BMW M5 E60 ofzo??quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:12 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh ik ben vanaf een uur of 1900 online ofzo..
Dus het moet eerst een F zijn en die geupgrade naar een D voor dragrace.. ok ff zoeken, misschien dat ik nog even wat moet racen om geld te verdienen voor de tuningparts
Ik heb vanmorgen die BMW 5 een dubbele turbo gegeven, de op 1 na dikste banden voor en achter, verlaagd, goeie remmen en wat gewicht er af gehaald. Bijna in de max voor een A klasse, die houdt de porsches makkelijk bij
Rofl !!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
!!!! DIE SPOILER
![]()
![]()
Dus rara wie staat er op mijn spuuglelijke drag auto![]()
(zij is wel mooi overigens)
Hoe de fuck moeilijk is datquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:00 schreef gonzo1979 het volgende:
dit wil ik niet weten![]()
straks ben ik nog meer aan het knippen en plakken dan aan het gummen
dus nooit hequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:00 schreef gonzo1979 het volgende:
dit wil ik niet weten![]()
straks ben ik nog meer aan het knippen en plakken dan aan het gummen
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]Mijn faaldrag auto
Ah ik zie het al Desunoto wil ook eenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:23 schreef Desunoto het volgende:
Dat ! driehoekje moet sterven. Rij je een hele nette ronde zonder de curbstones ook maar aan te raken (want voor dat driehoekje kan je niet voorzichtig genoeg zijn), moet je aan het eind een andere auto voorbij, geeft 'ie ineens weer dat tyfusdriehoekje omdat ik in de slipstream reed.
Of 1 minifoutje op de Nurburgring.. net 4 wielen op het gras en je krijgt dat ding al. En de ergste was nog op Le Mans, eerste chicane van het lange rechte stuk... pak je de curbs mee voor letterlijk een centimeter of 5 en je krijgt hem weer.
Dit verneukt die hot lap leaderboards compleet.
Bij multiplayer krijg ik trouwens steeds de melding dat m'n NAT instellingen niet goed zijn en dat ik daarom niet de lobby inkan... weet iemand hoe je dit oplost?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]Mijn faaldrag auto
Naja dat laatste snap k nog wel... alleen dat driehoekje..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:26 schreef Desunoto het volgende:
Turn 10 moet dat driehoekje uit het spel slopen. Welke debiel heeft het ooit bedacht. En dat van je auto afremmen als je naast de baan komt ook. Wat een rommel.
Ik heb het opgelost door me ports te forwarden voor Forza 3quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:23 schreef Desunoto het volgende:
Dat ! driehoekje moet sterven. Rij je een hele nette ronde zonder de curbstones ook maar aan te raken (want voor dat driehoekje kan je niet voorzichtig genoeg zijn), moet je aan het eind een andere auto voorbij, geeft 'ie ineens weer dat tyfusdriehoekje omdat ik in de slipstream reed.
Of 1 minifoutje op de Nurburgring.. net 4 wielen op het gras en je krijgt dat ding al. En de ergste was nog op Le Mans, eerste chicane van het lange rechte stuk... pak je de curbs mee voor letterlijk een centimeter of 5 en je krijgt hem weer.
Dit verneukt die hot lap leaderboards compleet.
Bij multiplayer krijg ik trouwens steeds de melding dat m'n NAT instellingen niet goed zijn en dat ik daarom niet de lobby inkan... weet iemand hoe je dit oplost?
Wat een dilemma. De reviews lijken het te bevestigen, dit is de beste Forza ooit. Maar wat nu als ik een X360 koop, en GT5 lijkt net zo goed of zelfs beter te zijn? Dan maar een PS3? Dan ben ik voor twee games alleen al 600+ euro kwijt. Dus: wachten voor GT5 en dan pas een besluit nemen? Ja maar als GT5 uit is, is Forza 3 weer verleden tijd en is iedereen weer iets anders aan het spelen.quote:
Nee hoor... Die forza community blijft wel... Forza 2 werd ook nog heel veel gespeeld tot voor kortquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:50 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Wat een dilemma. De reviews lijken het te bevestigen, dit is de beste Forza ooit. Maar wat nu als ik een X360 koop, en GT5 lijkt net zo goed of zelfs beter te zijn? Dan maar een PS3? Dan ben ik voor twee games alleen al 600+ euro kwijt. Dus: wachten voor GT5 en dan pas een besluit nemen? Ja maar als GT5 uit is, is Forza 3 weer verleden tijd en is iedereen weer iets anders aan het spelen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |