Verschrikkelijk slecht.. zo rij ik zelf nooit, ook niet voor een achievement!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:54 schreef UntilMyEnd het volgende:
Was deze al gepost? [ afbeelding ]
Ja, zal ik doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:51 schreef kikoooooo het volgende:
Arma, geef je vanavond nog even een update over het MS stuur aub?
Het gaat mij ook wel een beetje ver ja, maar ziet er wel dope uit!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Verschrikkelijk slecht.. zo rij ik zelf nooit, ook niet voor een achievement!
Whut?quote:Beste klant,
Door een technisch mankement heeft u per ongeluk een verkeerd verzendemail ontvangen.
Om eventuele verwarring te voorkomen kunnen we je melden dat het aantal producten dat je daadwerkelijk besteld hebt wordt uitgeleverd.
Er worden dan ook geen extra kosten in behandeling genomen.
Onze excuses voor het ongemak,
We hopen je hiermee voldoende te hebben geīnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Free Record Shop
www.FreeRecordShop.nl
In je verzendmail stond dat je er 2 kreeg terwijl je er 1 had besteld, niet waar ?quote:
Ja, stond bij gamer.nl ook al iemand.quote:
lees: uitverkochtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:23 schreef Row-1 het volgende:
Ik snap niet echt waarom mijn bestelling nog niet eens verzonden is, terwijl zoooveel mensen em van FRS al hebben, of minstens opgestuurd zijn. Als ze hem morgen willen leveren (wat ze beloven) dan moeten ze toch minstens vandaag verzenden? Er staat bij mij alleen nog maar "in behandeling".
Lijkt me toch sterk, aangezien het nergens op de site staat, kon em gewoon bestellen en heb zelfs ook betaald.quote:
Dit is de enige mail die ik van hen gehad heb...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, stond bij gamer.nl ook al iemand.
Je hebt waarschijnlijk eerder een mail gehad waarin een verkeerd aantal vermeld stond.
Maar je krijgt er dus gewoon netzoveel als je besteld had.
quote:
Ik heb hem 10/09/09 besteld en ook betaald. Ik mag aannemen dat je hem dan eerder binnenkrijgt dan mensen die hem later besteld hebben. Hopen dat 'ie morgen binnenkomt dan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:31 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Lijkt me toch sterk, aangezien het nergens op de site staat, kon em gewoon bestellen en heb zelfs ook betaald.
Filiaal herenhof heeft er al een aantal liggen, vanmiddag een exemplaar gehaald daarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:42 schreef Bastard het volgende:
Bij bol.com gecancelled omdat hij anders morgen niet hier is. Bij intertoys een preorder gemaakt, kreeg een vlag, leuk voor de kinderkamer
Morgenochtend 0900 uur even ophalen
Godverquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:01 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Filiaal herenhof heeft er al een aantal liggen, vanmiddag een exemplaar gehaald daar
In Breda zijn ze al getroffen. Daar had een winkel 3 exemplaren verkocht, ze moesten 10.000 euro per stuk betalen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:25 schreef SkyChat het volgende:
sommige winkels zijn echt zooo bang om forza 3 nu al te verkopenja boetes enzo lol flikker toch op.
Dat is echt gelul.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:28 schreef Row-1 het volgende:
[..]
In Breda zijn ze al getroffen. Daar had een winkel 3 exemplaren verkocht, ze moesten 10.000 euro per stuk betalen.
Er staat wel degelijk een boete op het te vroeg uitgeven... Of het ook de gestelde ¤10.000 is, ik weet het niet.quote:
Er zal ongetwijfeld een boete op staan ja, dat ze een volgende release later krijgen ofzo, maar ze gaan klanten geen 10.000 euro boete geven als ze een spel 1 dag eerder dan de releasedatum verkopen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:44 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Er staat wel degelijk een boete op het te vroeg uitgeven... Of het ook de gestelde ¤10.000 is, ik weet het niet.
10.000 euro kan anders makkelijk hoor, vooral bij grote releases. En ze hebben iets moeten ondertekenen dus ze wisten al vantevoren dat er dan een boete zou komen als ze betrapt werken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zal ongetwijfeld een boete op staan ja, dat ze een volgende release later krijgen ofzo, maar ze gaan klanten geen 10.000 euro boete geven als ze een spel 1 dag eerder dan de releasedatum verkopen.
De klant als in consument: nee. Als je de winkel als klant bedoelt: ja, die krijgt wel de boete. Volgens mij heeft het ook te maken met concurrentie. Ik ga het eens opzoeken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Er zal ongetwijfeld een boete op staan ja, dat ze een volgende release later krijgen ofzo, maar ze gaan klanten geen 10.000 euro boete geven als ze een spel 1 dag eerder dan de releasedatum verkopen.
Zal niet echt onder economische delicten vallen omdat de boete vanuit MS wordt opgelegd en niet vanuit Justitie.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:54 schreef Nero22 het volgende:
[..]
De klant als in consument: nee. Als je de winkel als klant bedoelt: ja, die krijgt wel de boete. Volgens mij heeft het ook te maken met concurrentie. Ik ga het eens opzoeken.
Ik doelde op de winkel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:54 schreef Nero22 het volgende:
[..]
De klant als in consument: nee. Als je de winkel als klant bedoelt: ja, die krijgt wel de boete. Volgens mij heeft het ook te maken met concurrentie. Ik ga het eens opzoeken.
Het zal ook niet echt vaak gebeuren dat die boetes gegeven worden, zullen meer als afschrikking dienen en is deze winkel waarschijnlijk in de ongelukkige positie om als afschrikvoorbeeld te dienen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:01 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik doelde op de winkel.
Bij ons op het werk (ook met releasedata) worden echt geen hoge geldboetes gegeven aan winkelketens die nog vaker spullen bij je moeten kopen.
edit : Het zou hooguit inderdaad alleen van MS zelf af kunnen komen, maar ik kan me echt niet voorstellen dat die met zulke hoge boetes werken, eerder in de winkels is meer verkoop.
Maar ook MS maakt/distribueert slecht verkopend spul wat ze ook kwijt willen, en daar hebben ze die winkels uiteindelijk toch voor nodig.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:07 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Het zal ook niet echt vaak gebeuren dat die boetes gegeven worden, zullen meer als afschrikking dienen en is deze winkel waarschijnlijk in de ongelukkige positie om als afschrikvoorbeeld te dienen.
Daarbij denk ik dat de retail afhankelijker is van MS dan andersom, dus heeft MS aardig wat macht.
Ik denk van niet, vooral omdat deze generatie langzaamaan richting het einde begint te lopen (nog een paar jaar voordat we nieuwe consoles gaan kopen) en dat het dan voornamelijk digitale distributie zal zijn. Echt, de gameretailers moeten snel zoeken naar een ander businessmodel voordat ze straks niet meer nodig zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar ook MS maakt/distribueert slecht verkopend spul wat ze ook kwijt willen, en daar hebben ze die winkels uiteindelijk toch voor nodig.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:36 schreef Row-1 het volgende:
Kheb eindelijk de melding van FRS dat hij verzonden is![]()
quote:Forza Motorsport 3 Collectors Edition Xbox 360 1 verzonden naar filiaal ¤ 64,99
Ik nog niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:36 schreef Row-1 het volgende:
Kheb eindelijk de melding van FRS dat hij verzonden is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |