abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74019616
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 15:12 schreef Bastard het volgende:

[..]

Oh ik ben vanaf een uur of 1900 online ofzo..
Dus het moet eerst een F zijn en die geupgrade naar een D voor dragrace.. ok ff zoeken, misschien dat ik nog even wat moet racen om geld te verdienen voor de tuningparts

Ik heb vanmorgen die BMW 5 een dubbele turbo gegeven, de op 1 na dikste banden voor en achter, verlaagd, goeie remmen en wat gewicht er af gehaald. Bijna in de max voor een A klasse, die houdt de porsches makkelijk bij
BMW M5 E60 ofzo??
Daar zit bij ook een twinturbo op en gvd wat een geluid joh !!!
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]

!!!! DIE SPOILER

Dus rara wie staat er op mijn spuuglelijke drag auto

(zij is wel mooi overigens )
Rofl !!
VW Rabbit , toch nog kunnen verkopen voor 35.000 credits

Oh en me Yaris is een S-klasse auto !
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_74019822
Hoe kan ik meedoen met de FOK race vanaaf? En wat ik moet ik voor auto hebben?
pi_74019882
Ik weet eigenlijk niet wie allemaal meedoen, volgens mij is het nu

DutchErrorist
PierreTT
Bastard

Als je mee wilt doen moet je een F klasse auto naar D upgraden voor een drag race op de quartermile

[edit]
Hoe je mee kan doen, voeg gewoon 1 van ons 3en toe, of allemaal
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_74019908

dit wil ik niet weten

straks ben ik nog meer aan het knippen en plakken dan aan het gummen
<a href="http://www.vacantphotography.nl" rel="nofollow" target="_blank">Vacant Photography</a>
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 18:20:03 #30
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_74020455
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:00 schreef gonzo1979 het volgende:

dit wil ik niet weten

Hoe de fuck moeilijk is dat
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 18:24:06 #31
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_74020566
Ik ben er 19.30. Ga nu eerst nog even eten en mijn vriendin bellen, zodat die vanavond niet tijdens de races belt Dus wacht aub even tot 19.30, dan kunnen jullie mijn ultieme dragster zien ( )
Half bezopen is weggegooid geld.
pi_74020814
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:00 schreef gonzo1979 het volgende:

dit wil ik niet weten

dus nooit he , ik ga echt geen 4 uur lopen tekenen op zo'n K auto
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_74021563

Mijn eerste auto die ik gekocht heb
pi_74021771
Payback is a bitch Je kunt dus geen savegames
copieren naar een MU met als gevolg dat ik weer opnieuw naar L10 moet komen. Ach ja, beetje flauw wel overigens
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_74022572

Mijn faaldrag auto
pi_74022637
Dat ! driehoekje moet sterven. Rij je een hele nette ronde zonder de curbstones ook maar aan te raken (want voor dat driehoekje kan je niet voorzichtig genoeg zijn ), moet je aan het eind een andere auto voorbij, geeft 'ie ineens weer dat tyfusdriehoekje omdat ik in de slipstream reed. Of 1 minifoutje op de Nurburgring.. net 4 wielen op het gras en je krijgt dat ding al. En de ergste was nog op Le Mans, eerste chicane van het lange rechte stuk... pak je de curbs mee voor letterlijk een centimeter of 5 en je krijgt hem weer.

Dit verneukt die hot lap leaderboards compleet.

Bij multiplayer krijg ik trouwens steeds de melding dat m'n NAT instellingen niet goed zijn en dat ik daarom niet de lobby inkan... weet iemand hoe je dit oplost?
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:23:26 #37
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_74022643
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn faaldrag auto
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_74022683
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:23 schreef Desunoto het volgende:
Dat ! driehoekje moet sterven. Rij je een hele nette ronde zonder de curbstones ook maar aan te raken (want voor dat driehoekje kan je niet voorzichtig genoeg zijn ), moet je aan het eind een andere auto voorbij, geeft 'ie ineens weer dat tyfusdriehoekje omdat ik in de slipstream reed. Of 1 minifoutje op de Nurburgring.. net 4 wielen op het gras en je krijgt dat ding al. En de ergste was nog op Le Mans, eerste chicane van het lange rechte stuk... pak je de curbs mee voor letterlijk een centimeter of 5 en je krijgt hem weer.

Bij multiplayer krijg ik trouwens steeds de melding dat m'n NAT instellingen niet goed zijn en dat ik daarom niet de lobby inkan... weet iemand hoe je dit oplost?
Ah ik zie het al Desunoto wil ook een livery van mij, dan lach je tenminste als je iets verkeerd doet
pi_74022685
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:21 schreef DutchErrorist het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn faaldrag auto
pi_74022756
Turn 10 moet dat driehoekje uit het spel slopen. Welke debiel heeft het ooit bedacht. En dat van je auto afremmen als je naast de baan komt ook. Wat een rommel.
pi_74022864
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:26 schreef Desunoto het volgende:
Turn 10 moet dat driehoekje uit het spel slopen. Welke debiel heeft het ooit bedacht. En dat van je auto afremmen als je naast de baan komt ook. Wat een rommel.
Naja dat laatste snap k nog wel... alleen dat driehoekje..
pi_74023009
Dat laatste is misschien nog wel veel vervelender.
Bijvoorbeeld die laatste chicane van Catalunya he, als je daar de bocht ervoor te wijd gaat of eraf wordt geramt kom je in het grind en zetten ze je auto meteen stil. Is je race mooi verneukt. In plaats van dat je op een redelijke snelheid door kan rijden en weer verder kan... nu heb je meteen 10 seconden achterstand of zo.
pi_74023118
Heb trouwens een paar leuke auto's in auctions staan en zet er straks nog eentje bij.

Een op driften afgesteld Nissan ding. Setup gekocht van de storefront alleen driften kan ik niet dus ik verkoop hem weer. Onderdelen + auto kost 200.000 of zoiets.

En nu ga ik weer verder spelen.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:38:39 #44
225308 Row-1
'sup money?
pi_74023250
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:23 schreef Desunoto het volgende:

Ik heb het opgelost door me ports te forwarden voor Forza 3
pi_74023431
Gister bij een maat gespeeld, wat een game. Dinsdag heb ik weer geld. Dan ga ik hem 100% zeker zelf halen.
pi_74024327
Wat een geweldig spel!

Ik daag iedereen uit om tegen me te komen driften

Driftking NL
pi_74024595
Echt een TOPGAME!
pi_74024679
Hey vraagje mensen

Ik heb ben ingelogt met xbox live account maar als ik bij multiplayer kijk zegt hij dat er 0 players online zijn. Ook als ik op storefront of leaderbords kijk krijg ik de message "Feature Unavailible" en geeft hijj aan dat de servers down zijn maja dat zegt hij nu al de hele dagj.

Weet iemand wat er mis is?
If in doubt, flat out -Colin McRae
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 20:50:52 #49
150363 Wii-Style
Ba-Lue Bolivar Ba-Lues-Are
pi_74025530
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 20:20 schreef SoldMayor het volgende:
Echt een TOPGAME!
Wat een dilemma. De reviews lijken het te bevestigen, dit is de beste Forza ooit. Maar wat nu als ik een X360 koop, en GT5 lijkt net zo goed of zelfs beter te zijn? Dan maar een PS3? Dan ben ik voor twee games alleen al 600+ euro kwijt. Dus: wachten voor GT5 en dan pas een besluit nemen? Ja maar als GT5 uit is, is Forza 3 weer verleden tijd en is iedereen weer iets anders aan het spelen.
Linkse theedrinkende criminelenknuffelaar.
pi_74025858
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 20:50 schreef Wii-Style het volgende:

[..]

Wat een dilemma. De reviews lijken het te bevestigen, dit is de beste Forza ooit. Maar wat nu als ik een X360 koop, en GT5 lijkt net zo goed of zelfs beter te zijn? Dan maar een PS3? Dan ben ik voor twee games alleen al 600+ euro kwijt. Dus: wachten voor GT5 en dan pas een besluit nemen? Ja maar als GT5 uit is, is Forza 3 weer verleden tijd en is iedereen weer iets anders aan het spelen.
Nee hoor... Die forza community blijft wel... Forza 2 werd ook nog heel veel gespeeld tot voor kort
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')