Het MAG WEL en het gebeurt ook!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:06 schreef CecilBDemented het volgende:
fucking hell wat zijn sommige users naief, boetes voor te vroeg verkopen games MAG NIET!!.
wat leveranciers wel kunnen doen, is A later leveren in het vervolg. B niet meer leveren van potentiële games.
Een goed voorbeeld was een gameshop in Utrecht die een kut geintje met Sony had uitgehaald waarna Sony veel later aan hun leverde, en soms helemaal niet.
Boetes kunnen niet!
Misschien boeiend voor een ander topic, dit is het Forza topic.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:06 schreef CecilBDemented het volgende:
fucking hell wat zijn sommige users naief, boetes voor te vroeg verkopen games MAG NIET!!.
wat leveranciers wel kunnen doen, is A later leveren in het vervolg. B niet meer leveren van potentiële games.
Een goed voorbeeld was een gameshop in Utrecht die een kut geintje met Sony had uitgehaald waarna Sony veel later aan hun leverde, en soms helemaal niet.
Boetes kunnen niet!
* Bastard ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 07:10 schreef Klonk het volgende:
* Klonk om 9 uur voor de deur van de intertoys staat
quote:Well I just crapped my pants!
I installed both disc 1 and 2 from the dash board then inserted disc 1 to play the game. I was then asked if i'd like to install disc 2. "that's weird" I thought, and put in disc 2 thinking it would see i'd already done it. Sure enough after 5 seconds it asked me to put in disc 1. THIS IS WHEN MY HEART SUNK!
I put in Disc 1 and after 2 minutes of absolutely nothing an error appeared insisting I hadn't put in disc 1. I opened the box to be sure it was 1 that was in, and it was. So I tried ejecting.. IT WOULDN'T EJECT!It would act as though it was going to but instead read the disc and error in my face. So I had no choice but to turn off my 360... IT WOULDN'T TURN OFF! Noooooooooooooooooo (it gets worse)...
Black screen, japanese writing and RED FLASHING LIGHT! Noooooooooooo
I held down the power button and it shut down. I pressed the eject button hoping it would eject first without trying to read the disc and thankfully it did and the system started up fine.
I then deleted my installs and am currently installing again but from within the game!
Tonight was almost suicide night
Niet eens bij mij?!?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 07:10 schreef Klonk het volgende:
* Klonk om 9 uur voor de deur van de intertoys staat
nee, sorry had nog een tegoedbon van de concurentquote:
ah oke, in dat geval geef ik je groot gelijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 07:53 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, sorry had nog een tegoedbon van de concurent![]()
dacht iemand me ooit een lol mee te doen
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:10 schreef Klonk het volgende:
leuk dat installeren gaat alleen al 2 keer mis bij mij...
Ja, eerst disc 2? Ik propte 1 erin en hij vroeg naar 2. Ik probeer het nu al 3 min. te installeren, maar het balkje staat nog steeds voorin.quote:
Dat klopt niet. Die stem moet vragen voor disc 2, en als je die geplaatst hebt kwam er 1.9 gb to install te staan...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:47 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Ja, eerst disc 2? Ik propte 1 erin en hij vroeg naar 2. Ik probeer het nu al 3 min. te installeren, maar het balkje staat nog steeds voorin.
O, laat maar. Je moet wel op A (Install) drukken...
quote:
Ik dacht dat 'ie al aan de gang ging. Niet dus...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:50 schreef fratsman het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Die stem moet vragen voor disc 2, en als je die geplaatst hebt kwam er 1.9 gb to install te staan...
edit:
lol had het ook , maar zonder de RROD . dus geen handmatige installatie van disc 2 doen dat werkt niet .quote:
Heb hem ook eindelijk binnen en ben nu zo blij dat ik een tijd geleden een 120 GB HDD gekocht hebquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:59 schreef DJ_ het volgende:
[..]
lol had het ook , maar zonder de RROD . dus geen handmatige installatie van disc 2 doen dat werkt niet .
veder neemt het totaal 8,7 gb inbeslag , en nog eens 750mb extra aan downloads als je de LE hebt .
* DJ_ heeft geen schijf ruimte meer over ( 900mb )
de download voucers afhandelen bij redeem code , dan gaat die alles downloaden wat er op het kaartje staat .quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:17 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Heb hem ook eindelijk binnen en ben nu zo blij dat ik een tijd geleden een 120 GB HDD gekocht heb![]()
Nu nog installeren, eten, ff gamen en dan moet ik helaas weer werken
Edit: Hoe krijg je eigenlijk die premium theme die bij de LCE zou moeten zitten?![]()
Dat heb ik dus al gedaan, maar krijg dus geen premium theme gevondenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:48 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de download voucers afhandelen bij redeem code , dan gaat die alles downloaden wat er op het kaartje staat .
mm maf , ik heb wel alles gedownload maar niet gekeken naar de theme nog .quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:52 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dat heb ik dus al gedaan, maar krijg dus geen premium theme gevonden
ja klopt je krijgt 2 kaartjes , en 1tje voor de pre-order custom paint R8 , dus totaal 3 kaartjes als je een pre-order hebt gedaan van de LEquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:03 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik sta net een uur te wachten bij de FRS krijgen ze mijn Forza LCE niet binnen, dus nu heb ik een normale meegekregen die ik morgen kan omruilen voor LCE
Daarom heb ik een vraag aan de mensen met de LCE, krijg je 2 codes? 1 voor de legends car pack, proving grounds en benchmark high etc. En 1 voor de 10 LCE auto's?
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:52 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Dat heb ik dus al gedaan, maar krijg dus geen premium theme gevonden
wen dr maar aan want voor elk nieuwe driver level krijg je er weer eenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:42 schreef DutchErrorist het volgende:
De Achievements vliegen me om de oren
Het verklapt ze ook gewoon héquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:07 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wen dr maar aan want voor elk nieuwe driver level krijg je er weer een
ja dat vond ik nog het mooiste , you won the race press ... BLOEP achievement unlocked driver level 4 ...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:15 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het verklapt ze ook gewoon héVoordat je ziet dat hoeveel je omhoog gaat heb je al een achievement
omdat het spel pas vandaag is uitgekomen , en de rest van de wereld hem past volgende week krijgt ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:36 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Waarom kom ik telkens in een lege lobby bij online races?
Er zijn op moment al een stuk of 1000 mensen aan het racen...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:41 schreef DJ_ het volgende:
[..]
omdat het spel pas vandaag is uitgekomen , en de rest van de wereld hem past volgende week krijgt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |