quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Is goed
Ik kan niet bij mijn foto'sKrijg de hele tijd een error
Kijk die van mij nu maarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik doe daar niets mee. Rot op met die zooi. Gewoon lekker racen. Wat mot je nou met foto's?
Ik ga zo pas online. M'n girl zit even Gooise vrouwen te kijken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:56 schreef DutchErrorist het volgende:
Toost is mijn gamertag mocht je het willen zien
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ga zo pas online. M'n girl zit even Gooise vrouwen te kijken.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:02 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]Ben ik blij dat die van mij op vakantie is
![]()
That's the spirit!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:25 schreef SoldMayor het volgende:
Oke na wat ik allemaal zie en lees in dit topic...
IK MOET FORZA 3 OOK HEBBEN !!![]()
morgen meteen halen.
Ik wil wel online maar ik kan niet, 12 maanden live bij gamehubs besteld. is de code dus niet geldig.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:57 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik ga zo pas online. M'n girl zit even Gooise vrouwen te kijken.
gewoon mailen, krijg je binnen 24 uur een goede.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:37 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Ik wil wel online maar ik kan niet, 12 maanden live bij gamehubs besteld. is de code dus niet geldig.![]()
Nu dus maar verder met singleplayer
Inderdaad, daar moet ik ook nog achter komen!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
gewoon mailen, krijg je binnen 24 uur een goede.
heb ik ook een keer gehad.
ik ga ook niet online, bedtijd
maar eh... hoe krijg je die premium theme nou van die LCE?
ik had er 2 codes bij, de standaard, en de LCE auto's.
Maar nergens een gratis theme te vinden
Al gedaan, ben benieuwdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
gewoon mailen, krijg je binnen 24 uur een goede.
heb ik ook een keer gehad.
thanks die wil ik welquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:50 schreef Row-1 het volgende:
Voor de geinteresseerden: Ik heb op Storefront een NL kenteken plaat gezet die je kunt downloaden
nooit last van gehad met forza2 eigenlijk , heb altijd met eerlijke en sportieve spelers gespeeld .quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:44 schreef gamefreek het volgende:
Net online 2 idioten gehad die samen werkten om 1 van hun te laten winnen![]()
Viel al op dat 1 van hun in een race met 3 R2 auto's een Cayenne pakte, gaat die gast dus in de laatste ronde voor de laatste bocht staan en als zijn holmaat dan niet 1e ligt gaat hij degene die dat wel ligt in de laatste ronde van de baan beuken![]()
Was verder wel tof
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:21 schreef DutchErrorist het volgende:
Voor iedereen's plezier
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ps. Wel even mij omhoog voten als je een foto van van mij tegenkomt
Ga je denk ik geen spijt van krijgenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:25 schreef SoldMayor het volgende:
Oke na wat ik allemaal zie en lees in dit topic...
IK MOET FORZA 3 OOK HEBBEN !!![]()
morgen meteen halen.
Koom hemquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 08:47 schreef FJD het volgende:
Ik moet nog t centrum in, twijfel, twijfel
Ik werd gisteren direct gekicked nadat ik 1 race had gewonnen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nooit last van gehad met forza2 eigenlijk , heb altijd met eerlijke en sportieve spelers gespeeld .
Dat weet ikquote:
Haha het valt opzich wel mee met forza, behalve als je met mij racedquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 08:54 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat weet ikIk twijfel bij racespelletjes altijd aant online gedeelte, mensen die "per ongeluk" veels te hard remmen in je achterkant zeg maar
Naja als je met bekenden een rondje rijdt dan vind ik dat geen probleem. Zeker als je dan al met elkaar in een party zit dan ga ik er wel van uit dat iedereen zich normaal gedraagd maar zich wel kan verremmen. Doe ik zelf ook vast wel eensquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:01 schreef DutchErrorist het volgende:
Haha het valt opzich wel mee met forza, behalve als je met mij raced
De LCE is 5 euro duurder dan de normale versie dus dat valt wel meequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:03 schreef FJD het volgende:
[..]
Naja als je met bekenden een rondje rijdt dan vind ik dat geen probleem. Zeker als je dan al met elkaar in een party zit dan ga ik er wel van uit dat iedereen zich normaal gedraagd maar zich wel kan verremmen. Doe ik zelf ook vast wel eens![]()
Ik ga eens kijken bij de winkels wat ie kost. Moet natuurlijk wel weer de LCE versie hebben want die extra auto's zijn weer precies de geile auto's die ik wil hebben![]()
Ik weet mezelf ook altid zo makkelijk te overtuigenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:08 schreef DutchErrorist het volgende:
De LCE is 5 euro duurder dan de normale versie dus dat valt wel mee
Bij Forza 2 had ik daar ook geen last van hoor, alleen toen had je ook geen SUV's die je echt van de weg kunnen drukken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
nooit last van gehad met forza2 eigenlijk , heb altijd met eerlijke en sportieve spelers gespeeld .
Gisteren heb ik met een stel fokkers geraced inc. Bastardquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:48 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Bij Forza 2 had ik daar ook geen last van hoor, alleen toen had je ook geen SUV's die je echt van de weg kunnen drukken.
Eens kijken of er vanavond of morgen nog Fok!ers zijn die willen racen, is een stuk vetter
Ik open vanavond wel een party en kan iedereen die wil mij joinenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:55 schreef FJD het volgende:Ik wil vanavond wel een rondje meedoen maar niet onder Feyenoord
NIET MET DESUNOTO RACEN DAN VERLIES JE TOCH ALLEEN MAAR!!! HEUS WAAR!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:03 schreef Desunoto het volgende:
Hoe laat ongeveer onder geemfriek? Ik wil ook wel eens komen kijken. Zal de eerste race online worden. Ik vind die find game optie waar je het circuit en de ronden niet eens kan bepalen echt drie keer niks.
Zal niet als een seriemoordenaar klinken want die headset heb ik al niet meer.
Denk dat ik gewoon vanaf een uurtje of 20.30 online ben en dan wel vertrek zodra ik in slaap val ofzo. Zal wel een private sessie aanmaken voor Forza 3 anders krijg je constant van die stumpers erbij en is er geen plaats meer voor scheurende Fok!ersquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:03 schreef Desunoto het volgende:
Hoe laat ongeveer onder geemfriek? Ik wil ook wel eens komen kijken. Zal de eerste race online worden. Ik vind die find game optie waar je het circuit en de ronden niet eens kan bepalen echt drie keer niks.
Zal niet als een seriemoordenaar klinken want die headset heb ik al niet meer.
Ik had de mijne van dynabyte vandaan. En ik had geluk. Ze hadden er maar 2!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:33 schreef FJD het volgende:
Spel is volop beschikbaar maar de LCE ligt niet in de schappen? Nog even 1 winkel prijscheck en dan even bij de bali vragen.
Saturn heeft m liggen maar dan istie een tientje duurder, dan maar even terug en bij gamestore vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |