quote:Op zondag 25 oktober 2009 22:24 schreef Wii-Style het volgende:
Forza bowling:
Aanloop
[ afbeelding ]
Strike? Of misschien een spare
[ afbeelding ]
Mooie tijden waren datquote:
hehe, jullie met je lotusjes in de bochten in mijn bumper hangen en hopen dat ik een foutje maakte met mijn zware 4wd uber volvoquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:41 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Mooie tijden waren dat![]()
Nu alleen hopen dat ik niet achter Exiss terecht kom
Neuj, ik reed met 15 seconden voorsprong comfortabel naar de overwinning omdat ik de enige was die niet achter jou vast zatquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:44 schreef existenz het volgende:
[..]
hehe, jullie met je lotusjes in de bochten in mijn bumper hangen en hopen dat ik een foutje maakte met mijn zware 4wd uber volvo
Ik ga zo een race doen met PierreTT volgens mijquote:Op zondag 25 oktober 2009 22:54 schreef SoldMayor het volgende:
Iemand een online race doen ofzo?
Heb nog niet gedaan met FORZA 3 dus weet niet helemaal precies hoe het werkt dan![]()
Maar dit spel is echt zo ontzettend vet.
Ben net thuis van mn werk, ga nu de boel aangooienquote:Op zondag 25 oktober 2009 23:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ga zo een race doen met PierreTT volgens mij
ja nee uiteraardquote:
Designs passen altijd maar op 1 auto, vinylgroups passen op elke auto.quote:Op maandag 26 oktober 2009 09:01 schreef Reintji het volgende:
Heb een design gekocht van DC shoes/Nitro Circus maar dat is gelocked. Past het dan alleen op een Subaru STi WRX(daar zit hij op)? Dacht dat het locken alleen te maken had met het feit dat je het niet zelf kunt verkopen of aanpassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |