Ik vind de achievements heel erg inspiratieloosquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:15 schreef Reintji het volgende:
Leuke achievements trouwens, gelukkig geen online. Zal wel behoorlijk wat tijd kosten. Speelt wel erg lekker trouwens, eindelijk weer een beetje Gran Turismo 1 en 2 gevoel.
Alleen dat verven van die auto's. Hoe doen mensen dat
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Gisteren heb ik met een stel fokkers geraced inc. Bastard![]()
Ze vonden dat ik klonk als een seriemoordenaar
Dat misschien, gewoon stevig doorracen. Maar niet van die vergezochte online achievements.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik vind de achievements heel erg inspiratieloos
Jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:16 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik vind de achievements heel erg inspiratieloos
Er is door mensen voor minder een X360 aangeschaft.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:14 schreef Wii-Style het volgende:
Damn, dit spel lijkt me echt leuk. Een X360 kopen voor één spel gaat mij helaas te ver.Het is wel erg moeilijk om niet meegesleept te raken in de hype.
Ik wil ook misschien een PS3 speciaal halen voor Uncharted.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:14 schreef Wii-Style het volgende:
Damn, dit spel lijkt me echt leuk. Een X360 kopen voor één spel gaat mij helaas te ver.Het is wel erg moeilijk om niet meegesleept te raken in de hype.
Moooi bakkiequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:37 schreef Row-1 het volgende:
Me nieuwe karretje
Design is van mij zelf
A wulf in sheeps clothes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik voor GT5quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:41 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik wil ook misschien een PS3 speciaal halen voor Uncharted.
ik heb een ps3 gekocht voor final fantasy en unchartedquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:14 schreef Wii-Style het volgende:
uiteraard , en nieuwe tracks , paint jobs , muziek , tune set-ups noem maar opquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:12 schreef Braddie het volgende:
\kunnen er ook auto`s gedownload worden? Net zoals met NFS?
Ja maar niet overdreven bodykits... En ook geen spinnersquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:22 schreef SoldMayor het volgende:
Valt er nog meer te veranderen aan de auto's behalve de kleuren dan?
dus bijvoorbeeld andere velgen, extra spoilers dat soort shit?
Uncharted is dan ook wel een geniaal spelquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:12 schreef DJ_ het volgende:
ik heb een ps3 gekocht voor final fantasy en uncharted
Rechte stuk van Le Mans op 396 geloof ik. Eerste poging om te tunen voor 400+ liep op niets uit maar als je het met wat verstand doet dan moet dat mogelijk zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:50 schreef Klonk het volgende:
Is er trouwens al iemand geweest hier die de Veyron op 400 + heeft gekregen, ik ben gek aan het worden op een lange oval kom ik telkens net te kort of net te beroerd de bocht uitEn kom zodoende net niet verder dan een magere 386 per uur
Was wel vet, moeten we zeker vaker doenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik haat amalfi... daar kan je echt niet normaal racenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:00 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Was wel vet, moeten we zeker vaker doenZag mij een partij hard winnen met die Ferrari @ Sebring
![]()
En maar beuken op Amalfi
Prima idee!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:32 schreef DutchErrorist het volgende:
Wie wil er vanavond een drag race gaan houden?Zetten we een limiet op een bepaalde klasse en dan mag je voor de rest zelf weten welke auto je kiest en welke upgrades je doet (tot de bepaalde klasse bijv. C425)
Okay een drag race met een F klasse auto die ge-upgrade is naar een klasse D... Verder geen restrictiesquote:
Ik ben erbij! Hoe laat?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:55 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Okay een drag race met een F klasse auto die ge-upgrade is naar een klasse D... Verder geen restricties
Dat had ik gister ook, bij mij was het opgelost nadat ik in de router was ingelogd, en UpnP settings op enable had gezet. Moet je anders even opzoeken hoe je dat bij jouw router kan doenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:50 schreef Row-1 het volgende:
Gvd, ik word de hele tijd uitgenodigd van mense van hier, en dan doe ik accepteren, en dan zegt ie : unable to connect ..network problems, of hij heeft het over NAT problemen.
Nog wat screens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Thnx, maar zie net dat ie al Enabled staat, maar heb nu wel de ports voor Forza 3 geforward, hoop dat het nu wel lukt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:57 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dat had ik gister ook, bij mij was het opgelost nadat ik in de router was ingelogd, en UpnP settings op enable had gezet. Moet je anders even opzoeken hoe je dat bij jouw router kan doen
Oh ik ben vanaf een uur of 1900 online ofzo..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik kan de hele avond, dus even kijken hoe laat bastard kan
Goed dat je het even zegtquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:07 schreef DutchErrorist het volgende:
We doen een quarter mile trouwens
Wat is jouw snelste tijd?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:08 schreef PierreTT het volgende:
Ik heb net meer dan 75000 credits uitgegeven om 3 auto's te testen voor die dragrace van vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |