en omdat sommige mensen nu eenmaal ook wel eens moeten werkenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:36 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waarom kom ik telkens in een lege lobby bij online races?
Ja ik ookquote:
echt zo'n ding van niemand heeft er wat aan , maar we doen het erbij omdat het kan .quote:
ik heb hem op de plee hangenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
echt zo'n ding van niemand heeft er wat aan , maar we doen het erbij omdat het kan .
je had ook een fiesta moeten kopenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:37 schreef Mister_T het volgende:
Moet zeggen dat ik me nogal heb verkeken op de moeilijkheid. Zit nu bij de eerste races in een yaris, allles op hoogste moeilijkheidsgraad (maunual schakelen zonder koppeling, das echt niet te doen met microsoft stuurtje) en word steeds met moeite derde
Die had ik eerst, daarmee kwam ik op precies hetzelfde uitquote:
AI staat op medium bij mij , geen auto break , en lijnen op break onlyquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:44 schreef Mister_T het volgende:
Maar worden jullie allemaal met gemak eerste, met de AI op hard en alle hulpmiddelen uit?
rij in een focus RS atmquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
DIe heb ik ook gekozen en daarna de AE86
Ik in een Vauxhall speedsterquote:
Ik rij met een 95% bonus, maar ga denk toch terug naar AI medium, kan de eerste 2 of 3 gewoon niet bijhouden......quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:46 schreef DJ_ het volgende:
[..]
AI staat op medium bij mij , geen auto break , en lijnen op break only
heb 25% bonus .
je gebruikt cockpit view ja ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 17:49 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik in een Vauxhall speedster![]()
(moet wel toegeven dat je heerlijk zicht hebt op de baan, hij een duidelijke speedometer heeft en dat de spiegel perfect is)
vind het niet echt ideaal , helemaal niet met al die auto's die hun stuur aan de rechterkant hebben zittenquote:
Ik ook. Ik heb hem dan wel een oranje likje gegeven.quote:
Ik vind het perfect... en zo zie ik tenminste nog wat van de auto...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
vind het niet echt ideaal , helemaal niet met al die auto's die hun stuur aan de rechterkant hebben zitten
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:08 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb hem dan wel een oranje likje gegeven.Wel jammer dat het een rechtsgestuurde is.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:26 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb hem de groene kleur gegeven![]()
[ afbeelding ]
ook stoerquote:
danny's bedrijf's autoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:53 schreef Justinn het volgende:
Ik heb Forza Motorsport 3 inmiddels ook. En net zoals met Forza Motorsport 2 ben ik meteen aan de slag gegaan met: Een Fok! logo!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het logo is nog niet helemaal perfect, maar het begin is aardig goed.
En nu racen...
Ja maar welke is de hangar?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:01 schreef Klonk het volgende:
Topgear wel, Veronica niet
En ik heb de circuits gevonden volgens mij, ff herstarten staan ze er tussen bij de lijst in de free play modus.
Ik kom telkens in een lege lobby.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:14 schreef Armageddon het volgende:
Vet spel hé jongens? Iemand online wat doen zo?
Ken dat dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik kom telkens in een lege lobby.!
Watquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:14 schreef Armageddon het volgende:
Vet spel hé jongens? Iemand online wat doen zo?
Woah ik ook... Alleen mijn headset zit nu te ruizen dus kan niet zoveel online spelen zonder mensen te irriterenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Heb hem origineel nu hè!? Met origineel MS stuur zelfs!
Doe je niet meer zo naar tegen me dan de volgende keer?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:37 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Woah ik ook... Alleen mijn headset zit nu te ruizen dus kan niet zoveel online spelen zonder mensen te irriteren(of ik moet hem constant aan/uit zetten)
Is goedquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:43 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Doe je niet meer zo naar tegen me dan de volgende keer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |