Verschrikkelijk slecht.. zo rij ik zelf nooit, ook niet voor een achievement!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:54 schreef UntilMyEnd het volgende:
Was deze al gepost? [ afbeelding ]
Ja, zal ik doen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:51 schreef kikoooooo het volgende:
Arma, geef je vanavond nog even een update over het MS stuur aub?
Het gaat mij ook wel een beetje ver ja, maar ziet er wel dope uit!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Verschrikkelijk slecht.. zo rij ik zelf nooit, ook niet voor een achievement!
Whut?quote:Beste klant,
Door een technisch mankement heeft u per ongeluk een verkeerd verzendemail ontvangen.
Om eventuele verwarring te voorkomen kunnen we je melden dat het aantal producten dat je daadwerkelijk besteld hebt wordt uitgeleverd.
Er worden dan ook geen extra kosten in behandeling genomen.
Onze excuses voor het ongemak,
We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Free Record Shop
www.FreeRecordShop.nl
In je verzendmail stond dat je er 2 kreeg terwijl je er 1 had besteld, niet waar ?quote:
Ja, stond bij gamer.nl ook al iemand.quote:
lees: uitverkochtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:23 schreef Row-1 het volgende:
Ik snap niet echt waarom mijn bestelling nog niet eens verzonden is, terwijl zoooveel mensen em van FRS al hebben, of minstens opgestuurd zijn. Als ze hem morgen willen leveren (wat ze beloven) dan moeten ze toch minstens vandaag verzenden? Er staat bij mij alleen nog maar "in behandeling".
Lijkt me toch sterk, aangezien het nergens op de site staat, kon em gewoon bestellen en heb zelfs ook betaald.quote:
Dit is de enige mail die ik van hen gehad heb...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:18 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, stond bij gamer.nl ook al iemand.
Je hebt waarschijnlijk eerder een mail gehad waarin een verkeerd aantal vermeld stond.
Maar je krijgt er dus gewoon netzoveel als je besteld had.
quote:
Ik heb hem 10/09/09 besteld en ook betaald. Ik mag aannemen dat je hem dan eerder binnenkrijgt dan mensen die hem later besteld hebben. Hopen dat 'ie morgen binnenkomt dan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:31 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Lijkt me toch sterk, aangezien het nergens op de site staat, kon em gewoon bestellen en heb zelfs ook betaald.
Filiaal herenhof heeft er al een aantal liggen, vanmiddag een exemplaar gehaald daarquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:42 schreef Bastard het volgende:
Bij bol.com gecancelled omdat hij anders morgen niet hier is. Bij intertoys een preorder gemaakt, kreeg een vlag, leuk voor de kinderkamer
Morgenochtend 0900 uur even ophalen
Godverquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:01 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Filiaal herenhof heeft er al een aantal liggen, vanmiddag een exemplaar gehaald daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |