor, ze doen er wel wat tegen.
Ik 1 vinyl met de naam homo, en hema, beiden mochten nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik mocht ook geen foto uploaden met de naam "crap" dat was offensive
hahah staan daar 4 geile chineesjes bij en jij begint over de velgen..quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:19 schreef Bastard het volgende:
Mooie kleur ookVlgs mij hebben we in Forza niet van die velgen waar alleen een gedeelte gepaint kan worden toch?
The gaydar is strong with this onequote:Op maandag 26 oktober 2009 16:26 schreef ErwinEHVNL het volgende:
hahah staan daar 4 geile chineesjes bij en jij begint over de velgen..
Die oranje valt ook meer op en die scheurt ook harderquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:26 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
hahah staan daar 4 geile chineesjes bij en jij begint over de velgen..
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:14 schreef Strolie75 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:37 schreef DutchErrorist het volgende:
Voor een japanner is ze best geil...
Nee anders stonden we er niet inquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:01 schreef Slein83 het volgende:
Mensen problemen als ik iedereen uit de OP toevoeg?
Klopt, maar beter effe vragenquote:Op maandag 26 oktober 2009 17:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Nee anders stonden we er niet in
Nee, alleen als iemand heel hard praat.quote:
Ik had je toch even ge-ownedquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:07 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb trouwens helemaal geen auto voor drag. Vind er geen hol aan eerlijk gezegd. Voor 90% procent ligt het aan je auto plus afstelling... pas als de auto's gelijk zijn gaat het om de start en het schakelen. Maar dan is het nog steeds saai. Eventjes rechtdoor en klaar.![]()
Circuitsliefst echte circuits
Dankje, wellicht gooi ik hem op storefrontquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:10 schreef Reintji het volgende:
[ afbeelding ]
Snap die vinylgroups nu een beetje. Startnummer dingetje is te vinden op mijn storefront.
Die hema racer is geniaal trouwens ;-)
Ik ben er weer bij, maar alleen met de Drag Queenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Iemand zin in een wedstrijdje dragracen... We pakken 1 bepaalde goedkope auto en tunen hem tot een maximaal aantal punten(iedereen dezelfde auto)
Bij mij werkt kutten met de versnellingen het beste...veel testenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:22 schreef Nero22 het volgende:
Hoe kun je het best een auto optimaal afstellen tot een dragracer dan?
Ik heb ze allemaal op artistic gezet, mooie achtergronden erbijquote:
Hoe kan je bv. die smiley importeren? Via usb ofzo?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:23 schreef PierreTT het volgende:
Helaas is de eerste doorzichtig, maar het gaat om het idee...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
DE heeft die voor me gemaaktquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:27 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Hoe kan je bv. die smiley importeren? Via usb ofzo?
Ik heb gister namelijk 2uur zitten kutten op mn logo. (die fukking simpel is enzo)
Welk logo, misschien kan ik hem wel voor je makenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:27 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Hoe kan je bv. die smiley importeren? Via usb ofzo?
Ik heb gister namelijk 2uur zitten kutten op mn logo. (die fukking simpel is enzo)
is goed , al moet ik zo wel eten kokenquote:Op maandag 26 oktober 2009 18:13 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik had je toch even ge-ownedDaar ben ik ook heel trots op
o
[..]
Dankje, wellicht gooi ik hem op storefront
Iemand zin in een wedstrijdje dragracen... We pakken 1 bepaalde goedkope auto en tunen hem tot een maximaal aantal punten(iedereen dezelfde auto)
logo van mn bedrijf. maar das helemaal goed gekomen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:30 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Welk logo, misschien kan ik hem wel voor je maken
SPOILER: spoiler voor degenen die willen dat het een verrassing blijftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
E class upgraden tot S ?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:32 schreef PierreTT het volgende:
21.00 vanavond dragrace 1/2 mile, E-klasse tot maximaal S-klasse?
Je hebt gelijk, E tot C dan doen? 1/2 mile?quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
E class upgraden tot S ?
met de lagere klass rijden is juist leuker, die ouwe barrels helemaal tunen dat ze tering snel zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |