Ik vind de achievements heel erg inspiratieloosquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:15 schreef Reintji het volgende:
Leuke achievements trouwens, gelukkig geen online. Zal wel behoorlijk wat tijd kosten. Speelt wel erg lekker trouwens, eindelijk weer een beetje Gran Turismo 1 en 2 gevoel.
Alleen dat verven van die auto's. Hoe doen mensen dat
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Gisteren heb ik met een stel fokkers geraced inc. Bastard![]()
Ze vonden dat ik klonk als een seriemoordenaar
Dat misschien, gewoon stevig doorracen. Maar niet van die vergezochte online achievements.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik vind de achievements heel erg inspiratieloos
Jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:51 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Gisteren heb ik met een stel fokkers geraced inc. Bastard![]()
Ze vonden dat ik klonk als een seriemoordenaar
Inderdaad jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:16 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik vind de achievements heel erg inspiratieloos
Er is door mensen voor minder een X360 aangeschaft.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:14 schreef Wii-Style het volgende:
Damn, dit spel lijkt me echt leuk. Een X360 kopen voor één spel gaat mij helaas te ver.Het is wel erg moeilijk om niet meegesleept te raken in de hype.
Ik wil ook misschien een PS3 speciaal halen voor Uncharted.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:14 schreef Wii-Style het volgende:
Damn, dit spel lijkt me echt leuk. Een X360 kopen voor één spel gaat mij helaas te ver.Het is wel erg moeilijk om niet meegesleept te raken in de hype.
Moooi bakkiequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:37 schreef Row-1 het volgende:
Me nieuwe karretje
Design is van mij zelf
A wulf in sheeps clothes![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik voor GT5quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:41 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ik wil ook misschien een PS3 speciaal halen voor Uncharted.
ik heb een ps3 gekocht voor final fantasy en unchartedquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:14 schreef Wii-Style het volgende:
uiteraard , en nieuwe tracks , paint jobs , muziek , tune set-ups noem maar opquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:12 schreef Braddie het volgende:
\kunnen er ook auto`s gedownload worden? Net zoals met NFS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |